-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Sziasztok!
Fellelhető valahol a neten insigniához valami szerviz manual? Konkrétan az érdekelne, hogy a visszapillantó alatti kameráról hogyan tudom levenni a műanyag burkolatot anélkül, hogy eltörném..
Kösz!
-
őstag
Féktárcsa márkákkal van valakinek komolyabb tapasztalata? Konkrétan a Textarra gondolok. Gyárit semmiképp nem akarok még egyszer.
-
őstag
válasz diablo1984 #28882 üzenetére
Konkréten az, hogy csíkosan kopik és egy-egy nagyobb fékezés után megdobja magát.. 15 ezer kilométerig semmi baja nem volt, de most vége van. Azért bármennyire is nehéz autó az Insignia, ettől többet kellene bírjon. Egyszerűen szar az anyag.. Ha ekkora méretben egy kicsit is deformálódik a hő hatására, az már igencsak érezhető fékezéskor a kormányon/autón (elöl 321, hátul 315) Előtte nem volt baj vele, igaz nem is gyári volt rajta, hanem Zimmermann. Most textart tudnék rá betétestől nagyon jó áron, azért érdekel.
#28878 hdman: Köszönöm. Mióta vannak fent?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
2.0 CDTI 160 Le, automata. Igazából az üléshűtésen és az állítható keménységű futóművön kívül minden benne van amit anno bele lehetett tenni. 2010-es évjárat, ferde hátú, technical grey szín. Másfél éve van nálam, azóta 60 ezer km-t tettem bele, tehát mindössze ennyi tapasztalatom van.
Összegészében meg vagyok vele elégedve, eddig csak olajcserére hordtam meg a fékek voltak cserélve, de sajnos gyárit rakattam bele...
Pozitív: Az ülés nagyon kényelmes, és be lehet állítani a normális vezetési pozíciót még úgy is, hogy 190 centi magas vagyok. Hosszabb utak után sem úgy szállok ki, hogy fájna a derekam.A fogyasztása úgy, hogy nem kímélem 6,7-6,9 liter /100km. Futóműve elég feszes, de nem pattogok a nyári 20-as kerekekkel sem (245/35 R20), a téli 18-assal pedig pont tökéletes. AZ AFL+ -ról én is csak ódákat tudok zengeni, aki még nem ment vele éjszaka el sem tudja képzelni mennyire jól világít. Az automata refletort viszont nem veszi le, ha egy olyan autó megy előttem aminek gyenge a hátsó lámpája..
Negatív: A középkonzol bakelit szerű anyagból van, amikor hozzáértem recsegett-ropogott. Elvittem egy autohifishez aki szétszedte darabjaira, majd valami szigetelőanyagot tett az illesztésekhez, azóta nincs ilyen baj. Ezt mondjuk gyárilag is megcsinálhatták volna.. Hátul nem valami fejedelmi a láb és fejtér, valamint semmit nem látsz ki belőle pl tolatásnál => parkradar kötelező. Az automata váltó néha kicsit elgondolkozik, de egyáltalán nem vészes, volt már rosszabb autóm is ilyen téren. A nagy tömeg miatt gyorsabban kopnak a fékek.
KB ennyi.
-
őstag
válasz Richard #28890 üzenetére
Ja egyvalami kimaradt és nagy feketepont a tervezőknek:
Ha hosszan nyomom a kulcson a zárás gombot akkor szépen behajtja a tükröket és felhúz minden ablakot. DE!! Amikor kinyitom nem nyitja a tükröket, csak ha hosszan nyomom a nyitást, ekkor viszont leengedi az összes ablakot is..... esőben nem éppen előnyös.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Pedig vége van annyi futás után. Most egy keményebb keverék van fent (Bridgestone), ez talán jobban fogja bírni. A continental nem volt valami tartós.. Nagyon nyírják ezek a jó kis Magyar utak, nem beszélve arról, hogy azért eleve kisebb egy ekkora gumi profilmélysége újonnan mint pl egy 18"-é. (Konkrétan nem mértem, de ránézésre úgy tűnik). Kétszer is meg kell gondolni van-e értelme ekkora kerékkel közlekedni. Azon kívül, hogy nagyon jól néz ki és irtó stabil vele az autó, csak hátránya van. PL amennyiért vettél 4 gumit, itt 2-re sem elég, könnyebben sérül kátyúnál a kis oldalfal (kipúposodik), bár ilyen szerencsére nem volt még. Vagy mondjuk ezzel meg sem kísérel az ember padkára felállni
-
őstag
válasz diablo1984 #29409 üzenetére
Ezzel azt akarod mondani, hogy a gyárilag beépített menetfénnyel rendelkező autósokat is büntetgetik? Kétlem, pedig már párszor állítottak meg nappal. Egy autón sem ég a hátsó lámpa amikor automatán bekapcsolja nappal a menetfényt elöl. Sőt... mondok jobbat. Ha automata üzemmódról átteszem a következő állásba, akkor ég hátul is a lámpa, de az első ledek fényének erősségét felezi!! (arra van, hogy este kivilágítsa körbe a gépet) Tompítottnál pedig rádurrantja a xenont is, ekkor szintén felezi a ledek fényerejét. Tehát még csak opció sincs rá, hogy egyszerre használt a menetfényt és a hátsó lámpát.
Éppen ezért nem nyúltam hozzá a kapcsolóhoz csak egyszer amióta megvettem az autót.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz neduddki #29416 üzenetére
Az meg a másik dolog, hogy pl amikor süt a nap akkor az esetek 90%-ában meg sem tudod állapítani, hogy világít-e a hátsó lámpája annak aki mögött mész vagy nem. Kivételek ez alól a ledes hátsó lámpával rendelkező autók, de azoknak meg ugye van elöl menetfény, tehát épp ezért nem is ég hátul. Ennek az egésznek az a lényege, hogy előbb észleld a szembe jövő járművet. Arra pedig sokkal jobb a ledes fény, mint a sárga halogén lámpa, ami annyit nem ér sokszor mint egy zacskó szentjánosbogár. Hátul meg senkit nem érdekel mi van
ps: bocs ez nem konkrétan Neked ment
-
őstag
-
őstag
válasz Markizmark #29428 üzenetére
Azért, persze. Tettem rá ellenállást, úgy jó. Azzal csak annyi a probléma, hogy kegyetlenül melegszik... szóval marad az izzó
-
őstag
válasz trassher #29566 üzenetére
Hát nézd nem tudom.. Nem akarlak lebeszélni az astraról, de 700-bol vennék egy 2000 körüli sima adagolós (nem PD) 110 lovas 1.9 TDI passatot. Nekem ez volt az első autóm, a mai napig megvan és napi használatban van. Jól fel van szerelve, könnyen és fillérekért szervizelhető, dinamikus, hibamentes technológia. Ja és 4,5 litert eszik..
Ebben még van anyag, nagyobb és kényelmesebb mint az astra amit nézel. Szerintem nem is találsz olyat amiben nincs ABS, centrálzár, szervokormány vagy klíma. -
őstag
válasz DeFranco #29571 üzenetére
Ez nem lesz eladva az biztos Amúgy 450 ezer van benne de olyan mint a doxa óra még -15 ben is.
Többieknek: Csak átfutottam gyorsan gyorsan a használt autót, a képeken nem tűntek annyira hulladékoknak. Ebben az esetben bocs
Szerk.: milyen kettős tömegű? Sima van benne. Az elmúlt 8 évben egyszer voltak cserélve a lengokarok meg a lengescsillapitok (Gyárira minden). Azóta sincs baj velük. A motorhoz meg igenis van minden olcsón ha baj lenne vele. De nincs.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz diablo1984 #29615 üzenetére
Le van ültetve? Elég alacsonyan van így képről. Amúgy szép lett, grat!
-
őstag
Sziasztok!
2016-os Opel Astra K 1.4T benzinmotorjáról mit érdemes tudni? Vállalható, vagy van valami típushibája?
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- DIGI kábel TV
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- Windows 10
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Ukrajnai háború
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- XPEnology
- További aktív témák...