Új hozzászólás Aktív témák
-
echterion
nagyúr
válasz Nestor16 #1846 üzenetére
Nem a motor volt a lényeg. 607-est akartam, nem tákolt állapotban, kisebb motorral is jó lett volna, de a netes felhozatal nem volt túl bíztató. Ez pöpec, csak használni kell. Ha versenyző alkat lennék, akkor eleve kiesik a tiptronic váltó, mert wz tényleg nem rajtolókirály. De nekem tökéletes első automatás kocsinak.
******
-
echterion
nagyúr
válasz Nestor16 #1817 üzenetére
Köszi, átnyálazom ezt is. A becsületesneppernek vannak videói, azt megnéztem, az is egy jó kiindulópont volt. Igazából már csak azt kellene valahogy tudnom csekkolno, hogy van-e nav tiltás a kocsin, de ez csak okmányirodában van tudtommal, amit csak tulajnak adnak ki. Ehhez plusz időpont meg macera...eh...
******
-
echterion
nagyúr
válasz Nestor16 #1812 üzenetére
Szeretem a franciákat, egy szem S60-ason kívül (ja, meg volt egy Lancer két évig) csak franciáim voltak eddig (a 10 éve nálam lévő 307-es mellé kell egy társ), sose volt bajom velük.
(#1813) Studi: Valahol meg kellett húzni a határt, nem feltétlen logikus, de kellett. Az sem annyira logikus, hogy 607-est veszek, mert az új melóban valszeg nem lesz kihasználva az a böhöm nagy kasztni, meg motor, de én szeretnék egy ilyet és kész. Ritkán csinálok olyat, ami többség szerint logikus lenne.
******
-
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz Nestor16 #1797 üzenetére
100 °C-on a tűzhelyen a fazékban forr a víz, de nem a zárt hűtőkörben. 100-110 °C még üzemi hőmérsékleten belül lehet egy mai motornál. Jó, mondjuk a PSA-nak tudomásom szerint pont nincs túl sok végsőkig kihegyezett közúti motorja, az ő típusaiknál a hülye-biztosság fontosabb szempont, de alapvetően a magasabb hőmérséklet = magasabb hatásfok.
-
nesa
veterán
válasz Nestor16 #1775 üzenetére
Vákuumszivattyú nál van 2db o gyűrű azt kéne megnézni hogy onnan indul-e a folyás ott szeretnek szivárogni nekem is ott szivárog az 1.9td ha ugyanaz a szimering méret akkor 16x20x2 és a nagy 44x48x2 az autósboltba előrecsomagolt javító kb 1,5-2k ha szimeringesnél veszed a hő és olajállót az kb 300ft a 2db.
-
dj79
senior tag
válasz Nestor16 #1760 üzenetére
Nem, nem mind olcsóbb. Szerintem inkább attól függ az ár, hogy mennyire problémás az adott típus.
Most a friss 2.2 hdi-vel megint belenyúltál a tutiba, de ígérem nem fikázom.Nekünk is a sokadik francia autónk (p206, xsara, megane, most p307) van. Az úgynevezett presztizsmárkákhoz képest jelentősen olcsóbban hozzá lehet jutni akármelyikhez, az árkülönbség feléből teljesen rendbe rakni és élvezni. Ennyi a trükk.
[esetleg?]
[vagy ez][ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz Nestor16 #1758 üzenetére
Nyilván van igazság abban, amit írsz.
A fórumokon nyilván kevesen jelennek meg úgy, hogy közlik, épp minden rendben van az adott autóval .Én is úgy vettem anno az autót (307 kombi), hogy több típust / márkát megnéztem az adott árkategóriában.
Beszerveztem több megtekintést. Volt olyan rozsdamentesnek hirdetett Focus, ahol a csomagtérben még bent volt a javítófesték, ugyanis egy az egyben ráfújták a rozsdára.Ez még elég jónak tűnt, de nyilván költeni kellett rá, mint mindegyik használtra.
Ezért is kérdeztem, hogy mennyi az értékhatár, ameddig el tudsz menni mert mint láthattad korábban személyesen, az ár az esetek többségében tükrözi az állapotot.
[ Szerkesztve ]
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz Nestor16 #1725 üzenetére
Passatot meg A6-ot is automatával? Haragban vagy az autószerelővel, hogy ilyesmiket tanácsol? Akkor már inkább egy S60 (bár a Lagunától meg Accordtól való félelmet sem értem), de szerintem a 406-os is teljesen vállalható, viszont amiket leírtál, az alapján mindkét kocsi kicsit zűrös. Az ABS 80%-ban tényleg jeladó hiba, de én nem szívesen közlekednék úgy vele, hogy nincs megcsináltatva. Egyébként ezt már néztétek? Kicsit bizalomgerjesztőbbnek néz ki, mint a másik 2 (ettől persze még lehet átvágás), meg még van egy másik most is hahun.
[ Szerkesztve ]
-
-
dj79
senior tag
válasz Nestor16 #1716 üzenetére
Szia!
Mindenképpen automata? Azért ennyi km-nél már kinézhet egy váltójavítás.
Első:
Olajfolyás lehet a főtengely-szimeringnél is. Ha ennyit késik a váltó, felejtős.Második:
ABS jeladó hiba lehet, kerékcsapágy cserével elvben javítható.
Az alacsony hűtőfolyadék jelzés tippem szerint hirtelen gyorsításkor jött elő, igaz?
Valószínűleg a minimum alatt van a szint, rá kell önteni egy kis desztvizet és újra meghajtani.A fordulatszám nekem a kézi váltósban 2800rpm 130-nál, az automatát sajnos nem tudom.
-
Nestor16
senior tag
válasz Nestor16 #1450 üzenetére
Megvan mi kell nekem! FM Transmitter! Már hányszor olvastam róla, de kiment a fejemből meg fel sem fogtam mire is jó pontosan. Na akkor a minden egybe kütyü: USB töltő, kihangosító, transmitter, zenelejátszó. Szuper, meg lesz oldva a rádió gond.
Már átnézte egy szerelő meg akik még javították. Azt mondták nincs semmi komoly baja. A kipufogó pár évig még kibírja, meg alváz-védőzni kell és akkor az alja is sokáig. Gyertyákból nem gyárit vettünk, így egy picit dadog az alapjárata, nem tökéletes. Bevizsgáltattuk ők is megerősítették, de hibakód nincs (bár az szerintem törölhető) és lehet vele így is menni csak kicsit többet fogyaszt.
Előre 2 ködlámpát még be kell szereznem, az OFF.Még ez a OBD2 dolog érdekel. Szép dolog lenne szerezni kintről ilyen olvasó fejegységet, hogy magam tudjam diagnosztikázni, kiolvasni a motor értékeit laptopon vagy akár telón. Meg ha univerzális lenne akkor a jövendőbeli másik olcsóbb autónkat is le tudjuk ellenőrizni. Ez könnyen megoldható? Mire kell figyelni?
Üdv, Dávid
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Nyaralás topik
- TCL LCD és LED TV-k
- EA Sports WRC '23
- Házimozi belépő szinten
- CES 2025: az In Win nem viccel, ha tápegységről van szó
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- LED világítás a lakásban
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...