Új hozzászólás Aktív témák
-
atike
nagyúr
Imádom az ilyen statisztikákat... Azt lehet belőlük kihozni, amit csak a megrendelő akar.
Elég sok androidos teló van a környezetemben (és folyamatosan nő az arány, és a növekedés aránya is), de minimális hardveres hibáról tudok...
-
Maxentius
addikt
A megrendelést egészen biztosan a sötét oldal májkroszoft/epöl cégei rendelték meg...
-
Az a baj, hogy nem nagyon tudjuk, hogy épp melyik szeletével foglalkoznak azok akik készítették a felmérést. A másik nagy probléma hogy az Android nem csak egy telefonmárkához kötött szoftver.
-
=Mentor=
őstag
Én inkább gyártókra bontva készítenék meghibásodás statisztikát, nem operációs rendszerekre...
-
Depression
veterán
Ha abból, a 13-dik oldalon szereplő ábrából bármilyen adatot kiveszel, megeszem a kalapom.
Kihozták az androidot mumusként, a végén szerepel, hogy ők tudják rá a megoldást (persze jó pénzért), és hogy nem szponzorálta őket senki. Az egész jelentés az androidról szól, és viszonyítási alapként megemlítettek más os-eket is.
És igen, egy lejárató kampányban nincs szükség tényleges adatokra.
Nem érdekel, hogy mennyire utálod a guglit, de azért csak észrevehetnéd te is, ha valaki csak mocskolódik.
Az egész lényege itt van:
"Android has arguably done more than any other technology to develop and democratize the smartphone
market. Its growth will continue but will always be hindered by the disconnect that exists between Google,
manufacturers and the operator. Mobile operator infrastructures are in need of evolution not only to react
and manage this disconnect but to manage the requirements of the next billion smartphone users.
To understand how to overcome these challenges, and maximize your Android investments, please contact
info@wds.co or visit www.wds.co" -
bambano
titán
válasz
Depression #48 üzenetére
"Tehát pl. sehol nem szerepel, hogy a 600k hívás hány százaléka melyik os-hez kapcsolódik.": az a tény, hogy egyrészt ezekre az adatokra nemigen van szükség, másrészt meg valójában egészen pontosan (ha nem is teljesen pontosan) szerepel a jelentésben erre a kérdésre a válasz (13. oldal), csak téged ez nem érdekel, egy kiváló alkalom arra, hogy befejezzem itt a szócséplést.
-
Depression
veterán
Végigolvastam az egész kimutatást. Inkább önreklámnak tűnik az egész, felhasználva ezt a statisztikát általános félelemkeltésre.
Semmi olyan kimutatást nem lehet elfogadni, ahol nem szerepelnek alapvető dolgok. Tehát pl. sehol nem szerepel, hogy a 600k hívás hány százaléka melyik os-hez kapcsolódik. Ez nem is hiány, hanem sokkal inkább szándékos kihagyás. Mégpedig azért, mert akkor valószínűleg nem lehetne az androidos pánikkeltést meglovagolni.Mégpedig az egésznek a lényege, hogy a végén ott van, hogy ha ezt a szolgáltatók el akarják kerülni, akkor keressék fel a wds-t.
-
bambano
titán
válasz
Depression #46 üzenetére
attól, hogy a garanciális esetenkénti költségben nem szerepel az összeladás, még senki nem mondta, hogy a cégeket nem is érdekli...
-
Depression
veterán
Jó, legyen! Csak akkor azt mond meg, hogy úgy, ahogyan te írod, ki veszi figyelembe. Tehát egy olyan cég, akinek nincs bevétele az értékesítésből (nem érdekli az eladások száma), de rá hárulnak a garanciális költségek, márkától függetlenül.
Én nem ismerek ilyet, de érdekelne, ha te tudsz.
-
bambano
titán
válasz
Depression #43 üzenetére
tényleg semmi ráció nincs abban, hogy egy költségnembe olyan tételeket vegyél figyelembe, amikhez semmi köze.
Ha 100 telefonom rossz, akkor pontosan ugyanannyi callcenteres ember kell, akár 200-at adtam el belőle, akár 200k-t. A posta pontosan ugyanannyiért vesz fel egy csomagot és szállítja be a gyárba vagy a javítóbázisra, függetlenül attól, hogy másik 100 vagy másik 199k telefont *NEM* szállít be. A 100 rossz telefon megjavítására pontosan ugyanannyi emberóra szükséges, akár 100 akár 199k másik telefon van a világon, ami nem került be a javítóbázisra.
Teljesen felesleges erőltetni, a hibátlan készülékek darabszáma nem focizik abban a kérdésben, hogy egy hibás javítása mennyibe került.
20k androidos/20k webos-es: én nem beszéltem erről a kérdésről, ne tereld el a témát. Én arról beszéltem, hogy 100 darab androidos vagy 100 ezer darab androidos. hogy mibe kerül egy androidos telefon javítása, abban aztán végképp de rohadtul nem focizik, hogy 50 vagy 50k webos-es telefont adtak el még ettől függetlenül.
"A garanciális költség nehogy már a meghibásodási arány nélkül kerüljön kiszámításra!": hogy másképp? hogyan másképp akarod kiszámolni úgy a garis költséget, hogy köze is legyen a valósághoz?
-
Depression
veterán
A garanciális költség nehogy már a meghibásodási arány nélkül kerüljön kiszámításra!
Eltúlzott számokkal: 20k androidos készülékből 10 hibás, 9 nem hardver, 1 igen.
20k eladott webOS telefonból 10k hibás 9900 nem hardver, 100 igen. Mégis melyiknek lesz alacsonyabb a szervíz költsége? Mert a te elméleted szerint sokkal jobban megéri webOS-t értékesíteni. Semmi ráció nincs benne. -
zed01
őstag
Az Apple meg legközelebb még a levegővételt is levédeti és a jövőben licensz díjat kell fizetni a lélegzésért nekik. Ritka egy gusztustalan cég.
-
bambano
titán
válasz
Maxentius #37 üzenetére
"úgy biztosan kevesebb dzsunka csoda halna meg...": ebből a félmondatodból én nem azt olvastam ki eredetileg, hogy sebesség problémád van, hanem azt, hogy elszáll. az egyik a röccenésfetisiszták témaköre, a másik meg valós bug, tehát nagyon nem egyenlő a két dolog.
Persze, a dalvik lassítja a rendszert, ezt senki nem tagadja, de az az állítás, hogy a dalvik meg a gagyi hardverek összeférhetetlensége lerohadást okoz, ezen felmérés szerint megdőlt.
-
bambano
titán
válasz
Depression #36 üzenetére
súlyosan téves.
egy rossz telefonnal akkor is ugyanannyiba kerül foglalkozni, ha 10 másik hibátlant adtál el mellette vagy 200-at. abszolút teljesen tökmindegy, hogy hány jó telefonra jut egy rossz, ha a garanciális költséget akarod megtudni.egyébként pedig a jelentés a direct support costs-ról szól. Következésképp a hibátlan telefonok költségének nem kellene benne szerepelnie, se a darabszámának, még akkor sem, ha pontosan lehet tudni, hogy ebben a kategóriában a hibátlan telefonok költsége mennyi.
"Egy eladónak egyféleképpen kell gondolkoznia ezen a téren.": ez is vaskos marhaság, az eladónak olyan adatokra is szüksége van, hogy azoknál a telefonoknál, ahol garanciális ügyintézést vettek igénybe, mi volt a probléma. Ha szoftver bajok voltak, lehet sw upgrade-t csinálni, ha hardver bajok, akkor nem árt tudni, hogy konkrétabban mi, mert azzal a beszállítóval kell veszekedni. Ha az ügyfél nem boldogult az egyébként jó telefonnal, akkor meg doksit kell rendesebbet írni. Ez az egyféleképpen gondolkodhat csak felfogás kőkori és undorító, mellesleg a fentiek alapján téves is.
"az iPhone problémáinak 93%-ban szoftveres gond az eredete.": ez kb. akkor lenne kimutatva, ha az ügyfélszolgálatokat csak hardveres vagy szoftveres hibával lehetne felhívni. de itt max. az lett kimutatva, hogy hardveres gond 7%, nem hardveres gond 93%. Vegyük észre, hogy a szoftveres gond halmaz és a nem hardveres gond halmaz nem azonos.
-
Depression
veterán
Egy eladónak egyféleképpen kell gondolkoznia ezen a téren. Szoftverhibás telefon/eladott telefonok száma, illetve hardverhibás telefon/eladott telefonok száma. Ez statisztika, és releváns, így egyértelműen kiderül, hogy mennyit kell foglalkozni vele, illetve mennyi plusz költséget jelent.
Viszont mindez teljesen értelmetlenné válik, amint a hibátlan működésű telefonokat nem vesszük figyelembe. Innetől kezdve a cikk címe bull-shit, hisz nincs sehol meghibásodási arány, viszont a következő hype-olható címötlet egyértelműen ki lett mutatva: 'az iPhone problémáinak 93%-ban szoftveres gond az eredete.''
Mert ez tényleg ki lett mutatva. -
bambano
titán
válasz
Depression #27 üzenetére
miért nem olvastad el a linkelt kimutatást?
(#28) remington2: te is, dettó. ott van a végén, hogy nem szponzorált felmérés volt. márpedig szerintem a 300 millió felperes hazájában ilyennel nem szokás kamuzni.
(#33) Maxentius: miért kellene kihajítani a dalvikot? a dalvikkal is kevesebb baj van a kompatibilitással, mint az iosnál, akkor minek?
-
Sofian
őstag
Maga a "kutatás" alapfelvetése h*lyeség... Mutasson már nekem valaki egy androidos hardvert..... Sőt előbb mutasson nekem valaki egy LInux-os intel CPU-t meg egy Win8-as DDR3 memóriát.... Ha ez megvan szeretnék egy ubuntus LCD monitort is látni....
-
Maxentius
addikt
Nagy rendszereknek tipikusan amcsi rendszerek vannak titulálva, a Symbian akkor is ki lett volna az összehasonlításból hagyva, ha népszerűbb lenne, mint most.
Btw ez a hír most nem a Mobilarenán kellene hogy legyen?
-
Narxis
nagyúr
válasz
Brutális eb #9 üzenetére
Pontosan. Kereslet-kínálat. Ha van tömeges igény az olcsó okostelefonokra akkor lesznek olcsó okostelefonok.
-
remington2
senior tag
"piackutató felmérése szerint"
Magyarán valamelyik konkurens gyártó által megrendelt, fizetett mocskolódás. Mint a bankoknál és a "minősítőintézeteknél".
-
Depression
veterán
Teljesen idiótaság a felmérés kimutatása. A 600k hívás mind vélhetően hibás működés miatt történt.
Tehát a kimutatás csak arra jó, hogy valójában a ios és wp7 userek sokkal többet telefonálnak a szoftver hibája miatt. Hogy ebből hogy lehet kihozni az androidot vesztesként meg végképp nem bírom felfogni.
-
válasz
#65675776 #22 üzenetére
hát kezdem hülyének érezni magam.
mondjuk, hogy a 100ezer hibás telefonból 80ezer bada-s samsung, ebből még nem következik, hogy a bada-s telefonok a legromlékonyabbak, mert ha 10-ből 9 telefon bada-s, akkor az kifejezetten jó arány.
vagy Te a címet úgy értelmezed, hogy az Android-os telefonok legjellemzőbb hibája a hardver hiba? mert nekem azt jelenti a cím, hogy az Android-os telefonokhoz használják a legvacakabb hardvereket, rosszabbat, mint az iOS-eseknél, vagy a Symbian-osoknál.
már csak azért is, mert a táblázatban felsorolt hibák, mind-mind hw alapú hibáknak tűnnek -
bambano
titán
na ez a sírva röhögős: h'ware conflict kategóriában legtöbb hívást a blackberrysek, második legtöbbet az ios-osok, harmadik legtöbbet az androidosok, 4. legtöbbet a wp-sek hívtak.
tehát a hulladék, széttöredezett, inkkompatibilis hardverekre felgányolt android hardver kompatibilitásával *KEVESEBB* baj van, mint az egygyártó egy vas egy os szemléletű ios-nál.
muhahaha -
bambano
titán
válasz
#65675776 #20 üzenetére
idézet a jelentésből: 10. oldal. 4-es kép aláírása:
"fig4: hardvare related calls as a percentage of all technical support calls".abból, hogy azt a kérdést, hogy mi is hibásodott meg, már os szerinti bontásban ábrázolják a 6. ábrán, elég egyértelmű, hogy ott nincs platform szerinti bontás.
-
Tigerclaw
nagyúr
Azt számításba vették, hogy melyikből mennyi fogy, és ahhoz nézték a meghibásodás arányát, de azt nem vették számításba, hogy amíg az ios, a blackberry és a wp7 szinte teljes mértékben drága prémium kategóriás telefonokon fut, addig az androidot mindenféle telefonra rakják a legolcsóbbtól a legdrágábbig és maga az eloszlás is valószínűleg azt mutatja, hogy az android os telefonok 70%-a alsó kategóriás, 20%-a középkategóriás és csak 10%-a felső kategóriás. A felmérésből az derült ki, hogy a 20 ezer forintos telefonok gyakrabban hibásodnak meg a 100-150 ezres telefonoknál.
-
de akkor a platformon belüli vizsgálat alapján hogy rangsorolják az android-ot utolsónak a platformok között?
Mellesleg még jó, hogy BlackBerry-nél a leggyakoribbak a gomb hibák. Az a meglepő, hogy nem az iphone-nál a legritkábbak...
(HTC Desire-öknek egyébként típushibája, hogy a mikrokapcsolók elkezdenek szarakodni a gombokban)
-
Persze, csak a kedves kutatók egy dolgot felejtettek ki, méghozzá azt, hogy jelenleg legtöbben az Android telefont vesznek, így nem csoda, hogy az IPhone, vagy a Windows Phone készülékek hibásodnak meg, mivel azt kevesebben veszik meg, tehát ez még nem mérvadó, hogy az Android a legrosszabb. Sőt tovább megyek, ezek általában hardver hiba, így tök mindegy, hogy pl. a Samsung Galaxy S készüléken Android, vagy Windows Phone van rajta, ha valamelyik alkatrésze nem jó, akkor nem is fog tökéletesen működni.
-
azbest
félisten
"A WDS úgy számol, hogy egy-egy hardverhibás készülék a szolgáltatóknak körülbelül 130 dollárba kerül, és ez azt jelenti, hogy évente globálisan kétmilliárd dollárnyi kiadást jelenthet."
Nade mennyi nyereséget jelent, hogy pár centtel olcsóbban inkább gyengébb minőségű alkatrészeket is képesek használni a gyártók. Biztos nem hülyék, hanem kiszámolták hogy éri meg jobban.
-
Tigerclaw
nagyúr
Ha hozzávesszük azt, hogy Android rendszert rengeteg dzsunka cég használ, rengeteg belépőszintű, alacsony minőségű telefonnál, miközben ios-t csak a prémium minőségű és árú apple, a blackberry detto ugyanez, és a wp7-et is főleg csak a drágább telefonokban használnak, akkor már egész más jön le a számokból.
-
KillBorn
senior tag
Mivel androidos telefonból van a legtöbb ezért nem csoda...de legalább nem mondhatják szegény piackutatókra hogy nem dolgoznak
-
FTeR
addikt
A no power azmiaz? (nem a szótári jelentés érdekel)
-
transmission
tag
Az én esetemben ez nem nagyon jött elő..
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti Microsoft termékek - MEGA Akciók! Windows, Office Pro Plus, Project Pro, Visio Pro stb.
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! Automatikus 0-24
- Windows 10/11 Home/Pro , Office 2024 kulcsok
- AKCIÓ! Jogtiszta Windows - Office & Vírusirtó licencek- Azonnal - Számlával - Garanciával - Nint.hu
- Adobe Előfizetések - Adobe Creative Cloud All Apps - 12 Hónap
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3396, 94% Akkumulátor
- Gombászkönyvek egyben
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Aorus B450 R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB ZALMAN I3 NEO 650W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest