-
Fototrend
PlayStation 5 összefoglaló
A túlzott offolás és a konzol vs PC téma nem megengedett!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Elderath
addikt
válasz
markknight #197597 üzenetére
Jól végig rohantál akkor rajta. Én 6 órát toltam eddig és 6 mission ment csak le a 22ből.
-
Frod
addikt
alan wake 2: night springs + lake house
Sikerült befejezni az AW2 dlc-ket (gyerek mellett nem egyszerű, mivel kizárólag este mehet, amikor nem látja, de olyankor többnyire inkább az alvást választom
).
Az első pakkhoz nem fűztem sok reményt, nem igazán kenyerem amikor a fősztoritól teljesen leválasztott, kvázi spinoff részeket kapunk, legyen szó bármilyen játékról.
Az első epizód lett meglepetésemre a kedvenc, mert annyira túl van tolva a humor és akció közben szól az amcsi "diner"-ekre jellemző háttérzene, hogy nem lehet nem imádni a pincérnővel való rendrakást. (egy ponton 350+ shoti lőszerem volt)
A második rész nemcsak a három közül lett a legunalmasabb, hanem simán csak gyenge epizód, sem gameplayben nem hoz érdemi változást, sem sztoriban nem nagy eresztés.
A harmadik pedig nagyon meta, a lore rajongói itt aztán megkapták a magukét - és van is kitudja hányféle befejezés, de engem simán csak fárasztott, mert túl akartam rajta lenni......hiszen ezt követte a Lake House, ami bizony inkább Control, mint AW és oh boy, mennyire kéne már az a Control 2! Sztoriban is tudunk meg újat -
-, de mégis egy kompakt, önálló szegmens, ami (ismét) jól összeköti a két franchise-t.nekem az pl új volt, hogy az Old House-zal 4 éve semmilyen kapcsolat nincs a Hiss támadást követően
Csak emiatt megérte a dlc pakk - sajnos a két dlc csak egyben vehető - , akciósan ~3500 körül szokott lenni. -
markknight
veterán
válasz
Szilágyi84 #197596 üzenetére
Igen, kb 8-9 óra volt.
-
Szilágyi84
senior tag
Új Doom kb hány órás végigvitte már valaki?
-
pzstm
titán
Hideo Kojima elmondta, hogy a tavaly bejelentett 'PHYSINT' nevű játékának fejlesztése már a Death Stranding 2 készítése közben elkezdődött, de további 5-6 évet fog igénybe venni az elkészítése.
Erdemes volt bejelenteni -
-
polonic
félisten
válasz
RangerFox #197588 üzenetére
Jogos komment. És igaz.
Nem úgy értettem, hogy nem jön be egyáltalán és kifejezetten nem tetszik. Csak olyan semmilyen számomra. Ezért néha tolok vele 1-2-3 versenyt. És a mindig nem minden nap, hanem a fél órára vonatkozik a mindig.
Szerencsére a nem tetsző játékokat nem veszem meg. -
S e t h
nagyúr
-
RangerFox
Topikgazda
válasz
polonic #197586 üzenetére
Ezt amúgy sose értettem. Ha nem tetszik a játék, akkor nem kell csak azért játszani vele, mert megvetted és hát ne legyen már pénzkidobás. így ahelyett időpocséklás lesz, ami sokkal rosszabb.
Annyi sok jó játék van, miért töltenél időt olyannal, ami nem tetszik? Kipróbáltad, nem jött be, tanulópénz és mész tovább.
-
Mephike
őstag
Platináztam a Khazant. Remélem lesz hozzá idővel DLC, mert nagyon tetszett .
-
PTM
aktív tag
válasz
F-ECT$ #197582 üzenetére
Tunnel magnetoresistance a feloldása. Mágneses elven működő szenzor mint a hall effect, csak állítólag precízebb és takarékosabb, illetve lineárisan érzékel mint a gyári potméterek. Modellenként is változik nyilván, de úgy vagyok vele, hogy egy próbát megér. Főleg, hogy megnéztem ezen az online kalibrációs GUI-n, és tényleg ugrálnak a bal stickek. Nem nagyon, de látom a problémát.
Valószínűleg lesz még róla szó a fórumon is, mert újabban ezt kezdik felkapni.
-
polonic
félisten
válasz
S e t h #197566 üzenetére
Igazából tudtam erről.
Meg azért döntöttem a vásárlás mellett, mert hogy nem souls játék.
A stellar blade pl nagyon tetszett, imádtam. Azzal nem volt ilyen bajom. 4-szer vittem végig.
Nem ugyanolyan, tudom. De hasonlóság van, bossok, perry (tudom, wukonban nincs), dodge, stb. Ez alapján is döntöttem, hogy akkor rápróbálok a wukongra.
Olyan rossz, hogy nincs lehetőség kipróbálásra, mint más platformon. -
KaitouP
nagyúr
Dobozos gyűjtői Mandragora jön nemsokára:
-
PTM
aktív tag
válasz
Ctrl+Alt~Del #197578 üzenetére
Írták valahol, hogy a High on Life-ban és a Khazanban is ilyen, az utóbbira ránézek még, mert az megvan. De biztos nem így szokták implementálni se a dolgot, mert más játékban nem volt problémám.
Ha a kontroller resetelése eszébe jutna valakinek, nálam az nem oldotta meg.
Azt néztem tegnap, hogy a Platinumshopban szerelnek már TMR szenzorokat is. Valószínű felhívom őket, mert erre egybként is kíváncsi vagyok. Két kontrollerre rá kell költeni egy harmadik árát, de ezzel le van tudva a driftelés ha minden igaz.
-
Ctrl+Alt~Del
senior tag
-
Ctrl+Alt~Del
senior tag
válasz
markknight #197539 üzenetére
Hang vagy valami felvillanás mindig jelzi, hogy mikor kell parryzni. Persze az irreális elvárás, hogy minden új enemynél, majd elsőre az összes támadása védve lesz, de két-három beszipkázott kör után már mennie kell.
-
bmakszim
senior tag
válasz
beyruth82 #197562 üzenetére
Gondolom szépen sorban megvettél mindent, ahogy elérhetővé vált. A ruha modokkal lehet spórolni, abból nem szükséges mind a platinához. Én kihagytam, ami nem tűnt hasznosnak, így az utolsó küldetés végével meg is lett a platina.
Egyébként ja, a dlc-ket elkezdve megmaradnak a cuccaid és tudsz újabb zsetonokat szerezni, így tovább fejleszteni, vásárolni. Másik opció az új játék+.
-
S e t h
nagyúr
Tavaly mondtam már, baj lesz ebbü more.
Bungie employees are facing low morale due to controversies surrounding their upcoming game, Marathon.
Some playtesters have called for the game to be delayed.
The game also used some plagiarized artwork. -
Wesder
titán
válasz
markknight #197564 üzenetére
Dehogy is. Az egész jàték egy végtelen sandbox. Lerak téged kislapàttal meg vödörrel, és "menjél szépen jàtszani hülyegyerek" alapon működik. Még az sem szàmít ha nem nyered meg a versenyt.
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz
polonic #197555 üzenetére
Össze-vissza menésen mit értesz?
Az, hogy hatalmas a térkép és távol vannak egymástól az események? Ha összegyűjtöd az összes gyotsutazáshoz szükséges 'villám' ikonnal jelzett táblákat, akkor ingyenes lesz a gyorsutazás.
Az elején még nem, de ahogy haladsz előre a játékban, akkor lesznek ugynevezett PR mutatvány feladatok. Ugratás, traffipax, driftelés egy szakaszon, pionir futamok (Aból-B pontba, minnél gyorsabban eljutni), stb. Szóval később a szabad barangolás nem lesz annyira uncsi.
Sajnálom hogy nem tetszik. -
Végeztem a Spider man 1 remastereddel. A fő sztori és néhány mellékküldetés nagyon jó, élvezetes. Elképesztően látványos akcióorgiák vannak benne. A grafikája nagyon szép a játéknak szerintem. Viszont a tevékenyégek (pl fegyenc, démon vagy épp sable bűntények) ugyan azok, ismétlődve minden egyes körzetben, ami baromi unalmassá teszi őket. Ezeknél még az unalomig ismert AC mellékküldik is sokkal változatosabbak. Igaz ezeket nem kötelező megcsinálni de ha fejleszteni vagy épp platinázni akar valaki, akkor muszáj. Az alapjáték platinájához már csak 1 hiányzik nekem. Az összes ruha megszerzése. 73%-a van meg, tehát hiányzik még jónéhány. Ezeket hogy lehet összeszedni? Minden küldit és tevékenységet megcsináltam így nem igazán tudom mit lehetne még tenni?
Van 3 dlc a játékhoz, ahogy látom. Ezeket kéne végigvinni ahhoz, hogy megszerezzem őket? -
ProEvoFan
nagyúr
válasz
markknight #197556 üzenetére
Ebben a játékban sosem fogynak el a versenyek.
-
polonic
félisten
válasz
markknight #197556 üzenetére
Ez jó
-
polonic
félisten
Elkezdtem a forzat. Es az az igazság, hogy nem adja. Valahogy nem jön be ez a fesztiválos téma, az össze vissza menés. Fog ez vajon változni, ha még próbálkozom vele?
Nem akarnám, hogy kidobott pénz legyen ez is. Sajna idén mar volt egy ilyen játék. -
PTM
aktív tag
válasz
Beegabor81 #197553 üzenetére
Csak ezért nem cserélem le őket, nem is régiek. Maximum ha elromlanak, vagy a PS6-tal lesz másik. Az még lehet, hogy legalább az egyiket átszereltetem kíváncsiságból hall effectesre. Jó lenne az is, ha lehetne állítani a holtjátékot, ahogy az Edge kontrollerhez.
Bízom benne azért, hogy kap erre frissítést a játék.
-
Beegabor81
tag
A futós bajodra egy jó controller a megoldás. Az a baj, hogy a deadzone szarul van belőve, elég ha kicsit drifttel a bal analógod(ami más játék alatt lehet nem is észrevehető) és emiatt akadozik meg a karaktered. 3 irányítóm van, kettőnél jelentkezett a hiba, harmadiknál meg semmi gond. Remélhetőleg javítják, bár nekem már mind1, platina és eladva
-
PTM
aktív tag
válasz
S e t h #197551 üzenetére
Érdekes látni a tapasztalatokat. Kezdetben rengeteget játszottam vele, van amikor hajnalig. Megfogott az elejétől és csak sodort magával. A lent írtakat viszont időközben nem megszoktam, hanem egyre inkább zavartak.
Nem kizárt hogy újrakezdem, ha lesz a futós bajomra javítás. Ez is olyan játéknak tűnik mint a Hollow Knight. Látom, hogy extra, de kellhet neki egy újabb nekifutás, már nem ismeretlenül, hogy a "helyére kerüljön".
-
S e t h
nagyúr
Nálunk 1-2 órát ment itthon még amikor megjelent, azóta sem tudta senki magát rávenni a folytatásra, személy szerint én nagyon megmagyarázni sem tudom az okát.
Az egyik leghidegrázósabb kezdet evör, bár a zene már kicsit sok volt, nálam a jrpg sosem volt favorit műfaj, viszont a sztori miatt megérné. -
Hiei555
aktív tag
Tudom hogy kilehet farmolni de semmi érdekes nincsen az újabbakba, 4 et megvettem ami érdekelt de az utóbbiak elég semmilyenek. Az meg nemigaz hogy cosmetic az egész mert az új fegyverek/cuccok mind abba van... Szóval ha nem veszed/farmolod elég hamar rálehet unni az alap fegyókra.
