-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
1stVikman
senior tag
válasz _Smooth #170252 üzenetére
Még annyi jutott eszembe, hogy a sávtartó inkább csak segéd, nem robotpilóta. Nálam 10mp után sípol, ha nem fogom a kormányt, addig egész jól vezeti magát. Normál esetben inkább csak korrigál/ná az ívet. Akkor jó, ha pl.bambulod a tájat vagy nyomogatod a rádiót /navit stb.és ilyenkor nem enged le az útról. Persze ehhez normális felfestés kell legyen. Pályán megint más a helyzet, ott azt tudom elkepzelni, hogy mondjuk elpilledsz vagy hasonló és bent tart a sávban. Egyébként kikapcsolható, ha zavar, hogy néha érezni a kormányzáson, hogy dolgozik.
Front assist +adaptív tempomat:
Menüben állítható a gáz reakciója eco-normál-sport fokozatokban. Ezen kívül a követési távolságot tudod még állítani.
Ha valakit utolérsz vagy bejönnek eléd fékez, ha kikerülöd az autót gyorsít. A fent említett fokozatoknak megfelelően papásan vagy agresszívabban, illetve minél nagyobb a beállított és az aktuális sebesség közötti különbség, annál határozottabban.
Annyit lehet még "csalni", hogy feljebb emeled a beállított sebességet. Ha vannak előtted, hiába van 100-ra állítva a tempomat, csak annyival fog menni, mint az előtted lévő. (Legyen mondjuk 70km/h)
De ha ezután nincs semmi a szenzor előtt, mert előzöd vagy elkanyarodott előled, akkor belelép a gázba helyetted.
Szóval én használom az összes segédet, elégedett is vagyok vele, csak néha bánom, hogy nem dsg-vel vettem a Golfot.[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
válasz _Smooth #170252 üzenetére
"Külső tükrök kisebbek az elődnél, legalább egy fél autóval kevesebbet látok benne"
Ezt már a 4-es golf idejében megcsinálta a vw. Statisztikai adatokra hivatkozva csökkentették a jobbos visszapillantó t, mert hogy kevesebbet használják, mint a balost. No comment. Sóherkodás a javából.
Igen lehet a szélzajjal megmagyarázni. De nézzük csak meg más gyártó hogy oldotta meg áramvonalasra a nagy tükröket.[ Szerkesztve ]
-
válasz _Smooth #170252 üzenetére
ha majd a front assisst biztonsággal megy az előttünk lévőtől 10 centire és közben levillogja, akkor majd csettintek egyet, hogy miket tudnak a mai autók. közben még a telefon tartót se sikerült megoldaniuk.
amúgy grat a vashoz! nem tudom, ilyenkor kell a széles utat kívánni, mert ugye a sávtartó meg fog hülyülniFüle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
bul07
nagyúr
válasz _Smooth #170252 üzenetére
Míg tehetem nekem nem lesz szélvédő fűtés a kocsiban
Egyszerűen látom a szálakat és rettentően fárasztja a szememet, már ha olyan megoldás
Pár éve próbáltam új Astrát és abban is így viselkedett a sávtartó, pingpongozott a szaggatott meg a jobb oldali vonal között szó szerint kígyóba mentünk, ha meg jobbon elfogyott a vonal az árok állította volna meg
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest