Új hozzászólás Aktív témák
-
Ezekiell
veterán
Mert a Nikenak kötelező pénzt adnia szerinted, vagy mi?
Ha ad, ad, ha nem ad, akkor se szolhatsz semmit, az ő pénzük. Ha feltételekkel ad, akkor se kényszerít senki a feltételek elfogadására, lehet am nemet is mondani. Persze amint neked tetsző dologra megy egy cég pénze, és másoknak nem tetszik, akkor onnantól gondolom jön az "ő pénzük azt csinálnak vele amit akarnak" érv, itt meg valahogy egyből más a helyzet. Vicces ez.. . Na mindegy, off vége részemről.
-
David75
őstag
“A Nike nem kényszerítette, csak azt mondta, hogy nem ad több pénzt“
Tehát de facto ellehetetlenítette a csapatot és szerinted ez oké. Főleg ismerve, hogy semmi rasszizmus nem volt a redskins névben hanem olyan volt mint mikor a gyurcsány kirakta egy papíron magára, hogy “én is cigány vagyok”, tehát szolidaritást vállalt egy népcsoporttal.
-
Ezekiell
veterán
Aki a pénzét adja nekik. A Nike nem kényszerítette, csak azt mondta, hogy nem ad több pénzt, ha marad a csapat neve. Joga volt hozzá.
Politikában pedig a cégekre is vonatkozik a First Amendment az USAban, lásd Citizens United per - szóval nem "beleavatkoznak" a politikába hanem élnek a jogaikkal. -
David75
őstag
Más egy társadalmi szerveződés meg egy civil mozgalom és más egy multi aki haszonszerzés reményében kirak egy melegpárt a reklámjába, vagy kirakja a BLM logót az oldalára csak és kizárólag a haszonszerzés reményében. A Nike milyen jogon kényszerítette a Redskins-t névváltoztatásra, miközben egy indián származású edző tiszteletére kapta ezt a nevet s csapat? Melyik társadalom adott nekik erre felhatalmazást?
-
David75
őstag
válasz
olbaidhun #35 üzenetére
Igen szerintem is remek, hogy olyan cégek avatkoznak bele a politikába akiket semmilyen társadalom nem szavazott meg és beállnak többek között a BLM mozgalom mögé miközben az ázsiai országokba szervezik ki a gyártás olyan bérért és olyan feltételekkel ami leginkább a rabszolga tartás kategóriája.
-
Tocso1706
csendes tag
válasz
7Heads Drago #36 üzenetére
Nem gondolnám, hogy éjjelente megjelenne tim cook alvó emberek ágya mellett, fegyvert fogva a fejükhöz, hogy vegyél apple-t genyó, mert meghalsz
Nem használnak ki senkit. Ennyi az ára, ha kifizeted a tiéd, ha nem, nem. Ennyi szerintem, mindenki annyit fizet egy adott termékért, amennyit szerinte ér.
-
olbaidhun
őstag
válasz
Depression #31 üzenetére
"Mit látsz a cikkben? 100%-ot, meg 250m $-t! Na ez a marketing legalja."
Nem érted miről van szó. Ők a COVID-19 ellen dolgoznak ember! Miért kell bántani épp az almát?! Szükség van a célzott, tudatalattira ható marketingre, kell a téma a fórumokba. Sőt egyre jobban szeretem a jó fej multikat. Társadalmi és politikai (!) szerepvállalásuk példa értékű: hiteles. Egyébként a legtöbb ismerőssel egyet értünk abban, hogy kényelmetlenné válna az életünk a kivételes minőségű, csodálatos termékek, legfrissebb verziója nélkül.
-
joey04
titán
válasz
Depression #31 üzenetére
-
Polllen
félisten
A Samsung egyik programja az (Samsung Global Goals, ha rákeresnél), hogy reklámokat jelenít meg a telefon és az ebből befolyó összeg megy jótékonyságra. Azt hiszem még azt is meg tudod adni, hogy melyik programja menjen az elérhetőkből.
Szóval ilyen PR tevékenységet minden multi végez.
-
nozs23
addikt
válasz
Depression #31 üzenetére
Kar, hogy nem hoztal masik peldat, pedig vartam.
-
Depression
veterán
Sosem fogjuk megtudni, hogy az így hírdetett termékekből mennyi extraprofit jött be nekik.
Elhiszem neked, hogy benyeled ezt a maszlagot, de ezek külön erre a célra létrehozott és legyártott cuccok, amik azt üzenik neked, mint vásárlónak, hogy ezt vedd meg, mert ezzel támogatsz egy ügyet, de azt nem tudhatod meg, hogy a sokezer Ft-os árból valójában mennyi megy adományra, és mennyi marad az apple-nél extra profitként.
Mit látsz a cikkben? 100%-ot, meg 250m $-t! Na ez a marketing legalja. -
nozs23
addikt
válasz
Depression #28 üzenetére
"14 éve kötött partnerséget az Apple a HIV és az AIDS ellen évek óta küzdő (RED) szervezettel, ennyi idő alatt közel 250 millió dollárnyi adományt gyűjtöttek össze" ez kb. egy napi profit?
Nem tök mindegy hány napi profit? Az is évi 18 millió dollár. Értem én, hogy mindenért is muszáj őket ekézni, de melyik másik gyártónál tudunk hasonló programról? -
válasz
#40993792 #15 üzenetére
Az Apple marketing része ez a product red. Annyira gazdagok, hogy enélkül is segíthetnek bizonyos területeken, de így, hogy a termékük eladása a cél...Ezzel is reklámot csinálva maguknak...? Sosem tetszett ez a féle marketing... mert azért van pár ilyen cég, melyek így próbálják meg eladni a terméküket.... De hát emiatt (is) gazdagok, a pofátlanság netovábbja!
Miért kell vennem egy terméket ahhoz, hogy támogassak egy rászorulót, beteget, elesettet, stb.? A gyártó által, a fogyasztóra hárítva ezzel a felelősséget, lelkiismereti kérdést csinálva ebből.
Szerencsére van olyan cég, multi, magánszemély, stb., aki nem veri nagy dobra azt, hogy segít másokon esetleg.
-
Depression
veterán
"14 éve kötött partnerséget az Apple a HIV és az AIDS ellen évek óta küzdő (RED) szervezettel, ennyi idő alatt közel 250 millió dollárnyi adományt gyűjtöttek össze" ez kb. egy napi profit?
"Így aztán mostantól a (RED) kezdeményezés partnereként az Apple június 30-ig a (PRODUCT)RED termékek eladásából a támogatásra fordítható bevételek 100%‑ával a Global Fund alapítvány COVID-19-válság leküzdésére irányuló erőfeszítéseit támogatja."
Milyen szépen van megfogalmazva, hogy a támogatásra szánt összeg 100%-át a Covidra szánja, de egy betűvel sincs megemlítve, hogy az applenél a haszon hány %-a fordítható támogatásra. Marketing BS lvl 100. -
Schuler888
senior tag
válasz
neverwinter1 #16 üzenetére
A mikulas pedig pár nap mulva jon (RED) ruhaban..
-
David75
őstag
Gondolom az úgynevezett “communal narcissism”-re gondol. Én sem rajongok azért ha valaki csak azért segít, hogy utána posztolhassa közösségi médián vagy ebben az esetben egy rikító színű csúcstelefonnal jelezze, hogy ő mennyire jó ember. Mondjuk olyan is vesz piros iphone-t aki azt se tudja, hogy segít, csupán az a szín tetszik neki.
-
SE2 esetében a red az tényleg szép vörös , de az újak .... kár volt változtatni rajta .
-
-
k-adi
nagyúr
szóval akkor a töltő árát "adományozzák oda"?
-
bollokcs80
Korrektor
válasz
7Heads Drago #4 üzenetére
Igen, ezt már több tesztelő is megállapította, hogy az idők folyamán változott a Product Red "színkód".
A gesztus szép, bár szerintem az Apple ettől függetlenül is felajánlhatna egy szabad szemmel látható összeget erre a célra.
-
7Heads Drago
veterán
Kár hogy ez a telo nem piros. Sokkal inkább narancs.
-
Mr.Silkó
veterán
Ez így meglehetősen furcsa megállapítás és hozzáállás.
On: tegnap jött meg a Product (RED) körpánt a Watch SE-hez, ugyanilyen színű gyári tokot szinte az összes eddigi iPhone-omhoz rendeltem korábban, eddig a piros iPhone maradt csak ki, de a jövőben egyszer az is beszerzésre kerül majd, ha aktuális lesz a telefon csere. Az meg nyilván külön elégedettséggel tölti el a jószándékú felhasználót, ha a vásárlása valamilyen globális pozitív célt is elősegít valamennyire.
-
joey04
titán
Eddig is elvből nem vettem product red dolgokat, az új/átmeneti cél csak megerősíti ezt.
-
Ezek az Apple-ös fiúk mindig kitalálnak valamit...
(koppintják a Diego-s fiúkat)
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A16 5G 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- iPhone 16 Pro / 128GB / Black Titanium / Gyári kártyafüggetlen (242)
- iPhone 13 Pro / 128GB / Graphite / Gyári kártyafüggetlen (236)
- Karcmentes Apple iPhone 16 Pro Max 256GB Desert Titanium 1OO% ! még 3 Hó Nemzetközi APPLE Garancia
- Vivo 40 256/8GB
- Dell Latitude 5495 Full HD IPS Ryzen 5 pro 2500u Radeon Vega Mobile Gfx i5-8350u verő Bp MPL Foxpost
- iKing.Hu - Nubia Z70 Ultra 5G Black Használt, karcmentes állapotban 12 GB RAM / 256 GB tárhely
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB DDR5 RTX 5060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! 3Dconnexion SpaceMouse Enterprise egér garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A9 2018 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest