-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vada
tag
Ha nem bánod kiegészítenélek egy c20ne-vel is ami 115 LE gyárilag + van c20 LET is amelyik turbós 205 LE alapból ha jól emléxem. Egyébként én is csatlakoznék a klubbhoz ha lehet nekem GSi astrám van [link]
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
Vada
tag
Hali.Ez nem teljesen így van akkor te valami mást néztél.Xenon gázos ízzónak nevezik legalább is nekem olyan volt sokáig (de mint tudjuk nem xenon gáz van benne...) Sokkal fehérebb mint a gyári sokkal jobban lehet vele látni , jobban is néz ki. Annyit megér amennyibe kerül ha jól emléxem 5 ropiért vettem a kettőt.csodát ne várj tőle de klasszisokkal jobb mint a gyári sárgás izzó.
WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
Vada
tag
Milyen mociról van szó azt nem ártana tudni ?! Én ott kezdeném , hogy nem vennék mocit amit nem tudok kipróbálni mert ez mind szép és jó de ha nincs ereje , rossz hangja van (nem tom milyen mociról van szó) így elég lutri.
WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
Vada
tag
válasz V.Stryker #379 üzenetére
Ha azt akarod hogy egy pici erő is legyen a kocsiba akkor a benzines 1.8 -as én dieselt nem vennék mert szeretem ha megy is a kocsi nem csak kormol dieselbe ami megy is az nagy moci és turbós egyébként családi kocsikázásra jó az az 1.7 én úgy tudom az isuzu mocik megbízhatóak .
WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
Vada
tag
Itt az általad felsoroltakon kívül ami fontos a hidrotőkék állapota abba 24 van ha egy is csörög azt számold 7 ezer HUF ra.Tehát első indítás reggel sasolod van e csörgő hang természetesen lesz amig az olajat fel nem veri ez kb 3 -4 mp és el kell halgasson.Ha nem akkor a fent említett csörgö hanggal fogsz találkozni ami ugye nem szerencsés.....
WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
Vada
tag
5 évig volt 1.6 ecotec motoros astra caravánunk egy csepp olajat se fogyasztott....... Nekem most most 20xe mocim van ennél sincs olaj fogyazstás és a c20Ne-nél se volt pedig utolsó kettő kapta , kapja az osztást ugyebár GSi astráról beszélünk.
[Szerkesztve]WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
Vada
tag
Ő lenne az én kicsikém [link]
WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
Vada
tag
Sokan panaszkodnak a fogyasztásra akkor beírom én is hátha jobb kedvetek lesz városban 8.5 - 11 literig kedvtől , dugotól függ pályán ha sporlósan akarok menni 6.5 re le tudom vinni de ha így akarnék járni 1.4 , 1.6 os motorom lenne (bocs srácok nem félreértés, cukkolás képp ) Tehát pályán 9 literrel megyek általában el. Mindez a 2.0 16V-s GSi moci ami közel 170 LE , ja és 150.000 km van benne és szinte nulla olajfogyasztás.. Persze kinek mire kell az autó ,és persze , ha családos ember lennék (még nem vagyok) mondjuk egy lotus omegára váltanék Kérésképp :mi van , ha fogaszt a moci egy kis olajat? Mennyibe kerül az olaj? 5 liter mondjuk 10.000 forint (ne beszéljünk tescos olajról mondjuk ezt egy középkategóriás olajnak) utántöltötök mondjuk fél litert 5000 kilóméterenként az 1000 forintot kell erre költeni. És akkor megsporoltok egy csomó lóvét a fogyasztáson szerintem az az 1000 forint nem egetverő és roszabb nem lesz a motorod , mert néha eszik egy kis oilt , de lehet tévedek.Minden esetre fateromnak H astrája van 5.5 literrel jár vele 1.4 mocival néha én se akarom elhinni , de ennyit eszik nem is megy , olajat se fogyasztott eddig látható szinten úgy hogy rosszat nem tudok róla írni a teljesítményen kívül.
[Szerkesztve]WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
Vada
tag
Beteszem én is a ''kicsikémet'' [link] Itt több kép is van....
WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
Vada
tag
Az a fehér szín gyönygház metál csak a képen nem látszik ahogy esik rá a fény , zöld , lila. Kb 5 kilóm van benne . futóműtől kezdve az ülések a felnik a kipuff rendszer a motor a spoilereken át mident én építgettem - építtettem bele a hátó lökös most fog elkészülni.De nyár végére szerintem turbósítunk , de ezen még gondolkodom mert nem kis összeg....Még annyit a színéről hogy aki eddig látta élőben annak mind nagyon bejött (nem is értem ) Teljesen más mint a képeken
WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
Vada
tag
Lehet meglepődnél ha egy fékpadon lemérnék a LE-t légszűrővel , gyári papírral Segítek kicsit max hangja lesz a mocinak + LE-t ne is remélj tőle (egyébként a gyári papír szűrő a leg hatékonyabb nem szereti a 16v a direktet) LE--t meg úgy számold hogy 90 volt mikor kijott a gyártósorról azóta eltelt kb 10 éved azt vond le . A legbiztosabb ha van ilyen fékpados mérési lehetőség ott lemérni mennyi is valójában vagy vannak mérő műszerek pl Mr dyno ....stb ezek is elég pontosak. Mi pl Mr dynoval mértük 170 LE-t az enyémen ami a padon 168 ra jött ki direkt szűrővel halottabb az autó mivel az a meleget szívja a mociból ahhoz hogy megfelelő mennyiségű levegőt tudj oda vezetni vagy vágjáj a kasztnit oldalt vagy beömlő felül egyébként a meleg levegőt szívja ami ugyebár nem segíti az égést sőt....kicsit hosszúra sikeredett , de remélem érthető a lényeg
WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
Vada
tag
Annó nekem is ilyen adatok jöttek ki C20NE -re annyival helyesbítenék hogy 220 volt az 5. vége pedig F16 igaz kelett menni vele egy kis ideig de ez a rekord most C20XE és ugyan az az F16 gyönyörüen megáll 235 nél kéne egy hoszabb váltó :S így fejből 1 ;fogalmam sincs 2; 130 3; 160 4; 210 5 ; 235 aki csodálkozna F16 hogy forgatja le eddig chipelve van , nincs tiltásom és ezek az adatok olyan 7200- 8000 fordulat közöttiek lehetne tovább forgatni de én max 7600 nál elszúrom.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
Vada
tag
válasz Foglalt név #907 üzenetére
Bocs hogy ilyen későn válaszolok , de igen Ott szoktam parkírozni amig dolgozok
WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
Vada
tag
1993-as Opel Astra GSi-m van most fogja a 14. életévét betölteni kb minden nap kapja az osztást (mindig versenyezni akar valaki ha meglát ) 2.5 éve van nálam amit cserélni kelett hibásodás miatt : mocitartó bak 8-as acélcsavarja eltört (nyomaték adott neki mikor kifordultam a vácin a kútról nehéz a lábam mit tehetek ellene !? ) üzemanyag relé csere (nagy szopás volt mire kiderült hogy az a baja mindig leállt....) az eredeti mocinak semmi baja nem volt még az olaj se folyt . Mocicsere után picit folyik az olaj de ez legyen a legnagyobb problémám ez egy 2.0 16V-s moci nem vagyok bizots menne de 91 vagy 92 gyártású. 3 vagy 4 hidrotőke lett cserélve benne annó. Mr Dyno 170 LE-t mért rajta. majdnem 200Nm a nyomaték fogyaztás ha szét versenyzem magam a városba max 11 liter ahogy járok vele 8 - 8.5 ; autópálya 170-235 között 9.5 . Ja amit cseréltem még hátra kapott új tárcsákat meg betétet .Más nem is jut eszembe hogy mit kelett cserélnem meghibásodás miatt a többi cumót amgamtól cseréltem . Nem recseg , nem ropog , nem nyikorog viszont duruzsol rendesen ja és kicsit füstöl is picit nagyobb a benzinnyomás az alapnál
WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
Vada
tag
Ja ja .Anyit fűznék hozzá hogy pl egy 1/8 sprinten inkább leforgatom 2 -be 8000 ig mit hogy elváltsam a 3 - mat 7400 - körül . ugyanis a váltási odőt bele kell számolnod és így gyorsabb vagyok még ha kevesebb is a nyomaték ott fönt.
U.I. : Ez nem egy diesel hogy rövid fokok keljenek a gyorsuláshozWC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
Vada
tag
Annyi amennyit írtam és nem csak a számláló szerint hanem a BC szerint is annyival megyek el. alap helyzetbe ha nagypapásan megyek akkor 8 -8.5 lityit eszik autópályán a 7 litert is ki lehet hozni 120 tempónál. a C20Ne mocim 13 -14 et is megette ha túrtam ezzel meg nem nagyon tudom 11 fölé vinni 11.3 , 4 , 5 de mivel sose versenyzel 100 km-t ezért 10.5 átlag szokott egy péntek este kijönni. Azt azért megemlíteném ez nem vectra vagy calibra kb 100-150 kilóval könyebbek vagyunk
WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
Vada
tag
1/8 időt még nem tudok ugyanis nincs még szezon sőt még gumim sincs így nem lehet mértékadó időt mérni. Sebesség meg 120 körül idő kb 10 mp de jó lenne ha kicsit ez alatt lenne majd ha jó idő lesz lemérjük. Mivel 2- be 130 -ig el tudok menni ezért fölösleges elváltanom a 3 -mat. Dieselnél természetesen a for.szám tartományra gondoltam bocsi
WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
Vada
tag
Természetesen megkapta a XE BC-ti is hozzá tehát nem kerek a dolog neked + télleg jól számol mert kipróbáltam nem csak az alapján. Egy péntek este alatt megteszek nagy tempóban annyit , csak azt mondom , hogy nem nagyon megy a fölé . RED LINE (lol) közelébe meg igen sokszor megy ez nekem 7800-8000 mivel nincs tiltás ezért kitolódik rendesen 14-16 liter meg igen sok maradjunk annyiban
[Szerkesztve]WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
Vada
tag
Meguntam Gyári GSi lököst keresek most azt alakítanám át picit és az megy fel. A régi meg eladósorba került. Ehhez az ültetéshez az túl nagy volt 5 cm -re volt a földtől a széle nem lehet vele így normálisan közlekedni meg aztán mint említettem meguntam
WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
Vada
tag
válasz deicide #1163 üzenetére
Hali. nekem most 13 éves a paripa Budapest - Sz.fehérvár 170 átlag (a pályán) sebességgel ~8.2 liter lett a fogy. Mértem BC - vel és mértem sima számlálóval tehát pontyos labda azaz adat . Hozzá tartozik hogy új lököst tettem fel ezért mértem végsebességet is közben meg a bicikliseket is kelett várnom hogy lemenjenek előlem így jött ki ez az átlag.
WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
Vada
tag
Eladóvá vált a kocsim [link] Linken a bővebb info.
WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
Vada
tag
válasz Hikvision #4235 üzenetére
Húzz tápot az aksitól a búrkolat alatt oldalt el tudod vezetni. Ha meg nem akarsz komolyabb cumót akkor hátra mehet akalaptartóba a két 16 vagy nekem 18 van ha jól emléxem és igen jól szólnak kötheted a gyárira. Attól függ mennyire akarsz nagy zenét
WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xbox Series X|S
- Milyen okostelefont vegyek?
- Villanyszerelés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Motoros topic
- Autós topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- További aktív témák...