-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyyyyy
addikt
Még egy fényévvel ezelőtt volt ugye egy kis bibi link
Gondolkodtam, hogy teljesen meg is szüntetem mert tisztább a kép kar nélkül. De végül csak nem láttam ki visszapillantón keresztül, úgyhogy reinstall lesz. [kép]
Meg ha már ott voltam, akkor kesztyűtartó karok is.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz concret_hp #69172 üzenetére
Helyileg merre és milyen autóhoz?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
-
Petyyyyy
addikt
válasz AMD Power #69191 üzenetére
Ez már közelít a reálishoz, igen.
Annak '16 év közepe körül nézegettem, az 1.7CDTI H normáis állapotban mocorgott 1,5MFT körül. Arra még azt mondom ok. Ilyen "kis motoros" benzinesért nem feltétlen adnék annyit.
Másfelől de igen, hoznak még be G Astrákat. Ha jól emlékszem 1,5 körül már itthon is kapni egészen korrekt állapotban lévő G OPC kombit is - csak a miheztartás végett.
Svájcban van iszonyat nagy piaca, vicc összegekért árulnak autókat, amik csak egy kis törődést igényelnek és eléggé fel vannak szerelve.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Declare #69208 üzenetére
Pont fentebb írtad a lényeget. Ha jó gazdája volt, akkor nem látszik meg rajta az idő vasfoga.
Meg különben is, mind helikopterek vagytok - józan(abb) ésszel gondolkoztok. Én érzelmi alapon vennék BFL (Before FaceLift) C Vectrát, mert imádom az első lámpáit.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Zolee #69212 üzenetére
Szintén. Keblemre cimbora!
Declare - Szigorúan véve van - a gazdi is öregszik. De másfelől oké, nyilván így lesz ahogy írod, csak ha gondos, akkor megcsináltatja. Utána meg ki mondja meg az autó korát?
Nyilvánvaló előny, hogy egyes ilyen kategóriás hibákba egy fiatal autóval nem futsz bele.Ezért is írtam, hogy ti józanul gondolkodtok és inkább ezeket a szempontokat nézitek, én meg vagyok akkora marha, hogy simán megvenném és borítanám bele a gempát.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz trassher #69242 üzenetére
Ne vedd el a munkakedvem he, elszomorítasz. Lesz hőlégfúvó, lesz...
To all: Segítsetek G tulajok. Az A oszlopon a szélvédő két szélén van egy műanyag díszléc. Elviekben van olyan kivitel ami egy darabból van a tetősínnel és van, amelyik két darabból áll. Akinek utóbbi van meg tudná nézni nekem hol van az elválási pont..?
Alvázszám alapján az enyém is két darab és akkor csak patentokat kell cserélni, hogy prímán helyén legyen. De holnap nézem csak meg live, addig meg kíváncsiság ON.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Ez most egy nagyon off.
Valamikor régebben linkeltetek egy oldalt, ahol egy "megszállott" srác - aki talán kozmetikás volt(?) - mutatta be hogyan állítja helyre a BMW-jét. No, ha azt a linket valaki itt tudná hagyni nekem újra vagy pm-ben hajítaná át, annak szörnyen örülnék.
Köszi.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz AMD Power #69318 üzenetére
1.4 sosem volt az, de ha jól emlékszem az 1.6 sem sokkal jobb - minden szerintem csak a váltó miatt. Egy jobb áttételezésú darab sokat segítene, mert van hozzá teljesítménye mindkét motornak és vidáman forognak.
Pl. a nyolc szelepes motorokhoz a hosszabb áttételezésű egységet csatolták, ami volt F-ben és G-ben is. Na ott az 1.6 és a nem tudom melyik váltó szinte már dízeles fordulatokon volt képes menni, csak épp nem volt piros mező 5 ezertől.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz diegho #69330 üzenetére
Az anyja kenyerit, de jó dolga van. Lehet csak a pasijáé, nem?
zolmesz - Ilyen egy igaz love story.
Jut eszembe: végül megnéztem azért a sajátomon. Két részből áll a szélvédő körül futó díszléc - legalábbis az én autómnál. A lécek pont a tetősín lábánál érnek véget elöl.
Közérdekű közleményt hallottak.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz bandi0000 #69405 üzenetére
Hátööö...nekem is van egy apró olajfolyásom. Pontosabban könnyezik egy nagyon kicsit, de engem bazira zavar. Rálestünk - főtengely szimering, anyagár 45K.
Totális laikusként 2 óra elég kell legyen a cseréhez.Astra G
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
-
Petyyyyy
addikt
válasz Kickass #69467 üzenetére
Őszintén szólva fogalmam nincs - és részben ezért sincs még kész. Itthon a mindenhez IS értő szerelőm nézett rá, ő állítótta fel a diagnózist. De úgy éreztem jobb, ha kivárom a március végét, hiába van olyan borzasztó messze. Majd akkor ráncbaszedi a motort a pécsi szaki - akit lehet említettem már 20 éve csak Opel dízellel foglalkozik.
Addig meg kellően sűrűn van nívópálca ellenőrzés.zolikaDB - Pont most láttam. Kiba jól állnak neki a dísztárcsák. Ezt max bontásra.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Ezt a szettet én is néztem, de szerintem nagy jóindulattal is csak 60. Egy kupak hiányzik - ami ugye nem olcsó - és nem is hibátlan.
Most vittem le a raktárba a fellákat, az egyiken van két kissebb sérülés. Én is gondolkozom újrafújassam-e őket. Beszéltem egy arccal fb-n régebben, neki 30-ért fújták a négy 17-es felnit.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz #45553408 #69485 üzenetére
Az első G Astra, a második meg talán B vagy C Omega felni.
WP14 - Sajna egyelőre fogalmam nincs mi a különbség a két eljárás közt, de megnézem köszi.
B-L-A-C-K - Ne légy naív, jól van hirdetve mindkettő. Az elsőben az 50K/db lesz.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Uuuu, ilyen néven viszont ismerem. Szeressük a porfestést.
Van esetleg már kinézve műhely ahol megcisnáltatod? Nincs túl nagy bizalmam referencia nélküli fényezőkkel.Luck Dragon - Az egyik legjobb H fella.
B-L-A-C-K - Csak kicsit tarkón vágott. 15-ös szett megy ennyiért egyben, de 2007/8 tájékán az "elődre", C Vectra GTS-re a saját felnijeinek darabja szintén 50K volt újonnan.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #69504 üzenetére
Fincsibb a V6. Kevésbé van kihegyezve, így remélhetőleg hosszabb is lesz az élettartama mint a 2.0-nak.
Pofám leszakad, hogy csak egy guriga az ára. Tuti tekerve an, de bazira kéne.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz AMD Power #69511 üzenetére
Még mindig CarPro
Kickass - Wat? Na ez most fődhözvágott.
Szada85 - A BMW 3 literes dízeljénél jött előtérbe a dolog. Ha ott kihasználtad az erőt, hengerfejes lett hamar pont a kigmhegyezettség miatt
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Hátsó ablaktörlő kar cserélve, Bosch H 402 lapát nem helyes - noha az adatlapon ezt írták - így eladó.
Fényszóró mosó életre keltve, hátsó ablak fúvókája is műxik, A oszlop szélvédő díszlécei megfixelve, egy ~1500 forintos kis patent kellett, szélvédő vízzáró gumija cserélve. Plusz kicseréltem a kesztyűtartó karokat is hajszárító, meg minden fekete mágia nélkül. Csak ki kellett tépni "magam felé" és kész passz.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Ja és gratis - azt mondja a kis huncut, -20°, de persze bemérve látszik, hogy csak -14
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz #45553408 #69682 üzenetére
Púposodás szagnyelven rügyezés.
Mindenképp referálj majd, kiváncsi vagyok miz mondanak. Illetve való igaz, hogy rohadhat alatta nagyobb területen.
Hátsó sárvédő íveknél nekem is rügyezik, de szerencsére másik oldalon nincs baj. Idén rendberakatom.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Hajítsd be a kérdést a G-s fb csoportokba. Van itthon pár OPC.
Másfelől a szívó "OPC1" elég szomjas tud lenni, városban 12 simán lemegy. Ennél sokkal jobb választás lehet az OPC2 fogyasztásban és nyúlmókusok tekintetében is.
De keress rá Szada85 fórumtárs írományaira és rögvest megvilágosodsz.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz B-L-A-C-K #69769 üzenetére
Kérem?
Mondjuk a 125 pacissal lehet, annak kimondottan pályás az áttételezése (legalábbis a Corsában). De pl.a 100 nyúlmókust rejtő változatban csak 5 gang van és annak ellenére is tudja a 4 littyót pályán.Annak idején az 1.7CDTI G adatlapja 3,8l fogyit írt. Kinevettem. Erre faterom megcsinálta vele otthon - Svájc egy tankkal 1200km.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Drakuláció és üdv a klubban!
Dehogynem találsz kapcsolót -> ablaktörlő kapcsolóján kell nyomkodni a megfelelő gombot. PDF olvasó szerint 20., amúgy 35. oldaltól - [link]
Szerk: Nem szóltam. Fura hogy nincs benne a kar. Ha mázlid van, elég a kart cserélni igen. Az alapinfó amit kiír az lesz, amin épp hagyod a lapozót. Tehát lehet az alap a pillanatnyi fogyi, átlag, megtett út, akármi.Infót, képeket minden mennyiségben.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Na, ez elég jól hangzik így elsőre.
Mákod van, leghasznosabbat mutatja. De azért nem szabad elhinni neki mindent. Vágta már át az agyam, hogy 17km van még hátra, aztán egyszer sikerült is üresre autóznom.Azt mondanám hamar autózd ki belőle ami benne van, aztán egy kis prémium nyálat neki. Fogyi egyébként nagyon jó, városban is 5 liter körül tudsz vele suhanni, kint meg még ennél is kevesebbet eszik.
FB csoportot javaslom, 7K körül mennek a kapcsolók.
Ja amúgy nem tudom szereted-e a horrort, de ráérős idődben fontolj meg egy szívósor tisztítást.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz kmarci25 #69879 üzenetére
Pedig megfigyelhető a különbség.
Mondjuk nem nálam, én csak prémiumot tankolok, de egy húzzukki stiftes kollega mesélte, hogy általában ő is prémiumot tankol, három alkalommal történt, hogy simát kapott csak.
Prémium esetén indításnál feltolta a fordulatot ~2000-ig, majd finoman engedte vissza, finom volt az alapjárat. Simánál ez a löket nincs, az alapjárat darabosabb. Pályán előbbivel 120-140 gyorsításhoz is volt erő, utóbbival nem.
Ekkor világosodtam meg miért van indításnál, hogy fellöki 1300-1500 körülre a fordulatot és engedi le finoman az enyémen is.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Augusztustól PC-n is használható lesz a PlayStation VR2
- Vírusirtó topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- EAFC 24
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen