Új hozzászólás Aktív témák
-
M107
addikt
Pont nem erre gondoltam, hanem egy komplex történetre cgi video-kkal, és + történetetkkel a pálya és a grafikai elemek megvannak.
Egy új történet és videók összehozása nem őrdöngős dolog, csak jó csapat és fönők kell hozzá.
Kitalálom én, csak legyen aki megvalósítja.
Minimum pár 10 órás történet pár videóval, belső grafikai motorral és cgi ingame videók
+
Karaktermozgás felépítés és olyan + bevételek lennének. -
zooole
senior tag
"az előbb nemfejlődő látványról, meg 25fps-ről volt szó, most meg már kavarsz a 40-60fps-es cod-al... a standard 30fps (sajnos!) mellett a teljes gen alatt egyre csak szebbek lettek a játékok."
A jelenről volt szó. És lejjebb te is írtad, hogy itt van vége a fejlődésnek. Ugyan ezt írtam. Most akkor mi a gond? A standard 30 FPS. Kivételekkel. A CoD az egyik. Az viszont rusnya, és nem is natív 720p. Az viszont kicsit nevetséges, hogy valaki kijelenti, a konzolban még van, miközben az egyik legnagyobb exkluzív multiplayerben helyenként játszhatatlan.
Látványosabb pedig tényleg nem lesz. GT5-nél sokan döbbentek rá, hogy mi is a helyzet. Nevetségesen recés, mamutfenyőfűrészelésre alkalmas dinamikus árnyékok. A röhejesen szar, 10x10 pixeles alpha effektek. A 4 lapos fák és helyenként egy az egyben PS2 pályák.
A modellek gyönyörűek (mármint a nem a GT4-ből átemelt standart ocsmányságok).
A játékot mondjuk imádom, de technikailag kritikán aluli lett.
A fejlesztési költségek meg nem fognak túl nagyot emelkedni. A legtöbb saját készítésű motor mögött hatalmas kiadó áll, vagy már rég elkészült a motor (Frostbite 2). A többiek meg használják a többit. Cryengine, Unreal. A Crytek, Epic szépen megírta már a motort, a fejlesztőknek csak használnia kell. Viszont ott már nincskülönbség. Sőt! Inkább könnyebb. Lásd: real time cuccok UE4-ben (mondjuk ez Cryengine-ben már megvolt rég)
-
az előbb nemfejlődő látványról, meg 25fps-ről volt szó, most meg már kavarsz a 40-60fps-es cod-al... a standard 30fps (sajnos!) mellett a teljes gen alatt egyre csak szebbek lettek a játékok.
mondjuk szerintem is kb most van vége, az rdr-nél, forza4nél, gt5nél, kz3nál, uncharted3-nál aligha lesz valami is látványosan szebb ezeken a gépeken... idén karácsonyra "kellett" volna az uj gen.
bár ez a kellett sántit: visszasírom én még ezt a mostani gent ugyérzem, ha igazak a pletykák (géphez kötött játékok és társaik), ráadásul első évben/években drágák is lesznek a gépek és egy háromledes trutyiba se szívesen nyúlnék bele korai vásárlóként.
a fejlesztők is csak szivni fognak, lehet átirni az endzsineket brutál árakon, a még jobban elszálló fejlesztési költsgek pedig tovább szűkítik a választékot (rövidebb, egykaptafább, kommerszebb játékok jönnek, mígnem egyszercsak kipukkad ez az egész modell)
-
zooole
senior tag
Mértem. Snow Drift Warzone. Max: 30 Min: 14. Átlag: 24.7
De ezt mérni is fölösleges. Mindenki érzi, aki játszott már 40-60FPS-el akármit. Mondjuk egy CoD-ot.
Aki meg azt mondja, nem látja a különbséget és nem érzi a 100ms-es input lagot. Legyen. Ettől még nem lesz igazuk
Multiplayer-ről volt szó. Az alatt a pár óra alatt én sem tapasztaltam különösebb gondot. Input lag ott is megvolt ennyi.
-
dezz
nagyúr
Tulajdonképpen teljesen kézenfekvő az egész... Az is, hogy ezúttal közös alapokra építkezhetnek és hogy az a közös alap a HSA.
Az Andoidos készülékek is mind nagyon hasonló architektúrára épülnek, de ez ahelyett, hogy gazdaságilag előnytelen lenne, inkább sikertörténetté teszi az egészet. Azaz, bár jópár cég osztozik a piacon, de az a piac dinamikusan nő...
És hát eleve a HSA előnyeivel sincsenek tisztában sokan. Van egy mondás: 2x2 néha 5... Azaz, két dolog összetéve néha több, mint simán a kettő összege. Pontosan így van ez a CPU+GPU párosával is. Ez egy új szintet jelent a fejlődésben, ami új lehetőségek előtt nyitja meg a kaput.
Én nagyon bízom benne, hogy az új konzolok nem csak kb. ugyanazt, de nagyobb felbontással tudják majd, mint a maiak, hanem tényleg egy új szinre emelkedik az egész. Már nagyon ideje lenne az élethűbb grafikának és fizikának! Most nem állok neki keresgélni, de van a Youtube-on pár videó, ami off-line készült egy jóféle fizikai motort tartalmazó 3D rendererrel. Állati jól néznek ki! Ütős lenne, ha kicsit is meg tudnák közelíteni ezt a szintet!
(#4) rudi: Részben a PS3-nak és Xbox360-nak is közös alapjai voltak (PowerPC, sőt a Xenon CPU magjai és a Cell PPE-je lényegében csak az FPU-ban tértek el).
Látsz bármi más alternatívát a HW-re? Vagy az lényegtelen, mert hogy felhő? Vannak ugyebár már felhős gaming cégek, de valahogy nem szárnyalnak a részvényárfolyamaik.
(#21) juzer78: Elképzelhető, hogy ebben mindketten maradnak a saját megközelítésüknél. Ez persze némi kényelmetlenséget jelent a fejlesztők számára, de még mindig jóval kevesebbet, mint két teljesen eltérő HW.
(#36) Edenyke: Az exklúzív fejlesztéseket vagy az egyik konzolgyártó finanszírozza, vagy eleve házon belül (leánycégnél) készülnek. Így nem tehetik meg a fejlesztők, hogy gondolnak egyet és kiadják a másik gépre is.
(#43) lenox: Nyilván nem lesz ilyen szintű kompatibilitás.
(#44) Löncsi: Ez csak a teljesen (jogilag és gazdaságilag is) független fejlesztőcégekre igaz - de azokra nem is jellemző az exklúzív fejlesztés...
(#61) Abu85: "Egy mai top APU keresztbe lenyeli a PS3 és az Xbox 360 teljes hardverét."
Azért ez nem minden szempontból igaz. Bár a mai APU-k elméleti peakje 4x több, mint a Cellé, a merőben eltérő belső felépítés miatt összetettebb (computing) feladatokban a Cell (egy jól megírt kóddal) így is felülbírhatja a másikat.
-
Def26
félisten
Inkább arra feküdjenek, hogy minél hamarabb jöjjenek a gépek.
-
M107
addikt
Nagyon inkább az élmény és a játék hosszúság veszett ki a mai játékokból.
Szép csillivilli grafika, de rövid lineáris kevésbé gondolkodtató stb-stbItt van pl a Mafia 2 meg van az alaptörténet meddig tartana új videókat és történeteket kitalálni.
A pályák a grafika már úgy is kész, de ez a többi játékra is igaz. -
zooole
senior tag
válasz
socialkiller #5 üzenetére
"PS3 Expert vagyok" --> "Mert még bőven van tartalék a PS3-ban amit majd csak a jövő játékai tudnak kihasználni"
Durván üti egymást a kettő. Multiplatform kizárt, az már most tömény fos. Úgy szenvednek alattuk a mostani konzolok, hogy rossz nézni. Exkluzívok pedig megálltak a grafikai fejlődésben (vagy rosszabb, lásd KZ3 átlag 25-ös framerate).
Jó vicc. Attól még, hogy a fejlesztők ki tudnak hozni valami szépet végre a konzolból egy tök lineáris pályán, 720p-ben nagyrészt semmiféle AA-val. Nagy teljesítmény. Egyértelmá, hogy nem elavult akonzol. De jó vicc
-
vinibali
őstag
nagyon kétélű ez a fegyver... mondjuk valaki csak GT miatt venne Sonyt, de ha ugyan ez megjelenne Xboxra is, talán megvenné azt, mert úgyis szeret még az akármivel játszani. vagy fordítva. ez persze, csak elméleti síkon él
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egy mai top APU keresztbe lenyeli a PS3 és az Xbox 360 teljes hardverét. Majd 10x nagyobb tempóra képes egy A10-5800K APU. Persze ez még mindig szimpla integráció, de a következő generációs fejlesztések már architekturális integrálást szekerét tolják meg. PC-n ilyen lesz az AMD Kaveri, az NVIDIA Maxwell és az Intel Skylake APU. Konzolba nyilván lesznek speckó igények, hiszen a Sony és az MS is nagy megrendelő lenne.
Semmi spéci dolog nincs abban, ha követik az AMD, az NV és az Intel, illetve alapvetően a többiek jövőképét az integrálásról.Írja a cikk, hogy no x86. Ennek megfelelően nyilván az AMD-hez sem mentek AMD64-et licencelni. Ezért tervezi az NV a Denver processzorát ARMv8-ra, mert erre van licencük.
-
Loha
veterán
Nem fogok megint belemenni ebbe az APU-s vitába, de a PS3 is dedikált CPU és GPU, ahogy az Xbox is. Nyugodtan mondhatsz példát APU-s csúcsgrafikára.
A konzolok grafikája már nagyon elavult, csak néhány esetben ez kevésbé feltűnő. A PS3 azt is megmutatta, hogy nem érdemes túl spéci hardverre építeni, mert az exkluzív játékok kivételével, mindenütt csak hátrányt jelent, optimalizálás terén.Ezt az Intel és az NV együtt képtelen megtenni, vagy csak akkor, ha az Intel ad az NV-nek licenceket. Itt volt vmi licenc csere: NVIDIA Gets Access To Unspecified Intel Microprocessor Patents.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
És attól, hogy az AMD-től elment Bob Feldstein (aki állítólag az Xbox projectet intézte), az MS rögtön kidob kb. ~3 évnyi munkát, és újratervezi alapjairól az egészet? Ez az új Xbox megjelenését 2016-ra tolná. Persze csak akkor, ha nem NV-t terveztek eredetileg bele.
Az Eurogamer Atomot írt.
Akkor ne IGP-re gondolj, hanem heterogén módon programozható processzorra. Ezzel is lehet csúcsgrafikát csinálni, sőt, sokkal többre is képes, mint egy homogén többmagos processzor. A PS3-nak is ez volt az alapkoncepciója a Cellel, csak hat éve még nem volt meg hozzá a technika. De a Cell mindenkit lesokkolt, és meggyőződésem, hogy a Sony volt ennek az egész heterogén iránynak a katalizátora, mert megmutatta, hogy az elméletben ígéretes elv működik a gyakorlatban is. Ma már mindenki a heterogén érába tervez.
Ebből a szempontból fontos, hogy a LOC és a TOC erőforrásokat úgy tervezzék, hogy egymást kiegészítsék. Ezt az Intel és az NV együtt képtelen megtenni, vagy csak akkor, ha az Intel ad az NV-nek licenceket. De ezt nem tették meg, így ha NV grafikus vezérlő lesz az új Xboxban, akkor kizárt dolog, hogy Intel processzor legyen mellette a lapkában, mert nem lennének képesek koherens módon megosztani egymással a rendszermemóriát, illetve értelme sem lenne, mert nem kezelnék az erőforrások ugyanazokat a pointereket. Ezeket a fejlesztők kérik, mert erre szeretnének haladni.
Az pedig téves sztereotípia, hogy csak a dedikált GPU-val lehet elérni csúcsgrafikát. A szoros integráció jóval kifizetődőbb. Csak csorgatja az ember nyálát, ha megnéz egy PS3 exkluzív játékot, és annak technikai képességeit, és ma a Cell+RSX-nél már nagyságrendekkel erősebb SoC is fejleszthető. -
Loha
veterán
Bob Feldstein, az AMD konzolos embere -> NVIDIA Szerintem Sandy Bridge lehet az a 8 magos CPU, meg mondjuk egy Kepler.
Én IGP-re nem is gondolok, az csak akkor jöhet szóba, ha nem csúcsgrafika lesz a cél. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Persze megvolt. A 8 magos Atomnál abba is hagytam az olvasást. Illetve ugye tudjuk, hogy az új generációs Xbox lenyűgöző képességeiről (ahogy Neal fogalmazott) az AMD beszélt először, ráadásul hivatalosan. Miért is tették volna ezt, ha nem lenne benne AMD hardver. De mint mondtam, sok a hardverrel kapcsolatos spekuláció. Már mindent összeházasítottak a rendszerrel. A következő héten majd más lesz benne.
Jelenleg a logikából érdemes kiindulni. A hardvernek már kész kell lennie, ha 2014 előtt lesz a start. Jelenleg igen erős az a logika, hogy olyan rendszer kell, ahol a CPU-t és a IGP-t egymáshoz tervezik. Mivel az NV-nek nincs x86 licence, így kizárt dolog, hogy x86-os processzort raknak a rendszerbe, ha mellette NV IGP lesz.
-
Loha
veterán
Nem tudom, hogy ez megvolt-e?
Xbox Durango
Intel proci + NVIDIA GPU? -
Paci.
tag
Ööö...
Nem mintha a napokban emlegetett merevlemez mizériára utalnék, de majdnem kartellgyanús a dolog
Persze elvileg mind jól járunk, ha összefognak. -
8nemesis8
veterán
Összefonódásról nem is beszéltem, pusztán a megbeszéléseknél kérdés ki mennyire lesz hajlandó engedni, mert ugye kell a feleknek.
Ebből következően új fejlesztések kellenek hardverhez szerintem és maga a konzol szoftveréhez is. Nem kérdés, hogy megtérülne jó eséllyel..Várom a fejleményeket!
-
8nemesis8
veterán
Jó is lenne, de ki tudja valóban tudnának e együtt működni "öldöklés" nélkül!?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A nem exkluzív játék is megéri a hardvergyártóknak, annak az eladásából is részesülnek. A konzolt viszont az exkluzív játékok viszik a hátán. Konkrétan az exkluzív tartalom adja el a gépet.
Teljes kompatibilítást szerintem nem akarnak. Azt akarják, hogy a multiplatform címek fejlesztőinek jóval kevesebb munkájuk legyen a portolással. Ma ez a PS3-on és Xbox 360-on futó címeknél messze nincs így, mert a két rendszer koncepciója is nagyon különbözik. Ha a koncepció szintjén közösek az alapok, akkor egy AAA kategóriás multiplatform cím fejlesztési költségéből jelentős összeg spórolható meg, hiszen nem kell kutatni azt, hogy az egyes feladatokat hogyan lehetne a két konzolon hatékonyan megoldani. Ez teljesen reális meglátás szerintem. Ettől az exkluzivitás nem szűnik meg, mert az csak üzleti szempontok miatt létezik. A multiplatform fejlesztések, viszont kisebb költségből, és gyorsabban készülhetnének el. Egyértelmű, hogy utóbbi mindenkinek win szituáció. -
shaddam
aktív tag
Szegény szerencsétlen fejlesztők nem lesz mire fogniuk ha szar a játék. Én azt mondom jó lesz ez ha hasonló az alap, bár aki kretén fejlesztő semennyivel se fog többet foglalkozni a finomhangolással hiába szabadul fel erre erőforrás. Legyen jó a játék felőlem idomított hörcsögök is renderelhetnek a dobozban, nem érdekel.
-
lenox
veterán
En azt a reszet nem ertem, hogy a nem exkluziv jatek egyaltalan nem eri meg a hardver gyartonak, nem? Adja a konzolt bekerulesi aron vagy olcsobban, es a jatekon akar kaszalni, de aki a jatekot fejleszti az mar nem is az o konzoljara fejleszt, hanem masikra, de a kompatibilitas okan (marmint en ebben azert ketelkednek, de tegyuk fel hogy) az oven is fut, de abbol o semmi penzt nem kap. Ennek mi ertelme van? Egy ertelmet tudnam felfedezni, ha esetleg az MS eppen meg akarna venni a Sony konzol uzletagat.
-
Zirowe
nagyúr
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #34 üzenetére
A szoftverfejlesztés sajnos nem így működik. Szabványos hardverek esetén sem, szóval ez a "csak konfig fájl és máris szebb" sose fog megvalósulni. Technikai korlátok miatt, nem akarat hiánya miatt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
És mi akadályozza meg őket abban, hogy még akár ugyanazzal a hardverrel is exkluzív címeket adjanak a géphez? Mert ez nem technika, hanem inkább üzleti döntés kérdése. Az egyes multiplatform játékok DLC-i sem azért vannak csak az egyik konzolra, mert a másik hardvere kevés. Egyszerű üzleti döntés volt.
-
Zirowe
nagyúr
Szerintem meg ez sosem fog megvalosulni.
Minden konzolgyarto elemi erdeke az exkluziv cim, hisz ez egy vonzero az adott konzolnak,ha mindegyikre elerheto minden, csak nuansznyi kulonbseg van, akkor csokken a verseny. -
Beri78
őstag
jaj de jó is lenne ez
-
TESCO-Zsömle
titán
Tudod ebbe az egészbe az a félelmetes, hogy gyakorlatilag a legnagyobb hátrányát dolgozhatják le a konzoloknak. Gondolj bele. 2-3 év után kiadnak egy erősebb konzolt, és csak megdobják a régi játékot egy új konfig. fájllal, hogy szebben fusson.
Ráadásul a PC is erőteljesen a HSA felé tendál, ami garantálja a multiplatform játékok futtathatóságát minden elegendő erőforrással rendelkező HSA platformon. A játékba csak be kell építeni egy sor előre megadott beállítás-profilt az adott platformokhoz, és kész. Sima konfigurációs fájlokról lenne szó. PC-n meg továbbra is lehetne bűvészkedni...
-
M107
addikt
+1
Szerény véleményem szerint hatalmas üzlet és bevételt fog jelenteni mindkettőjük számára, nem rossz az irány így kellett volna már a PS3 és az X-BOX 360 megjelenésekor is.
Megjelenik a Game kipengeted a lovét érte, és beteszed akár a Microsoft akár a Sony konzoljába viszi.
Persze az adott konzolra jellemző tudással.Rájöttek együtt fejleszteni jobb mint egymás ellen főleg a mai világban ahol a jövő kiszámíthatatlan mind pénzügyileg mind másképp nagy cégek építenek le, mennek csőbe, tűnnek el.
-
zseko
veterán
Szóval könnyen átjárható lesz, és átportolhatóak lesznek a játékok. Tehát mégkevesebb idő alatt még több szemetet lehet gyártani még több rendszerre mégtöbb pénzért.
-
banhammer
veterán
Közös lónak túrós a háta.
-
GIJoe
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #25 üzenetére
oké fail, jóra gondoltam rosszul írtam, megadod a címed küldök 1 fél túrórúdit
-
dtracer
tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A konzolok speciális API-jainak különbségei nem jelentenek túl nagy problémát, ha a hardver szempontjából a funkcionális képességek megegyeznek. De ha például a HSA-t vesszük alapul, akkor írható bele grafikus futószalag (akár a HSA alapítvány is kreálhat egyet), és onnantól kezdve a semmit nem kell módosítani a renderen a portolásnál.
-
juzer78
tag
Nekem csak egy kérdésem, vagy felvetésem lenne, a PS3 OpenGL-t használ a Xbox360 egy DirectX 9-10 vegyítésfélét, most akkor mi lesz? A Microsoft nem fog OpenGL-ezni, talán a Sony kapná meg a DirectX-et? Mibe fájhat ez nekik???
-
Valdez
őstag
Furcsa lenne egyből a legdrágább ramokkal szerelnék a cuccokat, kiindulva abból, hogy a mostaniakban azért van olyan kevés mert "drága" volt annak idején, ezért ezen spóroltak.
Mostmeg egyből ddr4? Ha igaz is, akkor tesznek bele 1-2gb-ot aztán megint az lesz mint most, hogy kevés, mert drága. -
GIJoe
addikt
válasz
lionhearted #15 üzenetére
Miről beszélsz Emese? Nincs kivel b*szakodni ma? Keress valami FPSt, és kösd le magad!
Tessék: A Samsung már szállítja az első DDR4-es memóriamodul mintáját
A PS3 ban XDR van miért ne lehetne XDR2? Vagy a VGAnál is jó-ideje DDR5 van, szerinted nem bír potenciállal ez a 2 cikkben említett cégnév hogy rendeljen vmi extra előrehaladott terméket? -
-
Löncsi
őstag
Érdekes, akkor a 2 konzol között gyors lesz az átjárás.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A kiszivárgott speckókat nem biztos, hogy ma még komolyan kell venni. Jövőhétre lehet olyan pletyka, ami rambust mond.
Ezek csak a legújabb pletykák, de hétről-hétre jön valami új. Egyébként a DDR4 logikus. A várható konzolfrissítés 2013 vége. A DDR4 ekkora piacon lesz, bár nem nagy tételben. Ez lesz ekkor a legfejlettebb memória, és 2014-ben már terjedhet is. PC-n persze inkább 2015-ben fog komolyan terjedni.
-
tDr1v3r
veterán
válasz
socialkiller #5 üzenetére
"a jövő játékai"
a jövő exxklúzív játékai
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az biztos, hogy készül. Kérdés, hogy mi.
Jelenleg több kódnév kering a neten. A Thebe kódnevet fejlesztőktől is lehet hallani. Valószínű, hogy ez a PS4, mert az AMD-től távozott Bob Feldstein dolgozott egy Thebe kódnevű projekten a Sony-val. Tehát sanszos, hogy ugyanaz a kettő. Vagyis a hasonlóság talán nem véletlen.
Az Xbox kódnevéről keveset tudni, legalábbis jóval több az opció, de újabban előkerült egy Kryptos kódnév, és egyre többen mondják.
Hardverből sok alternatíva van, de újabban felmerült egy-egy SoC, ami egységesen 4 darab AMD Jaguart és három darab AMD GCN CU-t tartalmaz, míg a memóriavezérlő DDR4-es, és teljes a HSA támogatás az összes kiterjesztéssel. Utóbbi azért lehet a Sony-nak és az MS-nek jó, mert azzal, hogy HSA-ra írják a játékokat, lényegében egyszerre megoldják a könnyű portolást, illetve a HSA alapkoncepciója a WORA elv, azaz a "write once, run anywhere". Ha később csinálnak egy új hardvert, ami ugyanazoknak a HSA specifikációknak felel meg mint a régi, akkor nulla módosítást kell végrehajtani a régi játékokon ahhoz, hogy tökéletesen fussanak. Ez azt is jelenti, hogy jóval sűrűbben lehet a konzolt frissíteni, hiszen a legnagyobb hátráltató tényező, vagyis a visszafelé kompatibilitás a HSA-n keresztül mindig tökéletes lesz, hiszen a HSAIL nem változott meg. Ez még a kézikonzoloknál is hasznos lehet, hiszen ma úgy néz ki, hogy a kevés tartalom a gond. Ha egy új kézikonzol hardvere támogatná a HSA-t, akkor oda is baromi egyszerű lenne AAA játékot portolni, hiszen lényegében csak a content lebutításával kell törődni (ami azért nem nagy meló, hiszen a grafika mindig is jól skálázható volt), a programkódot akár változatlanul is lehetne hagyni. És ami még fontos, hogy a HSA már független az AMD-től, vagyis az ARM és az ImgTec képes lesz olyan hardvert csinálni, ami megfelel a speckóknak. Az persze világos, hogy ez időbe telik, hiszen mégis az AMD dolgozta ki az alapokat, és ez az elején előny, hiszen nem csak a szoftveres, hanem a hardveres oldalon is dolgoztak, így leghamarabb az AMD fog minden újítást bevezetni, de rövid időn belül felzárkóznak a kiterjesztések támogatásában a partnerek, szóval bármikor cserélhető a hardver a HSA-t támogató cégek között. És az eddig megírt címek a hardver cseréjével nem törődnek. A kompatibilitás biztosított a HSAIL-en keresztül.
És végül a felhő. Én nem hiszem, hogy ez elsődleges szempont, mert nagyon vérzik még az egész, de extra szolgáltatás oldaláról fontos lehet. A HSA szintén előny, mert bármilyen hardvert rakhatsz a felhőbe, ami megfelel a HSA speckóknak, és az elkészített játékok kompatibilitása megoldott a kód módosítása nélkül.
Ebbe a körbe esetleg a Nintendo is beszállhat később, ha akarnak. -
Valdez
őstag
válasz
socialkiller #5 üzenetére
Hát persze
-
wednesday
őstag
válasz
socialkiller #5 üzenetére
Van még benne tartalék, ha direktbe a PS3-ra fejlesztik a játékot. De ha kijön a MS egy új konzollal és jönnek kifelé a multiplatform játékok, akkor a PS3 könnyen hátrányba kerülne. Pontosan azért, mert a fejlesztők nem fogják annyira figyelembe venni az eltérő felépítést.
Erről is szól a cikk, viszont ha lesz összefogás könnyen lehet, hogy meg kell várni egymást a konzolok kiadásával.
-
moli.hu
őstag
szerintem ez nagyon rossz otlet, foleg a cikkben levo utolso mondat miatt
-
socialkiller
tag
Szerintem a Sony részéről még ráér a generáció váltás
Mert még bőven van tartalék a PS3-ban amit majd csak a jövő játékai tudnak kihasználni
-
Angel1981
veterán
Jó lenne, ha végre már elkezdenének hivatalos infók is szivárogni róluk - a SONY tudtommal még azt sem erősítette meg hivatalosan, hogy egyáltalán készülne a PS3 utódja...
-
PC?
-
GIJoe
addikt
100$-os Ouya kell nekünk!
Új hozzászólás Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro Max 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3375, 100% Akkumulátor
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Surface Laptop 7 Business edition - Intel Core ultra 5 236V energiahatékonyabb az intelnél! -olvass
- Intel Core i5-9500 / i5-9500T / i7-8700 / i7-9700 CPU, processzor - Számla, garancia
- PlayStation DualSense Edge kontroller AKCIÓ!!! // Számla + Garancia //
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest