Új hozzászólás Aktív témák
-
Plokijuma
aktív tag
válasz
msgt.fubar
#6107
üzenetére
Ha megnézed, nem a te hozzászólásodra válaszoltam...
Kisvárdai "addigra ált. megtelik a szoba és a C alattiakat kilököm!!" mondatára reagáltam csak... -
Plokijuma
aktív tag
válasz
[HUN]-Kisa
#6105
üzenetére
Azt azért ne felejtsétek, hogy egyszer ti is voltatok E/D/C licenszű versenyzők. Anno ti is követettek el pár hibát... sőt megmerem kockáztatni, hogy kb. 10 futamonként becsúszik mindenkinél egy nagyobb baki (véletlen kilökés, boxban száguldás stb.)
Adni kell nekik is esélyt, hogy megtanulják a TA-t...
Mondjuk az se ártana, ha magasabb licensz lenne az alsó limit, vagyis csak sokkal nagyobb tapasztalattal rendelkező játékos kapnának jogot arra, hogy indulhassanak egy TA futamon. Egy A vagy B licenszű versenyző nem fog kockáztatni bant szándékos keresztbeállással, mert eljutni addig nem 10 perc... ellenben az E kategóriás accounttal, amit meg lehet szerezni viszonylag gyorsan. -
Plokijuma
aktív tag
válasz
Dr. Romano
#6091
üzenetére
az a szép benne, hogy felniben/gumiban nem esett semmi kár...

-
Plokijuma
aktív tag
Érdekes futamom volt... Ausztrál liga... (aki nem tudná elég szigorú szabályok vannak itt, hogy egyenlőbb esélyek legyenek)
Első rajtkockát sorsolt ki a kawanámnak a gép, a második sorba sorba egy lion és egy másik kawana foglalt helyet... (4en voltunk összesen)
2 másodperc alatt lehagyott mindenk a startnáli! addig ugye csak a gázt kell nyomni... mi ez ha nem speedbug??? acc+ balanszom van ráadásul...
replayt mentettem, de sajnos nem sikerült, mert raktam egy smileyt a replay nevébe... így nem mentette el a játék valamiért a futamot (bug) .. a merevlemezen sincs rajta, csak egy 0 kb-os file...replay beszerzése folyamatbanu.i. miért kap el állandóan a negatív speedbug?


tiszta szívás számomra a PT így... csak CTFben tudok szórakozni.... -
Plokijuma
aktív tag
válasz
msgt.fubar
#6071
üzenetére
Az rendben van, hogy sokat számít a master servertől való távolság lag szempontjából, de ennek miköze van ahhoz, hogy hogyan viselkedik a saját autóm? Elvileg fixnek kéne minden paraméterének lennie a kocsinak (esetleg a súlynak nem, mert fogy az üzemanyag, de azt is a te géped számolja, nem más gépe) Ráadásul elméletileg a te géped tárol és számol minden paramétert (ha nem így van, akkor lehet itt a hiba, mondjuk a gamehackelés elkerülésére jó módszer lehet, de akkor viszont a lagmiatt rossz információkat is kaphatsz, így előjöhet a speedbug)
-
Plokijuma
aktív tag
válasz
Viszlát
#6066
üzenetére
km/óra szerint ugyanúgy mentem mint egyébként
Kanyarban is? mert csak a kanyarsebesség szokott a béka hátsója alá esni... az egyenesekben gyakorlatilag ugyanakkora a sebességed speedbuggal, mint nélküle... a kanyarsebességben szélsőséges esetben akár közel 15-20km/h sebességkülönbség is felléphet (draft nélkül pesze) attól függően, hogy pozitív vagy negatív speedbugot kaptál.
Emiatt többen arra gyanakszunk, hogy a kocsinak a tapadása(grip) változik meg, ha speedbug van.
(esetleg a tömege is, de ehhez az egyenesben lévő végsebességet kéne vizsgálni speedbugos és nem speedbugos esetben, de ez nem egyszerű, mivel ha negatív speedbugod van, jóval kisebbb a kanyarkijárati sebességed, mint normál esetben, emiatt lehetetlen a végsebeséget összehasonlítani, mert nem ugyanarról a sebességről kell gyorsulnia a kocsinak)
Replay mentve? A legszélsőségesebb esetek talán segíthetnek a fejlesztőknek rájönni a probléma forrására (vagy legalábbis mit lehetne ellene tenni) -
Plokijuma
aktív tag
válasz
msgt.fubar
#6059
üzenetére
Pár hónapja, mikor sok-sok TA futamon mentem én is láttam olyan játékosokat (pl. AA Relevant, SSD2 stb), akik gyanúsan sokszor pozitív speedbugot kapnak (esetek 60-80%ban vagy még e felett). Vagy tudnak valamit, vagy valami lokálás dolog okozhatja a speeedbug jelenlétét és milyenségét... (pl. nálam gyanúsan sok a negatív speedbug
TA-ban az esetek többségében megközelíteni sem tudom üres tankkal a többiek idejét (draft nélküli időket nézve), csak taktikával/drafttal szoktam tudni összehozni jobb eredményeket) -
Plokijuma
aktív tag
válasz
Dr. Romano
#6037
üzenetére
Akinek volt TMU-s accja, annak a stadionbeli pontjai megmaradtak (nem volt ladder reset). Így pici handikappel indul, aki TMNF-ben csinálja az accját. (TMN-es accok itt már nem jók)
Ajánlom nektek az E05-ös pályát Soloban. 60 kör. kb. egy óra, de sajnos van egy kanyar/ugrató kombináció, amit lehetetlen 10ből 10szer jól megcsinálni... ha nem sikerül, akkor fél perc veszteség respawn miatt. Már csak szinte ez hiányzik, a többi pálya (3 kivételével) mind author idővel kivégezve
Szerintem hanyagolni fogom a PT-t, mert sajnos sok kis hiba van a játékban, de sok javulást nem nagyon látok (van, csak sajnos nem elég gyors ütemű). Fél éves bugok vannak a játékban... Lehet, hogy nemcsak az Invictus hibája, mert a kiadó (aeria games) hajtja őket, hogy legyen több cucc... De az már az Invictus hibája, hogy egy kocsit nem tudnak úgy berakni a játékba, hogy ne legyen (újabb) bug... Ott valami erősen el van szúrva... Szerintem érdemes lenne a játék egyes részeit szépen újraírni... Tudom, hogy egy ekkora méretű programnál ez egyenesen őrültségnek látszik, de szerintem mindenki a bugmentes(ebb) PT-t preferálja és nem az új cuccokat és bugokkal teli PT-t. Lassítani kéne az új dolgok fejlesztési ütemébe...
Macig:
add nekem.
Egyébként nem hinném, hogy minden kocsi meg van neked full tuninggal 
Nem új autók kellenek ide... azt pár sorral feljebb kifejtettem -
Plokijuma
aktív tag
válasz
Dr. Romano
#6027
üzenetére
Nekem sose tűnt fel, hogy penalty után nincs kormányrásegítés billentyűzetnél. Valószínűelg az igen komoly/hosszú TrackMania Nationsos múltam miatt eleve sok picit kormányzom és így mindegy számomra, hogy van-e rásegítés vagy sem

Gery: Hosszútávon statisztikailag ugyanannyit nyersz az ilyen noobok miatt, mint amennyit vesztesz miattuk (mivel az előtted lévőket is simán kilökhetik vagy éppen mögötted vonatozókat is)
-
Plokijuma
aktív tag
válasz
Dr. Romano
#5933
üzenetére
Én már váltottam pár levelet velük. Sőt ők kerestek meg engem! (nagyon nagy ritkaság, hogy a fejlesztő keres meg egy adott játékost
)
Szóval nekem talán válaszolnak (legalábbis remélem)...egyébként nem értem miért nem tud beregizni ide egy ember a játék fejlesztői közül... nem muszáj aktívnak lennie, de az ilyen (amit #5930 hozzászólás) feltett kérdésekre tudna válaszolni
Ki tudja... lehet már rég köztünk vannak (inkognito)
Utolsó mondatom egy Horror-film előzetesébe is jó lenne

-
Plokijuma
aktív tag
válasz
Dr. Romano
#5928
üzenetére
Jó lenne, ha Invictus állástfoglalna speedbuggal kapcsolatban.
Mikorra várható, hogy javítják? Javítható-e komoly kódátírás nélkül? Foglalkoznak-e egyáltalán vele? Megtalálták-e mi okozza? Van-e REMÉNY? stb.Ha a héten lesz időm, lehet e-mailben újra felveszem velük a kapcsolatot.
-
Plokijuma
aktív tag
válasz
quadroracer
#5912
üzenetére
Replay beküldős dolog nem az ilyen esetek miatt van, mert sima balesetek természetesen előfordulhatnak. Inkább a SZÁNDÉKOS kilökések, úttorlaszolások ellen van a rendszer.
Egyébként a replayen általában látszik, ha lag miatt történt az eset, mert ebben az esetben ugrik a "vétkes" pozíciója is, amint a vétlen játékos gépe újra megkapja a szükséges információkat és nem csak "megjósolt" adatokból kell számolnia.
quadroracer, te véletlen nem programozással foglalkozol? mert ők szoktak általában ékezet nélkül írni, mivel angol billentyűzet kiosztással sokkal kényelmesebb programozni
-
Plokijuma
aktív tag
B-road-fa teljesen más kategória... Ott csak egy egyszerű skin hiba van (a fa azon része valamiért átlátszó, pedig az is fa)
u.i: ez is több hónapos hiba, biztos volt is jelezve, de máig meg van ez a "feature"
pedig nem hinném, hogy 10-20 percnél többet igénybe venne a hiba kijavítása. -
Plokijuma
aktív tag
válasz
quadroracer
#5907
üzenetére
Nálam is volt ilyen... többször is mikor szépen kielőznék valakit és már mellette vagyok (nem érek hozzá!) egyszer csak egy szikrát látok a másik játékos kocsijánál és abban a pillanatban derékszöggel becsapódik a falba. (mintha valaki nagy sebességgel belé ment volna hátulról)
Ez sajnos a lag miatt van... Nem lehet ellene mit csinálni. Ilyenkor a legutolsó kapott információból próbálja a játék kiszámítani a másik játékos új pozícióját. Ha pont előzéskor van pici lag, akkor az ellenfeled gépe a legutolsó kapott adat szerint: te jóval nagyobb sebességgel rendelkeztél (szélárnyék miatt), egyenesen mentél, és közel voltál a másik játékoshoz... ha ezekkel az adatokkal kénytelen továbbszámolni a PT, mert nincs új pozíciót tartalmazó információ (pl. lag miatt), akkor abból olyan baleset (ütközés/érintkezés) keletkezik, ami valójában csak az egyik játékosnál történik meg, a másiknál meg nem.
Ha valaki furán kifut a térképről, az is pont ugyanez miatt van.Ez nem nevezném bugnak, mert ez (lag) sajnos kivédhetetlen... Lagos játékosok ghosttá nyilvánítása se lenne jó megoldás, mert az előnyt jelent (pl. előzéskor nem kell kerülni) Innentől kezdve mindenki mesterségesen lagosított(pl. letöltés) net melől játszana.
-
Plokijuma
aktív tag
Valószínű, hogy a GS/GM-ek is tudták eleve, hogy bugos a jármű, mikor bekerült a játékba, de nem akartak még egy hetet halasztani.
Én se tapasztaltam, mivel nincs Panamám
Első pillantásra nekem úgy tűnik, hogy a kormányzást segítő funkció hülyül meg. Egyébként az előző két kocsinál is voltak gondok 
-
Plokijuma
aktív tag
válasz
PepeDon
#5824
üzenetére
Akkor volt 1 vagy 2 nap amíg marha jók idők jöttek, de se előtte, se utána megközelíteni nem tudtam (több másodperces differenciával)... pár nap alatt az ember önmagától nem fog 3-4 másodpercet lassulni.
Nekem abszolút mindegy mi okozza, csak SZÜNTESSÉK meg.
Nem igaz, hogy tegnap mentem kb. 6 TA futamot (practice-okkal együtt) és a legjobb időm üres tankkal lassabb egy másodperccel a legtöbb játékosénál (draft nélkül)."más laggolása eredményezi"
nem hinném, practivceban is 1,02,4 üres tankkal, ami ugye siralmas, mert az átlag TA versenyközben simán megy 1,01 közepét.én csak ötleteket dobok be, az okokra, hátha nektek vagy az invictusnak eszébe jut róla valami. Ha van valami ötleteket, írjátok be mégha valószínűtlennek tűnik kicsit, mert lehet, hogy abból kiindulva valaki megtalálja a megoldást...
Úgylátom titeket kevésbé érdekel a speedbug...
Lehet, hogy kevésbé zavar titeket, amíg többet élvezitek a pozitív oldalát, mint a negatívat...
Szörnyű, hogy majd félév alatt az Invictus nem csinált semmit/nem találta meg a hiba okát.
Jó játék lenne, sok lehetőséggek, de egy autóversenyben ez egy nagyon rossz vicc.
Elvileg azonos körülmények közt minden kocsival ugyanolyan időket kéne menni...
TA a leglátványosabb ez, de mindenhol ott van ez a szörny.A negatív speedbug kicsit olyan, mintha Schumachert beültetnénk egy Minardiba... nem lett volna világbajnok egyszer sem... Az esélyt veszi el a győzelemre a negatív speedbug...
-
Plokijuma
aktív tag
válasz
Dr. Romano
#5821
üzenetére
Jó, de akkor magyarázd meg, hogy egyeseknél miért fordul elő gyakrabban(pl. nálam), mint másoknál. 5mbit/512kbit még kevésbé optimalizált netkódnak is elégnek kellene lennie.
Practiceban mentem pár kört TA kocsival 1.02.4 volt üres tankkal. Szóval, ha gond van, akkor nem a p2p résszel, mert practiceban direktbe a serverrel kommunikál a program (elméletileg, mert nem tudni, hogy milyen programozói megoldásokat tartalmaz maga a program).
Ha lag okozza mindezt, akkor nem ártana egy EU-ban lévő server... talán enyhítene a gondon. (Aeria Gamesnek csak nem okozna gondot ez)
u.i:
Ha a speedbug miatt újra kell írni a játék jelentős részét, akkor tegyék, engem nem érdekel, ha hónapokig nincs kocsi/pálya... GSek sok eventtel úgyis gondoskodnának arról, hogy ne unatkozzanak a játékosok.
Nem hinném, hogy az aeria games egy bugos terméket akar támogatni.MaciG.:
Nekem kb. csütörtök jött pm az Aussie ligával kapcsolatban, ha arra gondolsz... -
Plokijuma
aktív tag
válasz
Dr. Romano
#5812
üzenetére
Nade miért állandóan negatív nálam? netem nem rossz, nem is lagolok.
Emlékszem régebben, mikor TA-ztam akkor is általában lassabb körök jöttek, mint a többieknek. Tehát lehet, hogy végig speedbugos voltam, csak hol jobban, hol kevésbé?


Említettem korábban, hogy többen azt gyanítják, hogy gépfüggő ez a "feature". Nekem kissé öreg gépem van (3-4 éves legalább) jó VGA-val(7900GS). Nálam egyértelműen a teljesítményben a proci (3200+ Athlon) a szűkkersztmetszet. Játék közben végig 100%-os terhelésen fut a proci. Lehet, hogy nem tud minden számítást a proci időben elvégezni, így egy-egy paramétert a játékközben csak megbecsül (tévesen!)? pl a grip értékét is?
Tudom, hogy egyeseket elkerül a speedbug vagy csak nagyon ritkán kapnak belőle. Azok meg tudnák nézni, hogy játék közben mekkora a proci átlagos terheltsége? eléri-e a 100%-t?
u.i0.: Úgy veszem észre, hogy a pH-n csak engem érint jelentősebben/rendszeresen ez a speedbug. Másokat nem nagyon látok panaszkodni ezügyben.
u.i1. Azt a legszomorúbb látni, hogy szinte senki nem foglalkozik a speedbuggal vagy legalábbis nyomát nem nagyon látom, hogy GS/GMek csinálnának érte valamit. Az is eredmény, hogy több hónapos nyomás után beismerték a dolgot, de szerintem ott az Invictus szólt rájuk, hogy ne tagadják a tagadhatatlant.
u.i2:
Másik zavaró dolog, hogy nem látom nagyon írásos nyomát, hogy egy-egy patch mit változtatott a játékban. (pl. egy-egy bug javítása)u.i3.: Talán nyárra össze tudok kaparni megfelelő mennyiségű pénzt ahhoz, hogy egy normális procit+alaplapot tudjak venni. Kiváncsi leszek, annál a masinánál lesz-e hasonló speedbug gondom, mert az sok mindenre választ adhat. pl. a speedbug hardverfüggő-e (ha nem változik a speedbug gyakorisága és súlyossága az esetemben, akkor mégis a netem nem tökéletes, hiába gyors)
Macig:
A váltóáttételezést tudod állítani. Rövid vagy hosszú fokozatokat használsz-e.
A+ legjobb a gyorsulás, de a végsebesség nem túl magas
T+ rossz kigyorsítás, de magasabb végsebesség -
Plokijuma
aktív tag
Érdekes...
Ma kivételesen mentem több TA-t. Végig az volt az érzésem, hogy a kocsim jóval lassabb a többiekénél. Szélárnyékból sokszor le is maradtam...
Többször is tudtam egyedül menni üres tankkal, de 1,02,5xx-nél jobb nem sikerült... Egyesek simán mentek 1,01 alját 1,00-s időket is egyedül. Nem értem miért. Nem hibáztam, nem csináltam semmi különöst, ugyanazokat az íveket használom, mint más... csak egyszerűen nagyon lassú volt a jármű, amit vezettem.... szélárnyékban sem maradt meg... no comment...Az utóbbi időben az az érzésem, hogy szinte mindig erős negatív speedbugom van, legyen TA , event vagy bármi más. Kezd elegem lenni, mert ez nagyon nem fair. Főleg az én szempontomból. Nem tudom, hogy az Invictus most min dolgozik, de nagyon remélem a speedbug kijavításán. Tarthatatlan ez az állapot.
u.i:
Nem hinném, hogy én vagyok ennyire "béna". TA pálya full gázzal teljesítendő pálya, így nem indokolt ekkora különbség, még akkor sem, ha más íveket használnék. -
Plokijuma
aktív tag
igen, Togue.
nem hinném, hogy a játék újtatelepítése elég lesz.
Van gamepadod? mert, ha rosszul van lerakva, vagy valami hozzáér az egyik tengelyéhez, akkor az is megtudja szépen viccelni a embert. Engem tréfált meg egyszer, és hasonló tüneteket okozott.
Ha van mindenképp húzd ki... -
Plokijuma
aktív tag
-
-
Plokijuma
aktív tag
Kép - Talán ez a legjobban sikerült kép azok közül, amiket most csináltam.
-
Plokijuma
aktív tag
válasz
SylarHUN
#5695
üzenetére
Hát igen...ez várható volt, mivel csak az Xfire-s loginokat tették közé, nem a PT-s loginokat. Ráadásul az X-fire profileod nem tartalmazza a PT-s accountod adataid, amit a nyertesnek kell megadni...
Nekem rögtön feltűnt, hogy egy kissé könnyelműek. nem akartam beírni, nehogy tippet adjak 1-2 magyarnak, akik olvassák a ph fórumot. (jóval többen olvassák, mint ahányan ide beírnak)
Úgy néz ki, nemcsak nekem jutott eszembe ez, csak azzal a különbséggel, hogy ezt egyesek meg is csinálták...hát ilyen világban élünk...
-
Plokijuma
aktív tag
Panama olyan lett mint a kezdő autók, mindenkinek van...
Tiltakozok! Nekem az alap Panama autóra sincs elég RP-m, annyira keveset játszom mostanság. (se időm, se energiám)
Igaz, van 6 full upgradelt járművem (TA kocsik nélkül). Amíg gyorsan gyűlt az RP addig lelkiismeret nélkül elköltöttem. Most jönne jól, ha eltudnám adni (akár kicsit áron alul is) a full-tuningos harpoonomat, amire elment 760 K RP. No nembaj, majd a Panama lesz a 7. full upgradelt kocsim, csak ahhoz kicsit több szabadidőmnek kellene lennie, hogy ez belátható időn belül meg is törtéjen. (vagy kivárok a következő generációs kocsikra
) -
Plokijuma
aktív tag
válasz
Dr. Romano
#5652
üzenetére
1 év múlva lehet, hogy a Panama is ingyenes lesz

ki tudja? 
-
Plokijuma
aktív tag
válasz
UnConnecteD
#5650
üzenetére
Nekem is rémlik valami ilyesmi. Régebben volt róla szó, hogy a quad osztás vége után kb. 1 hónappal a hexant is ingyenesen odaadják, ha csinálsz érte 1-2 dolgot reg egy-két weboldalra).
De a naptárban nem látom jelezve. Lehet változott azóta a terv.... -
Plokijuma
aktív tag
Pro VS-ben nem tudom, hogy létezik-e szélárnyék (nem mentem nagyon ilyen versenyeken)
de pro VS-ben nyilván mindig is kisebb lesz a szélárnyék hatása. Szimpla fizika. A szélárnyékban jóval kisebb a légellenállás.
A légellenállás a sebességgel négyzetesen arányos. (TA-ban kb. 2-szer gyorsabban száguldasz)Pepe: Ez nálam is relatíve gyakran fordul elő (20-30 CTF futamonként), hogy egy korábban kilépő játékos neve jelenik meg, míg az enyém nem jelenik meg a végeredmény listájában. (úgy emlékszem, hogy eddig csak akkor fordult elő, mikor nyertem
, lehet, hogy máskor is előfordulhat, csak nem tudok róla, mert nagyon ritkán kapok ki CTF-ben
) -
Plokijuma
aktív tag
válasz
wesker24
#5560
üzenetére
1) Ne add fel ilyen könnyen
2) Corollával menni kihívás. Legalább érzed, hogy van erő a kocsiban és nem need for speedhez hasonlóan 180-nal veszel be hajtűkanyarokat.
3) A teljesítendő időlimithez nem kell kockáztatni szinte semmit. Ha érzed, hogy kezded elveszteni a kontrollt a kocsi felett inkább vedd el a gázt.
Simán "bekocoghat" az ember. (persze durvát hibázni nem szabad)
4) Nagyobb teljesítményű kocsik kezelhetősége is majdnem hasonlónak fog tűnni (főleg rossz balansszal), igaz ennyire nem durván. (valamelyik túlkormányzott, valamelyik (nagyon erősen) alulkormányzott - ezt majd balansszal többé-kevésbé meg lehet oldani)
5) A gyakorlás ingyenes, annyit tehetsz meg amennyit akarsz.
6) 1 vizsga sem túl drága... kb. egy 7 körös futam B-roadon. Ha neked 1 400 RP drága, akkor egy full tuningos Harpoont minek mondasz? (kb. 760 000 RP mindenestül) -
Plokijuma
aktív tag
Körönkénti 1 belenyúlás miatt nem akarok átszokni 100% manualra (CTF-ben nem is lenne túl kellemes a sok össze-visszváltás - pedig szinte csak CTF-zni járok mostanság)
Szóval marad a kisujjam az Y gombon készenlétben - 1-2 kör után úgyis tudja az ember, hol kell figyelni)
Nekem ez a kényelmesebb. Lehet, hogy picit lassabb így. de nem hinném, hogy túl sokat vesztek.england81: software reinstall sokszor csodákraképes.
(főleg a kedvenc op.rendszeünknél
) -
Plokijuma
aktív tag
válasz
PepeDon
#5521
üzenetére
Ez az elmélet nem magyarázza, hogy a többi fajta versenyben miért létezik speedbug (ama/pro stb) lehet, hogy két különböző dolog (bug) okozza a két helyen - invictus simán megtudná csinálni

sebbességváltós bug:
Ez midenhol van. (Ama VS/CTF/PROban tapasztaltam)
Akkor jön elő, ha az ember kézzel "belenyúl" az automataváltóba. (magyarul te is váltasz, nemcsak a gép) Kézi fölfelé váltásnál szokott beragadni nálam a váltó (nem akar visszaváltani marha alacsony fordulatszámon se, mintha kikapcsolódna az automataváltó)
De ha bármikor lefelé nyúlsz bele a gépiváltásba, akkor nincs gond. (szerencsére, mert én nagyon gyakran nyúlok bele az automataváltóba lefelé - gépi váltás esetén ha kicsit alacsonyabb a fordulatszám akkor nem akar visszaváltani, csak túl későn, ezért eléggyakran beleszólok az automatváltó dolgába
) -
Plokijuma
aktív tag
Uhh, majdnem lemaradtam róla. Nem nagyon volt hirdetve az esemény. Szószerint a legutolsó pillanatra értem oda. Tanuláság: gyakrabban kell PH-t olvasnom

Kösz Paja, hogy beírtad ide
A futamomban kifogtam keybrd-t, aki a legjobb játékosok közt egyértelműen ott van. Ha jól tudom ő is acc girlt használ. (corvettes event miatt)Mindegy, a lényeg, hogy tudtam indulni és második lettem.
-
Plokijuma
aktív tag
Event:
Engem az első két körben 3szor lökött ki ugyanaz a player és mind háromszor én jártam rosszabbul... Mikor utolértem, megint falon kötöttünk ki.. hiába dudáltam neki, hogy egyértelműen gyorsabb vagyok nála... egyszerűen észre se akart venni, rám húzta a kormányt vagy belém jött hátulról féktávon.. mondanom se kell, hogy mire túljutottam rajta majd egy fél kör hátrányom volt az elsőhöz képest. Miután végleg megelőztem kapott körönként 10 másodpercet tőlem az illető, aki vezetni nem tud... PRO VS-ben jó versenyeket lehet menni, de 1-1 ilyen idióta tönkre is tudja tenni, mint TA-ban. Mindegy, a lényeg megvan: 10 RP duplázó item.Jah, és az eventtel kapcsolatban:
A finalisták közül, akikről tudok legalább 5-en használtak Acc girlt.
(chatben meglettek kérdezve a futamok után a győztesek az accgirlről, hogy használnak-e és igennel válaszolt mind, amíg ott voltam)
Ez felvetett bennem egy gondolatot. Valószínűleg az agyonszabályzott
ligaversenysorozatban is sokan használhatnak/használnak ilyen "segédeszközt". Akkor nem értem, hogy mi értelme van bármiféle megkötésnek a liga versenyeken. Elvileg ezek a szabályok pont azt segítenék, hogy mindenkinek azonos körülmények álljanak rendelkezésre és így FAIR verseny legyen.
A csak valódi pénzzel megvehető acc girl nem tiltott ezeken a futamokon (mert nem lehet őket detektálni). de így szerintem abszolút nem fair a szabályok.Igen, erre lehet mondani, hogy aki támogatja a játékot, az megérdemel egy kis jutalmat. Ok, ez igaz, de mindennek van határa. Ligaversenyeken és eventeken ne lehessen használni accgirl-t, hogy a küzdelem FAIR legyen, vagy legalábbis ahhoz közeli (speedbug még akkor is sajnos). Vagy akkor minek vannak megkötések minden eventen/versenysorozatban? Úgytudom, pont ezért, hogy egyenlő esélyek legyenek. De az accgirl (és speedbug) miatt ezek nem teljesülnek. Szóval detektálhatóvá kéne tenni az acc girl-t. Tehát ha a szabályok azt sugallják, hogy azonos körülmények vannak, akkor legyenek azok is!
Én szeretek úgy küzdeni (és sokan mások is - hisz ez egy autóverseny), ha azonosak a körülmények (nincs speedbug és accgirl) és a jobb győz. Ne az nyerjen, aki szerencsés (speebug) vagy van pénze (accgirl). Így olyan versenyzők előzhetik meg az embert, akik valódi azonos körülmények közt alul maradna vele szemben. Vagyis a futamok végeredménye nem a játékosok erősorrendjével azonos.
u.i1.:
Mondtátok nekem, hogy keressek más, komolyabb autóversenyes játékot, ha engem ez zavar. Nekem az a kikapcsolódás, ha azonos körülmények közt jó szoros versenyeken vehetek részt. Toleranciám véges... Sok lehetőség van a játékban, de (lassan sajnos azt kell mondanom, hogy) annál több hiba is. Nem hinném, hogy 2 hónapnál tovább tartana az ÖSSZES hiba kijavítása, ha csak azzal foglalkoznának és nem az új autókkal/pályákkal. Persze, rövid távon lehet, hogy így lesz több aktív játékosa a játéknak, de hosszú távon biztosan nem.u.i2.
Komolyan mondom néha olyan abszurd bugok jönnek elő, ami komoly programtervezési hibának lehet betudni.
pl.
- Speedbug (könyörgöm ez egy autóverseny... nem szabadna ilyennek előjönnie)
- Többen megerősítették, hogy egy-két járműnek megváltozik az irányítása, ha belép egy Harpoon a szobába.... Miköze a saját autóm irányításához annak, hogy milyen kocsik ellen megyek? elvileg totál függetlennek kéne lenni a két dolognak, nem?
- Kormányzás megváltozik egy TA-s penalty után. E két dolognak nem szabadna egymáshoz köze lenni. Abszolút nincs realitása.
- Van még sok hasonló bug, ahol az ok-okozat összefüggés igen abszurd.u.i4.: Lehet, hogy úgytűnik hogy állandóan csak kritizálom ajátékot, lehet hogy így is van, de ezek mind építőjellegű kritkák, amik többségét jó lenne, ha megfogadnának.
u.i5.:Sry, hogy ismét egy igen hosszú hozzászólást írtam, de úgylátom kellenek az építőkritikák, hátha rájönnek mind az Invictusnál, mind az Aeria Gamesnél, hogy ez az út nem járható. Kell egy kis szünet amíg nem adnak ki újításokat, hogy a játék egyrészét újra leprogramozzák. (de lassan az akár az egészet is előlről kezdhetik, mert a játékban mindenfele bug van) Ráadásul egy-egy hiba már béta-teszteléskor jelezve volt, hogy gond van. Azóta nem találták meg a hibát? Vagy nem is foglalkoztak vele? Bármelyik is legyen, de ez tarthatatlan állapot...
u.i.6. Észrevettétek, hogy kimaradt az u.i.3.?

Lehet, hogy van pár elgépelés/rossz megfogalmazás/helyesírási hiba, de most éjjel 3-kor nincs kedvem átbogarászni az egészet.
-
Plokijuma
aktív tag
válasz
mazda626
#5441
üzenetére
Igen, korábban már utaltam rá, hogy nagyon valószínű, hogy ezt fogják csinálni, mivel sok játékosnál nagyobb mennyiségű RP gyűlt fel és anélkül tudnák megvenni az új autókat, hogy sokat játszanának mostanság. Így rá vannak "kényszerítve", hogy játszanak a patch után is viszonylag sokat, hogy gyűljön az XP.
-
Plokijuma
aktív tag
Itt egy jó hosszú (nem hivatalos) bug list.
Még nem volt időm végig olvasni az egészet, de a többségével szerintem szinte mindenki találkozhatott, aki picit régebb óta ismeri a játékot.Sajnos elég hosszú lista... nem pályák/kocsik kellenek ide, hanem bugmentesítés...
-
-
Plokijuma
aktív tag
-
Plokijuma
aktív tag
válasz
PepeDon
#5363
üzenetére
Van egy rossz hírem, az a 800ezer nem fog eltűnni, mivel a patch után elvileg AA-V lesz az elérhető max. XP szint, így valószínűleg, hogy mindent megvehess a kocsira AA-Vnek kell lenned...ami nem hinném, hogy gyorsan meglesz (remélem a játékosokat segíteni fogják ismét 50% körüli rushhourokkal
).
van közel 90db dupla XP itemem...legalább pár darabtól végre megszabadulhatok
-
Plokijuma
aktív tag
válasz
mazda626
#5349
üzenetére
Nálam se jó. (stabil "critical error")
kb. 10-15 perce még jó volt, mert írtam egy hozzászólást.
(akkor is bevillant egyszer egy 'critical error' szöveg)szerk.: Most ismét jó

Nem csak a PT serverei haldokolnak, hanem az aeria games-é is
(tudom, majdnem ugyanaz mind a kettő, de azért még sem) -
Plokijuma
aktív tag
megint speednug, megint eventen...
ugyanazzal a beállítással, kocsival és balansszal, ugyanazokon az íveken, hibátlanul stb.
Ha egyedül megyek kb 3 mpvel tudok jobb köröket menni, mint egy teli szoba esetén. Ez miért lehet? (a két alkalom (practice, ligafutam) közt összesen 15 perc telt el... ennyi idő alatt nem felejtek el vezetni, futamon sem hibáztam komolyat)vagy tényleg számít, hogy picit gyenge a PC-m? (minden minimumon, fps 40 körül teli futam esetén)
Esélyem nincs ilyen szoros mezőnyben maradandót alkotni így... az a 3 mp körönként nagyon hiányzik... hova tűnik?... HOVA?nem az első, nem a másdik, sokadik alkalom volt... gratulálok invictus megcsináltátok
...Szerk.: Ráadásul ez a pálya két-három kanyart kivéve végig fullgázos, tehát jóval kevesebb múlik a játékosokon, mint máskor...mégis megint 3 mp tűnt el a semmibe
-
Plokijuma
aktív tag
Új event:
http://forums.aeriagames.com/viewtopic.php?t=96215Rx-7 nélkül ne sok jóra számítsatok.
szerk:
Ejnye, kémkedünk, kémkedünk?
TA-t kerülni fogom továbbra is. 2mp-vel voltam lassabb a speedbug miatt...no comment -
Plokijuma
aktív tag
Hamis WR-ekkel kapcsolatban mégegy hozzászólás:
Practiceban frissen csinált képeim: (a két kép közt 1,507 mp telt csak el)
kép1
kép2Rossz pályához tartozó WR-t mutogatott (France - Rough Ride) a PT.
Ez onnan is látszik, hogy az egyéni legjobbam azon a pályán, ahol gyakoroltam (Germany - Over the head) az egyéni legjobb időm kb. 15 mp-vel jobb, mint a hivatalos WR-nél. Csak az WR nen ezé a pályáé, hanem a franciáé.Fura, hogy practiceban jött elő. (a legfurább meg az, hogy sose mentem a francia pályán, de WR-t mentem volna lazán, ha nem practiceban jön elő ez a bug.)
Nagyon-nagyon lagos a játék nálam (nem nálam/szolgáltatómnál van a gond)
-
Plokijuma
aktív tag
Én is pont ma néztem vissza TA-ra kicsit hosszabb szünet után (6-8 hét)
Hát, nem sokat változott. Még mindig sok a vezetni nem tudó és még mindig vannak durvább speedbugok.
2 player is TELI tankkal (pit után) jobb köröket ment, mint én tök ÜRES tankkal (egyik sem draftolt senkivel). Roppant idegesítő. Csak azért nyertem meg a futamot, mert az egyiket kilökték, a másik meg utolsó pitnél túlgyors volt - penalty)Kommy: Lassan az ilyeneken megse kell lepődni
Sajnos
Hangok voltak? Verseny indításkor volt? CTF/ama/pro?Tudom, hogy nagy a tempó a fejlesztésben és a nyomás se kicsi emiatt becsúszhatnak hibák. Na de ennyi? és ilyen durvák?
-
Plokijuma
aktív tag
-
Plokijuma
aktív tag
Lion: speedbug...aka weight bug. Nem hinném, hogy ekkora különbségek lennének a kezdőkocsik közt. (az is lehezt, hogys nagyon jól el van találva a ballansz (fék/grip/acc)
2 mp ingadozás még semmi, majd ha te is belassulsz hirtelen 3-5 mpvel körönként, akkor szólj...főleg ha liga-versenyen mint én

Gyakorolni abszolút nem fogok rá, mert tök szerencse függő az egész. Értelmetlen jelenleg a komolyabb készülés a pályákra, mert sajnos nem a versenyzőitudás dönt, hanem teljesen más dolgok (igen, a "speedbugra" céloztam).
Practiceban is észrevettem, hogy van sajnos speedbug (indokolatlanul 2-3 mp-s különbségek voltak egyes futamok körei közt össze-vissza a Broadon)
Practice sem teljesen független a nettől, mivel ott is kiírogatja a legjobb köridőket (World Record, Personal Best, stb) és érezni egyértelmű lagot a CheckPointoknál való áthaladásnál. (nem áthaladáskor írja ki a részidőt, hanem kicsit késleltetve)
Lehet mégis a netes kódban van a hiba? Ha igen, akkor is mi a franc miatt változik meg egy elvileg fix érték (tapadás, súly)?Az új TA kocsik elég gyengén muzsikálnak a WR táblát tekintve. Top10-ben csak pro van és utánuk jönnek az új TA kocsis idők. (vagy még az új TA kocsisok közül senki nem kapott el komolyabb speedbugot? mert csak emiatt állhat fennt ez a hülye helyzet. Nem hinném, hogy a drágább kocsi lassabb)
-
Plokijuma
aktív tag
Ahhoz, hogy legyen értelme hirdetni egy-egy cégnek, ahhoz játékosok kellenek... méghozzá sok. Valószínűleg ezért van még sok "advertise here"
kb. 3 éve a Trackmania Nations is ezzel a céllal indult neki. Ingyenes játék, melynek fenntartását a pályán elhelyezett reklámok fedezik. Hiába volt több százezer játékos aktív, mégse tudták eladni a reklámfelületeket. 3 év alatt 2-szer 1 hétig láttam olyan reklámot, melyen nem TrackMania (ön)reklám volt. Pedig sok játékos volt. Hirdető felületek is kellő méretűek voltak, mégse kellett senkinek. Lehet, hogy ők voltak az ügyetlenek, hogy nem tudtak megfelelő számú szponzort szerezni. De félek, hogy a PT-nél is gond lehet a reklámfelületek eladásával. (ha más nem marad, akkor lehetnénnek még sponsor autófestések, melyek viseléséért kap a játékos bizonyos mennyiségű RP-t, többet, ha jól teljesít)
Végülis nem volt hiába való a Trackmania Nations létrehozása, mivel ennek hatására jóval több, nem ingyenes Trackmania (sunrise/original) játékot tudtak el adni. Megtöbbszörözték vele az eladásokat. Sőt nagyon hatékony rekláma volt a legújabb Trackmania játéknak, a TrackMania Unitednek. Gyakorlatilag most már úgy fogható fel, hogy a TMN volt a TMU demoja
-
Plokijuma
aktív tag
Tanács:
mindenképp próbálj meg vagy prequalihoz vagy előjelentkezéshez kötni az eventet.
(a prequali és az előjelentkezés közti különbség, hogy a prequalihoz valamiféle szintet kell teljesíteni, amely alapján bekerülnek a playerek (pl. egy screenshot egy eredményről, melyből a legjobb 20 vehet rész eventen), míg az előjelentkezés egy szimpla 'count in me' fórumba való beírást jelent)
így passot kaphatnak a sorsolás után egy futamba kerülök. -
Plokijuma
aktív tag
Valamiért a képfeltoltes.hu nem elérhető, azért nem látszódik semmi.
Pedig reggel jó volt.Ha a kepfeltoltes.hu megjavul akkor gyorsan leszedem és felrakom máshová.
(eredeti kép nincs nálam, mert másik gépen van az a fájl (146 km-re innen)Mazda:
Minden környezethez 1-1 pálya -
Plokijuma
aktív tag
-
Plokijuma
aktív tag
Rp-t azt bárhol kap az ember. csak leül és nyomja a gombokat.... Nem az "elvesztett" RP miatt vagyok dühős, (mert azok pótolhatóak) hanem az, hogy sok versenyen azt érzem, hogy hiába teszek meg minden tőlem telhetőt, de nem rajtam múllik, hogy nyerek-e, mert erősen UNFAIR a játék.
Valakinek segít, valakinek nem, valakit meg egyenesen hátráltat a speedbug. Persze, lehet, hogy kellemes érzés egy-egy játékosnak ha a segítő speedbugot kapja meg, de én ekkor sose örültem, mert tudtam, hogy a küzdelem NEM FAIR. (igaz, eddig csak kétszer éreztem meg a speedbug "segítő részét", azis TA-ban volt)2, lassan 3 éve versenyzek komolyabban online autósjátékokkal. Ez az idő alatt értem el szép sikereket (pl. Trackmania Nations Világranglistáját is vezettem egy ideig, amíg pár ember rá nem jött, hogy hogyan lehet csalni, és totál tönkre tette a TMN ranglistáját)
A versenyzés öröméért játszok. Szoros, izgalmas csatákat megvívva, FAIR küzdelemben harcolni. Nem baj, ha nem nyerek, de érezzem azt, hogy minden tőlem telhetőt megtettem, amit megtehetteem, és egy jó, FAIR küzdelemben dőlt el a győzelem sorsa... A speedbug erősen UNFAIR, mert eléggé "random feature/bug"
Így a PT-vel való versenyzést nem tudom "élvezni", míg véletlen dolgok befolyásolják az eredményt. Mivel ez egy autóverseny, így a játékos képességein kellene múlnia a végeredményeknek és nem azon, hogy ki milyen speedbugot kap.
Eventek kivételével csak CTF-ezek, mert itt nem a kocsin múlik minden, hanem tényleg a játékos ügyességén. (najó, a kocsi is számít, de itt egy esetleges "speedbug"nak sokkal kisebb befolyásoló ereje van)
Régebben sokat TA-ztam, de ráuntam, hogy míg egyeseken mindig segített a speedbug, addig nálam szinte mindig hátráltatott. (sajnálom, hogy megvettem a TA pro járművet, össz-vissz 4 futamot mentem vele) -
Plokijuma
aktív tag
PT hivatalos fórumába postáztam a megfelelő helyre a fordított/módosított szöveget.
nem nagyon értem, hogy minek vannak eventek, ha szerencse függő az egész...
3-5 másodperc hatalmas különbség. Kezdem úgyérezni tök FELESLEGESEN NEVEZTEM be a ligára.
Speedbug ellen semmit nem tudok tenni. Az esélyét veszi el tőlem, hogy egyáltlán küzdhessek az első helyért. Egy ilyen kiélezett ligában 3-5 másodperc körönként hatalmas külöbség... 7 kör alatt simán félperc... mert "csak" pechje van az embernek...hiába futok közel tökéletes köröket, ha olyan okok miatt nincs esélyem jó helyezésekért küzdeni, amiről NEM TEHETEK. -
Plokijuma
aktív tag
Küldtem privátot a fordítással. Csak az 1ik, a hosszabb hszt fordítottam. Úgy érzem az 1. nem szükséges, a 2. tökéletesen szemlélteti a problémát.
Hatalmas köszönet érte, remélem ez ad egy lökést a speedbug felderítés ügyén.
Nem hinném, hogy lag/server terheltség függő a gond, mert egyik versenyről a másikra lassultam be, pont mikor többen mentünk. 10 perc alatt nem változik ennyit a server terhelése, főleg, hogy azon a serveren voltunk, ahol eleve mindig is kevesen szoktak lenni (subtropolis)Szerk:Tökéletes fordítás, picit megpróbálom kiegészíteni a kissé megkopott angol tudásommal. de az része fele annyira se lesz ilyen jó

fpeter:
Az összes fantázia autót meg lehet venni RP-ért is, míg a valós, licenszelt kocsikért csak AP-val lehet fizetni. -
Plokijuma
aktív tag
válasz
Ricco_hun
#5041
üzenetére
"miért kellett a music-ot is 100%-ra felvennem, hogy legyen motorhangom"
mert a motorhang ZENE füleidnek
Örülnék, ha valaki, aki angol profi lefordítaná az előző két hozzászólásomat angolra és direktbe megdobna pár GM-t vele esetleg pár GS-t.
Ne csak az Invictus foglalkozzon vele, hanem ők is üljenek össze, gondolkozzanak ezzel kapcsolatban, álljanak rá tesztelni mi okozza a problmát
Ha jól tudom a GMek feladatai közé tartozik a tesztelés is.
(Ha nem az ő feladatuk, akkor kié? vagy nincs megfelelő számú/minőségű teszter e téren? ez egy súlyos hiba, korábban észre kellett volna venniük NEKIK és nem csak tagadni több hónapon át a meglétét, mint ahogy a fórumban is tették) -
Plokijuma
aktív tag
Hogy lássátok, hogy nem a levegőbe beszélek:
Elmentettem a replayt a liga-futamról + csináltam egy 3 körös practicet ugyanarról a pályáról, ugyanazzal az autóval ugyanazzal a balnsszal (ugyanazok voltak a körülmények, még az évszak is).Practice köridejei:
2. köre 2.08.5xx,
3. köre 2.09.0xx.Liga-futamon elért köridejeim lásd feljebb. (átlag 2.13.5xx)
5 másodperc körönként a differencia.
Ha valaki megmondja nekem, hogy hol a fenébe van 5 azaz öt másodperces különbség minden körben, ami rajtam múlott az kap egy láda sört.Replayeket elemezve látható:
- ugyanott fékezek, kezdem meg a kanyarokat mindkét replayen.
- mindegyikben körben vannak (elhanyagolható) apróbb vezetői hibák (természetesen az 5 másodperchez képest elhanyagolható, ezek csak pár tizedet jelenthetnek csak legfeljebb)
- liga-futamon jobban csúszott az autó: ezt a célgörbére felé vezető hajtűnél és az első CP-nél levő kanyarnál látszik. Mindkét helyen azonos sebesség mellett jóval szélesebb íven fordul, mint a practiceban. A hajtűnél látszik, hogy ugyanolyan hosszú féktáv mellett, az eventen mindig megcsúszott az autó, míg practiceban gyönyrűen betapadt.
(a híd utáni kanyarban is mindig sokkal jobban kisodródtam a liga-futamon, mint practiceban)
(ha valaki végignézi a replayeket, több ilyen pontot is találhat még, ahol ilyen látványos)Következtetés: a kocsi tapdása vagy tömege a két replayben különbözőnek kellett lennie a viselkedést látva. Inkább a tömegére gyanakszom, mert fékezésnél is komolyabb gondok voltak a liga-futamban. (nagyobb tömeg miatt szélesebben is fordul a kocsi - egyszerű fizika)
Oka:
Erre tippem sincs.
De feltűnően mindig akkor van speedbugom, mikor eventen megyek vagy amikor sok kocsi van a pályán. (eventeken mindig sok kocsi van a pályán
Mikor kevés a kocsi a pályán akkor nem nagyon emlékszem rá, hogy ekkora negatív speedbugot kaptam volna. Többen mondták, hogy lehet összefüggésben van az FPS értékével. Nekem kicsit abszúrdnak hangzik, de egyre inkább úgy látom, hogy lehet, hogy van valóság alapja.(PC-m lassan 5éves, minden minimumon fut, nagy létszámú versenyeken az FPS érték 40 alatt szokott lenni picivel, practiceban 70-80 közt - az FPS értékek Fraps alapján vannak)
Nem hinném, hogy a netem kevés lenne, mivel (8mbit/768kbit)nek elégnek kellene lennie.
Ráadásul a liga-futamon most senki se laggolt.Invictus elgondolkozhatna, hogy hol vétettek ekkora banális hibát.
Minden tiszteletem az övék, de ezt akkor sem engedhetik meg maguknak.u.i.
Paja, ugye mennyivel nehezebb futamod lett volna, ha nem kapok speedbugot?
-
Plokijuma
aktív tag
Grat Paja-nak, ő nyere a harmadik futamot, én lettem a második és Hehe lett a a harmadik (magyar ő is, de nem nagyon rémlik, hogy láttam volna PH-n)
Komolyan mondom kezd elegem lenni a speedbugból...
Practiceban és liga-verseny előtti futamokon simán mentem 2.11 elejét, 2.10 végét...
A liga-futamon valamiért konstans 3 másodperccel voltam lassabb ...
Köridejeim. startkör, 2:13,2xx ; 2:14,0xx ; 2:13.4xx, 2:13,2xx, 2:13,4xx, utolsó kör.
(első körben álló helyzetről indulnak a kocsik, így természetesen gyengébb az a kör, az utolsó körnél meg megvártuk egymást, ezért nem tüntettem fel azokat az időket)
Se egy falazás, se egy kocc, semmi nagyobb hibát nem vétettem. Elég kicsi a körideim szórása ahhoz, h ki lehessen jelenteni, hogy a határonautóztam, és ennél sokkal jobbat nem lehet menni. Akkor vajon hova tűnt az a 3másodperc?
7 kör alatt ez komoly 21 másodperc differencia. Ezt a különbséget akármilyen jó versenyző se tudja leküzdeni csak a tudásával.Ne értsetekfélre, nem azzal van a bajom, hogy paja legyőzőtt... ha nincs bugom, akkor se lett volna sok esélyem ellene, mert ő egy igen jó képességű versenyző. De akkor is abszurd, hogy mitől lassúl be így a kocsi.... körönként többmásodperccel..vicc...
Szerk.
Azt nem értem, hogy miért minden EVENTEN van KOMOLYABB negatív speedbugom. -
Plokijuma
aktív tag
Félek, hogy nem kerül el a CTD engem, elég rég volt már ...
Remélem a játéknak a verseny alatt nem fog a Windows asztala hiányozni.Persze valós versenyzésben vannak műszaki hibák, na de ennyi? 4-5 CTF-enként kaptam CTD-t.
Paja: nem muszáj sietned
legalábbis miattam nem kell, nem leszek valami nagy durranás... az egyetlen nagy durranás az az lesz, mikor telibe kapom a kerítést... 
-
Plokijuma
aktív tag
"milyen kocsival nyomjátok majd? wizz?
a pályák neve alatti beg. F-V E-3 stb mit jelenthet? később erősebb kocsival is lehet nyomni?"Én wizzel megyek. Ugyanezek a szabályok lesznek végig. Csak a pályákváltoznak.
beg/f-v/e-3 stb jelenti azt a szintet, melytől játszhatsz az adott pályán (ezen szint alatt locked)Nekem a köridejeim 2:10-2:14 közt össze-vissza ingadozik futamról futamra. Nem sokat hibázok, de ha hibázok, akkor hatalmasat (néha túl szűken fordulok az első kanyarban így vagy a kerítésen vagy a villanyoszlopon hajtok végre törésteszteket
- meglátszik, hogy nem mentem a pályán mostanság)Paja-t még ma nem láttam a fórumon, remélem tudja, hogy holnap versenye lesz
-
Plokijuma
aktív tag
Azt neked kell érezned. Nyilván nem teljesen ugyanolyan a vezetési stílusunk, így lehet, hogy különböző beállításokkal érnénk el a saját legjobb időnket. (én pl. mindig enyhén túlkormányzottra szoktam beállítani a kocsiaim, de ez náha pályafüggő is!)
Tehát az én beállításaim nem feltétlen lennének tökéletesek nálad. Balanszokat megvétel nélkül is tudod tesztelni a shopban. -
Plokijuma
aktív tag
A PT hivatalos weboldalán nézd meg a profilod (először lépj be
Inboxba vannak az infók.
3 futam lesz, de nem hinném, hogy mind egy időpontban van. Az én futamom (3-as) CET 11:00-kor kezdődik.
Szóval mindenki lesse meg az inboxát, mert nem egyszerre van a 3 futam.
A pálya/futam beosztást itt láthatjátok
(valamiért a kép most nem elérhető, 2 perce még jó volt, mindegy a linket azért itt hagyom, hátha megjavul majd)Stig: Corvette nem azonos futamban fog veled indulni

B-roadot nagyon nem szeretem, lehet azért, mert régen mikor kevés pálya volt szinte mindenki csak ezen volt hajlandó menni, mert csak ez adott jó RP/XP-t kb. 2-3 hónapja nem láttam a pályát, de gondolom nem sokat változott. Kiváncsi vagyok mire leszek képes rajta. (remélem mindenkit elkerül a CTD) -
Plokijuma
aktív tag
De mivel nem ismersz mindenkit, szóval a nevek jelenleg nem sokat mondanak és nem feltétlen mindenki a legerősebb kocsiját használja az adott pillanatban.
Persze a lobbyban a névlistában egyesével megkeresheted őket, és megnézed az adatlapjaikat, de addigra szinte biztos elindul a verseny
Stig:
Attól, hogy A-V szintű az nem azt jelenti, hogy feltétlen gyors is az illető.Főleg, hogy TA-val lehet gyorsan sok XP-t szerezni, amihez nem kell hihetetlen nagy ügyesség, csak jó stratégiai érzék és szerencse (ne lökjenek ki, speedbug stb)
-
Plokijuma
aktív tag
Az se megoldás. Belép valaki, látja, hogy ott egy Harpoon rögtön le is lép.
Ez ellen is jó lenne, ha a szobában helyet foglaló kocsik erősségének kijelzése a lobbyban, mert akkor az általam kreált szobákba nem tévednének be olyanok, akik biztos nem akarnak Harpoon ellen menni.Ha elegem van a kickekből kénytelen vagyok átváltani a quadrora...
-
Plokijuma
aktív tag
Kickekkel kezd elegem lenni. Bárhova belépek a Harpoonommal, 60-80% eséllyel kidobnak. A vicc, hogy sokszor "All welcome" "just for fun" "fast cars" és hasonló nevű szobákból is kiraknak, mert egy full tuningos Harpoonnal be mertem lépni oda... Tegnap 5 kicket kaptam egymásután... szörnyű. Ha már megküzdtem a Harpoonért, akkor szeretném élvezni is a vele való versenyzést, mindegy, hogy mi ellen megye, csak menjek
. Jelenleg majdnem többet használom a quadrom emiatt.A "legviccesebb" eset tegnap történt... nem is egyszer... Harpoon tulaj volt a szoba főnök, mellette 6 kezdőautó, én léptem be szobába nyolcadikként Harpoonnal. Rögtön ki is rakott a Harpoonos kollega... hogy ne legyen konkurenciája. Undorító, valaki csak így tudni nyerni? Szándékosa előállított egyenlőtlen körülmények közt megverni a "kicsiket"

Mikor még én is "kicsi" voltam a játék tekintetében (wizz), sose reklamáltam, ha egy harpoon, rx-7 stb volt a szobában... ha én eltudom viselni az erősebb kocsi jelenlétét, akkor a többiek miért nem? Tudom, veszteni mindig rossz, de a játékosok (aki kirúgják/kirúgatják az erősebb járművel rendelkezőket) belegondolhatnának, hogy majd lesz fordítva is...ő neki is lesz jobb kocsija... Ráadásul a jó kocsi nem feltétlenül egyenlő a jó játékossal. Ezt gondolom ti is tudjátok

Egyáltalán minek kick? Megfelelő szűrő a szobákhoz elég lenne. (ha nem akarnak erősebb kocsit a szobába, akkor úgy álítják be a szobát, és akkor nem szívesen látott járművekkel rendelkező játékosok be se tudnának lépni. Jelenleg nem tudja az ember, hogy hova lép be (kik vannak bent és milyen járművel) Így elég nagy valószínűséggel repülök is.
Lenne egy javaslatom a szobából való kickkel kapcsolatban. (Most nem a verseny alatti kickről beszélek)
Ne csak 1 személy dönthessen arról, hogy ki versenyezhet és ki nem, hanem mindenkinek legyen szavazati joga. Ha egy bizonyos százaléknál (50-60%) több igen szavazat gyűlik össze. csak akkor repüljön a játékos. Ez így demokratikusabb, mert a jelenlegi rendszer diktatórikus (nem a többség véleménye számít, hanem csak a hatalomé).Plusz még egy ötlet:
"Jelenleg nem tudja az ember, hogy hova lép be (kik vannak bent és milyen járművel)"
Jó lenne a szobák jelölésén picit változtatni. Valahogy jelölni kéne, hogy milyen erősségű autók vannak a szobában. Pl. a benntlévő kocsik "class" értékének az átlagának kiírása vagy valami szín jelölés (színátmenetek a class 6-tól class 1-ig). Az utóbbi ráadásul látványos is lenne. Szép színes szobák a lobbyban
Mert én se szeretek erősebb kocsival belépni "kicsik" közé és egyértelműen ők se szeretik ezt (kick a jutalmam)u.i.: Sorry, hogy már megint ilyen hosszú hozzászólást írtam.

-
Plokijuma
aktív tag
Elméletileg nem lehet csalni. Nem túl sokat írtál a körülményekről. Néha előfordul speedbug, de azt főleg azonos körülményeknél lehet egyértelműen megállapítani, sok-sok kör után. (pl. a hibátlan köridejeid hirtelen egyik futamról másikra sokat romlik (másodperceket) minden ok nélkül, az általában speedbug okozza),
Szerintem most nem ez az eset lesz. Egyszerűen jobb voltál náluk
Sokszor van ez, hogy inkább csalónak nevezik a másikat, mint hogy bevallja, hogy most ő volt a gyengébb. (ugye senki se szeret veszíteni)ui. Úgytűnik nem volt jó ideje CTD-m, pedig semmit nem csináltam a géppel. kb 15-20 CTF futam óta nem történt meg ez a szörnyű esemény. pedig 5-nél több versenyt mostanság nem bírt ki a játék windows asztal meglátogatása nélkül. Lehet Invictusék csináltak valamit?

CTF az utóbbi időben kicsit lagosabb lett. Ha a zászlóval átmegyek a kocsival a sárga füstök közt néha 2-3 másodpercbe tellik, hogy érzékelje a játék, hogy tényleg átmentem a megfelelő helyen, és csak ezután rakja ki az új pozícióba a kaput. Zászló átvételnél is néha lassú a játékreakció ideje. Régebben nem volt ilyen. Ez csak nálam van így, vagy másnak is vannak hasonló a tapasztalatai CTF-nél?
-
Plokijuma
aktív tag
Paja, rajta vagy a hivatalos nevezési listán

Ha jól számoltam akkor, 5 magyar versenyző van 21-ből, az AUSZTRÁL ligában

-
Plokijuma
aktív tag
ahh.. félreértettél... én az átlag játékos szemszögéből írtam, hogy sokan így gondolják, valójában nem így van. Olvass visszább... végig azt firtattam, hogy miért nem szereti a TÖBBSÉG, ha GS/GM indul eventen...
Grat a 800. győzelemhez, 1000 már nincs messze
Remélem találkozunk a ligában
-
Plokijuma
aktív tag
"úgyis van mindenük a játékban, akkor meg minek happolják el előlünk ezt a kicsi kis nyereményt is."
Nah, rátapintottál a lényegre."jól jáccanak"
Tudok ellenpéldát mondani, nem is egyet
Ahhoz, hogy GS legyen valaki, nem muszáj jó versenyzőnek lenni, "csak" jól informáltnak és segítőkésznek lenni és ez így van jól. Csak sajnos az utóbbi sokszor hiányzik. -
Plokijuma
aktív tag
Szívesen, remélem nem akarjátok megnehezíteni majd a dolgom cserébe
Paja:
Szerintem az emberek többsége nem nagyon örül, ha GS is versenyez köztük. (talán félnek, hogy különleges elbánásban részesülhet) Szóval ha engednek versenyezni, ne számíts nagy üdvrivalgásra
Persze a túloldalon ott van az, hogy GS legyőzése nagyobb öröm lehet egyes játékosknak, mint egy sima mezei player legyőzése.
-
Plokijuma
aktív tag
válasz
Plokijuma
#4963
üzenetére
Gyorsan összefoglalóm a ligáról tudni érdemes infókat azoknak, akiknek nem a kedvenc nyelvük az angol:
3 liga indul párhuzamosan. 3 különböző időpontban lesznek emiatt a versenyek egyes ligákban, hogy mindenki tudjon magának választani egyet. (egyenként 21 játékos nevezhet)
Nevezés: "count me in" beírása a megfelelő ligába. (europai betelt, aussie és usa versenysorozatban van még hely)
Bármelyik ligába lehet nevezni. Egyszerre csak egy ligában lehet indulni, class 1-es autókkal max. 2-es upgraddel szinttel (kivétel a corolla, ami upgrade nélkül indulhat csak)
Egy liga 5 futamból áll, melyek egyenként 7-7körösek lesznek. (pályák később lesznek megállapítva) AMA VS / PRO VS ben lesznek a versenyek.
Backpack tiltva.
Versenyenként van díjazás + összesített állás alapján is lehet majd kapni díjakat a versenysorozat végén.
-
Plokijuma
aktív tag
Találtam egy eventet
Egy több versenyből álló liga. Részleteket a fórumon látjátok.
Korlátozott a férőhelyek száma, szóval extra gyorsan kell nevezni. -
Plokijuma
aktív tag
válasz
vizibal
#4957
üzenetére
Xfire-ről semmit nem tudni, GS-ek e tudnak semmit a fórum szerint.
Jó, egy picit túl erősen általánosítottam az előbb.
Tudom, hogy a GS szerepkör önként vállalt és nem kapnak érte semmit, sőt ők is ugyanolyan emberek mint mi, de jópárszor a viselkedésük felháborító tud lenni. Persze van sok kivétel is, akikkel sose volt semmi gond."Ha kulturáltan közlöd velük a problémádat, várhatóan ők is korrektek lesznek veled szemben."
Ez sajnos nem mindig igaz...
Itt egy nagyon jó ellenpélda erre: Múltkori ctf-es eventtel kapcsolatban voltak súlyosabb problémák a szervezés körül. (nem a megfelelő időben kezdődött (jóval korábban), lehetetlen volt bejutni stb.) RC kingnek (aki szervezte) többen próbáltak javaslatot mondani (kultúráltan!), hogy legközelebb hogyan lenne érdemes csinálnia, de sokszor hasonló dolgokat írt, hogy ő gs-ként jobban tudja a dolgokat és nem a többiek feleadata megmondani, hogy neki mit kell tenni és mit nem és ezzel le is zárta a párbeszédet. Nem fogadta el az építőjellegű kritikákat sem...
(lehet, rossz napja volt csak, de akkor se kéne ilyen lekezelően beszélni azokkal, akiket pont segítenie kellene, ha nem képes rá, akkor nem kötelező GSnek lennie)Fórumra is igaz, hogy sokszor egy-egy GS/GM picit lekezelő a többiekkel.
Jópárszor problémánál/segítségkérésnél hülyének nézik a játékost. (néha indokolt is lenne, de akkor sem az a megoldás, hogy hülyének kell őt nézni)Főleg a speedbugra volt ez igaz, hiába írták be fórumba a játékosok sokszor, hogy tényleg létezik a bug, a válasz mindig az volt, hogy az illető nem tud vezetni/rossz íveket használ stb. magyarul hülyének nézték a játékost, ahelyett, hogy tényleg megnézték volna, hogy létezik-e ez a hiba. emiatt van az, hogy sajnos az Invictus is elég későn tudta meg, hogy van speedbug. Ahelyett, hogy segítették volna a játékfejlődését GS/GMek inkább sikerült hátráltatni.
Ha csak egy ember küldött volna ezzel infót, akkor talán megérteném (akkor se így kéne reagálniuk, hanem megnézni, hogy mi okozta a gondot), de nagyon sok jelentés érkezett ezzel kapcsolatban, így nem tudom, hogyan tudták ezt a gondot nem észrevenni/kivizsgálni.Szóval, ha valaki vállal egy pozíciót, akkor azt próbálja meg kötelességtudóan és lelkiismeretesen betölteni, ha nem tudja, akkor meg mondjon le róla.
-
Plokijuma
aktív tag
válasz
UnConnecteD
#4953
üzenetére
Az eggyel korábbi ach-ért mindent megkaptam, csak az RP sponsor girlt nem
(mindent teljesítettem, ami érte kellett)
Valószínűleg nagy kapkodás miatt rontották el az ajándék osztást nálam, mert pár heti lemaradásuk volt e téren sok-sok versenyzőnél...)sajnos ilyen hibák becsúsznak GS/GM-eknél, eddig reménykedtem, hátha küldik később... de nem.
(azért nem reklamáltam érte eddig, mert esélytelennek tűnik a dolog, mert sajnos GS/GM viselkedéséből ez jött le nekem: "mindig a GS/GM-nek van igaza") -
Plokijuma
aktív tag
Van egy tippem, hogy délelőtt. (11.30 am -t írt valaki, nem számoltam utána)
Érdekes, az én figyelmemet is elkerülte az event. Ez az időpont nem sok európainak kedvez (amerikaiaknak sem, mert akkor kora reggel van ott még. kb. 6 óra körül
. ráadásul hétköznap van. Gondolom nem volt akkora tömegverekedés a helyekért, mint múltkor. -
Plokijuma
aktív tag
ezért írtam pre-qualit (előkvalifikáció)
Pl. egy adott pályán (adott megkötések mellett, (ha van)) a legjobb 40 idővel rendelkező player jutna be (screenshotot berakni a fórumba és kész)e=mc²
Érdekes... Tegnap úgy volt, hogy kezdetben mindig pass-osak voltak a szobák (azért, hogy a GSek biztos betudjanak lépni) és aztán vették le a pass-t minden alkalommal.Nálam többször volt olyan, hogy még passos nálam volt a szoba, de már chatben mások sírtak, hogy már tele van. Utána nekem is rögtön telit mutatott pár másodperc késéssel... (ez egy kis időparadoxon: honnan tudták a jövőt?
) Valószínűleg a kliensem rendszeresen később kapta meg az információt a szobák állapotáról.Egyébként BP-től 0 km-re vagyok 100mbit körüli nettel
-
Plokijuma
aktív tag
Nekem nem voltak oly pro-k a társaim, de így is sima menet volt.
Szerintem a legtöbb verseny GS vereséggel érhetett végig, mert ez volt kb. az 5-6 exploreres futamom a PT-ben, és eddig nem volt oly eset, hogy lejárjon az idő.
Szóval aki bejutott, az már gyakorlatilag nyert.Paja:
Hányszor nyertek a GS-ek a futamotokban? (hányból?)
Tanács, legközelebbi eventekre előjelentkezés (vagy pre-quali) legyen kötelező, mely alapján lehet csinálni futam beosztást (az egy futamon levők kapjanak azonos pass-t, megadott időpontban, megadott szobába könnyűebb lesz bejutni.
Marha nehéz volt belépni... 2 órás próbálkozás kellett hozzá..ami kissé sok.
(Múltkori ctf eventre be se jutottam)
(Ráadásul magyaroknak jóval nehezebb a bejutás jelenleg, mivel amerikában van(nak) a PT server(ei), és ha keletkezik egy üres hely egy szobában, egy amerikai vagy amerikához közeli játékos és kliense is sokkal előbb meglátja, azt a helyet (így ők könnyebben bejutnak)
Szóval mostantól passos eveteket tessék csinálni!
-
Plokijuma
aktív tag
Pont kicsúsztam az 5 percből

Remélem itt nem nyertes "csinálás" lesz, hanem rendes sorsolás. (hogy döntöd-e, hogy kicsalt-e vagy sem?) Elméletileg az event kiírása szerint egyenlő esélye van mindenkinek aki teljesíti a limitet, legyen az épp 48 óra vagy 175 óra. Aki 175 órát csinált az tök feleslegesen "csinált" ennyit. úgy kell neki... mást nem tudok mondani erre.
Én ezért tuti nem fogom éjjel-nappal járatni a gépet
főleg nem több gépet, mint egyesek
168 óra alatt 175 játékóra "kicsit" mókás...Szerk. Most nézem, hogy nem is magyar akit említettem 175 órával. Csak az egyik magyar friend listáján volt rajta ő és emiatt gondoltam magyarnak.
-
Plokijuma
aktív tag
válasz
UnConnecteD
#4876
üzenetére
Akkor ne Wizzel próbálkozz

Én is csak főleg ctf-re jó ballansz tudnék mondani.
Különben is mindenkinek más a vezetési stílusa, így lehet, hogy te és én különböző ballansz beállítással tudnánk a legjobb időt kihozni a Wizzből. Ezt főleg neked kell érezni, hogy mi fekszik neked.
Ráadásul sokszor pályafüggő milyen ballanszt érdemes berakni a kocsiba.
-
Plokijuma
aktív tag
nem fogják kizárni, mivel ez egy reklám a PT-nek az xfire-ön. Jó helyre akarnak kerülni a legtöbbet játszott játékok listáján, amit a játékidő alapján mérnek. Ha jól tudom már bekerült a PT a top 50-be, ami szép eredmény. (igaz, nem ennyi a valós játékidő, mivel sokan csak a tálcára lerakják a játékot, hogy növekedjen a játékidő)
De mivel bekerült a top50-be sokan felfognak figyelni erre a játékra és ki is fogják próbálni, így nő a játékosok száma.Szóval nemhogy kizárnák az ilyeneket, hanem pont ez az érdekük...
-
Plokijuma
aktív tag
válasz
vizibal
#4865
üzenetére
Ha login képernyőn van azt is simán számolja.
Láttam valamely magyarnak a statját, aki az utóbbi héten "175 órát játszott"
(nevét meg nem mondom, mivel az xfire jelenlegi állapota döglött)
Kicsit ellentmondásos, mivel egy hét 168 órából áll
. Szóval valaki többgépen is futtatja éjjel-nappal.
Ha jól emlékszem simán elég a 45+ órás feltételnek teljesülnie, ahhoz kisorsolhassanak. -
Plokijuma
aktív tag
válasz
vizibal
#4842
üzenetére
Kisvardai és vizibal ötletéből kiindulva:
A host minden futamnál beállítana egy kezdő időpontot az adott pályához.
pl.: 14:00
Ami a futamban 1 perc lenne, az a PT-ben egy órányi időt jelentene.
Így lassan, de folyamatosan változna a napszak.
(egy 24 perces futam esetén pont egy napnyi idő telne el. Tehát volt napkelte-napközben-napnyugta-éjszakai vezetés ciklus, nagyon hangulatos lenne)Persze kérdés, hogy grafikailag megoldható-e, és mennyire kéne ehhez átírni a játék alapvető részeit.
Ha lenne (véletlenszerű) dinamikusan változó időjárás, az lenne a hab a tortán. (havazás, eső, köd stb.) Persze mindig különböző intenzítású (és opciónálisan ki/bekapcsolható lenne a nagyobb versenyek miatt)
Éjszaka sűrű havazásban kezdődő verseny, melynek végén, szikrázó napsütés lenne.Vannak ám ötleteim
De ezeket megvalósítani hosszú-hosszú időbe telne, ha megvalósulnak is
Új hozzászólás Aktív témák

- Házimozi belépő szinten
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Adobe Lightroom topic
- Battlefield 6
- A világűrbe repíti az AI-t az NVIDIA és a Starcloud
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Yettel topik
- Arc Raiders
- Pulzust is mér az Apple AirPods Pro 3
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! 10TB WD Purple Pro SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! 0 perces Apple iPhone 16 Pro MAX 256GB okostelefon garanciával hibátlan működéssel
- Új Asus 16 Vivobook WUXGA IPS Nano Ryzen5 7430U 4.3Ghz 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega7 Win11 Garancia
- 122 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (ELKELT)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RTX 5070 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


Egyébként nem hinném, hogy minden kocsi meg van neked full tuninggal 
...


Panama GT 


