Új hozzászólás Aktív témák
-
janos68
aktív tag
válasz
atti_2010 #222 üzenetére
Mint az állat.
Ágyban fekve, budin, dugás közben, buszon (az egyik kakukktojás)
Mióta iPad-em van azóta nem sűrűn netezek PS3-on, viszont játszani annál többet. Félre ne érts, nem akarom bántani a pc-t, fasza kis kütyü, nekem is volt, csak van nála kényelmesebb, és jobb megoldás számomra. Ráadásul azok a stílusok amiket szeretek, szinte halottnak számítanak számítógépen.
A PS4-gyel meg még jobb lesz a szitu a reményeim szerint. -
madgie
titán
válasz
fordfairlane #228 üzenetére
Jaja
-
madgie
titán
válasz
WongFeiHong #223 üzenetére
Nem feltétlenül fanok, de mi van, ha nem indul az adott netbank oldala iPad-en, meg PS-en is bugzik? Lemegyünk egy netkávézóba?
Én is ritkán nyomom be a PC-t, de sajnos hasonló esetekben még mindig az a legbolondbiztosabb megoldás.
-
raggg
senior tag
válasz
WongFeiHong #223 üzenetére
Egyébként sose értettem miért kell a konzolt - megpróbálni legalábbis - sárba tipornak mindazon embereknek, akik a PC gaming (ha van még ilyen) mellett döntöttek...
-
janos68
aktív tag
Most vettem meg a GOW:A játékot PS3-ra, és nekem ez a "konzol minőség" bőven elegendő. PC-m nincs, mert netezni tökéletesen tudok a konzollal is, és van egy iPad-em is a biztonság kedvéért.
Egy pár éve még elfogadtam azt az érvet, hogy pc minden háztartásban jó ha van. Na, ez ma már kurvára nem igaz. Van alternatíva bőven, hála Istennek. -
joysefke
veterán
válasz
gabber01 #211 üzenetére
Egyébként ha jól emlékszem az alap kiindulópont az volt, hogy a PC-t folyamatosan fejleszteni kell, míg a konzolt nem. Hát nagyon nem kell a PC-t folyamatosan fejleszteni, mert a konzolszintet sok éves hardver is simán hozza. ezért nem a PC-s max grafikából kéne kiindulni, mert az természetesen sokkal erőforrásigényesebb, cserébe szebb, amire viszont a konzol nem képes.
Én ezért mondtam, hogy nem kell állandóan gépet fejleszteni.Teljesen egyetértek. Amit egy X360 tud, annyit (sőtt többet is) tud a HD4830-am is, ez a tapasztalatom. Ha magasabbak az igények, akkor gyorsabb, jobb kártya kell, persze az többet is ad vizuális élményben.
J.
-
TTomax
félisten
válasz
gabber01 #215 üzenetére
Pedig ne haragudj,én nem akarok kompromisszumot kötni... ha akarnék konzolt vennék.Az.hogy neked elég a konzol minőség PCre nem igazán releváns...hiszen akkor te is vehettél volna konzolt játékra,meg egy olcsó gépet netezni...nem tudom mit tud a GT555,és hogy mennyire erős,de szerintem nem egyforma felbontáson játszol a laptopon és a pcden...de lehet tévedek.
-
gabber01
addikt
válasz
->Raizen<- #216 üzenetére
azt nem próbáltam, de úgy hallottam, hogy katasztrofális az optimalizációja
-
gabber01
addikt
ne keverjük a szezont a fazonnal! Jelenlegi generációkról volt eddig szó. Új generáció esetén majd nyilván fejleszteni kell. De a PS4, XBOX720-nak is meglesz majd a sweet spotja, ami után már nem fejlődnek, mivel zárt rendszer, és onnan már a PC-t sem kell tovább fejleszteni.
-
gabber01
addikt
az olyan viszont ne nyikogjon itt! az ilyeneknek valószínűleg nem sok mindenben kellett még az életben kompromisszumot kötni, ezért nem is képesek rá. ha nem tetszik, vegyen konzolt. ugyan ott sincs meg a 60 FPS, de legalább nem is olyan szép.
egyébként én is megtehetném, hogy erősebb gépet építek, de pazarlásnak érzem jelenleg.
Egyébként ha jól emlékszem az alap kiindulópont az volt, hogy a PC-t folyamatosan fejleszteni kell, míg a konzolt nem. Hát nagyon nem kell a PC-t folyamatosan fejleszteni, mert a konzolszintet sok éves hardver is simán hozza. ezért nem a PC-s max grafikából kéne kiindulni, mert az természetesen sokkal erőforrásigényesebb, cserébe szebb, amire viszont a konzol nem képes.
Én ezért mondtam, hogy nem kell állandóan gépet fejleszteni. -
atti_2010
nagyúr
válasz
WongFeiHong #208 üzenetére
Ez igaz de nem kellene 0,1% embernek az igényeit ráhúzni mindenkire aki meg kiad 320.000 Ft hogy maxon menjen a Crysis 3 az ......... vagy lopja a pénzt de ilyenek nagyon kevesen vannak és egy közepes dVGA nyújt akkora minőséget mint egy konzol.
-
WongFeiHong
senior tag
válasz
gabber01 #207 üzenetére
Másak az igények...
1920x1200-ban maxon közepes AA-val nem játszható húú de jól a Crysis 3 egy karival. Az hogy Neked elég 20 fps,engem nem vigasztal már bocs.
Ja és nem játszom meg magam,nem sírok csak a tényeket közlöm.
A kártyacsere meg pénz kérdése,nem akarás. Mindenkinek az a célja hogy jobban,szebben fussanak az új gamek nem?
-
gabber01
addikt
válasz
WongFeiHong #200 üzenetére
Vicces ezeket a kommenteket olvasni, hogy olyanok sírnak-rínak, akiknek 6-os, 7-es szériás radeonuk van, meg 5, 6os GF-uk
.
Én a mai napig 8800GT-vel tolom, és még mindennel tökéletesen tudtam játszani.
Azt se mesélje be nekem senki, hogy a Crysis 3 egy GF 670-en nem megy jól, mert ott vmi qrva nagy gáz van. A laptopomon amiben GT555M van (8800GT kategória) High-on (igaz 1280ban) végig 20-30 FPS megvolt.
A Tomb Raider-ben is majdnem minden maxon van, kivéve Tesselation meg TressFX, 30FPS alá nem nagyon megy. És még sorolhatnám.Szóval, nem, nem cserél mindenki 1-2 évente vidkártyát (sem).
-
joysefke
veterán
válasz
atti_2010 #205 üzenetére
Ja 1280x1024 mellett benne volt a két és fél év nálam és ugye írtam, hogy nem újonnan vettem. Szóval meglehet már 4 éve megy a kártya
Én egész jól eljátszogattam/eljátszogatok vele, de most, hogy szeretnék FHD-ra váltani azt sajnos nem bírja (bár pl a DmC: Devil May Cry tökéletesen fut FHD-n), illetve egy pár mai játékot még nem próbáltam , amiről tudom, hogy tutira nem mennének alacsony felbontás mellett sem. (C3, FC3 stb)
De mondom tökéletesen elvoltam vele 1280x1024-ben. Fel lehet ezt is úgy fogni mint egy konzolt:
Megveszed és ha konstans szinten tartod az igényeidet, akkor azokat éveken keresztül kiszolgálja. Ha növeled az igényeidet (magasabb Felbontás tb) akkor kevés lesz.J.
-
joysefke
veterán
Ez az igényszintedtől is függ...
2010 közepén vettem használtan (16K forintért) egy HD4830-at utánna 1280x1024 felbontásban ragyogóan (DX9, magas grafikai beállítások mellett, minimális élsimítással) eljátszogattam 2013 legelejéig, ahol is FHD-ra váltottam, na ezt már nem bírja a kártya.
Ha valaki képes kompromisszumokat kötni, akkor egy középkategóriás kártya évekig használható.
Ja és jelzem, hogy ami játék elfut rajta azt legalább az Xbox360 grafikai színvonalán futtatja.
J.
szerk: dátum módosítva
-
atti_2010
nagyúr
válasz
WongFeiHong #202 üzenetére
Lehet hogy sokan mondják de ez nem igaz, nem volt ez másképp az elmúlt generációs konzoloknál sem csak akkor az Nvidia javára billent a mérleg.
-
atti_2010
nagyúr
válasz
WongFeiHong #198 üzenetére
Nvidia karim van vagy nincs de ezek tények, ha az AMD segít a Cryteknek és még mérnököket is küld légy nyugodt hogy nem Titanra optimizálnak, ugyanez a helyzet a konzol játékokkal is csak még rosszabb mert ha AMD -s az egész belső nem Nvidiara optimizálnak mivel egyik gyártó sem vágja maga alatt a fát .
-
WongFeiHong
senior tag
válasz
GeneraL_XTX #199 üzenetére
a mai állapotokat nézve sajnos igy
Persze ha sli,quad sli akkor bőven jó még a 6-os széria,de egy darab kártyával nem húzom sokáig. Ez lehet hülyeség,de én igy látom.
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz
WongFeiHong #196 üzenetére
Persze, mert arra a pár ezer (vagy száz) emberre fognak koncentrálni akik megvették a Titánt, azt a több millió felhasználót, akinek 6-os szériás kártyájuk van meg telibe leszarják
Így szokott ez lenni
-
atti_2010
nagyúr
válasz
WongFeiHong #196 üzenetére
1.Ki a franc fog Titanra optimizálni mikor alig adnak el belőle pár ezer darabot, 2.Az összes nagy neveket az AMD támogatja, kicsit megváltozott a helyzet a konzolok főbb alkatrészeit is az AMD fogja csinálni tehát mindenki arra optimizál, hahó 2013 van.
-
WongFeiHong
senior tag
-
na, ez egyre jobb lesz. először a PC-s játékos vérpistike. most a PC-s játék luxus. akkor ezek szerint a luxus = vérpistike? érdeklődve figyelek, ki tudja, milyen filozófiai mélységekig jutunk még el - ezen a ponton még egy újabb tízparancsolatot sem zárnék ki
(azt pedig már csak egészen zárójelben teszem hozzá, hogy azoknak a játékoknak az 50-60%-a, amikkel játszom, legalább az egyik konzolon nem elérhető. de az az érzésem, hogy ez is az én hibám.)
-
atti_2010
nagyúr
Azt is számold bele hogy egy konzol mellett egy számítógépet is kell tartsál és most hogy közeledik a konzol meg a PC egymáshoz valószínű hogy nem kell majd annyira fejleszteni a számítógépet sem mert adott játék jobban ki fogja használni.
WongFeiHong
Titan miatt dobhatnám is el
Ez csak rizsa, mert ugye Titán nélkül már meg sem lehet lenni, várjál megkeresem a borotvát hogy felvágjam az ereimet, egy Titan árán 3 darab HD 7970-et veszek és még marad is pénzem + kapok hozzá 9 darab ingyen játékot amiből 6 eladhatok.
-
WongFeiHong
senior tag
-
azopi74
addikt
válasz
atti_2010 #188 üzenetére
"egy jól megválasztott VGA 2-3-4 évet is kihúz "
2, 3 vagy 4?
2 évet kihúzhat, ha megveszed az aktuális csúcshardvert, és nincs időközben egy konzolgeneráció/ mainstream DX verzió váltás.
4 évet csak akkor, ha nagyon mázlista vagy, nincs generációváltás az adott 4 évben, a legüberbrutálabb hardvert veszed meg, aminek az árából megkapsz három konzolt, és nem zavar, hogy a "futamidő" végén már erősen le kell szedned minden beállítást minimumra, ha játszani akarsz az új címekkel.4 éve az aktuális csúcs-VGA-k, a 4870 X2 és a GTX 295 500 és 600 USD körül voltak. Egy xbox 360 arcade 200 USD volt, de az elite se volt több 400 USD-nél. És akkor olyan apróságokról nem is beszéltünk, mint cpu, ALAPLAP, ram, hdd/ssd, ház, perifériák stb...
PC-n játszani igenis luxus, ne akard már megmagyarázni az ellenkezőjét! És ahhoz havonta kb 10 játékot el kell fogyasztanod, hogy a játékok árkülönbségén megtérüljön a befektetés.
-
stratova
veterán
A konzol jó nappaliba játszani, de azt ne mesléd be nekem, hogy vér István aki stratégiát vagy FPS-t szeretne tolni rajta és akkor nagyobb táborral rendelkező MMO-kat még nem is említettük. Netán xbox360 PS3 ár alatt. tud ilyesmire költeni és képes kompromisszumokra. Mondom ezt úgy, hogy lenyűgöz a Wii, Kinect és PS3 move technológiák játekokban elért nézetváltása.
-
nem, nem ezt mondtad - azt mondtad, hogy a vevők döntő többsége évekig megtartja a VGA-ját, ami szintén nem igaz. csúsztatásokat kérjük mellőzni
az AAA-címes dologról folyt eddig a vita - én továbbra sem látom úgy, hogy a radeon tarolna. van néhány winjük, ami fáj az nvidiának, oszt' ennyi. ráadásul ezeknek egy része olyan beállítások mellett, ami csak a high-end tulajoknak érdekes. lehet, hogy 2013 végére másképp fog festeni a dolog - meg az is lehet, hogy nem. még egyszer leírom - sokan vagyunk, akiket az érdekel, hogy most mit nyújtanak a kártyák, nem pedig egy elképzelt jövő alapján veszünk HW-t. el kellene fogadnod, hogy nem mindenki úgy gondolkodik, mint Te.
az új konzolok felépítése valóban releváns, de jóval hosszabb távon, és nem feltétlen úgy, ahogy gondolod. nem tudom, a fejlesztők mennyire fognak ráharapni a heterogén megközelítésre, de ha nagyon, akkor majdnem mindegy lesz, hogy AMD vagy nVidia diszkrét GPU van a gépben, mert a grafikus pipeline tetszőleges pontján kiléphet / beléphet mind a CPU, mind a GPU, és azt a jelen PC-s architektúrával igencsak problémás megcsinálni.
-
atti_2010
nagyúr
Ez startból hülyeség, először is egy jól megválasztott VGA 2-3-4 évet is kihúz másodsorban aki vett 8GB ramot tavaly vagy tavalyelőtt annak még 2 év múlva is jó lesz mert a DDR4 még messze van, a mai játékok meg nem CPU -t hanem GPU-t igényelnek jobban és utoljára a PC -s játékok sokkal olcsóbbak így a megtakarított pénzből nyugodtan lehet hardvert vásárolni, használt nem játszik mert egyre jobban korlátozzák a használt játékok kereskedelmét másrészt ilyen esetben mindig új árakkal számolunk mert a hardvernél sem használt árakkal kalkulálsz.
-
azopi74
addikt
Szerintem aki pc-n játszik konzol helyett, az bizonyos fokon alapból a véristván kategóriába tartozik, legalább egy-másfél évente vga-t cserél, cpu-t, deszkát meg két évente, másfél évente megduplázza a ramot. Így valóban irreleváns, hogy egy egyéves vga hogy viszi majd az egy év múlva megjelenő címeket.
-
stratova
veterán
Ez mindig függ az aktuális kínálattól, driverektől és a használni kívánt játékoktól. Amikor viszonylag friss volt még a GTX 670 igen jó ajánlatnak tűnt a tesztek döntő többségében a konkurenciához képest, olyan beállítások mellett, ahol mind a szóbanforgó VGA, mind a konkurens modellek játszható fps értékeket produkáltak. Akkor még nem volt ismert sem a majdani konzolok hardvere, sem az, hogy mennyit fog gyorsulni a HD 7000-es széria a későbbi driverekkel. Még a PH-n is ajánlott minősítést kapott.
-
eXodus
őstag
Én azt mondom h a vevők döntő többsége nem cserél félévente vgat. (Ha ez így lenne akkor mindenkinek 7xxx v 6xx lenne.) Ha szerinted nem .....
Ezek ha tájékozódnak akkor radeonnal járnak jobban.
- Mindkét nextgen konzolban amd apu(gcn gpu) lesz, ami igen közel van egy pc-hez.
- Sok AAA címet támogat az amd és az új dx11 nagy része is amd fut jobban.Ezek után nem értem miért is lenn ejobb az nv.
-
hehe, úgy könnyű érvelni, hogy gyártasz egy légbőlkapott statisztikát a véleményed alátámasztására
szerintem nem állnak meg a feltételezéseid. a "jövőre gondolva veszek VGA-t" jellemzően a radeon-vásárlók érve, és nem gondolom, hogy ők teszik ki a piac 98-99%-át. azt pedig, hogy a jövőben megjelenő játékoknak melyik vga a megfelelőbb, azt senki sem tudja. lehet nagy jóslatokat tenni, meg lehet valószínűségeket kalkulálni, de ez akkor sem több, mint találgatás. ha valaki erre építve vesz VGA-t, akkor hajrá, sok sikert, de azt elég problémásnak tartom, hogy Te elvárod, hogy mindenki így gondolkodjon, és aki nem, az nem tartozik a "normális" táborba.
-
eXodus
őstag
Szerintem amd és nv-n is jól futnak a mai és a "régi" játékok. Hol egyik jobb néhány fpssel hol a másik. (pl az említett portal2 200+ fps különösen vicces volt. 2011es játék 2012 októberében még nem is annyira régi )
Annyi elvárható az embertől ha(!) tisztában van azzal h a jövőben megjelenő játékoknak melyik vga a megfelelőbb, akkor ezt vegye figyelembe. A vevők legnagyobb része úgy is több évre veszi a vgat, te mint a vásárlók 1-2%át (hasraütés) kitevő ember véleménye ebben az esetben lényegtelen. -
de, de, tök jó adat, tekintettel arra, hogy a GHz és a Titán sávszélessége egyforma
persze tisztában vagyok vele, hogy ennyire nem egyszerűsíthető le a történet - éppen ezért meggyőző mérést úgy lehet csinálni, ha legalább két GPU-val dolgozol, és több órajel-kombinációt is nézel. talán a 660 és a 660Ti a legjobb erre, mert azonos backend mellett a középső részlegek között óriási a differencia.
csak ismételni tudom magam - várom a Bioshockot, és ha meglesznek a teszteredmények, akkor beteszem az egyenlet megfelelő oldalára.@eXodus: el nem tudom képzelni, miből vontad le a következtetést, viszont amit a "normális emberekkel" kapcsolatban írtál, az praktikusan sértő rám nézve, mert engem marhára nem érdekelt, hogy a 2012 októberében vett videokártyámon hogy fognak futni a 2013 közepén megjelenő játékok. az érdekelt, hogy a 2012. októberéig megjelent játékok hogy futnak. akkor ezek szerint érezzem magam a vérpistike kategóriába sorolva?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Sleeping Dogs esetében nem elég jó adat, hogy 29 fps-t tud a 7970 GHz, míg 30-at a Titán? Illetve Full HD-ben sorrendben ugyanez 47 vs 51. Azért itt nem a memóriasávszéllel van gond, hanem azzal, hogy a Titánból hiányoznak a dedikált feldolgozók az atomic counterre. A Hitman esetében 16% a Titán előnye a GHz 7970-hez képest. Azért ez is meglehetősen közeli érték.
Hát nekünk pont a patch rontotta el. Ez megint egy Shogun 2 sztori, hogy az NV javítja, majd a fejlesztők is, és ezért rossz lesz. Aztán az NV ezt is javítja és a fejlesztők is, és megint rossz lesz. Gázos így tesztelni egy játékot.
Az eddigi promók boxos grafikával vannak. A Tomb Raider is végig azzal volt videózva. Itt vannak a PC-s verzió extrái. [link](#175) WongFeiHong: UE3 lesz DX11 effektekkel telehányva. Simán ütni fog a PC-s grafika.
-
eXodus
őstag
Szóval végülis egyetértesz azzal, amivel nem értettél egyet.
A véristvánoknak (akik 2havonta cserélnek vgat) elhiszem h nem számít h mennyire a jövő játékaihoz igazodik egy architektúra, de a normális embereknek igenis ez számít és nem az h a portal2 200+ fps csináls és az mennyivel elveri az amdt, ami csak 200 körül teljesít... -
nu warte bitte, fundamentális félreértésben vagyunk. nekem eszemben sincs bárki szemére hányni, hogy jól vagy rosszul fut a kepleren az általa írt kód (a showdownos forward renderrel pl. kifejezetten szimpatizálok) - a "nemkeplerbarát" csak annyit jelent, hogy nem fut jól a kepleren. és abban egyet is értek Veled, hogy ha valaki emiatt hülye (bár ezt sem kell szükségszerűen kijelenteni), akkor az sokkal inkább az nVidia.
a Sleeping Dogs-szal (meg a Hitmannel) kapcsolatban megfelelő komolyságú mérések nélkül nem fogsz tudni meggyőzni, hogy nem elsősorban a memória-sávszélesség miatt megy ennyivel jobban a Radeonokon. ez persze ugyanúgy az nVidia hülyesége (én is csak pilláztam, amikor 1 éve megláttam a GTX680 specifikációit), viszont sokkal könnyebben korrigálható, mint az architektúrás tévelygések.
a FC3 probléma emlékeim szerint bug - régen vettem elő utoljára, nem láttam az utolsó patchet, de amikor játszottam vele, akkor teljesen korrektül jelenítette meg a HDAO-t.
a Tomb Raider pedig valóban arra utal, hogy a tesztjeitek egy nagyon is lehetséges jövőt mutatnak be - de egyelőre relatíve ritkán jön ilyen játék.
a Bioshockra kíváncsi leszek - az eddigi promo videok nem árulkodtak valami hűde über képminőségről, de esetleg reménykedhetünk, hogy PC-re lesz benne extra szusz.összességében, az nVidia elb***ta vagy sem kérdés szerintem nem válaszolható meg az időhorizont hozzáadása nélkül, és pont ez az, ami bizonytalan. ha most tavasszal megjelenne a 700-as széria, és a problmémák egy részére adnának legalábbis részleges megoldást, jövőre meg jönne egy új generáció, akkor azt mondanám, hogy a szokásos carpe diem megoldásukat alkalmazták, és be is jött nekik, a szokásosnál kicsit neccesebben. a 3/4 éves tolás miatt lehet, hogy ez másképp fog alakulni, és már a 700-as megjelenése előtt egyértelműen gáz lesz a kepler a gcnhez képest - de ez még nem a jelen.
@MZperX75: OK, we're cool
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez a nemkeplerbarát, addig elfogadható volt, amíg csak DiRT Showdown és Sniper Elite V2 volt. Aztán jött a Sleeping Dogs is, ami szintén nemkeplerbarát. Majd most a Tomb Raider, ami még az új driverrel sem igazán szereti a GeForce-ot, lényegében csak annyi történt, hogy a Titán nem szenved vereséget a 7970-től, így pár fps-sel a GHz verzió elé tudott vágni. Felmerül bennem a kérdés, hogy hány megjelent játéktól beszélünk arról, hogy esetleg nem pont a játékfejlesztők keplert utáló magatartása okozza ezeket a különbségeket, hanem az is, hogy az NVIDIA az új DX11-es játékok szempontjából rossz irányba fejlesztett. Nyilván időnk az van. Megvárhatjuk az új Bioshockot is. Esetleg a Far Cry 3 is ide sorolható, mert ha ráadod a HDAO-t, akkor azt egyelőre a GeForce köszöni szépen, de nem kéri, pedig tesztelnénk ezzel a játékkal.
-
yep, pontosan ezért írtam, amit írtam, annyi különbséggel, hogy a GE játékok egy része (SD, SEv2) nemkeplerbarát, más része viszont (FC3, Crysis 3) "konvencionálisan" viselkedik. ezért mondom, hogy ami nálatok látszik, az egy lehetséges jövőbeli trend - ha a 2013Q1-es GE-s Crysis 3 gyorsabb nVidián (ie. 680 vs 7970GHz), akkor egyértelmű jelenről nem beszélhetünk.
@MZperX75: semmi szükség a feszültségkeltésre és a személyeskedésre. magyarázkodni meg eszemben sem volt. the end.
-
M@trixfan
addikt
Szerintem sokkal jobban indul a PS4 mint anno a PS3. Az érthetőbb és integráltabb hardver még jobb optimalizálást tesz lehetővé. Én csak abban nem vagyok biztos, hogy 2-3 év múlva is meglesz 3D-ben az 1080p 60fps. Mondjuk lerögzített hardveren a 3D overhead-je is kisebb lehet, bár én a pszeudo 3D-t nagyon nem szeretném. Ha jól emlékszem a konzolos Crysis is valami buffer trükkel oldotta meg a 3D-t, ami azért nem az igazi.
-
PetX
aktív tag
válasz
atti_2010 #16 üzenetére
Azért ez erős túlzás, 1992-ben amikor megjelent pl. a dune2, az is remekül nézett ki. Majd amikor nem tudom eldönteni, hogy ez most játék vagy film akkor azt mondom elértünk grafikailag egy bizonyos határt.
Bár én már azt várom ez követően, amit most a 4D mozikban próbálnak, a szagokat. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért ezek a kártyák DX11-esek, így ilyen körülmények között illene helytállni, főleg hogy sok a DX11-es játék, és egyre több lesz. A valódi probléma az, hogy az NV jelentősen visszavette a támogatást az AAA konzolportok felé, gyakorlatilag ez a réteg állt rá a Tegrára, és meg is kapják a szükséges anyagi támogatást.
Igazából az a nagy kérdés, hogy a 2012-es DiRT Showdown, Sniper Elite V2, Sleeping Dogs, Hitman: Absolution, MoH: Warfighter és Far Cry 3 után mikor vesszük észre, hogy már a Gaming Evolved a vezető partnerprogram az AAA konzolportok területén. Persze megvárhatjuk a 2013-at is, ott van a Crysis 3, a Tomb Raider és a Bioshock Infinite, de lesz még például Company of Heroes 2, Grid 2, Total War: Rome 2, Splinter Cell: Blacklist, ... plusz számos kisebb, vagy kevésbé ismert cím.
Az NV-nek idén az első DX11-es termése a Sniper: Ghost Warrior 2 lesz egy patch után. Egyszerűen ordít a kontraszt. -
válasz
MZperX75 #153 üzenetére
annyiból van értelme a szőrözésnek, hogy már számos egetverő ökörség épült be itt a pH!-n a köztudatba pusztán azért, mert elég sokszor le lett írva, és nem cáfolta senki.
tudom, hogy a pH!-tesztre hivatkoztál - viszont abban a tesztben nem túlzottan kiegyensúlyozott a játékválaszték, erősen a Tahiti chipeknek kedvező irányába húz. ami nem baj abból a szempontból, hogy könnyen mehet tovább ebbe az irányba a trend 2013-ban (és itt most mindegy, hogy a GCN-architektúra vagy a széles memóriabusz a fő ok), és aki VGA-t akar venni hosszabb távra, annak érdemes ezt figyelembe vennie. de here and now, a 22% nem reális. -
DEJVID
őstag
válasz
Mr.Csizmás #10 üzenetére
A g80-at egyszer sem, de hogy jön ez ide egyáltalán?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ki használná azt az API-t? Minden egyes egyedi lapkára külön meg kell írni az alkalmazást azzal a modellel, amit a konzolok használnak.
Timothy megállapítása nem az MS-nek szólt, hanem annak, hogy valóban frusztráló látni azt, hogy a hardver belül mire képes, és programozóként az használható belőle, amit egy API enged. Ő is pontosan tudja, hogy ez a kompatibilitás érdekében fontos, de egy saját blogban erről lehet egy apró dühöngést tartani.Egyébként az MS azon kevés cégek egyike, amely dolgozik egy alternatíván a problémára. Ezt nem jelentették be, mert lehet, hogy végül a kukában végzi a projekt, de próbálnak eleget tenni a fejlesztők kéréseinek, csak ez nem olyan egyszerű. Majd ha elérik az első eredményeket, akkor lehet erről beszélni.
(#157) MaUser: Mindegyik PS4 játék in-game render volt a bemutatón. Az UE4 demó, illetve a technikai dolgok valós időben futottak egy tesztgépen. A többi felvett volt, de ott is számolni lehet a jobb grafika lehetőségével, mert az aktuális rev3 devkitek lassabbak és kevesebb memóriát kapnak, mint a végleges gép. Ez szimplán gyártási gond még, mert nincs kész a hardver összes eleme, de fejlesztésre így is jó, és bemutatóra is az.
A PS4 billentyűzet és egér supportja nem lesz a mostaninál több. Egyszerűen nincs rá fejlesztői igény, és a felhasználó oldalán pedig netezni az aktuális támogatás is jó. A PS3-on ezt kipróbáltam és megfelelt.
-
MaUser
addikt
TLU -> várjuk meg a végét. A tíz ujjam nem elég megszámolni, hogy hány ilyen teaser-t láttam már PS3-ra, aztán a végén a játék meg, khm. Ne menjünk messzire, itt van a GT5, 5 évig fejlesztve 80m$-ból a Sony minden support-jával, aztán grafikára meg moddolt RBR üti, fizikához meg moddolni sem kell ez utóbbit.
USB -> Nem tudsz gyorsítást, érzékenységet, stb állítani még azokban a játkokban sem amik egyáltalán támogatják ezt. Eagleeye segít, csak ugye acceleration fordítása miatt az egész design hibás. Ha lesz tényleges natív PS4 egér support, akkor ok. A mostani az minden, csak nem az.
-
fordfairlane
veterán
Az Nvidia vezetője leállhatna már, mert tényleg szánalmas a nyavajgása. Persze, hirtelen szar lett a hardver, szar az egész konzol, szar az üzleti modell, minden szar. Az a szar, hogy kimaradtatok egy dobásból.
-
he7edik.
addikt
Én azt nem értem hogy egyáltalán miért reagáltok két síkhülye posztjaira?
-
Prof
addikt
Nem értem a csókát, ha minden elröntója a nagy gonosz Microsoft API-ja, akkor miért nem villognak mondjuk egy linuxon valamivel vagy csinálnak saját API--t amivel alacsony szinten vezérlik a GPU-t?
Azt elhiszem, hogy mindenki szívesen látna egy 680 GTX-et egy konzolban, de nem hiszem hogy ezt normális áron, kazánhatés nélkül egy kicsi , halk nappaliba szánt géppel ki lehetne vitelezni elérhető áron.
Pláne, hogy a mostani PS4-es címek már most pár évvel ezelőtti prerenderelt animációs filmeket aláznak minőségben. -
-
Sinesol
veterán
válasz
MZperX75 #148 üzenetére
Na igen az kicsit nevetseges volt amikor par honapja a gtx 680 20-30ezerrel került többe a 7970-nél, ami erösebb volt nala.
Na mind1 ez a Titan csak presztizstermék hogy megmutassak azt mi lett volna ha nem szedik szet a fejlesztest aszerint hogy jatek vagy munka célra megy a chip, de gondolom most hogy jönnek a cimek amik compute-ot is kihasznaljak a 700as nvidiaknal gondolom visszaternek a regi utra es nemvalasztjak külön a jatekra es a munkara tervezett vgak fejleszteset mert hat ha minden benne van akk van olyan jo mint az AMD..ha nem jobb. Csak az arakkal kene valamit kezdeni mert az felhaborito nvidiaknal -
Manbal
senior tag
Savanyú a szőlő, mi?
Directcompute erődemonstrációnak mondanám, és ez egyáltalán nem only AMD fícsőr, hanem tudnia kellene minden DX11es karinak számolnia , csakhát az NV sokkal gyengébb valós környezetben
a Physix meg nagyon rossz példa, mert azt az AMD is ugyan úgy számolná, sőt lehet gyorsabban, mert annak köze nincs semmi extrához, csak le van tiltva nem NV karin...
-
MZperX75
addikt
És senki nem mondta hogy rossz VGA-t készít NV....de milyen áron ? 22% -al gyorsabb a Titán ,mint a HD7970Ghz ami kevesebb mint a felébe kerül a Titánnak A GTX680lassabb de még is drágább
Csak vannak igen rossz marketing húzásai a zöldeknek,én azt veszem ami megéri ha az Nvidia akkor azt.
-
Sinesol
veterán
Mondjuk azt nem ertem hogy mire istenitik az Amd technologiajat vga teren amikor az Nvidia megoldasanak is hasonloanm jo, ha nem jobb a szamitasi teljesitmenye..mert hat azon lovagol mindenki hogy luxmark meg opencl D
Pedig mindössze arrol van szo hogy az Nvidia egyszerüen nem tette bele azokat az egysegeket amik ahhoz kellenek es ez nem azt jelenti hogy nincsenek. Mert pl a Titanban benne vannak a reszegysegek es ott minden teren veri is a 7970 barmeik variansat.Altalaban az Nvidia mindig kicentizi a dolgokat és ha mar tenyleg kell akk mindig berakjak a cuccokat pl dx 11 is akkor lett naluk amikor mar game is volt ra, vagy ha azt nezem most a hd 7900as szeria erös computeban mivel az nvidia szerint meg nem kell ami vegülis igaz mert keves jatek hasznalja ki de most amikor jönnek a cimek amik mar hasznaljak biztos vagyok benne hogy a gtx 700asok mar ebben is erösek lesznek.Mielött beszolna vki nekem is Radeonom van de pl ki se tudom hasznalni rendesen vce nem megy compute szinte sehova nemkell elözö gts 250-es reg vgaval ami elvileg sokkal gyengebb sok game meg megisvalahogy simabban futott..amit ense ertek.
Persze nem legujabb gamekra gondolok azokon hülyeseg összemerni, hanem azok a multi gamek amiket jatszok pl dota2, left for dead, stb ezeknel a gts 250 is elég volt es bar fele olyan erös mint amostani 7770 de megis simabban mentek a cuccok rajta. DE egyébként mastol is hallottam hogy pl gtx 560 vagy 5870es is erzesre simabban futtat gamekat.Na mind1 ezek nemtom mitöl lehetnek mer elvileg fps megvan de erzesre valahogy megis akadosabb vagy nemistudom.
Erdekes lehetne egy szubjektiv teszt par regi vgat összevetni ujakkal megfelelö jatekok mellett.Gondolok itt olyan gamekra amik az adott regebbi vgan is jol mennek mondjuk fullhdban is. -
DudeHUN
senior tag
Ebben csak az a nagy kunszt, hogy ez in-engine. Feltehetően egy nem végleges PS4 devkiten futtatva. De vannak akik szerint sokkal erősebb vas kéne ennek és ez így ebben a formában még évek múlva lesz csak kézzelfogható. Mindenesetre mindenki elismerően nyilatkozott a Capcom új MT framework motorjáról a demó után. Plusz elsőre kérdés volt, hogy nem CG-e! Külön elemzések születtek pro és kontra. És mint kiderült in-engine demo volt. Majd meglátjuk ebből mi hozható majd valós életben a végeleges vason.
Plusz azt is mindenki elfelejti, hogy az ott bemutatott in game anyagok nagyrészt még nem a végleges devkiteken és minimum feleannyi RAM-ból kazdálkodó (feltehetőleg 3-4GB GDDR5) koncepción születtek. A Killzone Shadow Fall ezen verziója pl. 1,5 GB VRAM-ot használt még csak! Jó nem a ramtól nő meg a számítási kapacitás, de ez is érzékelteti mennyire végleges a hardver.
Nem célom wall of text-et írni. De! Tudunk pár adatot. Amik önmagukban jók, viszont igazából pont semmit sem mondanak. Tudjuk, hogy ez lesz az a konzolgeneráció, ami a hasznos és valóban kihasználható flopsokban a legjobb lesz. Erre megy ki a koncepció. Ott a GPU, CPU mellett helyet foglaló sok dedikált hardver elem, amiről még semmit nem tudunk (ugye az új Xbox-nál pletykálnak egy külön compute egységet) és amiknek a célja a GPU, CPU páros tehermentesítése. Amik nem alap PC-s hardverek, hanem módosítottak. Tehát mivel célharver-> optimalizálják a cél érdekében. Jelenleg ugye grafikus képességekről beszélünk leginkább.
És amiről senki nem beszél. Ma már nem csak az a probléma, hogy mi mire képes. Már minden baromi gyors. Sőt! Túl erős. A tartalom generálás az ami igazán vissza fogja majd fogni a dolgokat (és a játékmenetet érintő ezen részéről nem is beszélve). Ugyanis, hogy igazán látható, érezhető különbségek legyenek az rengeteg munka. EA, Activision már most játékáremelkedést kommunikál. Csak a Sony belsős csapata a Guerilla (Killzone) 10-20%-al több embert kell foglalkoztasson, hogy erre a baromi gyenge PS4-re a képességeihez megfelelő tartalmat tudjon gyártani így első körben. -
WongFeiHong
senior tag
Azért kiváncsi lennék az itt "okoskodók" közül hányan tervezik a ps4 vásárlását.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A tressFX-től nem fagyott ki gép. A tressFX a számítás szempontjából rosszabb lett, mert több környezeti tényezőt vesz igénybe a hajmozgás szimulációja. Az új patch ráadásul hozott egy új árnyékolási szintet is, mert az csak normál volt, míg most már van compute shaderrel gyorsított ultra beállítás is.
Én ugyan nem virágboltiztam, így arról a verzióról nem tudok nyilatkozni, de az eredetit patch nélkül toltam végig először fagyás nélkül és minden rá volt adva az SSAA kivételével. A mostani patch hozott grafikai előrelépést az új árnyék opció miatt. Majd ezzel is végigtolom. -
TTomax
félisten
Pontosan,hiszen nem csak nV kártyák fagytak ki...a tressFxböl meg vissza kellett venni,mert ha közelre került Lara feje akkor mindegy mi volt a gépedben gcn vagy kepler,brutálisat lassított..ennek is köszönhető az általános gyorsulás... Egyébként azért nem igaz amit írsz,mert a virágbolti verzió az utolsó patch nélkül kifagy most is,új driver ide vagy oda...Szóval kellett oda a patch,a játék sem volt rendben,ezt így nem lehet leírni,hogy szimpla driveres hiba volt.
-
Angel1981
veterán
Szép, szép, de azért az állam nagyon nem esik le (főleg gameplay videók esetén nem), max. elismerően bólintok, ha figyelembe veszem, hogy mikori a hardver.
Ettől függetlenül őszintén remélem, a PS4 grafikájára még 5 év múlva is rá fogunk tudni csodálkozni, mert nekem a jelenlegi generációra kb. 5 éve nem sikerül, hiába van a családban PS3....
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
joysefke
veterán
válasz
atti_2010 #134 üzenetére
Nyilván megdobja az eladásokat a konzolpiac legalizálása kínában, de azt akartam ebből kihozni, hogy Kínában már most is van egy elterjedtsége a jelenlegi generációnak, és aki hozzá akart jutni konzolhoz ÉS játékhoz az eddig is meg tudta tenni, tehát szerintem naív lenne azt hinni, hogy most hirtelen belép mondjuk 300M ember /kínai középosztály/ a konzolpiacra akik eddig nem voltak jelen.
Egyébként én azt mondom, hogy nemcsak Kína hanem India is erősödik, ezért én azt várom, hogy az új generáció túlszárnyalja eladásokban a jelenlegit. Android/iOS meg fingós app ide vagy oda..
J.
-
atti_2010
nagyúr
válasz
joysefke #131 üzenetére
Azért nem mindegy hogy feketén pult alól vásárolsz valami utángyártott vackot amihez játékot se nagyon kapni vagy megveszed üzletben rendes támogatással, ZX -et is lehetett szerezni anno mégse adatott meg mindenkinek, a Kínai piac meg akkora hogy 10000 emberből 1 is hatalmas üzlet.
-
Pete55555
addikt
Milyen lett volna már, ha az NV azt mondja: Sajnáljuk, hogy lecsúsztunk a konzolokról, nem lettünk kész időben, legközelebb lekörözzük az AMD-t. ?
Persze azon nem lehetne csámcsogni, meg hogy nézne már ki, ugye ?BTW következő vidkarim AMD lesz, de valószinűbb, hogy APU lesz belőle.
-
joysefke
veterán
válasz
atti_2010 #102 üzenetére
Kínai piac minden csak nem szűz, nemhivatalos beszámolók szerint simán hozzá lehet jutni a kínai piacon is az aktuális konzolokhoz illegális csatárnákon. Szvsz nem hiszem, hogy ha a tiltólistáról a tűrt listára helyezné át a kínai kormányzat a konzoljátékokat, akkor egy csapásra megszaladnának a régióban az értékesítések...
J.
-
letepem
aktív tag
Az tény, hogy jelenleg a konzolok fogják vissza a pc-t! Emellett az is igaz, hogy nem csúcs-hardverek szoktak belekerülni a konzolokba, de nem is várhatja el az ember , hogy egymagában 250+ Wattot fogyasztó dVGA kerüljön bele egy pici dobozba, hisz ezt a hőt el is kell valahogyan vezetni!
Figyelmen kívűl hagyod még az egységes címteret is, a gcn-ben rejlő számítási teljesítményt, az alacsony szintű API-t. Ezek mind ahhoz vezetnek, hogy az emberek újabb pc fejlesztésekbe kezdjenek, mivel a konzolok megint ugranak (magukhoz képest) hatalmasat, amit a pc-nek tartania kell. Ez annyira nem halott koncepció, mint amennyire te azt hiszed!! -
Abu85
HÁZIGAZDA
[link] - Mintha a PS3 gyenge grafikára lenne képes. Hát ebből nem az látszik. Messze leesik az ember álla az exkluzívoktól. És ez egy sok éves gép.
1080p van, de nem mindig. A fejlesztő dönti el, hogy mekkora lesz a felbontás. Ez a PS4-ben is így lesz. USB-s billentyűzet támogatás is van. Még egeret is tudok rajta használni. Vannak játékok amelyek támogatják is.
Inkább a PC lesz hátrányban. Annyira hihetetlen, hogy még ma sem fogják fel az emberek, hogy ezzel a PS4-gyel olyan dolgokat csinálhat a fejlesztő, amit PC-vel még legalább 2-3 évig nem. Ez nem a PC-s hardver lemaradása, mert az év végén a Kaveri APU funkcionálisan képes lesz arra, amire a PS4 APU-ja, de semelyik más hardver nem lesz jó, így a fejlesztőknek ez így nem átfogó alternatíva. -
MaUser
addikt
A PS3 bejelentése után jött a szöveg, hogy űber grafika lesz, lesz USB-s billencs, elektromos balherevakaró. Erre lett egy 1080p-t sem igen bíró, normál USB-s vezérlőt mostanáig felmutatni nem tudó, pénzügyileg bukta valami, ami grafikában 4 évig állta a versenyt. X-Box meg még kevesebb ideig. Erre most jönnek egy olyannal, ahol a grafika már eleve 3 év hátrányban lesz a bemutatáskor a pc-hez képest. Ha nagy mákjuk van, talán lesz 2 jó évük. Talán, szvsz nem és nagyobb bukta lesz, mint a PS4/Xbox most.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
fatallerror #118 üzenetére
Az átszervezés nyilván utólagos. Emellett természetes, hogy az elején meghallgatták, hogy a Sony és az MS mit szeretne. Hazamentek mérlegelték, osztottak és szoroztak és kihozták, hogy a befektetendő erőforrás és az idő szűkössége jelentette kockázat egyszerűen nem éri meg. Az AMD-nél is megcsinálták ugyanezt, csak nekik jóval egyszerűbb volt a dolguk, mert nekik megvolt rá a hardveres alap. Ergo nekik gyakorlatilag elenyésző befektetést jelentett az egész, miközben a mamutcégek pénzelték a fejlesztéseiket.
Az már az AMD-nek csak ráadás volt, hogy megtudták, hogy az NV kiszált a partiból, így OEM üzleti konstrukciót kötöttek a konzolgyártókkal, tudván, hogy senki sem fog jobb ajánlattal előállni. Ez nyilván a Sony és az MS számára nem kedvező, de bevállalható, ha nagy lesz a mennyiségi kedvezmény.(#120) stratova: Beraknak a felhőbe egy csomó PS3-at. Nem nagy kunszt.
-
L-e-f-i-e
senior tag
válasz
gabber01 #121 üzenetére
Mégis mi köze ehhez a diplomámnak? Csak véleményt formáltam, bocsánat ha pár ember lelkébe gázoltam..nem állt szándékomban. Abban igazad van, hogy IT területen nincs még diplomám...persze akkor már nem is érthetek hozzá...
fatallerror: nem akartam megsérteni senkit lehet hülye példa volta takarítós bocsánat
-
L-e-f-i-e
senior tag
válasz
fatallerror #118 üzenetére
Azt hiszem ezt hívják falrahányt borsónak...személyeskedned felesleges, általában sikerülni szokott ha valakinek azt mondom hogy szerintem kettő akkor az megérti, hogy szerintem kettő, és nem kezd el pampogni, hogy szerinte meg 1. Vedd tudomásul, ennyi. Lépj tovább, nem olyan nagy ügy ez
-
gabber01
addikt
válasz
L-e-f-i-e #100 üzenetére
Téged az nVidia fizet, hogy itt ontsad a bullshitet?
Mert az nyilvánvaló, hogy semmiféle releváns ismerettel nem rendelkezel, sem gazadasági, projecttervezés, sem IT fronton. Pár teljesen elvakult nVidiás pajtiddal lassan lenyugodhatnátok. Nem kell megmagyarázni, hogy a fekete fehér.
-
stratova
veterán
Tisztára mint az AMD - ARM házasság szerverre
látom van némi párhuzam a véleményünk között. Arról amúgy van hír, milyen hardveres háttérrel kívánja megoldani Sony a felhőt PS4 "kvázi visszafelé kompatibilitásának" (régi játékok játszhatósága) érdekében? Erre mennyire alkalmas az APU koncepció, vagy jobb rá egy Nvidia féle VGX (vagy ha már létezik, erre a piacra orientált AMD kártya)? Ez esetben mekkora a szerepe a "PCI-e büntinek"?
L-e-f-i-e: ahogy, a hsz-edre adott kommenteket elnézem, bölcsebb lesz figyelmen kívül hagyni őket és nem reagálni rájuk. Az üzletpolitikával kapcsolatos véleménnyel - berendezkedés - egyetértek, a többi része gumicsont lett itt.
-
fatallerror
addikt
válasz
L-e-f-i-e #113 üzenetére
most nem tudom miért kell személyeskedni és lealacsonyítani az itt kommentelőket
te azt nem érted h 2 ilyen világvállalat mint a sony és a microsoft ért hozzá és okkal választotta az amd, amivel semmi gond nincs, jó terméket készítettek.
illetve a legnagyobb baj h azt nem érted meg h az nvidia BENNE akart lenni a buliban. leültek többször is tárgyalni a sony-val de nem tudtak megfelelni, és ez az ami fáj neked meg a fanboy-oknak illetve az nvidianak. 90%-ig biztos vagyok h nemsokára azzal fognak marketingelni h ha nvidia vga-t veszel akkor konzolverő grafikát fogsz látni v vmi ökörséget majd kitalálnak de abban biztos vagyok lesz majd vmi konzolellenes kampányuk
az h miben milyen hardver vagy milyen hardver nincs az csak a fanboy-okat zavarja de nagyon, normális embereket ezek nem érdeklik
#117) Abu85: ez nem egészen így van, ők azért szervezték át a vállalatot mert rávoltak kényszerítve mivel nem sikerült megkötniük a szerződést a sony-val és így elesnének soksok pénztől. tehát nem úgy van mint ahogy a fórumtárs írja h nem is akartak foglalkozni a konzolokkal és leszarták. ez 1 kényszerű döntés volt amivel elindultak a mobilpiac felé, ami 1 jó döntés volt mert jól megy nekik
az már más kérdés h ha ez így megy tovább és így nő a mobilpiac (márpedig nőni fog) akkor szintén sok zsöci jut a markukba :] -
Abu85
HÁZIGAZDA
L-e-f-i-e azt jól mondja, hogy az NV erre már berendezkedett. Tony nyilatkozata nyilván érdekbeszólás, de az NV már lassan 3 éve tudhatja, hogy elengedték ezt a hajót. Ennek megfelelően alakítanak mindent. Ott a Grid felhő, ami a konzolportokhoz kínálja majd az erőt, emellett a PC exkluzív játékok erős támogatása került előtérbe, és a Tegrára átcsoportosítanak. Nem azért nőtt meg a Gaming Evolved szerepe ennyire acélosan, mert az AMD ekkora befektetéseket tett, ehhez az is kellett, hogy az NV elvegye a támogatást a konzolportok felől. Szimplán nem éri meg a hosszútávú jövő szempontjából. Az NV stratégiája nagyon leegyszerűsíthető, és mindent lefednek a PC-n. Ha PC exkluzív a játék, játszd GeForce-on, ha konzolport, játszd felhőből, ha pedig mobil, azt játszd Tegrán. Itt a középső rész a kulcs. Játszd felhőből, méghozzá Grid felhőből. Az AMD ehhez úgy áll majd hozzá, hogy döntsd el, hogy felhőből, vagy dedikált hardverről játszod a konzolportot, nekik persze ezt könnyű mondani, mert lesz hozzá dedikált hardverük.
-
MZperX75
addikt
válasz
L-e-f-i-e #113 üzenetére
"csak vicc amit a pirosak fröcsögnek itt"
Nem kell senkinek sem védő ügyvéd,nem kell védeni sem az AMD-t sem az Nvidiat egy dög kapitalista profithajhász ,mind a kettő,csak valahogy a Nvidiának mindig jobban sikerültek a gusztustalanságai.
Jobban állnak mint az AMD, az Intel is jobban áll ,az Nvidia több profitot termelt mind az AMD az Intel meg 20X annyit.
-
L-e-f-i-e
senior tag
válasz
fatallerror #111 üzenetére
Távol áll tőlem , hogy fanboy legyek, csak vicc amit a pirosak fröcsögnek itt, nem esik le, hogy itt szidtok egy olyan vállalatot ahol kis túlzással a takarító többet ért az Üzletpolitikához, mint az aki itt megmondja a tutit. Pont nem érdekel ki profitál ebből többet, az se érdekelne, ha csak pirosak meg kékek lennének a piacon.
Csak azt írtam, hogy számomra hihető a cikkben leírtak, mert az Nvidia ezt már régóta tudta, látta, teljesen hihető, hogy ezzel már terveztek előre. Tényleg ennyire nehéz ezt megérteni?
-
MZperX75
addikt
válasz
L-e-f-i-e #105 üzenetére
"mindenki azt hisz úgyis amit akar.."
Teljesen mindegy ,hogy mi mit hiszünk.
Annak hogy nagy Cégek hogyan szerződtek azt tudjuk,azt hogy miért így azt sejtjük ,ebből ki anyertes az a jövő zenéje.
Ami tény az az ,hogy sajnos az Nvidia nem kapott X86-os Licence-t .
Kizárásos alapon 1 lapkában(APU) jelenleg csak az AMD képes jó GPU-t és X86 CPU-t pakolni a legjobban,ez tény.
Mivel ebben az X86-os piacban csak 2 cég van ,AMD és az INTEL ,viszont GPU fejlesztésében,a hatékonyság skálázhatóságában AMD van előnyben ,és játékok támogatásában és szoftver írásban is ők jeleskednek.Az idő mindent el dönt,várjuk ki!
Az Nvidiát meg nem sajnálom jó cég ,jó dolgokat csinál ,erről most lemaradt...kopp
És igen kicsit savanyú a szőlő!
-
fatallerror
addikt
válasz
L-e-f-i-e #105 üzenetére
nem keresem meg neked a hírt de ők akarták csinálni a hardvert, vmikor 2008-2010 között derült ki h nem lesz belőle semmi és nem azért mert így döntettek...
ezért is kommentelik az új konzolokat mert bántja őket h nem sikerült megállapodniuk, ha nem tartanák fontosnak a konzolpiacot akkor nem beszélnének róla meg nem csinálnának saját kézikonzolt meg nem kaparnának h legalább az a fránya physx legyen ps4-em...
én nem tudom milyen érzés lenni fanboynak de én elhiszem h ez rosszul esik nektek és nem tudtok aludni meg kidühöngitek magatok a fórumokon v fene tudja h élitek ezt meg de nem kéne ekkora ügyet csinálnotok ebből. a legtöbb embert rohadtul nem érdekli h mi van a konzolban, játszani akarnak és ennyi....
nem így akarták és ez tény, poénból senki sem ül le tárgyalni a másik féllel. az üzlet a pénzről szól személyeskedés nélkül, nem lelki alapon működikés senki nem bántja az nvidia-t, ők nagyon jók a mobilpiacon. ha ekkora fanboy vagy igazán tudhatnád h az nvidia-nál azóta mióta nem sikerült megkötniük a szerződést a sony-val és a microsoft-al és nem dübörög a vga piac azóta átszervezésen ment/megy keresztül és átállnak a mobilpiacra teljesen idővel. ennek az eredménye már most látszódik ha megnézed a 2012es üzleti évüket
#109) Abu85 : én tudom, fórumtárs nem tudja
én nagyon jól emlékszem a tárgyalásokra
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
fatallerror #101 üzenetére
Bonyolultabb kérdés ez. Az elején biztos számoltak azzal, hogy ott lesznek a next-gen konzolokban, hiszen számos zárt technológiájukat mentették volna ki a halál torkából. Viszont amikor meglátták azt, hogy mit kér az MS és a Sony, akkor nyilván fel kellett tenni a kérdést, hogy hogyan oldják meg időre. ARMv8-at tudták volna licencelni, és ha nagyon sok erőforrást áldoznak rá, akkor 2013 végére fel tudtak volna mutatni egy olyan funkcionalitású APU-t, amilyet az AMD. A probléma az lehetett, hogy túl nagy a kockázati tényező. Az AMD sokkal korábban kész volt a rendszerekkel, így nekik a 2013 vége egy abszolút tartható dátum, míg az NV-nek ez a dátum csak a legjobb esetben tartható. Na most ha nem tartják, akkor az gond a beszállítóra nézve, mert ezekre gondolnak a szerződésnél.
-
MongolZ
addikt
válasz
L-e-f-i-e #105 üzenetére
Nem, nem tudták megoldani. PS3-nál ott voltak, most nincsen olyan hardverük, amelyik teljesíteni a követelményeket. Majd talán jövőre lesz. Intel szintén zenész. Az a gáz, hogy mint DX10.1 esetén, most is buta indokokkal magyarázkodnak. Ezt tényleg ennyire nehéz felfogni?
-
stratova
veterán
válasz
L-e-f-i-e #105 üzenetére
Nvidia ügyesen szokott manőverezni, de egy ilyen APU kifejlesztése nem csak "potenciál" és tőke kérdése. AMD is rengetegett szívott mire működőképes APU-t prezentált (már 2009-re össze akarták hozni az elsőt Swiftt néven K10-es CPU magokkal, de csak 2011-re sikerült Brazossal (K8 alapú Bobcattel) majd Llanoval (K10.5 alapú Stars-szal)). Intel is ebbe az irányba megy (Nehalem óta IGP-ben fejlődik jobban a következő generációs processzoruk).
Egyébként kézenfekvő, hogy azt a területet (mobil és asztali/prof.) reklámozzák, ami most nekik jutott (ahol amúgy szvsz AMD-nek is lehetne keresnivalója, de ők most elsősorban az integrációra gyúrnak) és amiből hasznot tudnak realizálni, hisz egy projekt (Denver) csak később hozza meg a gyümölcsét.
Ez a kijelentés a PS4 GTX680 összehasonlítással ennek a közösségnek vicc kategória, és ez egy csámcsogásra kitett hír. Felesleges emiatt, Nvidia mellett kardoskodni. Amint lesz APU-juk tolják majd annak is a szekerét, ebben biztos lehetsz. -
L-e-f-i-e
senior tag
válasz
fatallerror #101 üzenetére
Akkor pontosítok, érdemes az Ő szemszögükből, de ti biztos jobban tudjátok egy ekkora monumentális cég üzletpolitikája miért alakul így. Valószínűleg hatalmas veszteség ez nekik, de ha tényleg az lenne, akkor az ő potenciáljukkal simán megoldhatták volna, teljesen hihető számomra a nyilatkozat, megértem, hogy van akinek nem, mindenki azt hisz úgyis amit akar...
-
->Raizen<-
veterán
válasz
szcsaba1994 #103 üzenetére
Na megjöttem én is letelt a kitiltás.
Szerintem hogy pc közelibb a hw kevesebb időbe fog kerülni pc-re portolni és ez csak jó lesz nekünk szerintem.
-
szcsaba1994
tag
Teljesen érthető, hogy ezen a véleményen vannak. Mégiscsak a konkurencia GPU-ja és CPU-ja dolgozik a PS4-ben.
Ettől függetlenül szerintem hülyeség. -
atti_2010
nagyúr
válasz
L-e-f-i-e #100 üzenetére
A konzol mindig is nagyobb üzlet volt és nem lesz ez máshogy most sem pláne ha megnyitják a Kínai piacot ami szűz és hatalmas de ennek az architektúrának én mint PC felhasználó örülök a legjobban mert közeledik egymáshoz a 2 platform ami egyrészt biztosíték arra hogy a PC sem szűnik meg másrészt végre van esély hogy a játékok kihasználják az APU-ban rejlő erőforrásokat.
-
fatallerror
addikt
válasz
L-e-f-i-e #100 üzenetére
ezt már nem bírom szó nélkül xDDD
xbox-ból és ps3-ból együtt kb 150 milliót adtak el. elmagyarázod nekem h akkor miért rossz üzlet ez amiért nem éri meg vele foglalkozni?
illetve azt is h ha nem foglalkoznak vele akkor miért beszélnek róla mégis meg miért csinálták meg a shieldet (ez 1 kézikonzol)
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
- Sweet.tv - internetes TV
- iPhone topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Nintendo Switch 2
- Tőzsde és gazdaság
- Lassan teljes a Xiaomi 16 tudáslistája
- További aktív témák...
- Apple Watch Series 7 GPS+LTE 41mm
- Asus ROG Strix G713PI 17.3" QHD IPS Ryzen 9 7845HX RTX 4070 32GB 1TB NVMe gar
- Dell Latitude 7400 !!14" full hd, i7 8665U, 16GB RAM, 512 Gb SSD, jó akku, szép állapot!
- Professzionális fotó- és videófelszerelés bérlés
- XPS 7590 15.6" 4K IPS érintő i7-9750H GTX 1650 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- PS Plus előfizetések kedvező áron
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 16GB 512GB 14" FHD 1év garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue - 1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3259,100% Akkumulátor
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest