-
Fototrend
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
VincentVG
senior tag
hello, iden ev vegeig black friday es cyber monday mellett varhato valahol komolyabb akciozas LG OLED fronton? ( hatha valakinek van info/tapasztalat ) koszi
-
Zoli35
csendes tag
Philips 65 707ről mik a tapasztalatok vagy úgy átlagosan a philips oledekről.
Még samsung is szóba jöhet de a dv hiánya zavaró. -
szkutyi
addikt
válasz
Black Dragon
#88794
üzenetére
Rendben igazad lehet, nem maradtam ki....
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Inkább az elmúlt 3 napban maradtam ki a szájkaratéból, mert az már nekem is sok volt...valahogy már úgy éreztem, hogy tényleg a Samsungnak sikerült a jó panel, az LGnek meg ott a jobb ugyfélorientáltság....
Letolni senki torkán sem akartam, azthiszem lehet nem itt, de még ajánlottam is hogy inkább a samsungot vegye meg!.
A véleményem pedig marad, az én saját tapasztalatomon alapul(és még 1-2 samsungosén, akikkel anno felvettem a kapcsolatot egy közös per inditása miatt) -
Black Dragon
addikt
válasz
szkutyi
#88793
üzenetére
Egyik Samsung témából se maradtál ki, végig kommenteled az összeset valami nonszensz dologgal.
Nem kell aggódnod helyette, ott van neki a 14 napos elállás.
Számtalanszor, szerintem úgy nagyjából 10-20x írtad le mióta itt vagyok a negatív tapasztalatodat amit továbbra is megértek, de te ezt fejhangod mondod. És ezt minden Samsung témánál, aki ilyen tv-t akar venni, aki megvette és hibába fut, aki egyáltalán rá akar gondolni. Értem, tényleg, hidd el nekem, de ezt nem kell végtelenszer leírni, hiszen van itt rajtad kívül más is, aki hasonló problémával szembesült, nem te vagy a világon az egyedüli, akinek rossz tapasztalata van velük kapcsolatban, nem kell mártírnak lenni. Sokaknak van rossz, sokaknak van jó tapasztalata, talán az LG terén több a pozitív, de amíg ezt kvalitatív vagy kvantitatív kutatás nem támasztja alá, szubjektív vélemény marad. És ez nem a Samsung mellett szól, hanem amellett, hogy mindenki saját magának kell eldönteni mi a fontos számára. A TV tudása, minősége, netán a szervíz háttér, garancia vagy önmagába véve a bolt ahol megveheti vagy akár az ára.
Nem kell mások torkán letolni a saját véleményedet, végső soron én úgy gondolom ez, és számos másik topic is a segítségnyújtásról szól. Véleménye mindenkinek lehet, el lehet mondani, de befolyásolni sem kell másokat mert még az is lehet, hogy neki el sem fognak fordulni ezek a "hibák".
-
szkutyi
addikt
válasz
Black Dragon
#88792
üzenetére
Ember nem tudom feltünt-e de eddig totál kimaradtam az egeszből. És most is ki fogok maradni belőle, csak azért ezt már nem tudtam szó nélkül hagyni....pedig már majdnem elhittem hogy tökéletes a Samsung panelja....
De csak hog, kicsit lásd az én szemszögemből is.:
Te rá biznál 1millás Samsung qd olededet egy olyan szervizre aki: kijön, úgy bassza le arccal a tv-t a kanapédra(amire rá se fér normalisan) hogy csak nyekken, (ezt kétszer is), aztán harmadjára úgy akarják elvinni hogy azt se tudják mi az az átvételi elismervény, ő nem ad papírt hogy elvitte,, ő látja hogy hibátlan a tv esztétikai állapota, de ezt nem hajlandó le írni.....
És az a baj ha én most veszek egy oledet akkor ehhez a szervizhez tartozok....érted?...azt se tudja mi az a tone-mapping, de az élességet fel akarja tolni, mert az a baja a tv-nek.higy le volt véve nullára....az ilyen szerviz javítson bekeidő beli rádiót bammeg ne új technológiákat....
És zárásképp:.nem zárom ki hogy egyszer lessz egy Samsung OLED-em, de azért ennek az egyik alap feltetele lessz a normális gyártói support..... -
Black Dragon
addikt
válasz
szkutyi
#88791
üzenetére
Ember, könyörögve kérlek, hagyd már ezt abba!
Te ebbe a topicba trollkodni jársz, ahogy a Samsung nevet meghallod, ugrasz, mindegy milyen a körítés. Ennek így konkrétan semmi értelme. Nem vagyok olyan régóta itt a topicban, hogy ezt le tudjam szűrni.
Próbálj meg konstruktív lenni...

Habsteve: Amennyiben még benne vagy a 14 napban szerintem küld vissza. Ennek a gariztatása sokkal hosszadalmasabb és fájdalmasabb lenne.
-
Habsteve
tag
válasz
Black Dragon
#88787
üzenetére
Mások vunk és ezt én el tudom fogadni. Abban egyetértek hogy a topicnak nem arról kell a fightolásról kell szólnia. Nekem már a 2. Samu tv-m ami problémás, előtte qn95a volt ami 1,5 év , 1x panelcsere után végül samsung visszavett.
-
Black Dragon
addikt
válasz
Habsteve
#88783
üzenetére
Persze, nem is feltételeztem! Inkább egyesek szeretnek az ilyen dolgokra ráugrani és egyből kijelenteni, hogy NA!! Végre igazam lett, a Samsung a rosszabb!
Ezt igazából most minden érintettnek mondom, hogy ez egy végtelenített harc, a topicnak nem erről kellene szólnia. Vagy ha ilyen objektív véleményt lehet alkotni egyes gyártókról, akkor kerüljön bele az összefoglalóba is a topci elején, hogy Samsungot márpedig ne vegyen az ember az ügyfélszolgálat és garis nehézségek miatt, LG-t pedig a panel mizéria miatt. Sőt, igazából senki ne vegyen OLED-t, térjünk vissza a plazmákhoz.
-
Habsteve
tag
válasz
Black Dragon
#88777
üzenetére
nem volt szándékomban
-
alaves
addikt
Igen, elméletileg. "Hivatalosan" csak a 83S90C WOLED kijelzős. Tartok tőle, hogy elkezdődött az OLED-nél is az LCD-nél már régóta jelen lévő gyártói tisztességtelen magatartás. Az átlag vásárlónak fogalma sincs (sem lesz) róla hogy milyen kijelzős TV-t vásárol.
Egyébként egyszerűen eldönthető, hogy WRBG OLED vagy RGB OLED a kijelző. A fehér betűk kontúrjánál látható az RGB OLED jellegzetes pixelstruktúrájából adódó jelenség (WOLED-nél pedig sárga alapon fekete betűk). -
so_ha
senior tag
válasz
bigdigit
#88778
üzenetére
"Te akkor már kaptál belőle mutatóba"
Az övé 55S90C, ami 55"-os, és ezért kizárólag Samsung QD OLED-el szerelt.Samsung S89C és S91C: WOLED paneles TV-k az európai piacra
77"-os és 83"-os panelt vesz, illetve épít a tv-kbe a Samsung az LG-től. -
Habsteve
tag
Szia,
Az összes szürke árnyalatról csinaltam: [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép]
Mit kell látnom?
Viszont vissza fogom küldeni a TVt, 14 napos elállási időn belül vagyok. Az ok pedig h zúgó, ciripelo hang van jobb hátul készenléti állapotban
másnál jelentkezik hasonlo? 55S90C a delikvens
-
Calogero
addikt
válasz
lala666
#88769
üzenetére
Nincs Stream előfizetésem, virágboltba se járok. És eddig csak olyan lemezem van amelyiken csak DV van. (most kezdtem a dvd film gyűjteményemet 4kra cserélni).
Tv csere előtt járok, mert a mostani romlófélben van.
Ha már csere akkor jó lenne méretet is váltani így első sorban 83" a cél, de minimum 77.A kiszemelt tv-k
Samsung 77S95C (Ellenérv: DV hiánya, és méret csak max 77")
Sony A95L (Ellenérv: méret csak max 77")
LG G3 (Ellenérv: 83" ban nincs MLA) -
S@c@
őstag
válasz
Sasi001
#88762
üzenetére
Ezert mondom, hogy en csak sajat tapasztalatomat osztottam meg. Engem nem szeret a samsung
, pedig en a telefonjukat es orajukat tviket igen. Csak ha rossz a hozzallas akkor az elegge melbe vag. Plane ha 2 honapig szivatnak, ha lg tenne ezt a jovoben hidd el azt is megirom majd. Samsungban a beeges ellen milyen vedelem van? Lgnel vannak ezek az oled care dolgok. Samunal ez hogy van?
-
Farkassacred
őstag
-
S@c@
őstag
válasz
Sasi001
#88754
üzenetére
A samsung új oled panelját aki nem ismeri el, hogy nagyobb fényerőt tud és hdr-ban erősebb, mint az LG az valóban elfogult. A samsungnál nekem nem a termékkel van bajom, inkább az eddigi saját tapasztalat a supporttal. (Lehet nekem nem volt szerencsém velük, de tv fronton cserélni nem akartak, inkább letereltek. LG-nél az első lépések kedvezőbbek voltak, mert rögtön másnap ott volt az ember és segített. Nekem ezek a tapasztalatok, de a samsung telefonnál, óránál is a supporttal volt csak baja többségében az embereknek, nem a termékkel.) *Kivétel az s22 exynos processzor ami közutálat tárgya, nekem meg spec azzal semmi bajom.
-
Sasi001
őstag
válasz
Farkassacred
#88755
üzenetére
Én megkérdezném a központot, hogy is működik náluk a garancia, ha az egyik szervíz elutasítja a másik szervíz ugyanazon hiba miatt cserélné de miután észrevették hogy előtte elutasították ők is visszaléptek. Kiváncsi lennék a válaszra.
-
Sasi001
őstag
válasz
lala666
#88753
üzenetére
Pont az ilyen hozzászólás miatt kapod meg a Samsung munkatárs jelzőt. De érdekes, hogy aki nem használta es folyamatosan bizonyítani akarja, hogy rossz a Samsung de legalább is nem éri el az Lg szintet plussz állandóan felhozzák a híresen szar Samsung support-ot legyen az igaz vagy sem mai viszonylatban, náluk még senki nem kérdőjelezte meg, hogy nem Lg dolgozók? Mindenki magából indul ki bennem fel sem merül ekkora marhaság.
-
junkpod
nagyúr
válasz
Farkassacred
#88718
üzenetére
Az rgbw alapszinek mindegyikén látszik?
-
Zoli35
csendes tag
Sziasztok. Kis szobába akarok egy oledet.
Lg c3 van a nappaliban.
Gondoltam a philips 707re tetszik az ambilight.
Vélemény van valakinek erről a tipusról?
Lg c3-hoz viszonyítva.
Samsungon is gondolkodom de zavar, hogy nincs dolby vision. -
Celtis
veterán
válasz
Farkassacred
#88736
üzenetére
Nem szervizesekkel kéne próbálkozni, hanem a központi ügyfélszolgálattal.
Kizárt dolognak tartom, hogy samsung szintre süllyedjenek. Második körben szerintem érdemben fognak foglalkozni vele. Ha mégis úgy alakul, akkor a lényeg, hogy legyen írásos nyoma az elutasításnak. -
szkutyi
addikt
válasz
Sasi001
#88746
üzenetére
Igen!hdr-en annyira nem, sdr és dv esetén jobban...majd próbálok fotózni pár különbséget...de persze ez attól is függ hogy gyarilag épp milyen....nálam alapból sdren volt egy kisebb black crush....színekben volt ahol jó volt és volt ami meglepően rossz..lehető legjobbat hozza ki belőle

-
Sasi001
őstag
válasz
Tikakukac
#88741
üzenetére
Beszélsz fűt fát biztos én csinálok valamit rosszul, hogy 49 évesen vezetem a 23-éves cégemet 3-telephellyel. Feleslegesen próbálod kimagyarázni szerintem mindenki számára látható az ellentmondásod. Olyan homályos a fogalmazásod mint egy őszi reggel a köd ami “folytassuk angolul” társul egy nagyképűséggel. Eleve nem célom mások vásárlási szokásaival foglalkozni mindenki eldönti magának, hogy mi a jó neki.
Szintén a téma lezárása mellett szavazok, mert a semmiről vitatkozni eszmecserét folytatni elég nehéz.Üdv! További szép hétvégét.
-
szkutyi
addikt
Mai nap itt volt nálam Vhiktor kalibrálni.
Profi a témában prémium felszereléssel, nem találgat látszik nem ma kezdte.
SDR-EN kihozott egy black crusht, amit mutatott diagrammon, gondoltam oké én ezt úgyse veszem észre...hát nem a lóf@sztnem.... [kép]
Hdr nagyon szép lett természetes nagyon a tartalom.
Dolby vision...hát teszt videókon néztem meg a színeket valami brutál ami lett belőle....valódi tartalommal picit először sötétnek ítéltem meg, de másik kepmód meg annyi fényt tol rá ugyan azokkal a beállításokkal hogy már torzul.
.
Szóval kell az a config file....
Köszi innen is ezt a profi munkát
-
Tikakukac
titán
válasz
Sasi001
#88738
üzenetére
Gondolom részedről ez nem ellentmondás.
Ezt igazolásnak hívják, ebben hol az ellentmondás? Most írtam le neked még 2 módon ugyanezt, kott ugyanezt

Ezek alapján meg veszed a “gané” support-os terméket.
Nope, mondom én, itt durva szövegértelmezési gondok vannak. Mondjuk legutóbb a 20k-s elemtöltő 690Ft-ra elárazva bevallom nagyon sokat nem gondolkodtam, hogy vajon milyen meglepi lehet, de ezt remélem elnézed nekem 1,5 gömb fagyi áránál

Ismerek egy két hasonló jellemű embert de szerencse, hogy a baráti körömben nincs ilyen.
Mármint olyanokat akik dolgoztak nem kevés évet értékesítésben és szervizben és a mai napig százas-ezres tételben igazgatja egy cég elektronikai és IT flottáját? Lehet kéne 1-2 ilyen haver és mesélnének akkor a helyzetről

A másodiknál tényleg ágrajzot kell csinálnom, hogy megértsd mi a kettő mondat állításában a diffi?
szerk. Úristen, most nézem, mondom tényleg lehagytam egy szóközt? Ja nem, még az idézés sem sikerült helyesen.Figy, részemről ezt én itt elvágom, nem tudok mit kezdeni a szituval, ha akarod folytatjuk angolul priviben ha az jobban megy, mert ez magyar nyelven egy katasztrófa. A további legjobbakat.
lala666: Nem kevés, de hát kinek nincsenek
-
umek
tag
válasz
Sasi001
#88729
üzenetére
Semmit.

Még a tavalyi nagy kuponhalmozós akció alkalmával húztam be, már több mint egy éve nyúzzuk. Jellemzően Plexről 4K tartalom, gyerekeknek erre még rájön egy jó adag XboxSeriesS, minimális TV-adással. Egy szintén samsung soundbarral használom. Egyébként fali konzolon pihen.
Imádom, elképesztő TV.
-
Sasi001
őstag
Plussz a második.
De tudjuk te support minősítés alapján vásárolsz, mindegy milyen a termék.
Ezt te soha nem írtad le. Akkor ez mi?
“hogy ha nincs rendes support, akkor mindegy milyen a termék,nem érdekel” -
Sasi001
őstag
válasz
Tikakukac
#88737
üzenetére
“2023-ban ha valaminek jó a szervize az az alap. Onnan indulunk felfelé. Mivel minden hitvány, a csúcs a bármiből is, ezért én azon szoktam meglepődni pont, hogy gané supporttal is vesznek eszetlen drága elektronikai termékeket emberek
“Gondolom részedről ez nem ellentmondás. Ezek alapján meg veszed a “gané” support-os terméket. Ismerek egy két hasonló jellemű embert de szerencse, hogy a baráti körömben nincs ilyen.
-
Tikakukac
titán
válasz
Sasi001
#88728
üzenetére
Alighanem a szőrszálhasogatás kifejezést nem jól használod amúgy, mert jelen eset minden, csak nem ez. Gondoltam szólok.
Következő hiba amit elkövetsz igen, az pont az, hogy eladási darabszámok nélkül próbálsz meg mindjárt statisztikát gyártani, csak, hogy igazold magad. Hiba, öreg hiba ismét.
De tudjuk te support minősítés alapján vásárolsz, mindegy milyen a termék.
Kik tudják ezt? Maximum azok, akik nem tudnak magyar nyelvet értelmezni, mert az teljes biztos, hogy ezt én így le nem írtam soha. Maximum azt, hogy ha nincs rendes support, akkor mindegy milyen a termék, nem érdekel, mert úgyis el fog romlani és akkor nem szeretnék tátott szájjal rohanni abba a bizonyosba. Vagy azt, hogy először a támogatást nézem meg és utána nézem meg mi akadt fent a szűrőn és azt specifikálom meg az ízléseim szerint. Megkérlek, hogy vagy idézz vagy pontosan fogalmazz, de olyat ne állíts ami nem igaz.
Nem igazán értem a kötekedésed.
Pedig egyszerű. Mikor kijelentesz valami nagyon-nagyon-nagyon általánosat és erőset, azt akkor támaszd meg rendesen ám érvekkel objektíven, ne szubjektíven és csapongva, mert roppant komolytalan tőle egy thread. De ezt már többen felhozták, x. alkalommal sem megy át
-
Farkassacred
őstag
válasz
Celtis
#88724
üzenetére
Nem egyszerű a sztori. Először szóltam annak a hivatalos sony szerviznek, akik korrekten intézték az előző oled tévém. Ki is jött hamar, fotózott egyet aztán mondta, hogy el kell küldeni a főnöknek (állítólag Brüsszelben döntenek róla, persze a 2021-es hibás tévémnél egyből hívott az email után, hogy csereutalványt vagy egy ugyanilyen készüléket kérek, no mindegy.)
Aztán 1 hónapig semmi, nekem kellett végül utána érdeklődnöm, hogy most mi a helyzet, aztán jött a visszautasítás meg Brüsszel stb. Gondolom, ha nem hívom, sose kaptam volna választ. Aztán mondta, hogy írjak az ügyfélszolgálatnak ilyen esetben, de ők is csak annyit írtak 15 kép után, hogy ez még belefér, de azért hívjak fel egy másik sony szervizt, hogy ők vizsgálják ki jobban az esetet. Küldtem is egy email-t a másik szerviznek, azok meg másnap már hívtak, hogy hozzák az új tévét, de aztán ismét hívtak még aznap hogy mégsem hoznak újat, mert benne volt már a rendszerben a hiba visszautasítva.. Gondolom, ha először hozzájuk megyek, már lenne egy új tévém..
No mindegy, a lényeg, hogy a Sony support önmagában nem tud segíteni, még szervizest is magadnak kell keresni, semmit sem intéznek.
Most írtam egy másik szervizesnek is, majd kiderül mi lesz. -
Sasi001
őstag
válasz
alaves
#88732
üzenetére
Előbb utóbb biztos előfordul majd pixel hiba, de itt egy foltosodás miatt ment a vita. Nem tudjuk hogy áll hozzá a Samsung mert bár azért egy kis idő eltelt a QD-oled megjelenése óta, Tinting banding miatt nem cseréltetett senki panelt. Talán valakinek volt pixel hiba de neki kicserélték a panelt.
-
Sasi001
őstag
válasz
lala666
#88731
üzenetére
Ugyan ezért választottam én is amikor csereutalványt kaptam. A világból ki lehetne kergetni a tintingel, utánna olvastam a QD oled-nél nem voltak ilyen problémák, sem foltosodás. A G3-nál elvileg már nincs Tinting. De van itt egy két fórumtárs akik szerint ajnározom a samsungot. Ez vicc inkább nagyon sokan erőltetik az Lg-t. Tény, hogy eddig hibamentes. Ha valami gond lesz vele azt is megosztom tapasztalatszerzés céljából.
-
lala666
őstag
válasz
Sasi001
#88729
üzenetére
Nincs,de ne foglalkozz vele. Én az lg oledeimen elfogadtam, hogy kompromisszum kell a panelhez. Samsungnál a panel tök homogén, ott meg mással kell kompromisszumot kötnöm viszont jobb a képminősége...legalább a samuban nem kell rózsaszín fehéret és sárgás füvet nézni. A G3 jobb panellel rendelkezik szerintem mint a többi lg. Azt lehet vennék.
-
Sasi001
őstag
Samsung QD-oled tulajoktól kérdezném, hogy tapasztalt valaki tintinget, bandingot, vagy egyéb foltosodást? Unatkozó fórumtárs megnyugtatása miatt.
-
Sasi001
őstag
válasz
Tikakukac
#88727
üzenetére
Unalmas ez a szőrszálhasogatás de ha neked ez jön be a te dolgod. Itt a fórumon nem volt ilyen hiba samsung esetében. Lg panelek esetében rengeteg a Tinting banding foltosodás, ( persze magas az eladási szám) hetente legalább ketten küldenek képet, ez jó vagy cseréltessem? Ezek tények. De tudjuk te support minősítés alapján vásárolsz, mindegy milyen a termék. Nem igazán értem a kötekedésed.
-
Sasi001
őstag
válasz
Tikakukac
#88715
üzenetére
Nem célom vitázni de emiatt megy a folyamatos panel cserélgetés az Lg-nél is és igen ez a hiba nem igazán van jelen a samsungnál. Sőt sokkal kevesebb a Pana vagy philips esetében is ugyanazzal a panellel.
“Ezt és az egyéb kisebb hibákat kizárólag az LG fogadja el hibának. Aki háklis az ilyenekre, az csak LG-t vegyen.”Akkor ki erőlteti a dolgot? Ki az lg-munkatárs?
Akinek jó a folyamatos cserélgetés az vegyen, holott vehetsz olyat amivel nincs ilyen gond.
-
Sasi001
őstag
Használtam Lg-oledet amiben folyamatosan panelt cseréltek. Más szerencsésebb volt, van aki nem. A samuval semmi bajom. Ja ennek ellenére nem szidtam az Lg-t, sem a support-ot. Pedig az első csere után már nem ment könnyen. A samuval eddig semmi bajom sem a support-al. Sokan szidják, elképzelhetetlen, hogy valakinek nincs gondja vele? 49-évesen hidd el nekem is van tapasztalatom. Ezzel mi a gond? Na ez a korrekt hozzáállás.
-
Celtis
veterán
válasz
Farkassacred
#88702
üzenetére
A Sony ügyfélszolgálat sem egyszerű, de ha elég kitartó vagy, akkor foglalkoznak veled.
Nem tudjuk mi volt a kommunikáció, de semmi esetre sem azt kell kérdezni, hogy ez így jó-e vagy sem. Ehelyett be kell jelenteni, hogy ez számodra elfogadhatatlan hiba és a kijavítást kérni. Elutasítás esetén nyomatékosítani a kérést, jelezni a hajlandóságot a probléma eszkalálására. Ha ezek után is leráznak akkor Békéltető testület. Minderől legyen írásos bizonyíték.
Nem kerül semmibe, csak egy kicsit a sarkadra kell állni. -
dgyuri0123
nagyúr
válasz
Farkassacred
#88702
üzenetére
Ez valóban eléggé ratyi. Szerintem is reklamálj, ne hagyd annyiban a dolgot. Írj a Sony M.O.-nak, hogy nem tudod elfogadni ezt a hibát és vagy panel, vagy készülékcserét kérsz.
Vicc, hogy ilyen képre azt mondják, hogy hibahatáron belül van. Eszem megáll.
-
polonic
félisten
LG G3-ban már nincsen képernyővédő, mint mondjuk a B8 esetében, ha megáll egy youtube videó vagy bármilyen film, akkor elindul pár perc után automatikusan?
Beállítási opciót sem találtam erre. -
Sasi001
őstag
válasz
Farkassacred
#88718
üzenetére
És elutasítják a javítást?
-
Farkassacred
őstag
válasz
junkpod
#88714
üzenetére
Igen az az. Előszőr a szervizes beégésre gyanakodott, de direkt megnéztem a szerviz menüben, hogy mennyit futott, és hát nem sokat. Kb csak annyit amennyit használtam 1-2 hét alatt. Megaztán a beégés egyből látszódna, ez meg 10 perc után mutatkozik csak.. Az előző tévémen (2021-ben amit cseréltek) egyből látszódott mindig az a két folt bekapcsoláskor, ki érti ezt.
-
junkpod
nagyúr
válasz
Farkassacred
#88702
üzenetére
A jobb felső részén a világosabb téglalap alakú folt?
-
junkpod
nagyúr
válasz
FollowTheORI
#88668
üzenetére
Szer5egy ilyen teszten meg az LCD is beegne...
-
Sasi001
őstag
válasz
Farkassacred
#88711
üzenetére
Emlékszem amikor panaszkodtál miatta. Szerintem ne hagyd legyél egy kicsit esélyesebb. Előbb utóbb kicserélik.
-
Farkassacred
őstag
válasz
alaves
#88706
üzenetére
Ez sem teljesen igaz, mert 2021-ben még cseréltek nálam tv-t, hasonló hibával.
Ezzel itt. (jobb fele az az élesebb folt csak kosz)
Szerintem csak szimplán bohózat ami itt megy Magyarországon, a Media Markt visszaküldött darabjait random feladó hozzáállását is beleértve. Valszeg azért sem éri meg sony-t venni mert kevesebb fogy, hamarabb hozzád vágnak egy visszaküldöttet. Vagy csak nem szabad a novemberi-decemberi időszakban oled-et vásárolni, fene tudja.
Mindegy, megyek még pár kört, aztán hagyom a fenébe. -
-
-
Sasi001
őstag
válasz
Pro Koryak
#88704
üzenetére
Csak egy részletet ragadtál ki a cikkből. Samu befejezné az LCD tv gyártást és a hézagot nem tudja kiküszöbölni ezért vennének panelt az Lg-től. QD oledből nem tud annyit gyártani, hogy helyettesítsék az LCD-t és a woled előállítása olcsóbb.
-
alaves
addikt
válasz
Farkassacred
#88702
üzenetére
Ezt és az egyéb kisebb hibákat kizárólag az LG fogadja el hibának. Aki háklis az ilyenekre, az csak LG-t vegyen.
-
demmer123
őstag
65 B3 és 65 C3 között sok a különbség képminőségben? Csakis FHD, HDR, 4k filmnézéshez lenne használva.
Megéri a plusz árt a c3?
-
Pro Koryak
addikt
Na majd az lesz az érdekes, amikor a Samsung LG panelt épít be az oled tévéibe.
[link] -
Farkassacred
őstag
Én nekem egy Sony oled tévénél van uniformity hibám és az igazán érdekes benne az, hogy a bekapcsolástól számítva csak 5-10 perc után jelenik meg a folt (gondolom amíg bemelegszik a panel), addig teljesen makulátlan a panel. De a nagyobb vicc az egészben az, hogy a Sony részéről ez még hibahatáron belül esik és nem is foglalkoznak vele.. Hogy ne csak a samsung legyen itt fikázva mindig.
Képek a hibáról:
1
2
3
4
Sajnos elég sűrűn viszontlátom ezt az "aprócska" kellemetlenséget..
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 12GB 256GB 14" FHD 1év garancia
- www.stylebolt.hu - Apple eszközök és tartozékok!
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Számtalanszor, szerintem úgy nagyjából 10-20x írtad le mióta itt vagyok a negatív tapasztalatodat amit továbbra is megértek, de te ezt fejhangod mondod. És ezt minden Samsung témánál, aki ilyen tv-t akar venni, aki megvette és hibába fut, aki egyáltalán rá akar gondolni. Értem, tényleg, hidd el nekem, de ezt nem kell végtelenszer leírni, hiszen van itt rajtad kívül más is, aki hasonló problémával szembesült, nem te vagy a világon az egyedüli, akinek rossz tapasztalata van velük kapcsolatban, nem kell mártírnak lenni.
másnál jelentkezik hasonlo? 55S90C a delikvens

, pedig en a telefonjukat es orajukat tviket igen. Csak ha rossz a hozzallas akkor az elegge melbe vag. Plane ha 2 honapig szivatnak, ha lg tenne ezt a jovoben hidd el azt is megirom majd.
Vhiktor