-
PTM
aktív tag
válasz
markknight #197544 üzenetére
Ohh. Nálam ez volt az, amelyikhez videót néztem.
Az effektektől alig látszik, de amikor háttal állva fölemeli a kezét, akkor sikerült hárítanom. Többször újraindítottam a második harcot, hogy rögzüljön, mert nagyon kicseszős tud lenni. Aztán amikor legyőztem, akkor meg nem is használta. De hát nem utoljára találkoztam vele. -
PTM
aktív tag
válasz
markknight #197539 üzenetére
Mint Daly a USS Callisterben, bocs de most ez jutott eszembe.Szerintem éppen ezeket ismerem fel nehezen. A
is például annyira nyilvánvaló, de ösztönösen mindig később nyomtam volna a gombot.Renoir-féle vanishing attack -
markknight
veterán
-
GEIL
addikt
Sziasztok !
Helldivers II mennyire pörög még ?
(Bosszant, hogy egyáltalán nem mozdul az ára.....14 ezret meg nem adok érte.....
egy 50%-os akcióban megvenném...de így offos) -
PTM
aktív tag
válasz
bmakszim #197536 üzenetére
Fú, a 30 FPS biztos nem könnyíti meg. Alapból nálam is ilyen módban indult (Quality), de ezt rögtön átállítottam. Nekem az átvezetők és az egész hangulat például nagyon tetszik, kiemelkedőnek tartom ahogy ezt a játékot megrendezték.
Én lehet, hogy fordítva vagyok bekötve, mert gyakran a könnyebbnek mondott játékok vagy bossok adják fel a leckét, a nehezekkel viszont elég jól boldogulok. Lehet, hogy neked is ki kéne próbálnod mit tudom én egy Super Meat Boyt.
-
bmakszim
senior tag
Talán én vagyok már túl öreg, vagy béna, de ez a parry/dodge nekem se ment benne és mivel a játék elég erőteljesen épít rá, hamar le is töröltem. Vagy annak is lehet hozzá köze, hogy series s-en próbáltam, ahol csak 30fps-sel megy és úgy már elég nagy az input lag.
Lehet, hogy a story überf@sza, de pusztán, mint játék, én egyáltalán nem élveztem.
Az átvezetők is feleslegesen hosszúnak tűntek az elején. Percekig tartó, szótlanul a semmibe bámulás és szomorkodás. A frissen befejezett Spider-Man után nem bírtam ezt az érvágós hangulatot se. -
_drk
addikt
Nem olvasok bele de innentől spolier tag pls.
Topikgazdák ha olyan tegyétek már utólag be.
-
PTM
aktív tag
válasz
markknight #197532 üzenetére
Igen, csak a
nekem nehéz, és az sokat is sebzett. Most is olyan fifty-fifty, hogy sikerül-e teljesen kivédeni.strange kombója -
PTM
aktív tag
válasz
Ctrl+Alt~Del #197527 üzenetére
Én nehezen érzek rá ezekre a késleltetésekre, valószínűleg nincs hozzá megfelelő ütemérzékem. Nemcsak a zászlók közt, hanem a nagy térképen is szerettem volna visszamenni ami az vagy gyalogos, vagy később ugye gyorsabb. Értem, hogy direkt ilyen, de nekem nem tetszik.
Illetve a nagy térképen is akadozik a mozgás ha megmozdítom a bal kart, ami kívülről komikusan hathat, de megtapasztalni sajnos nagyon szar. Másoknál is előfoful: [link] [link]
#197528 markknight
Így van. A lista valamennyire fontossági sorrend is, írhattam volna a QoL alá. De nekem ez alkalmanként hiányzott. -
PTM
aktív tag
válasz
Anti-Hero #197525 üzenetére
Rákerestem megint és neked van igazad. Lehet, hogy majd csökkentem, maximum a térkép kitakarításakor, vagy az extra bossnál. Meglátom. Túl könnyűvé se akarom tenni, mert a kombók nehezek nekem, de a hibákból meg vissza lehet jönni mert a sebzések általában nem vészesek. Csak plusz kör, főleg ha a végén rontom el és még rám is castolnak valamit.
De a legtöbb támadást már talán kiismertem, az izommemória tényleg segít. Mime-okat lehetetlennek tartottam, most már képen vannak rúgva, az egyik támadásuk után azért ritkábban. Minibossból is volt, amelyik végül egy 10+ perces csatában hitless sikerült, majd fejött hozzá egy trófea. Annak bólogattam.
Szóval a játék gerince az tényleg eszméletlen jó, az aparjából pedig valószínű sokkal többet elnéznék neki ha egy kicsit ügyesebb vagy türelmesebb vagyok, és ha nincs az a nyomorult bug a futással. Az a türelememet próbára tette.
-
markknight
veterán
válasz
Ctrl+Alt~Del #197529 üzenetére
Én hagytam, hogy kinyírjanak és addig tétlen voltam. Nem sokszor fordult elő, és mivel páratlanul ügyes harcművész vagyok, nekem sem hiányzott.
-
Ctrl+Alt~Del
senior tag
válasz
markknight #197528 üzenetére
Vele nem tudsz, de őszintén, meddig tart vele
bárhová?átrepülni Olyan valóban nincs, nekem nem is hiányzott. Azzal a két alkalommal, amikor el akartam menekülni, megvártam a körömet a flee-hez.
-
markknight
veterán
válasz
Ctrl+Alt~Del #197527 üzenetére
Szerintem az a baja, hogy Esquie-vel a nagy térképen nem tudsz ide-oda ugrálni. Mondjuk eléggé belátható szerintem a terület, illetve ha így működne a játék akkor sokat torzítana a felfedezésen. Az újrapróbálkozást meg úgy érti, hogy bármikor nyomsz egy pause-t és "restart battle" ilyen valóban nincs.
-
Ctrl+Alt~Del
senior tag
A futás dolgon mosolyogtam, what? Semmi ilyennel nem találkoztam a 30 órám alatt.
A parry szerintem marha könnyű a játékban, abban a pillanatban, hogy a támadások késleltetését megtanultad, gyakorlatilag csukott szemmel lehet nyomkodni. Szerintem egész életemben nem parryztam annyit a teljes soulsborne széria alatt, mint ebben a játékban. Azokban szerintem sokkal nehezebb.
A fast travel elérhető a zászlóknál, bizonyára feltűnt.
Hogyne lehetne újrapróbálni? Megpihensz a zászlónál, aztán próbálhatod újra az összes enemy harcát.
Kilépni is ki lehet, ott a flee gomb a te körödnél, egyébként meg ha már ennyire türelmetlen vagy, hogy ne bírd kivárni, akkor kilépsz a játékból, és betöltöd a két perccel azelőtti mentést.
-
-
PTM
aktív tag
válasz
Anti-Hero #197521 üzenetére
A harcok biztos hamarabb lemennek ha kevesebbet kell gyógyulni, de a parry ablakok tudtommal nem változnak, éppen annyira be kell gyakorolni hogy sikerüljön egy counter. Ami szerintem megunhatatlan, amikor sikerül, főleg amikor gyakran sikerül.
Most nem is a nehézsége miatt akarom pihentetni, hanem az elhagyott dolgokhoz mennék vissza, de a térképezés, mellé a szakadozó futás miatt semmi kedvem már. Erőltetni pedig nem akarom, mert annak semmi értelme.
-
-
PTM
aktív tag
Clair Obscur: Expedition 33
Ezt a játékot az első trailer óta vártam és a vélemények miatt megvettem, annak ellenére hogy a körökre osztott RPG plusz parry mechanika végül elbizonytalanított. A vételt nem bántam meg, de azt igen, hogy nem fél évvel később próbáltam ki. 50 óra után a játék utolsó szakaszába értem, de valószínűleg abbahagyom inkább, mert sajnos elegem van belőle.
Az egész világa, a történet, ahogy a karaktereket megírták, az lenyűgöző. Nagyon beleéltem magam, érdekelt hogy mi fog történni, szenzációs az egész. A ZENÉJÉT én is csupa nagybetűvel emlegetem. Felüdülés hogy mennyire színes, ahogy fényeket is használja hozzá, harcokban a lassításokat, tényleg szuper. Talán az első UE5-ös játékom, ami tartja a rezzenéstelen 60 FPS-t.
Viszont:
- A futás mindkét kontrolleremmel ugyanúgy problémás, ahogy itt is írják. Minimális holtjátékot sem enged valószínű, de semmilyen más játékban nem volt hasonló gondom. PS-en a kamerát irányítva lehet ezt nagyjából megkerülni. Leadtam egy bugriportot rá.
- Hiányzik a hagyományos fast travel. A játék végén egyszerűsödik, de számomra ez nem elég. A már fölfedezett részekre hadd menjek bármikor rögtön vissza.
- Nekem rossz az ütemérzékem, de a parry ablak vagy szigorú, vagy unintuitív, nem tudom, nekem egyszerűen brutál. A Lies of P vagy Grime kutya fasza ehhez képest, bár még azokat se játszottam végig. De azokban érzem hogy mikor kell nyomni, ebben csak tudom a már sokat látott támadásoknál, hogy ennél az animációnál, annál a hangnál lesz jó. A dodge se sokkal megengedőbb nekem, mert amikor sikerül, akkor 5-ből 4 perfect. (Az ugráshoz viszont akkora ablak van hogy elrontani is nehéz, ráadásul külön jelzi, hogy mikor nyomjad.)
- A fentihez kapcsolódik, hogy belefáradtam a játék végi hosszú, késleltetett kombók kivédésébe. Némelyik boss is unfair, bár a számomra legdurvább támadást YT-ról végül kitanultam és bolondbiztosan tudom hárítani.
- A harcokat nem lehet csak úgy újrapróbálni vagy feladni. A saját körödben tudsz állást visszatölteni vagy elemenekülni. Számomra ez is frusztráló és az időmet viszi.Apró QoL dolgok:
- Nincs quest log, de van missable quest amit a guide-ok nem említenek ( ), mert "csak" tartalom van mögötte de trófea nincs. Ezt log hiányában kihagytam, visszatölteni se lehetett már. Nekem az ilyen egy tüske.Ultimate Sakapate harc Gustavval
- A picto mastering mechanika unalmas és molyolós, én feleslegesnek tartom.
- A karakterlapon elég lenne akkor jelezni az új skill pontokat, ha el is lehet őket költeni.Ezeknek az összessége sok nekem, de ha már néhánnyal kezdenek valamit, főleg a futással, akkor lehet hogy jóval kevésbé kritikusan állok a többihez. Szeretném majd később végigjátszani, mert a pozitívumok miatt könnyen válhat egy Outer Wildshoz hasonlóan emlékezetes játékká a számomra. Remélem, hogy ez lesz, és nem a könyvtáram alján fog 70%-nál megpimpósodni, mert nem azt érdemelné.
-
Rigormortiis
veterán
válasz
markknight #197514 üzenetére
Ezt én is adom, csak a kitaposott bohóccipő jelzőket nem.
-
markknight
veterán
válasz
Rigormortiis #197512 üzenetére
Elhiheted, hogy csípi ám a szemét a csávónak. Attól zengett napokig a sajtó, hogy a Square milyen rossz döntést hozott, hogy dobta a turn based receptet, a Rebith és a Remake eladásai még így sem túl jók, aztán előbbire meg 10-pontokat dobált az ipse. Szóval úgy amblokk osztják őket, éppen ezért kellett egy kis válasz a népnek otthon, hogy nyugodjatok meg, ez a játék nem olyan jó mint mondják.
Amúgy jó kis játék volt a Rebirth, de annyi kínos jelenet volt benne, hogy néhánynál már a fejemet fogtam. (Chocobo haja hasonlít Cloudra majd vigyorgás, az a katonás táncikálós idétlenség, a kártyás majomkodás a hajón Red-del és ez csak három dolog ami eszembe jutott hirtelen) Na ha valami, hát akkor ezek erőltetettek voltak és teljesen ki tudtak zökkenteni a történetből.
-
Wesder
titán
válasz
markknight #197492 üzenetére
IGN, mégis mit vártál?
-
Rigormortiis
veterán
válasz
markknight #197492 üzenetére
Ezt nyilván te sem gondolod komolyan.
-
Hiei555
aktív tag
Én most nem kifejezetten az Ac ra meg az Ubira gondoltam nekem tetszik az Shadows a Valhalla után pont ahogy írtad 4-5 év után hiányzott. Neked nem jön be ez van. Meg azért nehogymár mindenert az Ubi legyen a bűnös amiket írtam ugyan úgy igaz másra is. Egyébként a Star Wars és az Avatar sem rossz sőt a division far cry ghost recon splinter cell mind tetszett és mind ubis....
-
markknight
veterán
Valszeg itt arról volt szó, hogy az egész céget az AC tartotta fent. Aztán azt hihették, hogy abból a pénzből tudnak majd kafa, új gémeket csinálni, amik jöttek is. Watch Dogs, Division, Crew.. csak időközben amire alapoztak, elfogyott a kreativitás, aztán ezek is tré játékok lettek. Innentől meg már csak kapálózás ment. Lett egy live service amit tudnak fejni, minden más oltári nagy bukás, de legalább ezen a Shadowson érződik, hogy tényleg foglalkoztak vele.
-
Moby
veterán
válasz
Hiei555 #197506 üzenetére
Ők telítették túl, és semmi hajlandóságuk sem volt leállni vele. Valami elfuserált módon azt gondolták, hogy ha majd nem évente adják ki ugyanazt, hanem lassítanak kicsit, és csak négyévente adják ki ugyanazt átcsomagolva, az jelentősen más végeredményhez vezet. Hát nem vezetett. Így vagy úgy, ezeknek a természetellenes módon túltolt franchiseoknak vége van. Csak így már viszi magával a céget is. Lehetett volna másképp is.
-
Hiei555
aktív tag
Az a baj hogy túl telített a piac. Nagyon sok ugyan olyan game van. Hiába más a körítés mindig ugyan az/hasonló. Ezzel nem is lenne baj a gond a mennyiség/minőséggel van. A másik az rettenetes mennyiségű dlc és roadmapozás meg post launch content. Gyakorlatilag mindig egy fél játékot kapunk ez engem már qvara kezd zavarni hogy hiába veszem meg csomó játéknál várni kell hogy "teljes" legyen és fizethetem ki megint az árát úgy hogy amúgy is emelt áron van... Persze van kivétel nem azt mondom hogy minden dlc rossz hanem inkább hogy a többségnél az alapjáték része kellene hogy legyen.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos:
• hirdetni
• konzol vs PC téma
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- E-roller topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Filmvilág
- Házimozi belépő szinten
- Hálózati / IP kamera
- Automata kávégépek
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation4 PRO 1TB fekete konzol extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 1TB lemezes játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Programozható Guitar Hero / Rock Band kontroller
- Steam Deck 512GB Játékkonzol
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! Olcsó RTX Gamer Laptop játékra! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- AKCIÓ! Gigabyte X570 AMD R9 5900X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6750XT 12GB Zalman Z1 Plus CM 750W
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Xbox Ultimate előfizetések
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest