-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
-
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #52090 üzenetére
Mindenbe kilehet fogni jót és rosszat is... Én mondjuk hányok a G belsejétől, puritán is és kényelmetlen is számomra.
Azért nem szeretem ezeket a "teszteket" mert oké ő pont egy olyat vezetett ami jó. Te meg veszel mondjuk egy szart. Akkor most? Én sose olvastam ilyen tetszeket (nem csak autónál, semminél), megnézem a technikai részét milyen javítani stb. és megveszem ha úgy érzem kell.
Én is szidhatnám a vectrát mert hogy milyen, de szeretem, és az egyik legjobb autónak tartom (nem azért mert nekem ez van), könnyű szervizelni, olcsó fenntartani, és gyakorlatilag full extra.
Mondjuk a G is extrázható, de nekem nem jön be, se formára se sehogy. Az F szerintem külsőre ezerszer szebb, belsőre is jobb, talán a műszerfal ami már picit régies. -
F_Gergely
őstag
válasz Kickass #52106 üzenetére
én simán kimennék németbe, osztrákba egy vekiért behozni, kivenni ami nekem kell aztán vigye aki akarja. 400 euróért olyat autót hozzád vágnak hogy besirsz, csak pl egy zender első lökős kb 120 ezer, akkor ott a hibátlan bőrbelső, és máris ott vagy nullszaldón, plusz még a xenon, és a többi nyalánkság.
-
F_Gergely
őstag
sajnos én is sokszor dudálok, de mióta szétment a relém (csapágyasra nyomtam a dudát ) próbálom magam moderálni de nehéz.
Ilyenkre pl:
70-es táblánál 50-el megy
ég a hátsó ködlámpája
kivág elém és fékeznem kell
index nélkül egyszer csak kanyarodik valamerre
elsőbbséget nem adja meg -
F_Gergely
őstag
Sracok a Margareta autosboltban a Loctite paramentesito csak 590 (!!!). Kapasbol vettem 3 csomaggal
Egyebkent ez a cucc (meg a ceresit is) 1500-1700 huf szoval nagyon megeri. Akinek parasodik az auto sztem kotelezo, teljesen megszunteti a parasodast! -
F_Gergely
őstag
válasz haddent #52140 üzenetére
Az nem "folyekony fem" amit az elejen felrak? Regen dolgoztam en is ilyennel, jofele cucc. De vidit megnezve oszinten szolva szamomra eleg cigany munka amit csinalt... sokkal minosegibb lett volna ha kivagja a rozsad reszt beheggeszt egy lemezt osszecsiszolja alapozza es festi. Ez igy... szamomra ganyolas, takolas.
(#52143) pepe091:
En is onnan rendeltem ket eve, hibatlan. Valodi bor es messze jobb mint a sok szar gagyi mubor amiket vateran meg face-en hirdetnek...[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
Tudom a hiba bennem van de en eloszor felszereltseget nezek, utana allapotot. Nem kene olyan auto amiben pl nincs egy nyomorult konyoktamasz kozepen....
-
F_Gergely
őstag
válasz haddent #52261 üzenetére
Igen de a legtobb kiadas az en "hulyesegem" miatt van mert legyen rendben. Pl ott a borbelso azt sem volt szukseg beszerezni de vettem bele mert en ezt akartam. Meg egy csomo ilyen aprosag. A turbo meg adagolo benne volt a koltsegvetesben hogy egyszer javitani kell. Jo alairom pl azt nem gondoltam hogy a kormanymuvem el fog szallni de az is kb 1 ev utan szart be. Legjobban egy A6 fullextra amiben jol ereznem magam csak annak kicsit koltsegesebb a fenntartasa. De mivel sokat ulok kocsiban nekem fontos hogy jol es kenyelmesen erezzem magam. Nyilvan attol ez meg csak egy vectra, de kenyelmes, jol felszerelt. A belseje zorog (bar sokan azt mondjak az o autojuk sokkal jobban zorog szoval oruljek) de nyaron le lesz szigetelve teljesen. Megvan mar a sport muszerfalam is csak be kell rakni, az uj BC is meg a szenzorok is be lesznek kotve. Ilyenekkel szivesen szoszolok, nameg ha meglesz a sajat muhelyem kell egy referencia verda amit megneznek az ugyfelek ha jonnek hozzam Na meg nekem is gyakorlas
De egyebkent azt jol latod ha most vennek autot, igyan igy dizel B vekit vennek csak 2.2-t es csak irmscher pakettosat. Sajnos mikor en kocsit vettem (es nagyon gyorsan kellett auto) akkor ebbe sikerult belenyulni. Egyebkent ismeroseim nagyresze nem foglalkozna vele, beulne es menne. Csak engem zavar ha valami nem 100%. Igazabol ha mas autom lenne arra ugyan igy koltenek, de ha a te autod lenne az enyem valszeg ugyan igy, extraznam -
F_Gergely
őstag
-
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #52300 üzenetére
A ketto nem ugyan az?
-
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #52363 üzenetére
"...az új, egyhatos, dupla turbós, 160 lóerős dízelmotor megjelenése. "
Gratulálok az Opelnak! Ez kell, de nem értem miért csak kettőt raktak be miért nem négyet? Sőt inkább hatot? Baromság.... Ezek az opelok már nem azok mint régen... Sose voltam márkapárti, és hiába van opelom én mondjuk egy kalap szarnak tartom a márkát, a régebbi típusok előtt fejet hajtok, de 2003-tól egy tehénszar amit produkálnak. Nem csak ők, a többi is...
(#52367) LaciCRM
"Vectra B1 és B2 csak külsőleg és apróságokban különbözik".Ez egy általános tévhit, igazából nagyon sok mindenben különbözik, kb 2 A4-es oldalt tele lehetne irni a különbségekről, azonban amit szemmel látni az valóban csak optika. De jelentős különbségek vannak, zajvédelem, szigetelés, rozsdásodáselleni védelem, illetve új motor - váltó (dízelnél legalábbis). Én pont ezért bánom, hogy B1-et vettem, pedig B2-t akartam, de úgy voltam vele én is hogy csak kinézet. És nem, nagyon nem csak ennyi a különbség.
-
F_Gergely
őstag
válasz haddent #52380 üzenetére
Pontosan, arról nem is beszélve, hogy ezek a porbafingó kis fűnyírómotorok nem fognak elmenni 400-600 ezer km-t főleg nem két turbóval... De elég a benzineseket is nézni, a régiek elmentek nevetve 500 ezret, most egy 1.2-es benzines turbóval hol fog ennyit elmenni? Sehol! Széthullik az egész mint egy ipari hulladék mert az...
De ez is annak köszönhető hogy valamiért általános tévhit hogy kicsi motor keveset fogyaszt... Hagyjuk, netto baromság. De sajnos az emberek megveszik, és ha meglátja hogy turbós, akkor "az én autóm is turbós de fele akkora motorja van szóval fele annyit eszik majd" és maga alá élvez a gyönyörtől amit elképzel. De ez csak egy képzelet, aztán jön a valóság, mikor elkezd széthullani, meg 8-10 litert kezd enni, és marhára nem fog menni.
Gond van a fejekben nem is kicsi... -
F_Gergely
őstag
-
F_Gergely
őstag
válasz #81556480 #52394 üzenetére
Más anyagok kerültek felhasználásra, pl a műszerfal párna is eltér a B1 és B2 között, méretre ugyan az csak más a minősége (B2 mattabb meg tapintásra is más) kevésbé zörögnek, csörögnek az elemek, jobb minőségű anyagokat választottak. Elektronikai vezetékezések is eltérőek a B1 és B2 között.
Ez már inkább gyártástechnológia, de röviden a fent leírtak. -
F_Gergely
őstag
válasz oliwire #52397 üzenetére
szia,
ez önmagában nem nagy meló viszont körültekintés már időigényesebb.
1. Központi zár felépítése egy központi vezérlő doboz van az irányít mindent. Kérdés nálad hogy működik? Manuális zárás az mit takar? Te nyomod le a gombot vagy csak kulcsal működik? Ezt sajnos ki kell mérni időigényes, utána lehet menni tovább. Időben kb másfél 2 óra szereléssel méréssel együtt, ha kell vezérlőt cserélned.
2. Klíma 4 fok alatt nem kapcsol, télen elég nehéz kipróbálni. Hideget kell fújjon kb 1 perc után, ha nem fúj több oka lehet. Egy megbízható klímás kell (tudok ajánlani), én 4-5 klímásnál voltam mindenki lehúzott vagy elküldött, de egy se oldotta meg a klímám problémáját, majd kiderült a hűtőközeg volt kevés. Klímásnál kb 1 óra alatt kiderül mi a helyzet, gépre rákötik, nyomás próbázzák, ellenőrzik a rendszered majd feltöltik ha jó.
3. Rádiót átrakni kb 15-30 perc ha tudod hova kell nyúlni.
4. Ha van távirányítós kulcsod, abba rakd át az indítókulcsod immo chipjét és indulni fog azzal is. A távirányító elem érintkezője forrasztható, nem nagy művelet. Csomagtartó zárját lamelláztatnod kell, célszerű kivenni a zárat, elvinni egy zárashoz aki megcsinálja neked pár ezer forint meg kb fél óra.Remélem minden kérdésedre tudtam válaszolni.
-
F_Gergely
őstag
válasz sasa58 #52402 üzenetére
No ez egy jó kérdés, és kb olyan vita mint egy windows-linux vagy android-iPhone.
Télen azért kell megjáratni, mert a hűtőközegben nem csak a gáz van, hanem olaj is ami keni a tömítéseket, ha nem járatod a klímát kiszáradnak ezek a tömítések és nem fog zárni rendesen.
Nem tudom egyébként mi az igazság, én direkt figyeltem a saját autómon, 4 fokban tényleg nem kapcsol klímát pedig digitklímás.
A válasz erre egyébként az hogy pillanatok alatt lejegesedne a klíma ezért nem kapcsol. Van aki állítja hogy a klímája bekapcsolt még 1 fokban is, én hiába próbáltam nekem sose kapcsolt. (észre lehet venni ha ki vagy be kapcsol). -
F_Gergely
őstag
válasz oliwire #52412 üzenetére
a központi zárat ki kéne mérni, ajtókárpit le, és multival rá kell mérni mikor zárod az ajtót. Lehet csak kábelszakadás is, jellemzően az ajtó és kasztni között lévő gumiharangban lévő kábelek elszakadnak. Múltkor hoztak egy kocsit, mondja a tulaj, biztos nem az a baj mert a gumiharang hibátlan ő azt nézte már. Igen a harang hibátlan volt, benne lévő kábelek meg 2 kivételével szakadt volt mindegyik. Lehet motorhiba, lehet vezérlő hiba, sajnos ki kell mérni és egyesével kizárni a hibalehetőségeket.
Ablaktörlő kart leszedni egyszerű, kiszeded a csavart ami fogja, és a bordázott kúpos tengelyről függőleges irányban lehúzod a kart. Ha nehezen jön, akkor be kell fújni csavarlazítóval/wd40-el, kicsit megmozgatni és szépen lefog jönni. Erőltetni, nagyon feszegetni nem jó mert hajolhat maga a kar, és roncsolódhat a bordázat is, és ilyen esetben törléskor ugrani fog a kar. Mikor rakod vissza, előtte a tengelyt pici zsirral kend be és gyönyörűen lejön majd legközelebb.
Légbefújás (ha tekerős akkor manuális klíma), középboxot kéne szétszedni, bovdennel működnek a légterelők, lehet elszakadt. Ez inkább pepecs meló de nem borzasztó.
(#52414) Petyyyyy
Simán lehet gyertyát cserélni, nekem is 2 gyertyám volt rossz, simán ki lett cserélve. Mondjuk érdekes, mert neked nem indult az autó, nekem 2 rossz gyertyával simán indult a verda, csak 3 henger ment pár percig utána már rendes alapjárat volt, kialudt a check lámpa is.Klíma nyomáskapcsolója nem nagy cucc, csak akkor le kell üríteni a rendszert. Két nyomáskapcsoló van egyébként egy a kompresszornál, egy meg a klíma körben, plusz vannak hőgombák amik szintén a rendszer helyes működéséért felelnek. (gyakorlatilag annyira jól be van biztosítva a rendszer hogy nem tudod tönkretenni, túlterhelni, 4 körös védelem van)
Y20DTH milyen olajat kíván? 10W30? Én 10W40-et rakok bele ha jól emlékszem.
(#52421) M_o_g_y_i:
Szerintem inkább csak visszafele léptek, nekem a C nagyon nem jön be, belseje kifejezett ronda számomra. Annyi hogy ott végre elfelejtették ezt a sok hülye patentot, ami már C omegában sem volt, hanem csavaroztak mindent.(#52423) necsak:
Attól függ, igazából a nehéz indulást a lemerült akksi okozhatja, az pedig a generátor hibája lehet mert nem tölt rendesen. Mérj rá az akksira indulás előtt hideg motorral. De a benzines autó kb két ceruza elemmel beindul ennyire nincs áramfelvétele, egy dizelhez képest[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
én egyszer mertem 180-at nyomni, ment volna még de nem mertem tolni. 160-at viszont kényelmesen fut utazótempóban, ha előzni kell akkor gond nélkül megy. Egyszer ha kész lesz, akkor kap majd egy faja chiptuningot, hozzá nagyobb intercooler nagyobb töltőnyomás. Menne mint egy állat az tuti
De első körben a kasztnit kéne idén rendbe tenni, ahogy jön a tavasz kezd rügyezni a verda....
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz sasa58 #52451 üzenetére
Enyém nem kapcsol csak 4 fok felett, vagy ha a szélvédőfűtést bekapcsolom, de akkor sem úgy kapcsol be mint mondjuk nyáron, mert ott megérzem az autón mert egy picit ugrik az alapjárat aztán persze vissza áll, de ott észre lehet venni. Volt aki mondta neki 1 fokban is simán ment a klíma. Ezek ilyen misztikus dolgok, klíma válogatja
-
F_Gergely
őstag
válasz sasa58 #52451 üzenetére
"A legtöbb klíma rendelkezik egy hőmérsékletérzékelővel, ami megakadályozza kompresszor bekapcsolását, ha a hőmérséklet nem éri el a plusz öt fokot. Ezzel védi a rendszert..."
Szóval jah, klímától függ, elvileg ha szélvédőfűtésre rakom, nekem is be kéne kapcsolja a klímát - mondjuk tegnap nem is volt párás a szélvédő csak B oszloptól hátrafelé minden -
F_Gergely
őstag
válasz gzbotii #52466 üzenetére
De igen
Én csak erre reagáltam:"Annyira nagy szám egy 2005 körüli autótól, a 200+"
igen, szerintem nagy dolog ha egy autó utazótempoban ekkora sebességet tud menni, mert ehhez motor kell ami elbírja. Az hogy 2 másodpercre felgyorsul 200-ra és utána visszalassít mert széthullik, ezt nem tekintem teljesítménynek. De még az én régi dizel vectrám is csak 180-at megy de inkább csak 160-at utazóban. Szóval szerintem igen, nagy dolog ha egy autó utazóban 200+ km/h sebességet tud menni
-
-
F_Gergely
őstag
válasz haddent #52499 üzenetére
Mar eppen elkezdtem volna irni hogy miert nincs igazad amikor eszrevettem hogy irtad "belepos" es igy mar igen, igazad van. De azzal tovabbra sem ertek egyet hogy bmw-t hasonlitgattok olyan putto markakhoz mint pl az opel. Gyerekek a ketto nagyon nem ugyan az! Nem vedem a bmw-t de siman elhiszem hogy megy 220at utazoba pusztan azert mert bmw es nem veletlenul kerul annyiba amennyibe.
-
F_Gergely
őstag
Dizel motornál hogy kell légteleníteni? Cserélném majd az üzemanyagszűrőt, viszont fel fog levegősödni, és tudom hogy szívás ilyenkor indulásra bírni. Van valakinek tapasztalata? Opel gyári könyve egyik oldalon azt írja ha levegős lesz akkor szerviz másik oldalon már azt írja automatán légtelenít az autó. Na most akkor?
-
F_Gergely
őstag
válasz sitotomi #52547 üzenetére
El kell menni meg kell nezni. A kerekek gyari meretuek azert tunik kissebbnek mert lejton all a kocsi es emiatt feljebb van az orra es nagyobb a kerekeknel a hely, de a 185/65/15 teljesen gyari meret. Forgalomba nincs helyezve mert kulfoldi ez is ertheto. Csak szemrevetelezes utan lehet tobbet mondani, en semmi olyat nem latok ami miatt nem neznem meg.
Mas:
Koszi a valaszokat, majd berendelem a cuccokat aztan itthon megcsinalom az olaj szuro csereket, eddig szerelo csinalta de mostmar nekiallnek magam. Egyedul a gazolaj szuro amitol kicsit parazok mert hogy fellevegosodik a rendszer, elvben sajat maga legtelenit de ez persze csak elv...
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen