Aktív témák
-
Thulcandra
senior tag
Na, ma felhívtak enternettől, és mondta a srác hogy programozási hiba volt az aktiválásban, de mostanra kijavították, és megkért menjek mégegyszer aktiválni, és mostmár úgy is marad elvileg...
Azért az még mindíg ''fáj'' hogy a szerződéssel átvágtak... -
liksoft
nagyúr
Gyerekek. Nekem közel 2 hónapja nem válaszolnak. Céges előfizetés mellett náluk lévő domain-re kértem ismertetőt a csoportos mail-re mail-ben. Sajnos Náluk csak az működik, ha bemegyek, udvarias vagyok, mindenre rákérdezek, (még arra is amiről halvány lila gőzőm sincs), mutatom a hülyét 22 éves számítástechnikai múlttal. A régi előfizetőt pedig a fogyasztói társadalom nem ismeri! Nincs semmi becsülete. Csak az a baj, ha az akciókat kihasználnám állandóan változna minden elérhetőségem (telefon, mail,...). Egy családi vállalkozás ebbe beledöglik. De kit érdekel ???????
-
tronic
tag
válasz
Thulcandra #16 üzenetére
hello!
nekem mar lassa 12 honapja van veluk szerzodesem. semmi ganyt nem tapasztaltam. anno voltak fennakadasok, mikor meg az elso adsl savszel emelest megeltuk. igaz akkor 1,5 hetig okorkodott, de azota semmi. nah ezt aze lekopogom. a masodik emeleskor 1 napos volt csak a moka.
az elso adsl emeles soran beszeltem parszor a ugyfeles mukival, de nem volt semmi gaz vele > korrekt & vagta a temat.
router bontas utan fel perccel mar fenn is van + van mikor 200 oraig nem is bontanak.
jah amugy tatai vagyok, szal lehet mas regioban mas a tema.
remelem hama normalizalodik nalad a tema! en is csont ideg lennek. en ezt a koliban szoktam atelni, mikor hirtelen szakad 1 napra a net
LaCi -
bobsys
veterán
válasz
Thulcandra #16 üzenetére
De van. Illetve volt. A szüleimnél ahol laktam entrenet van. A magán előfizuval nekünk is volt problémánk. Ua. nem kapcsolódik, leszakad dolog de nálunk már aktiválva volt az előfizu. Kb 2-3 hétig majdnem mindennap hívtam és anyáztam őket.
Aztán átáltunk cégesre, ua. szolg csak 2x annyiért.
Ja, annó a magán előfizunál is volt olyan, hogy akció meg minden jaj de jó lesz nekünk, csak fater jobban utánna nézett és kiderült, hogy +400-500 Ft több jön ki az újjal. Szal maradt a régi. -
Thulcandra
senior tag
Ezt komolyan nem hiszem el! Este 6 kor felkeltem, és megin nem tudtam fellépni a netre!
Mostmár rendesen tahó voltam az ügyfélszolgálatos sráccal, nem elég hogy átbasztak a szerződéssel, még naponta telefonálgassak is, kezd rohadtul elegem lenni.
Más enternetes nincs itt a fórumon? Vagy csak velem szórakoznak? -
LordX
veterán
válasz
Thulcandra #9 üzenetére
Pereskedni? Miért, céges az előfizetés? Ha nem, akkor sétálj be a fogyasztóvédelemhez, (jah, előtte a szolgáltatóhoz, panaszkönyvbe írni)..
-
Thulcandra
senior tag
Lassan letelik ismét a 24 óra, azon gondolkozom, ha bontom a vonalat, vajon vissza tudok-e jönni, vagy megint telefonálgathatok, hogy aktiváljanak már...
Nemtom, végülis 20ezret buktam, nem találok ügyvédet aki ezt vállalná... Túl keveset szakíthatna rajta. Központjukba nem tudok bemenni, kicsit messze van innen, 160-180 Km... -
bandrew
tag
válasz
Thulcandra #10 üzenetére
Szvsz, mivel beszéltél vele ő mondott vmit, szólj, hogy vegyék elő a beszélgetést. Ha nem mondott el mindent, és nincsenek apróbetűs részek a weboldalon, a közöld, hogy lehet feldugni a szerződést oda ahova akarják. Nincs az a bíróság, ahhol megállna ez a per a részükről. Felvétel, meg biztosan van, mindig mondja a duma elején. Ha meg nics, akkor megint csak magára vessen, szerintem ebben az esetben (mivel ő nem őrizte meg a bizonyitékot) neki kell bizonyitania, hogy az üf tájékoztatott téged rendesen. Minden esetre 1 próbát megér. Kicsit kell fenyegetőzni. Ja és ne az üf-essel üvöltözz, azzal nem érsz semmit. Írd le mélben a bajodat, még jobb hagyományosban, beszéld rá őket valami megoldásra a levélben. Csak utánna kezdj üvöltözni, de akkor sem az üf-essel, hanem bemész a központjukba, és ott vmi kisfőnökkel. Meg lesz az eredménye meglásd.
-
Loha
veterán
válasz
Thulcandra #1 üzenetére
Örülj neki, hogy nem HDSNET-es vagy, minden viszonítás kérdése...
-
Thulcandra
senior tag
Hogy a rák enné meg őket, ma megin nem tudtam belépni. És miért ? Mert nem aktiváltam a kapcsolatot!!!
Mondom a srácnak , mit nem?! már 2x is!!! Aztmondja hátő izé, programozók hibája, aktiváljam újra, visszakapcsolja...
Kezdek rohadt ideges lenni... -
CuKoR
senior tag
válasz
Thulcandra #7 üzenetére
Akkor viszont simán elintézheted h szüntessék meg a szerződést, ha félretájékoztattak (föleg hogy DIREKT! )
-
Thulcandra
senior tag
Ehh, felhívtam újra enternetet, srác csak nyavalyog, hogy sajnálja, h a kollégája félretájékoztatott, b*sszák+
-
CuKoR
senior tag
válasz
Thulcandra #4 üzenetére
Írtál alá vmit ? ha nem akkor sztem nem kell parázni... ezután nem fizeted be a számlát... megszüntetik a szolgáltatást... váltassz máshova..
Externet pl nagyon korrekt... elmaradt egy befizetésünk... a következővel együtt lett befizetve... nem az h felszólítólevél meg minden... felhívott az ügyfélszolgálatos h mi a véleményem a szolgáltatásról... meg tudok e vmit xyz hó befizetéséről... mondtam neki h kicsit későn lett befizetve... aztán majd ha van időm faxoljam v küldjem már el nekik a bescanneltet emailben.
Megtettem... azóta is minden ok. -
CuKoR
senior tag
Simán bontotta az előző szerződést és újat kötött mintha soha nem is lettél volna előfizetőjük...így az aktuális kedvezmények vonatkoznak rád
És a topicnyitónak is úgy kellett volna megoldania szerintem... lemondani az enternetet... fél óra múlva visszahívod őket...és már kapod is a jobbnál jobb kedvezményeket -
Tsunami
senior tag
válasz
Thulcandra #1 üzenetére
Szerintem mindenhol szarnak a régi előfizetőkre. A céljuk, hogy minnél többen fizessenek elő, és ezért nekik adnak mindig egy csomo kedvezményt. Mondjuk én datanetnél vagyok, és a csaj tök jól megoldotta nekem, hogy én is olcsóbban tudjam megtartani a netet, valamit variált, hogy irt új szerződést mintha új előfizető lennék, de mégsem.
-
Thulcandra
senior tag
Jó tudom van már enternetes téma, max a topik címét moderáljátok, de ne zárjátok, perpill rohadt ideges vagyok.
2001 óta enternet előfizető vagyok, 2002 óta ADSL -re, eddig semmi problémám nem volt velük, de most rájöttem hogy köcsög parasztok!
Annó 386 kbit/s ADSL -re szerződtem 9900 Ft-os havidíjjal 1 évre, ez a hűségszerződés már rég lejárt. Időközben 1 mbit/s lett a vonalam, de nekem nem kell ilyen gyors, meg olcsóbb se ártana, gondoltam leszerződök újabb 1 évre 512 -es csomagra.
Felhívtam tehát ügyfélszolgálatot tegnap. Mondom a srácnak szeretnék leszerződni az 512 -es csomagra az I. akciós lehetőséggel, melynek havi díja 6125 Ft. Aztmondja a srác, arra nem mehetek, mert a T-com azt csak új előfizetőknek engedi. A II. akciós lehetőségre mehetek, mely szempteberig havidíjmentes, szeptember 1től 7375 Ft. Aztmondja online ügyfélszolgálaton váltsak csomagot. De mondom neki ez nincs ott. Aztmondja ottvan , Privát csomag, hűség akció. Nézem, az ára télleg ugyanaz, de kirészletezve nem volt semmi. Na mindegy, hülye fejelemmel átszerződtem arra, aktiváltam is a dolgot.
Erre ma nem tudok fellépni a netre. Felhívom ügyfélszolgálatot, aztmondja a srác felfüggesztették a kapcsolatom, mert nem aktiváltam a szerződést. Mondom anyád! Dehogynem aktiváltam, ki is írta, hogy ok, köszöni meg minden. Najó, srác aktiválta, csináljam meg mégegyszer, és printscreeneljem le, mikor kiírja hogy ok, mailezzem el neki. Jó. Ez idáig még szép is volt...
De rákérdeztem új szerződésemre... A srác közölte, hogy erre a csomagra nem vonatkozik, hogy szemptemberig ingyenes, sőt 4000 Ft + ÁFA regisztrációs díjat is fizetnem kell
Mondom a srácnak hogy a másik srác erről lófaszt sem mondott, erre aztmondja de ez van, nem sok választott el tőle hogy nekiálljak ordítani, inkább szépen letettem a telefont.
Ez nekik a hűség akció ? 4 éves előfizetővel úgy bánnak mint a szarral ? Tájékoztatni sem tudnak rendesen, hát menjenek a rákba!
Komolyan most már bánom, h miért nem vállatam be azt, h átszerződök máshova, 1-2 hetet csak kibírtam volna net nélkül.
Nem értem mire kell 4000 Ft + ÁFA regisztrációs vagy miarák díjat fizetnem, már ezer év ta előfizető vagyok, ráadásul hűségszerződésben sem voltam.
Szétbasz az ideg grrrr....
Ha esetleg van v.kinek enternetes ismerőse, aki tutira ismeri a dolgokat, az segíthetne... Ezek az ügyfélszolgálatosok össze vissza pofáznak mindent... De mindjárt, ha lehigaddok, lehet felhívom őket újra... De nem szeretnék visítani velük, szvsz már semmi értelme, égetni meg nem akarom magam...
[Szerkesztve]
Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Fűnyíró topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen légkondit a lakásba?
- Nem tetszik pár profi eSport játékosnak, hogy Intel CPU-val kell játszaniuk
- E-roller topik
- Brave
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3336
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad T14 Gen 5 üzleti - Ultra 7 165U 16GB DDR5 512GB SSD Intel Graphics WIN11
- BESZÁMÍTÁS! HP EliteDesk 800 G1 TWR brand számítógép garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3328, 94% Akkumulátor
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest