Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #32839680 #86 üzenetére

    Éppenséggel ajánlhatnak. Az AMD64-féle 64 bites Long mode teljes mértékben az AMD-é. Annak licenceli, akinek akarja. A konzolra érkező játékok csak ezen a módon futnak. A PS4-en az összes többi mód szimplán le van tiltva.

    (#90) morgyi: Semennyire. A CUDA ott jelent előnyt, hogy a Hyper-Q nem követel resource barrier támogatást. De ezt egyénileg meg kell írni a szabványos kód mellett.

    Igen ezt jelenti az async compute. De ez a GeForce-on nem igazán lehetséges DX12-ben, mert csak a fő parancsprocesszor támogat resource barriert, míg az MGU-k nem.
    A stateless csak azt jelenti, hogy a compute feladatok nincsenek hardverállapothoz kötve. Erre vonatkozóan a DX12-nek nincsenek követelményei, mert ez a hardver belső működése. Ha jót akarsz magadnak, akkor stateless lesz a hardver.

Új hozzászólás Aktív témák