Új hozzászólás Aktív témák

  • vazzz

    őstag

    Hali!
    Ma szereltem be az Omegámba (1994.évj. B Omega, X20SE 85kw) az új fényszórókat, és kíváncsiságból ránéztem az olajszintre... a nívópálca végig tök habos, de a végén az olaj tiszta, és hiánytalan. Tavaly augusztusban volt cserélve az olaj, azóta kb 3000km-t mentünk vele. Az autó leginkább rövid távon van használva, ami annyit jelent, hogy napi kb. 2-8km. Megnéztem az olajbeöntő nyílás kupakját, az is tök trutymós belülről. Vizem nem melegszik túl és nem is fogyott október óta (amikor a fagyálló bele lett töltve). Most mentem vele folyamatosan ~35km-t, de még mindig trutyis. Ez most akkor hengerfejes lett, vagy csak a rövid távú használat miatt ilyen? Mi a teendő ilyenkor? Idegesít a dolog.
    (Az alapjáratom néha ingadozik, és a hidrotőke hangját is lehet néha hallani indítás után egy ideig. Ennek lehet valami köze ehhez?)
    Előre is köszi a válaszokat.
    :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák