Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    válasz Sasi001 #88560 üzenetére

    Nincs annál jobb, amikor ismersz ügyfelet, aki vett X márkából valamit, majd vett aztán Y-t, aztán Z-t, végül A-t és odajön eléd, hogy de mit vegyen, hát mindent kipróbált!
    Nézek rá mosolyogva, ha az Y-ból megvetted volna azt, amit mondtam, ahol kijavították az előd hibáit és talán neked kevésbé kellemetleneket hoztak volna be helyette, akkor nem ott lennél 3 év és fél tucat gép után, hogy na, mit vegyek. Hanem otthon ülnél és ha gondod is van másnapra kijönne a muksi és cserélne neked mindent amivel gondod van, aztán 1 óra múlva folytatod ahol abbahagytad.

    Tiszta sor. Normális esetben nem a szervíz a döntő, hogy mit vegyek. Autót és egyéb dolgokat is olyat veszek ami tetszik, nem a szervíz érdekel.

    Pár évet voltam modi a milyen notit vegyünk topikban. Nehéz volt ott is megértetni az emberekkel, hogy olyan világot élünk, ahol neked időd nincs semmire, mert rohansz, emellé piszok szutykot gyárt az összes gyártó rengeteg pénzért is, ergo a support az, ami legyen jó, mert garizni fogsz és rengeteg bajod lesz, csak nem mindegy ha azt másnap megoldja neked egy NBD-vel helyszínen a szerelő, vagy 4 hétig nézel ki a fejedből meg hadakozol és indítod a jogi eljárásokat. Na ezt itt sem megy át, pedig a legáltalánosabb bölcsesség ami csak létezhet egy ilyen fogyasztói társadalomban. Ezt tényleg hidd el attól, aki egy egész emeletnyi elektronikai cuccért felel és önmagamnak kreálok munkaidőt azzal, ha specre meg kinézetre fókuszálok only.

    Én próbálok sokat beszélni hasznos dolgokról, a fő gond az, ha ez tényleg úgy megy át, hogy "semmi". Itt ezt be is rekesztem akkor, mert tényleg van dolgom :R

Új hozzászólás Aktív témák