-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferike81
senior tag
Nem kifejezetten témába vág, de hátha tud vki segíteni. Hogyan hívják a Renaultnál az Opel Vivaro Westfalia-t? Mármint a Westfalia felszereltséget. Keresgetek egy ilyen Vivaro-t, és bár nem annyira csíkol a Renault, de azokat is megkukkantanám.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
Nekünk a Sports Toureren is és az ötajtóson is van. Mindkettő összemocskolja a hátsó üveget. De nem használom egyiken sem. Ha szárazon (ablakmosó nélkül) használtam még annak idején az astránál a hátsó ablaktörlőt összekarcolta az üveget. Épp ezért van kikapcsolva az automatikája a hátsóablaktörlőnek nekem. Pláne karistolt mikor tolattam és bekapcsolt. Egyébként ezen az új Insignián tényleg randa egy szerkezetet sikerült összehozniuk.
Amúgy meg nem félek, minek nézni hátrafelé?
[ Szerkesztve ]
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
válasz Ferike81 #64742 üzenetére
Úgy látom nem sok emberkének van Vivaro. Esetleg azt tudja valaki, hogy a Vivaro automataváltósa az easytronic váltós? Ha igen akkor jó váltó az? Szeretem az Insigniákban az automatát, és ha ebben is jó akkor hátha találnék egyet.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
válasz B-L-A-C-K #64807 üzenetére
Nekem is csinált valami érdekes koppanást, de megnézettem a futóművet, és minden rendben volt. Nekem amúgyis kemény a futómű + a 19-es felnik mindent felvesznek. De ha a csomagtér roló be van húzva nem hallani. Vagy már lehet hozzászoktam.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
-
Ferike81
senior tag
válasz becsitibi #65050 üzenetére
Ha már ennyit ráköltöttél illene meghálálnia a masinának. Nekünk tizenévvel ezelőtt volt egy 1.6 ecotec motoros B Vectra. Na azon 4 éves korában minden baja előjött. Csípte az olajat (1l/1000km), ezzel kezdődött. 5000 km alatt széthullott benne a katalizátor, megállt a szervó, komplett gyújtáselosztó meghalt, ezeket megcsináltattuk szervizben. Ezután a hab a tortán az volt mikor így nézett ki a kiegyenlítőtartály. Beszámolták egy 2.2 dti C Vectrába. Az új tulajjal beszéltem 2 évvel ezután, azt mondta, hogy mióta megvette ment vele 120 ezret, és csak olajat kellett cserélnie.
B-L-A-C-K
Én mondtam, hogy nekem sem találtak semmit.(#65064) Luck Dragon
Nekünk az újban 75Ah 720A GM akksi, a régiben 85Ah 800A Varta volt a gyári
[ Szerkesztve ]
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
Ha táblád van akkor a kresz szerint Te lettél volna a hunyó, mivel védett útra fordultál ki. A másik autó max szabálysértés, mert sort előzött. Én évekkel ezelőtt kamionnal előztem 4 autót, a legelső balra le akart fordulni és oldalba vertem. Ő volt a hibás, mert megszegte a kanyarodási szabályt, az Ő biztosítója fizetett, én kaptam egy ötezres csekket mert autósort előztem.
Gondolj bele, ha egy szűkebb utcába fordulsz jobbra és jobbról jön egy széles traktor, vagy teherautó. Ha ütköztök akkor Te leszel a hibás, mert védett útra kanyarodsz. Ha teljesen átjön a Te oldaladra, és ütköztök akkor is max szabálysértést csinál, Te pedig balesetet okozol a kanyarodási szabály megsértésével.Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
Szép Napot Mindenkinek!
Valaki esetleg tudna segíteni abban, hogy hol találok egy olyan webhelyet ahol fent vannak az Opel modellek környezetvédelmi kategóriái (EURO)? Létezik, hogy ugyanolyan ccm-es motornál van Euro4 és Euro5-ös motor is?Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
Köszönöm!
Igen. Ugyanaz a 2.0 cdti Vivaro, ugyanúgy 114Le, és egyik Euro 4 a másik Euro 5. Ugyanaz az évjárat, sőt még ugyanaz a felszereltség is. Azt mondták a szervizben, hogy a hazai Vivarokban a 2.0 cdti mindegyik Euro 5 volt. Csak én kintről szeretném behozni, és ugye nem mindegy reg.adó szempontjából. A szívem csücske lenne a kis masina. És ezt amúgy biztosan honnan tudhatom meg? Nincs valami nemzetközi táblázat erre? Magyarországon nem hoztak forgalomba Westfalia felszereltséget.Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
válasz B-L-A-C-K #65663 üzenetére
Mind a két kulcsra be lehet állítani a hazakísérő fényt, a vezetőülés beállítását, tükör beállítást+tolatáskor leirányítja a hátsó kerekekre. Nekem az egyik az én kulcsom, a másik a páromé. De van még ezer beállítás. Nézd meg a használati útmutatót, benne van.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
válasz Declare #65667 üzenetére
Nekem be volt kapcsolva egy ideig, de egy idő után kikapcsoltam, mert ugye ilyenkor az adaptív bi xenon miatt mindig tornáztatja a lámpamozgatást. Nagy értelme nincs, mert ugye kevésszer esik meg az emberrel, hogy a világ végén, kivilágítatlan placcon akar odasétálni a kocsihoz. Én az értelmét csak abban láttam, hogy egyszerűbb megtalálni a kocsit egy parkolóházban. De arra ott a csomagtartónyitás, mikor felnyílik úgyis villan az irányjelző.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
válasz B-L-A-C-K #65670 üzenetére
Szerintem tudnia kellene, de lehet tévedek. Ha fényre sötétednek a tükrök akkor tudja, nekünk mind a 2 insiben van. Bár nagyon alacsonyra engedi, és nem látod rendesen a hátsó lámpa magasságát. Nem is használom rajta, szerintem ne is bánkódj miatta. Az ülésbeállítást csak a memóriás tudja.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
válasz Declare #65672 üzenetére
Az akkunak már maga a használat sem tesz jót. Én az enyémbe már most nyáron vettem a 3. akksit. Picit mintha alul tervezték volna bele, mert a sok elektronika eszi szépen. Hozzáteszem, nem járunk vele sokat, többnyire a párom hordja a gyerkőcöket, ha rossz az idő. Viszont soknak érzem bele a 3 akksit 8 év alatt. De a felszereltségnek/kényelemnek megvan az ára. Ráadásul a gumis azzal biztatott, hogy a Nokian az utolsó telét éli. Jövőre csere.
(#65678) Declare
Ha adaptív Bi xenon van benne akkor a tükrökig bevilágít mindent nyitáskor, mert az alagútprogram és a távolsági is kapcsol, valamint a tolatólámpa és hátsó helyzetjelző.[ Szerkesztve ]
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
válasz Declare #65681 üzenetére
Nekem egy ismerősöm aki elektroműszerész azt mondta, hogy ezek a kütyük majdnem a varázslat kategória. Ezért, és mert mástól is azt hallottam, hogy nem az igaziak ezek a kondicionálók, valamint van teherautó is, inkább egy GZL-30-at vettem. Azzal szoktam rátölteni néha. Igaz csak mikor eszembe jut. Pedig 3-4 havonta jót tenne neki egy felpezsdítés.
Nekem egy 2008-as 2.0 Cdti Sports Tourer van, édesanyámnak egy 2015-ös évjáratú 2.0 Cdti 5 ajtós. Mindkettőben adaptív bi xenon. Ezekben nem csak fel-le hanem jobbra-balra is mozog a "lencse", sőt szerintem előre-hátra is, mivel mikor alagútban megyek, a fényt "hátrahúzza" annyira, hogy a szélvédő fölé és a tükrök vonaláig bevilágít oldalra is.Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
válasz Declare #65684 üzenetére
Annyi köze van az adaptív xenonhoz, hogy minden felkapcsolásnál teszteli a "lámpamozgatást" teljes jobb-bal, fel-le (és szerintem előre-hátra, de lehet ebben tévedek), és egyrészt ez sem az élettartamát növeli, valamint az sem hogy felkapcsolja a xenont. Mi Opelesek vagyunk/voltunk. Bár volt egy Seat tévút, meg van ez Mazda BT-50, de általában Opeleket használunk. A két Insi közötti legnagyobb különbség az étvágy. Az édesanyámé is automata, csak neki 18"-os kerekekkel van szerelve neki 7-8 litert eszik városban, az enyém 19-es kerekekkel 9-11-et. Nekem kényelmesebbek a sportülések, de hangosabb/keményebb a futómű. Az 5 ajtósban van követési szenzor a tempomatnak, utoléréskor lassít kikerülés után gyorsít, na ez nagyon jó, ilyen az enyémben nincs. Az elektromos kéziféktől paráztam az elején, de már most kezdi a 9. telét probléma nélkül. 90000km-nél volt cserélve vízszivattyú, vezérműszíj, generátorszíj de ennyi. Jahh a fékbetétet az eddigi autóink közül ez eszi legjobban. Mondjuk nehéz is mint a dög, tehát van mit fékezni. Ami még nem az igazi az automata távolsági fény kapcsolása, mert elég későn kapcsol le, és ez zavarhatja a szemből jövőt. Csomagtartó nagy, de egy alacsony emberke a Tourert nehezen tudja pakolni, mert nagyon mély. Az 5ajtósnak meg szerintem a hátsó ajtó a gyengéje, mert a tetőív lecsapja a beszálláskor a fejteret, így kényelmetlenebb a beszállás. Én szeretem vezetni, jó kis autó, és ennyi pénzért amennyibe az Opelek kerülnek szerintem nem tudsz ilyen felszereltségű autót venni. A céges autóink is Opelek. A Vivaro-t szeretem legjobban, tgk-hoz képest kényelmes pozícióban ülsz benne, tempós fürge kis autó. Ezért akarom egy Vivaro Westfalia-ra lecserélni az Insimet. Na abban tuti elférünk. És abba belefér a horgászfelszerelés is Más autókban nem nagyon ülök, az eddigiek is Astra F, G, H, Vectra B, C, Zafira voltak/vannak. De ár érték arányban szerintem jó autók.
[ Szerkesztve ]
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
Már akkor én tuti Nokian WRD4-et vennék 15 ezresért. Nagyon jó gumik, nem hangos, és jól tapad. Nekünk a céges és a család autóin is Nokian van. A WRD4 van a 2 Insignián meg a Zafirán is. Nekem bejött nagyon, így a teherautókra is azt vettem.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
Én Marso gumiszervizbe járok, ott nincs szállítási díj Nokianra tuti, és (bár 2garniturát vettem) belealkudtam az új gumi árába a szerelést. De ha nincs annyi a keret akkor nincs mit tenni, csak ajánlottam a gumit, hogy nagyon jó.
[ Szerkesztve ]
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
válasz Luck Dragon #66067 üzenetére
Ha egy méretpontos huzatgarnitúrát akarsz venni minimum 35 ezrest kell kiköhögni érte. Akkor tuti nem csúszik el, nem veszi le az ülésfűtés erejét, nem csüng itt-ott. Azok szépen feszülnek mindenhol. Viszont én sem tettem egyik autóra sem. Az Insikben félbőr van, ebből az egyik már 8. éve szolgál huzat nélkül, és csak az idén volt kárpittisztítónál először. 15000 Ft-ból úgy néz ki mintha vadi új lenne. Ha azt számolod akkor még így is jobban megéri mint a huzat. Ha meg nagyon dzsuva ruhában vagyok teszek az ülésre egy nagy törölközőt, és csók.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
válasz B-L-A-C-K #66154 üzenetére
B-L-A-C-K kollega!
Gyári visszahívás Insignia Sports Tourerekre!
Minden elektromos működtetésű hátsó ajtónál cserélik biztonsági okból a gázteleszkópot! Hívd a szervizedet és elmondják mi a teendő.Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
Kesztyűtartó ki, ott a pollenszűrő, azt kiveszed, és kipucolod. Kb. 15 perc. Nekünk annak idején a G astrának a szellőzőjébe beesett egy parkolójegy, ott is így jártam el, + kompresszorral megfújtam a szellőzőket így a csőből is kijött a retek. Nekem azt mondta egy szervizes srác, hogy a ventilátor mindig menjen 1. fokozaton a szélvédőre, akkor nincs rá esély, hogy berohadjon a tengely. Mellesleg nem is párásodik az autó.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
-
Ferike81
senior tag
válasz roberto211 #66551 üzenetére
Nem adott Ő szart, csak valószínűleg nem engedted le az egészet. Nem keveredik a régivel. Előfordulhat olyan hogy kicsapják egymást. A rózsaszínű az alumotorokhoz kifejezetten jó, nem lehet vele gond.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
válasz Luck Dragon #67000 üzenetére
Luck Dragon és AMD Power köszönöm!
Csak a felnipróba miatt tettem fel. Még akkor csináltam a képeket mikor a felnit vettem rá. Nem is maffiózós kinézetű a fekete felnikkel. Tavasszal át kell majd fújni a téli felniket, ha még meglesz az autó mert már nem a régi Momo minőség. Na meg a só is megette.Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
válasz Zsolt!! #67047 üzenetére
Párásodás ellen leghatásosabban úgy lehet védekezni, hogy a pollenszűrő tiszta legyen, és hidegben csak a szélvédőre szabad fúvatni a levegőt. A lábtérbe csak akkor, ha már fel van melegedve az autó belül. Itt az a lényeg, hogy ne a levegő legyen meleg, hanem az ülések kárpit műanyag. Nekem soha nem párásodik, ha nem fúvatom a lábteret hidegen.
(#67014) B-L-A-C-K
Igen, 19-es gyári felni. Még épp 100K alatt van a kilométer. 8éves, még eddig nem volt vele komolyabb baj. Az ülésfűtés volt cserélve vagy 3 szor, tavaly vízszivattyú + vezérműszíj. Ennyi szerintem. De még kevés km van benne, így nem is nagyon kellene gondnak lenni.Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
válasz B-L-A-C-K #67067 üzenetére
Azért cseréltem mert a vízszivattyú cseppent, azt cserélni kellett, és ránéztünk a vezérműszíjra, amiből egy 3mm széles rész egész hosszában hiányzott. Nem tervezett csere volt. A km valós, mert újonnan vettük.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
válasz szabonagyur #67582 üzenetére
Volt négyévszakos gumink de a baj az volt vele, hogy 3 év után szét volt repedezve a peremnél. De én csak ajánlottam neki a Nokiant, mivel nem négyévszakos, hanem téli után érdeklődött. Bocsánat, hogy beleszóltam. Szerény véleményem szerint a négyévszakos olyan mint a maszturbálás, jó-jó, de nem az igazi. De legyen ahogy te szeretnéd, Vegyen négyévszakosat.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
válasz szabonagyur #67629 üzenetére
Mivel elég kevés km-t futott ezért döntöttem a négyévszakos mellett, de mivel puha gumi ezért jobban kopik, és jobban is öregszik nyáron mint a nyári. Télen meg sem közelítette a Nokian tapadását. És teljesen mindegy ha télen a gumi miatt 1200, vagy 60000 km alatt töröd rommá a kocsit és magadat. De mindenkinek saját döntése mit vesz a kocsira. Ha nyáron sokat áll napon az autó a négyévszakos sokkal jobban repedezik. Ennyi. Ne értsd félre nem vitatkozni akarok, csak mivel télit akart venni amiatt írtam neki a Nokiant. Részemről lezárt a sztori.
[ Szerkesztve ]
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
válasz szabonagyur #67688 üzenetére
Itt elbuktad az egész sztorit. A CC a nyárihoz közelít legjobban, ergo nyáron még jobban teljesít, mint télen.
Ez is igaz lehet, de akkor is jobban öregszik nyáron, mint a nyári, és akkor sem tapad közel sem úgy mint a téli. Pont.
De még egyszer elmondom, nem vitatom a négyévszakosat, csak a kollega télit kérdezett. Vegyen hát egy felső kategóriás 4 évszakosatNem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
Okés. Végeztem a gumitémával.
Más.
Tegnap mondja a kedves kicsi feleségem, hogy nem nyílik a csomagtartó az Insignián. Mondom neki, "há' nyomd meg a gombot!!!" De tényleg nem nyílt. Na könyv elő, biztosítékok. Szinte hihetetlen, de a nagyeszű tervező nem a motortérben lévő, de nem is a kesztyűtartóban lévő, hanem a csomagtartóban található biztosítékdobozba rakta a csomagtérzár biztosítékát. Mínusz 7 fokban gyerekülések ki, ülés előre a 195 cm-es testemet begyömöszöltem hátra. Kifelé már a hálót és a csomagtér elválasztót is lebontottam, hogy kiférjek. Cuki volt. A tervező szegény édesanyja biztos nem tudta miért csuklik. De 15 perc játék után minden működött.Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
válasz Attix70 #68156 üzenetére
Nekünk van 2.2Dti motoros Vectra. Most 325000km van benne. Isuzu motoros. Ettől többet nem is nagyon kell mondani róla. Ha olaj cserélve van benne rendszeresen, van benne hűtővíz, akkor csak tankolni kell, és kimegy a világból. Ezt a motort az Isuzu a kisteherautóiba rakta, elnyűhetetlen. Egy igazi igásló. Nem versenyautó, de a saját komfortsebességén végigmegy a világon. Nekünk üzemanyag miatt 150 ezernél turbót kellett cserélni, 220 környékén pár szilentet, meg most van épp szerelőnél olajszivattyú gond miatt. Ha a két Insi ennyire stabilan teljesítené az első 325 ezret, akkor elégedett lennék velük.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
válasz urban racer #68246 üzenetére
Nagyon jó gumik! A Mazdira ezt vettem, és meglepően jól bírja az aszfaltot. Paráztam, hogy hangos lesz, meg kopni fog aszfalton, de semmi. 15 ezer ment bele de még nagy kopás nem látszik rajta. Terepen komoly. Bele kell kapaszkodni a kormányba, mert nagyon jól fog.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
válasz Szada85 #68835 üzenetére
Nekünk a 2.2Dti Vectrában tankolás után 1,5órával, minden előjel nélkül hullott szét a turbó. Előzni kezdtem, kattanás, elment az erő, belenéztem a tükörbe, sűrű kék füst, megálltam. Bebizonyosodott, hogy az üzemanyag volt fos.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
válasz Markizmark #68840 üzenetére
A vizsgálatot nem is mi kezdeményeztük, hanem a szerviz. Az Isuzu motorosban addig nem is hallottak turbo problémát. Az volt a szakvéleményben, hogy a rossz minőségű üzemanyag miatt az égéstermékben kátrányszerű anyag keletkezett, ez megtapadt a lamellákon, ami a kiegyensúlyozottság elvesztése miatt szétrobbant. Leengedték a komplett tankot, még mosóolajnak jó volt. Semmi előjel nem volt, a hibakódot is csak a széthullás előtt dobta. A katalizátort is telefújta f.ssal.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
válasz Declare #68859 üzenetére
Egyszer lett azon a kúton tankolva, hivatalosan számlás tankolás. Abban az időben nagyon sok gond volt a kúttal, mint utólag kiderült. 3 srác megtankolta a 3 motort, aznap délután 2 besült. Közösnyomócsöves autók álltak meg, tehát benzint és gázolajat is kutyulták. Jahh és polgári peres úton lehetett volna menni a pénz után, így kihagytuk.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
-
Ferike81
senior tag
válasz AMD Power #69318 üzenetére
Dehogynem. Nekünk volt egy 1.4 Caravan G Astra, az szerette a pályát. Ötödikben az M3 a gyöngyösi lejtőn lefelé 196km/h-nál szabályzott. Hiányzott neki mint Tiszának a cián. De amúgy tényleg nagyon sokat forgott a pályán, és mégis bírta. Ráadásul minden falábú vezette.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
válasz Petyyyyy #69384 üzenetére
Ez 2.0CDTi. Nagyon eltalált masina. És a fogyasztása..... Bár az Insi enne ennyit!! Rakni meg annyit lehet bele, hogy az félelmetes. Na ezért böngészem hónapok óta az utódját, mert ez sajna tgk, és én személyt akarok belőle. Ha megtalálom, megy az Insi a háztól.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
válasz Luck Dragon #69573 üzenetére
Az lehet, hogy nem adnak hozzá ennyi kütyüt, viszont abban teljesen biztos vagyok, hogy élettartamban verhetetlenek. Az első Karcher mosónk 7 évet ment, a mostani is 6. éves. A kettő között volt egy évig egy névtelen cucc, ami miután lejárt a gari, meg is állt.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
válasz B-L-A-C-K #69575 üzenetére
Én nem azt mondtam, hogy nem jó cuccok, hanem azt, hogy a Karcher tuti tartósabb. Ritka sajnos manapság az a márka aminek a minősége nem romlott az idők során. Szerintem az egyik ilyen ritkaság a Karcher. De elhiszem, hogy jó dolgok vannak a Lidlben, bár még sohasem vásároltam ott. Viszont szívesebben adok ki pénzt, egy ismertebb márkára (még ha picit drágább is), ha hosszabb távra tervezem a használatát.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
válasz máyköl #69578 üzenetére
Okés! Rendben, vegyük úgy, hogy nem írtam semmit. Nekünk az első K2 volt, de lehet, hogy kifogtuk. Már bánom, hogy írtam.
kmarci25
Én sem vagyok a pénzem ellensége. Nem vagyok vakon márkahívő, és én sem adtam a Miele mosógépért 5 kilót. Viszont a 2 éve használtan(14éves) vett felújított Miele gép egyrészt szebben is mos mint az előtte 3 évet kihúzó csilli villi Samsung, és még valószínűleg el is ketyeg pár évet. Minden alkatrészt lehetne hozzá kapni, ha kellene esetleg. Ezt kell igazán megfizetni. Na meg a tűzzománc burkolatot, saválló bélést. Jahh és a házfelújításnál én sem vettem meg mindent egyszerre, hanem ahogy lett rá dudva. Sajnos az a baj, hogy többször próbáltam már olcsón venni szerszámot, de mindig arra jutottam, ha tartós használatra kell, akkor a drágább sokszor jóval olcsóbb.De ez egyéni vélemény.
És, hogy ne legyek teljesen off, itt a kiszemelt áldozat. Csak még árban nem közeledtünk.
[ Szerkesztve ]
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Ferike81
senior tag
válasz B-L-A-C-K #69980 üzenetére
Nehéz lesz azért átülni. A jót pillanat alatt megszokja az ember. Magamból kiindulva. Pár hete az Insi helyett a régi Vectrával szoktam ide-oda elmenni, hááááát furcsa. Jó, de furcsa. Se automata váltó, se automata világítás, se automata ablaktörlés. Újra kellett tanulnom kezelni. Jahh németül próbál kommunikálni, ez is furcsa volt először. Váltani sorozatosan elfelejtek, lassításkor kuplungot kinyomni, ilyesmi. Pedig amúgy a teherautó amit vezetek az sem automata, ott mégsem csinálok hülyeséget. Mi is gondolkoztunk tavaly, hogy a Polo, vagy az Insi menjen, de mivel nem kell rá költeni a kötelezőkön kívül, ezért inkább hagytam a biztonságosabbat.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban