Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    válasz Sasi001 #88508 üzenetére

    Nyissak egy üres füzetet és kezdjem felírni az ismert típushibákat onnantól kezdve, hogy kinyitom a szemem? A falban lévő csövekkel kezdem, mehetünk a falazóanyagokon át a burkolatokig és a festékekig, utána a bútorok elemeire, majd a minden felhasználói tárgyadra ami bent van a térben. Ahol most ülök, az 2,5mx2,5m, van úgy 100 féle elektronikai eszköz idebent. Nagyjából mindenre tudok írni 2-3 ilyet. Akkor ugye minden, de minden méltányossági hiba? Nyilván nem, csak valahogy rontani kell az LG-t is ilyen sztorikkal, mert a Samsung botrányos viselkedése egyeseket lelkileg tipor valamiért.

    Ha neked ennyi elég volt és happy, hajrá. Nekem tele a zsákom velük. Ez a garipapír kérés és társaik nálam már kaparják azt a szintet, hogy jogira rakom egyszer a sztorit és kérek egy állásfoglalást, hogy hogyan tudják a jogszabályokat is felülírni. Mert azt csinálják.

    bigdigit: Szervizeltem nem kevés ideig. Az egy jogos szervizelési igény volt. Perre kellett volna vinni és felmosni mind a két céggel a padlót. Már leírtam anno, hogy miért mindegy mit írtak és hova, de ha ez valakinek bejön, lehet hajtani a kereket tovább, kérdezzen meg erről egy jogászt ha nekem nem hisznek.
    Én amit fixen tudok, hogy a teló garizás botrány, a monitorok minőségi szórása és az erre adott reakció botrány, amit a nagyon nem olcsó Samu okostábla felől tapasztaltam "support" részről pedig egészen nevetséges.
    Ez mind a saját, illetve a cégben betöltött IT szerepemből fakadnak, nem olvastam sehol, senkitől, semmit, én magam nyomtam végig az összeset. És erre jönnek azok amiket olvasok meg hallok még a máshol dolgozó kollégáktól. Tetszik, nem tetszik, pixelhibákkal felhívtam az LG-t és kérdezték mikor hozzák az új panelt. Részemről sztori lezárva, az irodába az utolsó Samu cuccok tették be a lábukat, én nem kérek még egyszer szívességet belsős dolgozótól, hogy szerezzen már nekem telszámot egy rendes termékfelelősért, mert a sima support már azt sem érti meg, PN és SN után, hogy amiről szó van, nem Google alapú cucc, nem sima TV és nem tudok rá adni távoli elérést. Azt meg főleg nem, hogy a Fix és a support állítólag évek óta nem érti meg, hogy Fixék nem adnak szoftveres supportot, meg kb. semmit, csak tényleg a szervizelést :B

Új hozzászólás Aktív témák