Új hozzászólás Aktív témák

  • P1eTr0

    aktív tag

    válasz Smith890 #4936 üzenetére

    Nekem utóbb olyan hibával volt szervízbe, hogy a gép nem kapcsolt be. Töltőn sem, anélkül sem. Nekem ezt kb. 3 nap alatt megoldották (mivel be tudtam utána kapcsolni, így a szervízelés sikeres volt).

    A mostani hiba (ami már akkor is létezett, csak elfelejtettem megírni nekik), hogy a memóriakártyát random módon leválasztódik és ha nincs szerencsém, csak úgy lehet újracsatlakoztatni, ha restartolom a tabot. Hétfőn jutott el a Cordonhoz, tegnap már jelezték, hogy kész.

    Kíváncsi leszek, mi lesz a papírra írra. Az itteni tapasztalatok alapján alaplap csere, ami ebbe az időintervallumba bele is férne (nem tudom ezt ott helyben meg tudják-e oldalni). Remélem nem lesz gond, mert lassan lejár a garanciaidő.

    Egyébként én simán visszaküldeném nekik az eredeti hibák leírásával, akár az akksi lemerített állapotában.

Új hozzászólás Aktív témák