-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz Lomha 8V #26805 üzenetére
áram megy, mert nem mindig produkálja a hibajelenséget, és bekapcsolni mindig be tudom, de néha gondol egyet és nem hiába kapcsolom ki, töröl tovább. Én szakaszosan szoktam használni, de ilyenkor átvált folyamatos törlésbe, és már a relé sem kattan. Az okosok most azt mondják ablaktörlő kart cseréljek mert az van kikopva. Gyújtáskapcsoló betét már lett cserélve. Az ablaktörlő kar még eredeti, nem volt cserélve, az index kar is rommá volt kopva azt már cseréltem. Csak kísérletezni nem szeretnék, hogy cserélgetem a cuccokat aztán vagy jó lesz vagy nem. A hiba lehet a kikopott ablaktörlő kartól?
-
F_Gergely
őstag
válasz Lomha 8V #26810 üzenetére
Á sorry, csak már nekem is péntek van
A műszerfalnál mint kiderült, a ikonok izzóit nem cserélték csak a háttérvilágítást, igy még lehet hogy tényleg kiégett csak az izzó. (ha beszereztem a MID-es BC-t akkor viszem ujra a kocsit és akkor megnézetem velük az izzitás ikonját is)Ablaktörlőmet néha nem tudom kikapcsolni, szakaszos törlést szoktam használni, aztán egyszer csak gondol egyet átvált folyamatos törlésre és addig töröl mig meg nem állok az autóval. Relé lett cserélve, kattan is mikor normálisan töröl, aztán ha önállósítja magát ott már nem hallani a relé működését. Eddig azt a tippet kaptam, hogy ki van kopva az ablaktörlő kapcsolóm. (bár azt nem értem, ha megállok miért tud kikapcsolni, menet közben meg miért nem). De nem rendszeresen csinálja hanem össze vissza, van amikor működik rendesen,
-
F_Gergely
őstag
válasz Lomha 8V #26812 üzenetére
Megyek kocsival ablaktörlőt bekapcsolom, majd kikapcsolom, de töröl tovább, relé már nem kattan. Megállok a pirosnál (a kar ugye kikapcsolt állapotban van) és az ablaktörlő kikapcsol. De volt már olyan is hogy álltam egy helyben a kocsival, járó motornál, és csak egyet akartam töröltetni vele, és törölt folyamatosan. Ott le kellett állítanom a motort, hogy kikapcsoljon.
-
F_Gergely
őstag
Na erre varrjatok gombot:
A heten volt a kocsi villanyasznal, megcsinaltak hogy zaraskor felhuzza automatan az ablakokat. Ez tok jol mukodott aznap, tobbszor is kiprobaltam, taviranyitoval bezartam a kocsit es felhuzta az ablakokat.
Ma reggel ota semmi... Mintha elfelejtette volna, egyedul ugy huzza fel az ablakokat ha a kulcsot a zatban elforditva tartom, es tartom folyamatosan. Ha elengedem megall az ablak, tehat addig elforditva kell tartanom amig felhuzza az ablakot. Ez mitol lehet? Hetfon hivom majd oket, csak az a cumi hogy idom nem lesz elvinni az autot mert dolgozom -
F_Gergely
őstag
B Vectra gyári hangszórói helyett szeretnék berakni újakat. Kérdésem, hogy ehhez mindenképpen kell-e ilyen kiemelő keret, illetve ha ezt a keretet felrakom akkor az ajtókárpiton lévő hangszóróborítást visszatudom-e tenni. Beépítési mélységről van valakinek infója?
-
F_Gergely
őstag
válasz gzbotii #26864 üzenetére
Maganvelemenyem, de szemely szerint en nem vennek kis autot. Egy kombi vagy egy sedan semmivel sem kerul tobbe, megis nagyobb a komfort es biztonsagerzet. En egy dizel kombi B vekit hajtok es ezerszer jobban erzem magam benne mint egy kisautoban es 6 liter eszik varosban. Szerintem gondold at ezt a kisauto dolgot.
-
F_Gergely
őstag
Ma reggel vettem észre, kb. 10 km alatt a motor elérte a 85 fokos hőmérsékletet, azonban pirosat kaptam és állt az autó kb. 10 percet, bekapcsoltam a fűtést a legmelegebb fokozatban és közepes ventilátor fordulattal, azonban azt vettem észre hogy elkezd hűlni a motor, és lement 80 fokra, itt kikapcsoltam a fűtést és megvártam míg elindulok, utána már beállt menet közben 85 fokra.
Ez normális ilyenkor vagy valami nem kóser? Illetve azt vettem észre, hogy ha beindítom a kocsit valami ventilátor megy az elejében, de nem tudom melyik venti, csak hallom a hangját. Ez okés? Köszi -
F_Gergely
őstag
válasz Impressa #26910 üzenetére
Most lett cserélve a termosztát, de elég balfék szerelőnél volt, mert rosszul rakta össze ugyanis a termosztátnál folyik a fagyálló, nem nagyon, de látszik hogy ereszt. Tömítést kell majd cserélni rajta, ettől lehet a hiba? (a termosztát biztos jó, mert előtte a vízhőfokmérőm 220 km megtétele utána sem mozdult meg, most meg rövid szakaszon is felmegy 85 fokra). De majd hétvégén megnézem melyik ventilátor megy pontosan.
-
F_Gergely
őstag
válasz INMOTEP #26937 üzenetére
Legteleniteni kell az uzemanyagrendszert, elvileg kell lennie egy manualis "pumpanak" amivel kezzel be tudod szivattyuzni az uzemanyagot de ajanlott ilyenkor a tanksapkat leszedni, hogy a levego kimenjen, mert tobbektol hallottam mar hogy hiaba punpaltak be az uzemanyagot a vakum miatt, inditaskor visszaszivta a levegot.
-
F_Gergely
őstag
Nekem ma reggel indukt nehezen a veki. Idaig mindig poccre indult. Most inditoztam kluttyogott kettot a motor es leallt. Szabalyosan lefulladt az auto... Na mondom wtf?! Inditoztam semmi... Teljesen levettem a gyujtast majd vartam kicsit majd gazpedalt nyomva inditottam porgettem kicsit a motort majd beallt az alapjarat. En az alapjarati motorra gyanakszom, idaig poccre indult mindig, hidegben is most meg dadogott a motor, es le is fulladt. Vagy lehet AC pumpa is? Dizel B Veki. Kivancsi vagyok hajnalban hogy fog indulni.
-
F_Gergely
őstag
Ma ugy dontott a vekim hogy nem akar melobol hazajonni, gyujtas volt de mikor inditoztam volna semmi. Szo szerint semmi. Viszont sebessegbe rakva, kuplung benyomva es mikozben inditoztam es megtoltak picit az autot egybol beindult, szocal erdekes... Atvittem szerelohoz, remelem csak valami elektromos nyugje van
-
F_Gergely
őstag
No ismét szerelőnél az autó...
A gyújtáskapcsoló szétment ennek az volt az eredménye hogy az autó nem indult, én azt hittem önindító.
A komolyabb gond az üzemanyag levegősödésével van, a résolajcsövek cserélve lettek. A héten megy az autó nyomáspróbára, de remélem nem kell kompletten porlasztót cserélni...
Több helyen olvastam, hogy a porlasztócsúcsoknál van valami gumi gyűrű ami el tud öregedni, és leginkább azzal szokott gond lenni. Ebben bízom... -
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #27253 üzenetére
A motornál látszódott hogy van olajfolyás, de arra azt mondta a szerelőm hogy a résolajcsövek, máshol úgy igazán olajfolyást nem láttam. A héten kiderül, de ma vettem 1 hónapos bérletet, szóval igazából már mindegy mikor készül el
-
F_Gergely
őstag
Ma hivott a szerelő, az adagolóval nem kóser valami az lesz megcsinálva, de nem igazán értem mert én úgy tudtam ha az adagoló megy tönkre sehogy nem megy az autó :S
Nekem meg működött, csak nem igazán ment úgy a motor ahogy az kellene. -
F_Gergely
őstag
válasz F_Gergely #27264 üzenetére
"Ha mechanikus probléma van, azaz, ha a kopott alkatrészek miatt romlik el az adagoló, akkor annak a hibajelensége másképp jelentkezik. (tömítetlenség végett az üzemagyag rendszer el levegősödik) Hosszabb állás után nehezen indul a motor. A motor indítózásának ideje egyre jobban megnyúlik, és egy idő után el sem indul. Ez egy hosszadalmas folyamat, és akár hónapokat is magába foglalhat."
Elnézést én voltam tudatlan :
-
F_Gergely
őstag
Nah adagoló kész, folyások megszüntetve, de azt mondja a szerelőm hogy a vákumpumpa meg fog majd dögleni, de még használható igy az autó. Kérdésem az lenne hogy érdemes-e ilyet használtan venni mert újonnan 80 ezer körül találtam, használtam garanciával meg 15-ért adják, és azért ez elég nagy diffi. Másik kérdésem ha valaki tudja hogy mennyi idő alatt tud bedögleni, tehát hogy mennyi időt tudok várni a cserével?
-
F_Gergely
őstag
Kicseréltem a jobb első keréknél a jeladót, de mint kiderült maga az abs vezérlő döglött meg...
Érdemes bontottat venni? Van valakinek ezzel tapasztalata? -
F_Gergely
őstag
Dizel adalékokkal kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Ti használtok valami adalékot tankolásnál? Nekem a 2T olajat mondták az adagolósnál, hogy azt öntsek tankolás elött, de pl a spuri oldalán azt irják ez egy marha nagy baromság és nem szabad.... :/
-
F_Gergely
őstag
válasz Dluinet #27559 üzenetére
Pont tegnap beszéltem egy ismerősömmel, mondta hogy ilyet tankolt és érezhetően jobban megy a vekije, halkabb és egyenletesebb lett az alapjárata. Eddig is shell-nél tankoltam, csak én sima dizelt raktam bele eddig, de most lett adagoló javítva aztán most fogok menni először tankolni az új cuccal. De ezt a shell nitro+-t amúgy is ki szeretném próbálni, ismerősöm nagyon dicsérte.
-
F_Gergely
őstag
Nekem 2.0 DTI-m van de egyenlőre nem szidom, szépen megy, és húz is ha kell.
Ismerősömnek is több éve van ugyan ilyenje és neki sincsen gondja. Az adagolót én is meg ismerős is javíttatta de amúgy semmi.
Ha szép állapotban van az autó szerintem nincsen vele gond, sajnos én egy elég lestrapáltat vettem igy csörög zörög a kasztni pontosabban a belső elemek, de ennyi (ezeket is majd szépen lassan hétvégente szétszedem azt összerakom rendesen). Amiket meg cserélni kellett, az benzinesnél is játszhat leszámítva az adagolót.
A motorkódom Y20DTH[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
Vekire 185/65/15-ös gumi nyárra felrakható vagy inkább 195-ös kellene? Tapasztalat vélemény jöhet, köszi
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #27612 üzenetére
Nem km-re veszünk autót hanem állapotra...
-
F_Gergely
őstag
Vekibe lampamosot utolag hogy erdemes bekotni?
A kocsivasarlashoz visszaterva majd irok meg, de most telefonrol vagyok -
F_Gergely
őstag
válasz _seth_ #27631 üzenetére
Az a furcsa hogy a lokosomon rajta van a fuvoka, a tartalyt nem tudom mekkora, mikor megvettem a kocsit kb 2,5 liter ment bele de nem volt ures tehat volt benne ablakmoso. Azt kene kideritenem, hogy csak diszbol van fent a spricni vagy most mi van... Volt utolagos xenon amit az elozo tulaj rakott be arra is gondoltam lehet ezert rakott fel spricnit a lokosra, viszont a lokos gyari tehat nem utolagosan lett kifurva...
Hogy tudnam kideriteni hogy most van lampamosom vagy nincs? Annyit tudok hogy nem mukodik.. :/ -
F_Gergely
őstag
válasz _seth_ #27649 üzenetére
Hat probaltam ma meglesni, de csak a betoltonyilasa latszik, magat a tartalyt nem latom, probaltam alafekudni a kocsinak de semmit nem lattam, probaltam nezni hogy megy e valami cso a spricnihez de ezt se sikerult meglesnem :/
A spricnit probaltam a lokosbol kihozni de valami fogta, mintha lett volna rajta cso, persze lehet csak egy bilincs volt hogy fogja.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
http://tomyoy.blogspot.hu/2013/07/vectra-blog-ablakmosotartaly.html
Itt neki sem latszik alap esetben a tartaly csak a betoltonyilas, de mostmar tudom hol kell keressem. Na majd ha lesz idom lebontom a kocsi elejet XD
Lokost ugyis helyre kell rakjam meet szarul all, csak mondtak mar hogy vigyazzak mert a lokosben van a legzsakerzekelo, gondolom az eleg ha lehuzom az akksit. -
F_Gergely
őstag
Autohoz valo ET szamokat hol tudom megnezni? B vekire 3 fele kerekmeret van de csak a 15" ET szamat tudom hogy az 49. De mi az et szam 16 illetve 17 colnal? Vagy ugyan az?
-
F_Gergely
őstag
válasz zolikaDB #27732 üzenetére
Motorikusan komplett fel lett újítva, új adagoló, új fékek, új szilentek, új stab pálca, új kormánykapcsolók, kapott új üléseket meg kárpitokat szóval egy zsák pénzt ráköltöttem.
Nekem a problémám az hogy 4 hónapból kb. 3-at volt szerelőnél, és hiába eszik 5-6 liter között, marhára zavar hogy csörög a belseje, zörög minden műanyag az illesztésnél, és 100-as tempónál olyan menetszelet lehet hallani mintha le lenne engedve az ablak. Beázni nem ázik be sehol de gondolom a gumi kérderek nem szigetelnek megfelelően vagy a fene tudja. Most szerdán szerintem a klima kuplungja ment szét, de még nem beszéltem a szerelővel. És igazából már az dühít hogy van autó de nem tudom használni, de amikor nálam van akkor is csörög-zörög a belseje. Igazából már elfogyott a türelmem, tisztában vagyok vele hogy kb fél millát bukom vele, de inkább bukom most ennyit, mint később többet, mert nálam valahogy minden szar tönkre megy... Én tudom hogy ez nem a típus hibája, hanem az előző tulaj volt egy hanyag, és igénytelen f@sz, csak én meg mindenáron kocsit akartam venni, azt jó balek voltam -
F_Gergely
őstag
Ma hivott a szerelo, kormanymu felujitas
Igazabol igy mar nincs szivem eladni lassan nem marad alkatresz a kocsin amit nem csereltem ki vagy ujitottam fel. Adagolo garancialis most lett megcsinalva. A belso zorgesekre meg majd legfeljebb kitalalok valamit hogy lehetne lezsigetelni :/ -
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #27747 üzenetére
Hat azt tudtam hogy kolteni kell ra, de valahogy ezen minden tonkremegy, es semmi elojel nelkul lasd most pl a kormanymuvet. Kikanyarodtam es elkezdett hulye hangot kiadni es elotte meg semmi baja nem volt. A kocsiban 320 ezer km van ami realisnak is tunik. Az adagolo benne volt a pakliban tehat azon nem is huztam a szamat, (es meg orulok is hogy nem ugy doglott be mint a legtobb esetben hogy el sem indul az auto es sajat laban nem megy).
Hetfon beszelek a szerelovel mennyibe fajna a munka mert beszeltuk hogy ha mar ugyis szet lesz szedve a kocsi akkor a valtot is meg kene nezni meg a csapagyat cserelni mert zorog mint az allat.
Belenyultam az teny, es sok tanulsagot levontam, de meg mindig inkabb ez mint veszek dragan egy kocsit es ugyan ezeket a koroket lefutom :/ -
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #27756 üzenetére
Hat igen, szerelom is ezt mondta, hogy mar szinte mindent kicsereltunk es jo is lett amit javitott, ezert inkabb hasznaljam es ne adjam el. Hasznalnam csak mindig szerelonel van :/
Meg a belso zorgesekre majd ki kene talaljak valamit, en arra gondoltam vennek diegoban olyan szivacsot amit a laminalt padlo ala kell rakni, az szerintem elnyelne a muanyag elemek kozti rezgeseket. -
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #27761 üzenetére
A szerelo egy nagyon kedves ismerosom, es ert is hozza amit csinal (12 evig opel markaszervizes volt) es az aprobb dolgokert mar penzt sem ker. Nagyon lelkiismeretes es mindig ellenorzi a korabbi javitasokat is. Mar joval korabbrol ismerem mikor meg nem volt kocsim
Annak azert picit orulok hogy mas is futott mar bele gondokba a kocsival kapcsolatban.
En valahogy masoktol sose hallom csak azt hogy vesz autot, szep es csodalatos, semmi baja, 3-4 litert fogyaszt, es egy alom.
En meg megvettem bar tisztaban voltam vele hogy kolteni kell ra de eddig azt hittem csak en tudok belenyulni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen