Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
uhh... na mindegy, az SC-t kikapcsoljuk már, ha ki lehet és nem lesz ilyen gond se.
Figyelem!
Módosult a szabályzat, a sárgával kiemelt részek változtak/újak, ezeket már részben írtam itt a topikban is, senki nem ellenkezett vele, ezért elfogadottnak tartom őket, de ha mégis valakinek valami nem tetszik, az szóljon!
Szerepel már benne egy kötelező gyakorló futam is, ami azért jó, mert kötelezően kell részt venni rajta, tehát nagy létszámú lenne. Még nem fektettük le konkrétan a részleteket vele kapcsolatban, valószínűleg vasárnap este lenne, nem aznap, amikor a VB-futam is van, hanem pl. 1 héttel előtte, úgy mint tegnap. Természetesen előbb kezdenénk most már ezt is és ha VB-futamot is. Mit szóltok hozzá? Úgy gondolom, ennek így kell lennie, máshogy nem lehet gyakorló futamra összehozni az összes pilótát!
A többi, átlagos gyakorló futam innentől nem kötelező gyakorló futamként szerepel a szabályzatban.Felmerültek kérdések még új szabályokról:
- SC kikapcsolása. Ugye mindenki egyetért vele?
- a kötelező gyakorló futamot is komolyan vesszük, ugyanazok a szabályok érvényesek rá, mint a VB-futamra, a többi pilóta maximális tisztelete. Hogy könnyebben be lehessen tartatni ezt, ugyanúgy büntetünk, és a büntetések egy részét hozzácsapjuk a későbbi VB-futam eredményéhez. Tehát ha valaki a kötelező gyakorló futamon a "nemtörődöm" stílusa miatt kilök valakit, vagy nekimegy, elrontja a másik versenyét, akkor megkapja az időbüntit a VB-futamon szerzett idejéhez.
- a VB-futam kezdete előtt fél órával a szerveren kell lenni. Tehát az időmérő kezdete előtt fél órával. Ha megegyezünk abban, hogy 8-kor indul az időmérő, akkor fél 8-kor már a szerveren kell lenni mindenkinek. Nem 8-ra beesni, hanem fél 8 körül, +/- pár perc. Így előbb kiderülnek a technikai problémák, tegnap ebből sok gond volt, mert pont VB alatt behalt a szerverek listázása, valamint Farkasnak és nekem szétesett a kép, ezzel is idő ment el.
Esetleg annyit engedhetnénk, hogy aki időmérőn jelenik csak meg, annak a problémája miatt nem húzzuk a futam elkezdését, de pont az a lényeg, hogy mindenki időmérő előtt megjelenjen, mert bizonyos embereknél csak akkor lehet probléma, ha kellő sokan vagyunk a szerveren. Tehát ragaszkodnunk kell ahhoz, hogy időmérő előtt mindenki itt legyen!Ezeket konkrétan még nem írtam így bele a szabályzatba, mit szóltok ezekhez?
-
macy
addikt
-
ervin33
tag
http://logout.hu/cikk/kormany_kalauz_autos_jatekokhoz/kormany_beallitasok.html
-
proof88
addikt
válasz Tomax_89 #4385 üzenetére
jaja, épp mondani is akartam, hogy lehet olyanok leszünk, mint pl Kimi-Sutil, ha összetalálkoznak, annak nem lesz jó vége (Monaco 2008, Nürburgring 2009). Valszeg mi gyakrabban fogunk találkozni.
szerk.: egyébként bocsánatot kérek Tőled és Szabesztől is. Persze nem direkt csináltam a balesetet, de felelőtlenség okozta, ugyanis ez nálam szokás, hogy ha véletlenül kisodródok a pályáról, akkor a visszajövetelnél kikapcsolom ideiglenesen a TC-t, különben nagyon lelassítana a fű. Ez bizonyos helyeken működik, itt sajnos nem működött. Emiatt csúsztam a falba. Valszeg jobb döntés lett volna bekapcsolva hagyni a TC-t és bevállalni, hogy esetleg megelőz a mögöttem jövő Renault.
[ Szerkesztve ]
-
Tomax_89
csendes tag
válasz proof88 #4381 üzenetére
Sajnálom h egybe mentünk,én se akartam befejezni a versenyt
Tényleg nem láttam semmit sem,csak már akkor amikor bumm volt köztünk Talán lett volna esélyem még kikerülni ha kicsit jobban koncentrálok,de már a fáradtság is velem volt,elég későn kezdtünk sajnos
Azért nem volt rossz,majd lesz jobb is
Bár mi Proof mindig találkozunk -
proof88
addikt
válasz Szabesz #4382 üzenetére
De igen, de 2 lehetőségre gondolok:
- egyik: túl nagy előnyt szerzett Sub-S így, hogy Farkas megcsúszott és JColee-nak is lassítania kellett,
- másik: ehhez a hab az volt, hogy JColee azt hitte, hogy Farkas direkt csináltaMindezek tetejébe továbbra sem értem, hogy miért kell összetörni az autót, de mindegy. Mert ha szívatnak és el is húz az első, attól még lehetne 3. helyet szerezni, sőt első helyet is, ki tudja ...
-
proof88
addikt
válasz proof88 #4372 üzenetére
hopp most látom az egyik linkem rossz, tehát a JColee-Farkas incidens.
Frenky89: tényleg igazad van, JColee-t ütötted meg.
Amúgy rosszul emlékeztem, kérdésedre válaszolva nem sodródtam a boxutca felé, hanem mivel hallottam, hogy jönnek mögöttem, elkezdtem menni balra. Valószínűleg jobbra kellett volna mennem vagy nem tudom, én ott akkor még nem akartam befejezni a versenyt, mert csak az első szárnyam törött le. Szabesz nem tudott kikerülni. Az ütközésünk után már nem akartam mozogni, mert csak úgy süvítettek el mellettem, gondoltam jobb ha nem mozgok. Sajnos Tomax így is elkapott, megnézve az onboardját, valószínűleg simán beleolvadtam a háttérbe, azért jött nekem.[ Szerkesztve ]
-
Frenky89
addikt
válasz proof88 #4372 üzenetére
Szépen begyűjtötted az emberkéket a hátadba a célegyenesben.
Amúgy direkt a boxutca felé mentél, vagy csak arra csúsztál?
Btw, a Frenky vs. Farkas @ SC nem is Frenky vs. Farkas, hanem Frenky vs. JColee volt. Az esetért pedig ismételten elnézést kérek, hirtelen megtorpant a sor (a videóból nem lehet jól érzékelni a tempót), amire nem voltam felkészülve. Sry!
-
Szabesz
őstag
válasz Iron Funeral #4378 üzenetére
Jó volt az Mármint gyakorlófutamnak
Remélem legközelebbre mindenki alaposan megnézi, mit hol miért hibázott.¯\_(ツ)_/¯
-
Iron Funeral
őstag
válasz Iron Funeral #4376 üzenetére
Jaaaaaa csak most olvasom, hogy mi volt
Ezek a replayek tiszta carmageddon
Ha benne lettem volna valószínű nem tetszene de így egész jópofa
tehát akkor majd csak 1 hét tolás múlva lesz MonacoWhich Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
-
Iron Funeral
őstag
Nos, akkor következő futam Monaco?
Kíváncsi vagyok milyen idők lesznek, én csipáztam ezt a pályát mindig is
Gyakfutam lesz 7végén ugye?Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
cila1
aktív tag
Sziasztok.
Tök jó volt a tegnapi 1.5 kör amit sikerűlt a 10.helyről rajtolva nagy csatába a 3.helyre javítani.Remélem nem voltam szabálytalan senkivel szembe.Jó lenne ha észébe vésné mindenki amit a nagy magasságos Michael Schumacher mondott (ő már csak tud valamit erről) egy futam nem 1 KÖRBŐL áll.Tudom hogy a rajt utáni pillanatba mindenki szeretne a legjobb pozícióba kerűlni de ne úgy hogy beromból a sűrűjébe és lesz ami lesz.Woddy és Szabi79 azért nem idulhatott a futamon mert kevés a tapasztalatuk.Én a látottak alapján úgy látom hogy megállták volna a helyüket ők is.Stirlitz veled nagyon jót meccseltem(remélem nem voltam szabálytalan).Most akkor vasárnap ujra futjuk a versenyt?Még annyit szeretnék hozzáfűzni jó lenne ha a futamok értelmesebb időbe kezdődnének.Most egyenlőre ennyi jutott eszembe. -
proof88
addikt
Előző hsz-em az első futamról szól, ami csak 2 körös (sem) volt.
A mostani hsz pedig a 2. futamról szól, ami bár 20 körös volt, a többség nem fejezte be.
Az első két kör izgalmai
PR00F-Szabesz-Tomax baleset 1.
PR00F-Szabesz-Tomax baleset 2.
PR00F-Szabesz-Tomax baleset 3. onboard
PR00F-Szabesz-Tomax baleset 4. onboard
Frenky megüti Farkast SC alatt
macy megüti Ace-t SC alatt
asdasdasdasdasd]JColee-Farkas incidens (JColee félreértette Farkast, aki csak megcsúszott, erre JColee mérges lett és nekiment a falnak, mert azt hitte, Farkas direkt szivatta őt az utolsó kanyar kijáratánál a fékezésével [SC után nem szabad előzni a rajt/cél vonalig] )
Ervin megelőzi Ace-t (ezt azért emeltem ki, hogy példa legyen mindenkinek: így kell viselkedni, Ace belátta, hogy Erviné a kanyar, tehát nem húzta rá a kormányt, hanem óvatosan fordult el [bár kár, hogy ráment a fűre utána...])volt még pár dolog, néhányan elvétették a box bejáratot, volt aki egyszerűen csak kigyulladt
a nézők ismét megkapták a cirkuszt
aki sérelmét vagy bocsánatkérését megemlítené, lehetőleg hivatkozzon a videó nevére vagy valami, hogy tudjuk melyikről van szóMegmondom őszintén, amikor volt a szavazás a tömegbalesetről, én a 6 ember kiesésére szavaztam, bár keveselltem, mert olyan 10-12-nél mondtam volna az 1. körben, hogy ez tömegbaleset, restart. De látván a mai szitut, nagyon kínos, ha valaki kifagy és versenyre visszajönni nem lehet, utána hétvége újraindítás, időmérő helyezések állítgatása, stb... tényleg nem jó ez az újraindítós játék. Gyakorló futamon tényleg 1x belefér, többször nem, VB-futamon pedig egyszer sem.
Akik nem vettek részt a mai futamon (szabi és woody), ők jöhetnek vajon a vasárnapira? Nos ha feljönnek elégszer gyakorlóra, akkor gondolom igen?
-
proof88
addikt
No, mentettem néhány videót, lehet véleményezni.
1. kör
Ervin és Cobi találkozása a célegyenesben
A rajt utáni pillanatok lassítva
Az 1. kör közepe lassítva
Az 1. kör vége lassítvaOnboard felvételek:
PR00F, Szabesz, LaCeeN, JColee, Sub-S, cila, Farkas, Stirlitz, Frenky, Speedg, Cobi, ervin, macy, Dyno, Ace100, TomaxBocsánat az elrontott féktáv miatt az 1. kanyarban, engedtem is el utána az embereket, remélve hogy nem okoztam nagy kárt ...
Farkas, nem érezted laggolósnak a játékot? Mert az onboardod elég érdekesen néz ki.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz ervin33 #4368 üzenetére
nem baj megy ez majd jobban is!
kíváncsi vagyok mi lesz monacoban, ott sok múlik a pilóta képességein, túl sok variáció nincs is setupra, max leszorítóerő kell oda és minél jobb kigyorsítás, ráadásul a merci a rövidebb tengelytávja miatt jobban is kanyarodik, az is nagyon fontos azokon a szűk helyeken. legalábbis a bömbinél rövidebb a tengelytávja. Ennyi különbség van a kocsik között a játékban, de motor meg ilyesmi egyezőek.szerk.: meg hát ott időmérő sokat jelent nagyon. Az első simán diktálhatja a tempót, nehéz bárkit is megelőzni.
Na de még Törökben vagyunk.[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Blokkol itt is, azért volt instabil az autója féktávon. Javult, de még mindig nem a legjobb.
Egyszer haver kipróbálta, neki is ez volt a mániája, hogy majdhogynem előbb váltogatott vissza, utána fékezett. Mondtam neki ezt nem kéne. Elkezdett kioktatni, hogy a F1-ben nagyon fontos a motorfék, inkább azt kell használni. Mondom wtf , igaz hogy már ittunk néhány pohár bort, de ekkora hülyeséget azért nem kéne beszélni. Aztán néhány kanyar után megadta magát az autó. Akkor már jobban hitt nekem. -
proof88
addikt
válasz ervin33 #4362 üzenetére
mondjuk néha még mindig én fájok a motorod helyett, amikor hallom a garázsból, hogyan váltogatsz vissza. szerintem még mindig túl korán váltogatsz vissza féktávokon. Gondolom javultál azóta, mióta mondtam neked, hogy ne váltogass vissza túl korán, elvileg azért voltak gondjaid az autó stabilitásával is féktávon. De talán még mindig nem eléggé későn váltasz vissza, és mindig túl nagy fordulatszámra pörög fel a motor visszaváltásnál. Legalábbis valami ilyesmit hallok még mindig, amikor elmész a célegyenesben és féktávon visszaváltogatsz. Tehát a 3-as hűtésnek elégnek kell lennie, nem a túlmelegedés miatt halt meg a motorod, azt azért jelezte volna mindenképp a piros ikonjával. Szerintem sokszor használod a 18000 feletti tartományban, mert hamar váltogatsz vissza.
szerk.: mondjuk azt azért hozzá kell tenni, hogy 113 fokos olajnál a felére csökken a motor élettartama, de emiatt nem lehetett gondod, mert alapból több óra egy motor élettartama az egyik fájl szerint és akkor lenne veszélyesebb, ha másfél órás versenyeket nyomnánk. Sőt talán van olyan mód is, ahol a következő versenyen is az előző motort kell használnod, de lehet ilyen nincs a játékban. De a másfél órás versenynél tényleg jobban számít az is, milyen fordulatszám tartományig engeded a motort futni.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz ervin33 #4360 üzenetére
huhh de szép
legalábbis feltételeztem, hogy csak 2-esen van a hűtő, mert a szombat esti gyak futamon is feltűnt, milyen korán túlmelegedett a motorod.szerk.: persze kisebb a légellenállás, de azért sem érdemes túlfűteni a motort, mert akkor adja a legoptimálisabb erővel, amikor 107°C körül van az olaj.
[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
válasz Szabesz #4357 üzenetére
ejej lan partyn is előfordul egykét beszólás
természetesen érzem, hogy tiszta hülye vagyok, meg minden vissza is csinálnám, ha megtehetném, de abban a pillanatban nem tudok racionális döntéseket hozni
kéne valami agyturkász, vagy mi a szösz
ez a 10ig elszámolás jó, csak fel kéne írni valahova, hogy akkor el ne felejtsem amikor ideges vagyok
najó most erről ennyit, megyel aludni, holnap /ma/ számtud zh -
Szabesz
őstag
Senki sem bannol téged, de azt továbbra is tartom, hogy ha egy mód van rá, mindent értelmesen beszéljünk meg. Nem az adott helyzetben dühtől elvakultan, a másik fél nézőpontját (és esetünkben a visszajátszást) nem ismerve.
Én is dühös voltam, hogy elég erősen megkoccolta Cobi a jobb elsőmet a rajt után (érdemes megnézni, elég tanulságos, ugyanis nem látszódok a tükréből), de tudok mit csinálni? Nem. Épenhogy megfogtam, és mentem tovább. Proofnak is nekimentem, és ott is fortyogtam, h miért nem tudtam kikerülni, miért nem vettem el jobban a gázt... ez van. Tanulunk belőle.
Szóval szerintem Peace.
Csak abba gondolj bele, hogy ezzel az erővel, ha egy légtérben lennénk verseny alatt, akkor az indulatokra hallgatva összeverekedünk? Kicsit abszurd. Szerintem.
¯\_(ツ)_/¯
-
macy
addikt
Szerintem meg mindenki bekaphassaja.
-
JColee
őstag
válasz Szabesz #4353 üzenetére
akkor bannoljatok
most már mit bánom én, ez az egész nem érdekel
valami változott az utolsó versenyekre, régebben más volt a légkör
sajna ilyen vagyok, igyekszem változni, de nem mindig sikerül felülkerekedni rajta
legalább lesz időm sok mással foglalkozni, bye byeszerk: ez az egész amiatt van, mert gépiesen nem tudok vezetni, ezvan
sajna muszáj az a kis plussz akarat, hogy minimális legyen a hibák száma stb.
érzem, hogy sokan nem kedvelnek itt, de most már ezen is javítottunk[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Szabesz #4353 üzenetére
Én ma jól összevesztem magammal. Ma nem jött nekem senki, megúsztam mindkét futamot ebből a szempontból. Nem is tudom mi a rosszabb érzés, az amikor más miatt kell feladni a futamot vagy amikor saját magad miatt... mert amikor irányíthatatlanná vált a kocsim és éreztem hogy elindult orral a fal felé, hát végtelenül dühös és szomorú lettem vazz... és nekimentem... nagyon mérges voltam magamra... true story! PR00F vallomását hallották, kérem kaccsoljaki!
-
Szabesz
őstag
Szerintem - remélem - arra gondolt, hogy a nem oda illő viselkedés miatt tempbant oszt ki rá.
Megjegyzem, ha valaki megbeszélés helyett nekemesik (általában lehet velem beszélni, mégha ordibálva is ), vagy szintúgy bárki másnak, én is kiraknám míg le nem higgad.Inkább amikor érzi az ember h szakad a cérna, 10ig elszámol, átgondol, majd megbeszél. Logikusan, érvekkel alátámasztva ( és nem, az édesanyáink nem érvek :-) )
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
proof88
addikt
cila, te jártál a legjobban, kimaradtál a sok szarból
-
JColee
őstag
válasz Farkas23 #4349 üzenetére
rendben, elszakadt már a cérna
addig bírtam, de ez már sok volt
azért mentem neki, mert stop&go után, nem akartam eltölteni a versenyt azzal, hogy tök utolsó helyen kocogok, mert sajna tanulni is kell
a kirúgás dolgot pedig: rúgj ki
sajnos nekem ilyen a természetem, felidegesítem magamat, és utána ki kell ereszteni a gőzt
ez neked nem tetszik, egyszóval nyugodtan ki lehet rúgni -
Farkas23
aktív tag
Tévedésben v bocsi! Volt 1 bibi, az pedig az h majdnem keresztbe álltam mer megcsuszott és csak igy tudtam megfogni! Nem tehettem mást, kénytelen voltam vmit csinálni mer külömben orral a falba meek! Szerinted majd direkt fogok lelassitani miután elöttem is vannak?
Azt h kiruglak csak azér mondtam, mer nem oda illő szavakat használsz tök fölöslegesen!!
És szidalamazod a másikat a-helyett h elővennéd a fejedben lévő kis észt, és végig gondolnád h talán nem direkt csináltam! Nem te rögtön neki ugrasz a másiknak!:S:S
Azt se értem minek kellett utáni neki vágni a falnak, mehettél volna nyugodtan tovább!
Hányszor láttál már engem, hogy vkit is futam alatt v bárhol leorditom szidalmazom, mer nem ugy csinálta ahogy kellett volna, tudod normálisan is meglehet vmit beszélni, nem más szidalmazásával!
Na enyit erről, részemről vita lezárva!!! -
Frenky89
addikt
Végeredmény?
-
JColee
őstag
csak olvasom amit írsz farkas, a szerveren, és nem értelek, de ha így állsz hozzá
akkor rúgj ki, egyszer te anyázol rám, hogy folyton rád húzom a kormányt stb.
most én mondom
safety car után miért álltál félre? ezt nem értem, és emiatt kaptam stop&got
közben meg sub nem tartott fel, hogy félre kelljen állni[ Szerkesztve ]
-
Frenky89
addikt
Én egy olyanban is benne lennék, hogy: rajt > 1-2 kör > resi > rajt > ... és így tovább, ezzel sztem maradhatna az állórajt.
Az SC-t pedig tényleg meg kellene gondolni, hogy ne legyen, mert egy nagy sz@r. Kimegy előre és meg nem várná a mezőnyt, aztán meg sír, hogy túl lassan mész és hátrasorol... jah meg össze-vissza megy, teljesen oda nem illő tempóban (az első szárnyam is így veszettem el).macy:
-
JColee
őstag
válasz Szabesz #4341 üzenetére
jaja
bocs farkas a kifakadásért, többiek a káromkodásért, elgurult a gyógyszeregyébként azt hiszem, jó lenne újrafutni ezt a futamot, akármi lesz a vége amit épp most mentek, mert egyrészt cila elment, másrészt lehetne tovább finomítani a szabályokon:
-rajt legyen repülőrajt, vagy első x kanyarban csak kövessük egymást, és adott pályán x kanyar után lehet előzni. ennek az lenne az előnye, hogy nem lennénk olyan közel egymáshoz.
-safety car ne legyen. mert egy sz@r. lassú mint a tetű, melegítjük a gumikat ütközünk, illetve úgy látszik az új rajt sem zökkenőmentes
-kötelező gyakorló futam. legyen egy kötelező gyakorlófutam, nem kell 20 kör, elég pl 5 is.
azért, hogy a rajt szituációt kezeljük, és a technikai bakikat megoldjuk.[ Szerkesztve ]
-
Szabesz
őstag
válasz Frenky89 #4342 üzenetére
Én is felvetettem még régebben.
Az első rajt után is iszonyú nagy káosz volt. Mindenki minden fele, másodiknál valaki hirtelen rámvágódott. Fejetlenség volt ott is.
Ha lesz időm, csinálok ebből egy összeállítást.Igaz nem a fejetlenség miatt, de én is kiestem (telibekaptam PR00F kipördülő kocsiját), viszont már az újraindírtás előtt mondtam, hogy inkább toljuk el egy héttel, mert ez így nem jó. Se benzin se semmi nem ellenőrizhető, meg egyébként is VBn ne legyen restart, max felvezető befejezése előtt.
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
Frenky89
addikt
Én azt mondom, hogy lehet lenne létjogosultsága egy "kötelező" gyakfutamnak, egy korábbi időpontban.
mod: FlatOut ligán nem gondolkodtatok még?
[ Szerkesztve ]
-
macy
addikt
ace100, bocs de úgy beakadt, hogy nem tudtam mit csinálni.
-
JColee
őstag
válasz Frenky89 #4337 üzenetére
most már egyetértek
farkas bakker miért nem nyomd a gázt amikor kimegy a safety car?
lehet hogy most megint arcoskodom, de fene egye meg, célegyenesben gázt kell nyomni, nem a mögöttünk haladóval genyáskodni
a safety cart pedig el kéne felejteni, mert ebből is csak hibázás van
tiszta ideg vagyok[ Szerkesztve ]
-
Frenky89
addikt
halasszuk eeeeeeel
-
proof88
addikt
nekem meg elkezdett villogni a kép mikor kimentem megint. volt mikor a tükör, volt mikor az egész kép szétesős volt. Talűn Farkasnál is ez van.
-
macy
addikt
Na szarrá fagyott az egész.
-
macy
addikt
Nálam meg valami material hibákat írt ki.
-
JColee
őstag
szabesz azt mondja, ip alapján jöjjetek
de gondolom eddig is úgy jöttetek[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
no, most meg nem talál 2 szervert se a játék
-
proof88
addikt
ohh értem, köszönöm mindkettőtöknek! jó lenne egy ilyen, bár használni sem tudom, meg most nincs is időm ezen agyalni.
-
Stirlitz
senior tag
válasz proof88 #4317 üzenetére
Na most a crimpelő fogóval lehet a szabványos csatlakozókat szerelni. Ez anyit tesz, hogy nem csak vágni és blankolni lehet vele a kábelt, hanem az új csatlakozott össze is roppantja, úgy hogy az rögzül a kábelen, és az érintkezések is a kábel és a csatlakozó érintkezői között létre is jönnek. Az egyszerübb cat és telefonkábel készítéshez való fogók, olyan 3-4ezer ft-ért kaphatók. Amit én láttam a tv szerelöknél, az egy spéci krimpelő volt, mert tudott vele a szerelő egy tv-be való, meg nem mondom mi a szabvány neve dugót is szerelni. A dugó háza müanyagból van, és a fogó roppantja össze a dugot. Rászorul, és egyben jó kontakt is lesz a kábel és a dugó érintkezői közt.
-
proof88
addikt
-
Farkas23
aktív tag
A balesetes szavazást lezártam! 4-es balesetnél verseny ujrainditása lesz!
Kérem mindenki sokkal figyelmesebben vezessen és ne a rajtnál akarjon 3 helyet előre lépni, figyeljetek az 1 kanyarnál nagyon és időben fékezzetek!!! -
proof88
addikt
én a lenyugodás helyett a futamra idegelem fel magam, mert ez a rohadt szar most sem tökéletes, pedig kicseréltem a kábelt... egyáltalán a upc-sek hogy a rohadt életbe szerelik ezeket a kábeleket úgy meg, hogy olyan rohadt stabil a csatlakozó rajta meg minden?! legszívesebben kiszórnám az egész szart az ablakon keresztül...
[ Szerkesztve ]
-
macy
addikt
[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
ehh
[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
megszakadt a kapcsolat
bocs a kavarodásért a rajtnál (főleg frenkytől kérek elnézést) -
Farkas23
aktív tag
Úgy döntöttem, hogy a gyakorlo futam időmérője 18:00-kor kezdődik és utána a futam!
Azért ilyen korán, hogy azér legyen 1 ora pihenő a gyakorló és a vb futam között!
Mer ha valaki kicsit feszültebb lenne akkor még letudja vezetni, meg tud nyugodni, meg stb.!
Remélem most gyakorlón sokan leszünk! -
Stirlitz
senior tag
Na, itthon vagyok végre, rFactor éhesen
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- ASUS routerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest