Új hozzászólás Aktív témák
-
-
286
tag
"A legjobb olajat rakattam bele, most gyári suzuki olaj van benne 0w40-es.. aszondják hogy ez nagyon vékony, de teljesen jó benne, nem folyik meg ilyesmi..."
Ha csak nem Moszkvába jársz minden nap( Amit nem hiszek ex Sanmina
) akkor nem kell 0w40
Csak pénzkidobás fölösleges neked egy -35 fokon is ugyanolyan híg olaj mint +40 fokon
-35 nem igazán van itt
Egyszerű pénzkidobás ,s mivel nem mai autó ,minél öregebb annál sűrűbb kell bele s nem hígabb ahogy írtad "vékony"15W40 is jó -20 fokig
Inkább márkát válasz ne viszkozitást
-
bacsis
Közösségépítő
az egész úgy indult, hogy a kocsira 10 éven át, egy fillért nem költöttünk.. csak tankoltuk meg néha olaj csere és ennyi... nem trehányság miatt hanem hozzá nem értés miatt... azért a 10 év elhanyagolás már megmutatkozott rajta, és akkor határoztuk el hogy rendbe rakjuk, ami olyan jól sikerült, hogy itt ott még javítani is tudtunk a gyári értékeken/felszereltségeken
-
Egy ilyen drága dolognál azért érdemes utánanézni a karbantartásigénynek, mert nagy meglepetés, ha elromlik valami...
A saját pénztárcámon tapasztaltam, hogy gáz, ha nem figyelsz egy idősebb autóra. De ha rendben tartod, kevesebb gond van vele.
-
8th
addikt
válasz
alkatraz3000 #90 üzenetére
Hányat adjak?
-
bacsis
Közösségépítő
válasz
alkatraz3000 #90 üzenetére
Driftre ezek is jók, olyanokat csúszik a jeges úton mint a zállat
Pénzem nincs szóval cserélni kellenek! Srácok ki akar egy nehezebb felnit a könnyű helyére 1:1be cserélni? Tök megérné.... nekem -
alkatraz3000
senior tag
Vegyel VW Lupo magnézium gyári felniket. Bar az osztokor 4x100, szóval kellene módosító, viszont nagyon könnyű kerek. Más kérdés, hogy ezt sokan tudjak es driftre felvásárolják
-
bambano
titán
"azt mondják ez azzal jár, hiszen szélesebb a gumi nagyobb a tapadási felület..": jaja, ilyet tényleg mondanak, a fizikusok meg a falba verik a fejüket, mert ez akkora marhaság.
a fogyasztásod nem attól nőtt, hogy nőtt a tapadási felület, mert ez utóbbi nem nőtt. attól nőtt, hogy valószínűleg a nagyobb gumid más keverék és ettől nagyobb a tapadási ellenállása. meg attól szokott nőni a fogyasztás, hogy a gumicserétől mindenki schumacher lesz és jobban tapossa.
"befolyásolhatja ennyire drasztikusan a teljesítmény veszteséget az, hogy 3 kilóval nehezebb a felni?": szerintem ennyivel nem. inkább az a valószínű, hogy az 1 liter fogyasztásnövekedésből valamennyi a nehezebb felni, valamennyi a másfajta gumi és valamennyi az automatikus cipőnövekedés.
-
Buci21
addikt
válasz
laceszgamer #83 üzenetére
így van, a tehetetlenség miatt fontos a hajtáslánc tömege
nem véletlenül szokták a komolyan tuningolt autókban könnyített cuccokra cserélni a hajtásláncot
-
bacsis
Közösségépítő
faxomat priusoztok, meg merciztek, ez egy suzukis bejegyzés
Inkább segítsetek!
Az a nyűgöm, hogy eléggé lomha lett az új kerekekkel az autó... nagyon elfogy az erő...
azt mondják ez azzal jár, hiszen szélesebb a gumi nagyobb a tapadási felület.. igen ez így van, de sokkal drasztikusabb a teljesítmény csökkenés, és a fogyasztás is 1 literrel megugrott...
Tegnap lemértem, a gyári felni+gumi kombó 10 kiló, míg a mostani 13!!!!
befolyásolhatja ennyire drasztikusan a teljesítmény veszteséget az, hogy 3 kilóval nehezebb a felni? -
Buci21
addikt
Apámnak volt még gyerekkoromban ugyanilyen v6-osa
azt hiszem ott lettem először szerelmes
Újonnan vette, és pár évre rá totálkárosra törte az autópályán valami állat bömbis egy ráfutásos balesetben... (A forgalom hirtelen bedugult, minden autó lassított, a belsősávos nyomaszkodó bmw meg szlalomozgatott, követési táv nélkül... A xedoson meg jó a fék
kombináld össze... De végülis élek, pedig én a hátsó ülésen ültem, és olyan hatalmas csomagtér nem volt mögöttem, szóval ügyesen meg lett oldva a biztonság is)
Másik: nagyapám életét meg egy mazda 626 mentette meg, amikor a stopptáblát leszaró szuzukis pizzafutár beleszállt a balegybe 60-al... Nagyapám könyökét megvágta az összetörő műanyag ajtóburkolat... A szuzukis majdnem meghalt valami gerincsérüléssel
-
8th
addikt
Egyik cimborám egy Mazda Xedos 6 2.0-t hajt. 20+ évesen is hibátlan az autó pedig néha olyanokat kap, hogy az már nekem fáj. Újonnan vette a faterja a kilencvenes években később átszállt a fiúra. Szervízben minden alkalommal ajánlatot tesz rá az egyik szerelő mókus de mindig megkapja, hogy továbbra sem eladó az autó.
Az a vicc, hogy a drága alkatrészek ellenére sem drágább fenntartani mint egy Volkswagent vagy egy Opelt mert fele annyit sem jár szerelőnél mint azok.
-
8th
addikt
Én fejet hajtok a Prius műszaki kiválósága előtt de attól az még egy steril unalmas ronda műanyag kapszula marad amit vezetni is borzalmas az érzéketlen kormányával buta futóművével és a minden gázadásra végtelenül ostobán felbőgő motorjával. Tekergetsz egy kormányt meg nyomkodsz két pedált egy olyan ingerszegény szürke unalmas autóban amilyet szerintem eddig még senki sem gyártott a földön. És ezzel nem az autót szarozom az vitán felül áll, hogy jó portéka csak megvan a célközönsége. Olyan embernek való akit tökéletesen hidegen hagynak az autók és csak közlekedni akar. Autóbuziknak büntetés egy Prius. Én sem vennék teljesen kizárt. Pedig nem rossz kocsi. De akkor sem.
-
Buci21
addikt
Kifelejtetted a mazdát
mx5, isteni hobbiautó, 626/mazda6 zseniális csaladi igáslovak, stb
A honda is sok finomságot ajándékozott a szaladgálós városi kisautók kategóriájában... Vagy a toyota a suprát (arra mondd, hogy uncsi
) Szerintem egy mercibem vagy bömbiben semmi érdekes nincs, valahogy nem vonzanak (engem természetesen)... És a japán megbízhatóság pedig a pénztárcán visszaköszön (béka corolla, bakancs micra, stb)
Simi:
Szerintem a mercédeszek kb a pápamerci óta egyre jellegtelenebbül és jaszkari hülyegyerekesen néznek ki... Nem is szólva az undorító hangulatú belső terekről -
Simi87
senior tag
Na ácsi. nem vagyon német bérenc, a fiatok a kedvenc autóim.
Próbálj ki egy patika 2-es prius-t, utána egy patika 5 hengeres 190-est. Teljesen mindenevő vagyok, még C5-ös citrom is megfordult a fejemben. Nekem a merci hobbi autó, és az a gáz, ha vennék mégegyet, akkor sanszos hogy beálna e mellé. Ezért vettem a priust, de nem tudtam elviselni ezt az igénytelenséget. Van a családban egy pár éves hilux is, azt nagyon szeretem. Az új merkákról ne is beszéljünk, mert azok elég viccesek.
-
bambano
titán
japán...
ott van a nissan, amelyik olyan szép francia autókat adott a világnak, mint a nissan juke...
a toyota, amelyik a világ legunalmasabb autóit gyártja...
a honda, amelyik a nagy fordulatú alacsony nyomatékú motorokban hisz. mellesleg én is, amennyiben turmixgépről vagy fűnyíróról van szó.és ott van a micu meg a subaru, amelyik tudott rendes autókat gyártani, csak mindenféle válságra hivatkozással épp most fejezték be.
ha most kellene autót vennem, fogalmam sincs, hogy mit vennék. leginkább outbackben árulnak rendes motort, szinte máshol nem is.
-
Buci21
addikt
japán? (jó, ez nálunk becsípődés a családban)
A priusban a kormány van kb teljesen leválasztva az útról, ezért sírnak rá, hogy nem is igazi autó
Pont városban érzi magát jól, mi sokat gondolkodtunk rajta kis családinak, de végül egy ufócivic lett. Am az a villanymotor baromi nyomatékos kis sebességnél, szóval pirosnál kilőni egész ügyes kis szerkezet
-
bambano
titán
az a prius, amiben én ültem, az nem ilyen volt.
taxis ment vele, mint bolond, taposta neki rendesen, úgy vágott keresztül a városon, mint késen a vaj.
egyáltalán nem arról volt szó, hogy szőrmekalapos tatter mammer stílusban folyamatos forgalmi akadályt képezve ilyen "bocsánat, hogy élek" módon gurult.szerintem sok mai korszerűnek gondolt meg régről sztárolt autót megalázott volna vele a sofőrje. ehhez képest a birodalmi limbóhintón toljuk a csillagot stílus enyhén szólva lomha.
a német mániát nem kell felfogni, elég elfogadni, hogy ott gyártanak autót, máshol nem nagyon.
-
Buci21
addikt
Egyet kell, hogy értsek
Nem bírom felfogni ezt a németmániát (merci, bömbi, stb)... A prius szerintem zseniális koncepció, unalmas, nem sportkocsi, de a-ból b-be baromi hatékonyan visz el kevés üzemanyaggal, környezetbarát módon... (ez talán fontosabb is az üzemanyagköltségnél
)
-
bambano
titán
nemigen van unalmasabb autó, mint a merci.
ráadásul a modernebb verziói ócskák is, nagyon.
átlag német akkor vesz mercit, amikor befutott, pénze mint a pelyva, hazafelé operát hallgat a kocsiban, és eszébe nem jut, hogy egyszer is megcsúszhat az autója.
nekem mercim csak a pompakocsim legyen...szerk: ezzel azt akartam mondani, hogy pont ugyanolyan unalmas mind a kettő, de a prius legalább közlekedni jó.
-
bambano
titán
a fanok fordítva szokták gondolni: ha egyszerű az autó, nincs benne sok cucc, akkor szerintük jó. ha meg sok cucc van benne, akkor rossz. ami valahol érthető, minél öregebb az autó, annál inkább sanszos, hogy elromlik, tehát minél kevesebb cucc van benne, annál kevesebb romolhat el.
de ettől még a prius a maga trükkös nyomatékelosztójával meg fedélzeti elektronikájával meg egyéb cuccaival nagyságrendekkel jobb autó, mint a merci. egy 28 éves merci, ami már a maga korában is kalapos nagypapás autó volt, ma már inkább oldtimerezés után kiállt, mint napi erőltetésért.
-
bambano
titán
nemrég egyszer Pesten taxiznom kellett, és relatíve új priust küldtek. elég rendesen taposta a kolléga, és ehhez 4.1 literes városi fogyasztást produkált. nem annyira elvetélt dolog már.
lehet, hogy a korábbi verziók rosszak voltak, meg lehet, hogy sokat lopják az akksi miatt, de nekem nem volt ellenszenves.persze országúti száguldozáshoz nem venném, de hétköznapi rohangálósnak elmegy.
-
Simi87
senior tag
Nagyon csecse lett. Soha nem volt suzukim, de mindig is csodáltam őket. Lehet most kéne venni egy gomboc swift sportot, de inkább panda 100hp-ra fáj a fogam. Így 3 hónap prius 2-zés után lehet még egy biciklinek is örülnék.
-
#42431471
törölt tag
Utólagos ködlámpa alatt az emberek az elsőt értik. Mivel a hátsó kötelező.
Az elsőnek szerintem nincs értelme, aki meg nem használja a hátsót ködben, az jobban tenné ha az öngyilkos vágyait egyedül élné ki... nem a többi közlekedőt veszélyeztetve.Távolsági sem segít nyilván, a vita max arról van, hogy a ködlámpa elől segít -e abban hogy lásd merre mész.
Én még nem kerültem olyan helyzetbe, hogy javított volna a fényviszonyokon az első ködlámpám.
Hülyegyerek koromban használtam, mert jól néz kimostani kocsin nincs is.
-
zolikaDB
veterán
bacsis: egy popec kis tuningmasina -> [link]
-
zolikaDB
veterán
Tavaly sokezret letekertem sötétben, tejködben az M3-ason, és szerettem volna időben hazaérni.
Ami bevált: tompítottban H7 65W atomsárga (G Astra). Na ezzel láttam. Amikor felkapcsoltam a Night Breaker távolságit, gyorsan le is húztam, mert azt hittem fehér fal van előttem.
A ködzáró hátul JÓ, pályán szar időben, nem mondom, h életet mentett, de örültem, h látom az előttem lévőét.
Elöl a ködlámpa nálam sima Osram All season, tehát nem jégfehér, hanem sárgás... Lehet lenni nélküle, de spéci esetekben, jól beállítva hasznos, több fény jutott a kocsi elé.
Jelzem, nagyon extrém időjárásról beszélek, ahol nekem a fentiek működtek. -
bacsis
Közösségépítő
jahh olvastam a lehúzós cikket a ködlámpáról... nem véletlenül nem volt előtérbe helyezve
Majd egyszer ha látok olcsón egy fasza szetet, be lesz rakatva, mert ártani nem használ... épp ezért nem akarok nagyon sokat rákölteni...
Viszont ez a stift már nem az a stift mint 15 évvel ezelőtt.. azt elfelejtetem írni, hogy ami nekünk van ez már az 1,3 16 szelepes, itt már 84 LE van a motorháztető alatt... oké ez sem egy V8-as motor, de ennél gyengébb autók is furikáznak az utakon, amik ráadásul még nehezebb kasztnival vannak megáldva... bár persze tény és való hogy egy 40 millás porschet tuningolni nagyobb élmény és jobban ál leejtős, de most evvan
A kormányszervóra: a kormányhoz hozzá sem lesz nyúlva csak kap egy szervó rásegítő motort.... arról nem beszélve hogy ez sehol nem szerepel a forgalmiba, hogy szervós vagy sem... szal szerintem nem papír köteles -
Buci21
addikt
a padkát jobban lehet vele látni, ezt a TC is beleírta abba a bizonyos cikkbe
de egyébként jobban néz ki vele az autó, csak adott szituációban használható és/vagy használandó extra, ezt figyelembe véve kell dönteni
(és amerre bacsis kolléga jár, elég cifrák a falvakat összekötő utak
)
-
-
Buci21
addikt
én a szervóra nem igazán költenék, elég pici és könnyű kis autó az, olyan hosszú utakra meg csak nem mész vele
(#42) bambano:
Én úgy tudom/tapasztaltam, hogy hatékony tud lenni... a köd alá bevilágít és jobban látod az út szélét... Amerre bacsis lakik fejér megyében, szeret ködös lenni az idő, ha a gyerekkori emlékeim nem csalnak -
bambano
titán
a ködlámpának nulla értelme van, vagy még annyi sem. egy teljesen téves elképzelésen alapszik.
nem akarlak megbántani, de a swift tuningjával meg az a probléma, hogy normálisan fék-motor-kinézet vonalon szokás tuningolni. a switf túl gyenge ahhoz, hogy ne legyen égés az optikai tuningja. a swift egy költséghatékony közlekedési eszköz, így égett be a köztudatba. más felhasználásával bekerülnél a hmcs kategóriába, azt meg ne akard szerintem
-
bacsis
Közösségépítő
Na igen. Ködlámpa. Szintén tervben van, sajna a mienkből kispórolták, pedig glx felszereltség. 10-15körül szoktam látni gyári szetteket, de még az elektronikát is meg kellene oldani, szóval ez is majd egyszer... jahh igen. Ott van még a szervó ami szintén tervben van, de sajna nagyon nagy meló lenne, ezért nagyon drága is (kb 50ezer) de az is tervbe van véve. Szóval az oké hogy látszik az alagút vége, de még messze van
-
-
gondoni
csendes tag
Jó olvasni és látni a tuningok részleteit, csak így tovább!
Jómagam egy 18 éves F Astrát tartok karban, sajna nem minden igényemre futja 2 kisgyerek mellett, pedig nem számít drágán fenntartható autónak.
A biztonság-funkció-esztétika vonal mentén rangsorolom a javítani/költeni valókat, ezt segít a vágyaim és a javítani valók mérlegelésénél. Néha elszalad velem a ló, tavaly év végén pl. karácsony alkalmából a csomagtartó teleszkópok cseréjét végeztem el hirtelen felindulásból (volt vagy 7000 Ft a pár, márpedig ez egy nagyobb csomag pelenka ára!) :-)Gumi cserekor én is a négy évszakos mellett döntöttem, itt viszont nem kötöttem kompromisszumot: GoodYear Vector 4S lett (elérhető kisebb, akár 13 collos méretben is). Két telet (ha annak számítanak egyáltalán) már végigélt, nyáron a hangosabb futással pedig megbarátkoztam. Cserekor mintha lengéscsillapítót is cseréltem volna, sokkal kulturáltabbá vált a kocsi futása, esőben pocsolyákban szuper jól elvezeti a vizet, télen 10-15 centis friss havon is mindig talált fogást, persze sosem kerestem még meg a korlátait.
-
bacsis
Közösségépítő
válasz
alkatraz3000 #36 üzenetére
a hülyegyerek tuning, ha immel ámmal csináljuk, így is úgyis vicc kategória marad, atótól függetlenül...
HA valaki komolyan, élrtsd: nagyon komolyan gondolja, gyönyörű autót tud faragni akár stiftből akár trabantból wartburgból, ladából stb...
Viszont ez már a bőven több milliós kategória...
Tehát ez szerintem oylan téma, hogy vagy csinálod rendesen időt pénzt energiát nem sajnálva, vagy bele se kezdj...
én mindegyikből korlátozottan vagyok megáldva tehát bele sem kezdek.. picit csinosodott, szépült az autó és ennyi.. nem fogok rá 20ezres sport dobot meg sötétített ablakokat, meg ilyen hülye matrciákat rárakni... mertt így ahogy mondód az a bóvli kategória.. stiften is tud gyönyörűen állni egy 200ezres felni garnitúra és a kb ugyanennyiből egyedileg megépített lökhárító... de ez meg az a kategória ami nem fér bele -
Rakeem
aktív tag
A négyévszakos gumi témához annyit fűznék, hogy 5. éve hajtom a sajátjaimat és évi 10-15e km futás mellett tökéletesek. Én is melóba járok meg évente 5-6 alkalommal hosszabb utakon az országban mindenfelé. Idén ősszel fogom őket lecserélni mert már elkoptak. Neten utána kell nézni a különböző márkáknak és a legjobbat kell megvenni. Természetesen a helyén kell kezelni. Nyáron a szemerkélő esőben porosabb úton és télen a vastagon latyakos úton érzem rosszabbnak, mint az előző autómon a nyári és téli gumikat. Persze elszoktam játszani a gondolattal, hogy mi lenne ha az Almerámra is külön gumik lennének, akkor nagyobbat lehetne autózni, de nem WRX STI-m van, így elfogadom a kompromisszumokat.
-
bacsis
Közösségépítő
igen ez a wax meg hasonló nyalánkságok jónak bizonyulnak, tetszik az ötlet tényleg jól mutat az autómosás után is, hátha majd kézel még profibban le lesz ápolva
Visont a koromfekete gyári lökhárítós téma nagyon nem tetszikezeknél a swifteknél a fapados kategóriába gyári feketék a lökhárítók az autó színétől függetlenül, azaz nicnsenek színra fújva, tökre nem tetszenek.. így színre fújva jobbak sztem
-
Jhonny06
veterán
-
#78687232
törölt tag
Nagyon f@sza, csak így tovább
-
shteer
titán
Neee, tuninglököst neeee! :|
-
#42431471
törölt tag
válasz
szabonagyur #28 üzenetére
185/60 r15 váltóméret, simán felrakhatod.
-
zolikaDB
veterán
- nem, nem tiltottak, minden jelzes benne van, hidd el, rendben vannak. Nekem tobbfele is. Nyilvan, a fenyero sokszorosa egy 15 evvel ezelotti izzoenak, tehat nem is bir olyan sokat. Valamit valamiert. Hozzateszem, nekem izzom meg nem egett ki.
Innen, ami szimpi (Philips annyit nem er): [link] Ehhez helyzetjelzo: [link]
Offroad jelzesu izzo nevebol adodoan utcan nem hasznalhato, ez igaz.- pucovan azt ertem, amit ertek
Ha videken laknek, es lenne egy udvarom, akkor alaposabban kezelnem a jarganyt. Igy max csak nyaron, es ritkabban van lehetosegem.
Automosot nem szeretem, mert a kefe karcolja a fenyezest, millio autot lemos, tele van mocsokkal, amit a tieden is szetken. Persze, kis viaszos lötyivel lelocsolja, megszaritja, szep egy par napig.
En ezt a pakkot allitottam most ossze, youtube-on meglatod, mi mire valo es ez most jopar evig kitart: [link] [link]
Nagyjabol: normalis sampon, kezi polir, kezi wax, es szepen pereg a viz, felnitisztito, ami leolvasztja a mocskot, nano apolo az uvegre, nem fog megallni a viz, 50-tol meg ablaktorlo sem kell, belulre meg egy normalis muanyagapolo.
Egy pelda a waxra: [link]
Ez meg egy masik, Sonax cucc tavalyrol, sajat auto: [link]- Ez az olaj is furcsa... Olyan, h vekony, fura szo. A ket szam a hideg es melegoldali viszkozitast jeloli. Ha neked ez a gyarid, az igy jo. Nem kell a legendas 10W40-et onteni mindenbe, ami forog, csak mert olcso...
Az elso szam jeloli, h telen kepes-e szivattyuzni, vagy besurusodve uldogel a tekno aljan az olaj. A melegoldali meg, h nyaron hany fokig kepes kenni, es utana mar ugy felhigul, h hagyjuk. Ezt jelenti a ket szam.
Szoval, ha jo a motor, nem is szabad gondnak lennie ezzel az olajjal.
Nalam ez a kis pakk (nem szamitva a gyertyat, az ui 30-40e km-t kibir) 9e-bol postaval kijon: [link]- ulesfutes: karbonost kell venni, abban nem torik meg semmi, a kapcsoloja meg potmeteres. Nem kell tipusspecifikus, hisz ezek univerzalis lapok. Innen lehet kiindulni: [link]
- belterben, kesztyutartoban ilyesmi van: [link], csomagtartoban: [link]
-
válasz
Luck Dragon #8 üzenetére
Pont ma mentem egy remek földúton, egyes alapjárat és a kuplungot finoman adagolva.
Mintha Dakar lett volna. több volt a gödör mint a sima föld. Pont azon gondolkodtam hogy ez milyen lenne egy WRX STI volánja mögött.
Ja és ez a városon belül.
Jaminában a raktáráruház mögött. -
bacsis
Közösségépítő
ezek nagyon jó tanácsok köszi.. érdekelnének is részletesebben
azok az izzók nem tiltottak?élettartamra milyenek?
pucován alatt mit értesz? belső? külső? kívülről 1-2 havonta le szoktuk mostani autómosóba, mindíg a legfullosabb programot kérjük, mivel metálkék, nagyon szépen csillog utána, de azért 1-2 hónap után ismét nem árt lemosni mert az a réteg lepereg róla...
A legjobb olajat rakattam bele, most gyári suzuki olaj van benne 0w40-es.. aszondják hogy ez nagyon vékony, de teljesen jó benne, nem folyik meg ilyesmi... pollenszűrőnk viszont nincsigaz klímás de ebbe nem került még pollenszűrő...
ülésfűtés: nagyon szeretnénk/szerettünk volna, de eleinte úgy voltunk vele hogy csak olyant ami gyári suzuki Swift féle megoldás... aztán nagy nehezen találtunk is bontásból, de aszondják hogy az csak a gyári GLX ülésekre jó, sport ülésekre nem lehet felrakni, így hát lemondtunk rólade lehet hogy jövőre bepattintunk iylen utángyártottat...
belső LED-esítésen is gondolkodtunk, de a srác akitől vettük a tető órát, ahhoz járt a belső világítás is és ő már korábban kicserélte így az már ledes -
zolikaDB
veterán
Gratula
Ezentúl fogod várni a tavaszt,, h tehesd fel a nyári kerekeket, amikkel így elég pofás az autó!
Pár javaslat:
- látáson javíthatsz Osram izzókkal (Night Breaker pl, kicsit fehérebb, és messzire hord)
- ha szeretsz pucoválni, ami sokat dob az esztétikán, ajánlom a Wolf termékeit (ha érdekel, összeírom, én miket vettem), olcsók, sokáig kitartanak és komoly cuccok (meg ugye nem mindegy, h valamilyen wax-szal véded a dukkózást, vagy hadd álljon rajta a víz, meg közvetlen a lakkot eméssze a kosz)
- alkatrészeket jó áron a Kovács autótól vagy a zsu.hu-ról érdemes venni, a tiédbe szerintem egy éves szervízke 10e HUF alatt marad: olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő
- jó minőségű gyertya is sokat számít
- ülésfűtés: 15-20e körül első két ülésre meg tudod oldani, az a fajta, ami olyan, mint a gyári a komolyabb verdákban, h potméterrel tekered, télen, amikor nem fúj meleget a kocsi, piszok jól jön
- én belül ebay-es 5050-es SMD LED paneleket tettem oda, ahova fért, korán járok melóba, nagyon jó, h amikor pakolászok, látok mindent, amit akarokIgazából ezek nem tuningok, de részben hozzájárulnak ahhoz, h a kocsit 10 év múlva is használhasd nyugodtan és növelik a komfortot.
-
Chaser
legenda
-
8th
addikt
Akkora gépb*zi vagy, hogy még a rendszámod is ITX? LOL.
-
bacsis
Közösségépítő
válasz
#42431471 #12 üzenetére
ahha mondjuk lehet ebben igazad van
mindenesetre nekem akkor sem játszik, mert amúgyis jó minőségű gumikat raktam fel sztem
de persze köszi azért a tippet
gerii! Mi az a fekete baszás?
mustang08 Igen, Wikipedia is ezt írja: Távol-Keleten (Indiában és Kínában) továbbra is folyik a „régi” Swiftek gyártása, illetőleg Kanadában fut még egy MK3.5-ös széria, de azok már nagyon távol állnak a Magyarországon gyártott Swiftektől.
De ezen kívül azokról az autókról nem sok infót találtam, nemhogy gyári alkatrészt -
gerii
addikt
Következő fejlesztés
(vonóhorog sapka)
A festékes csavarmenetért jár a tockos, de azt se felejtsd el bezsírozni (nem lekvár!) kerékcserekor (ha levehető a vonószem, akkor azt is) -
#42431471
törölt tag
én sem ajánlottam volna 1 évvel ezelőtt. De ez a gumi jobban szerepel minden teszten, mint az olcsójános új téli / nyári szettek. (vagy az öregebb márkásabbaknál)
Nem általában jók a 4 évszakosak, hanem ez
Mondjuk ahogy nézem, a suzukidon 13-as kerék van, ez meg nincs abban a méretben, szóval veheted úgy is, hogy nem szóltam -
Dr. Mózes
aktív tag
Bólogatós kutya hátulra?
Az minden családi autó kötelező elemének kéne lennie.
Egyébként mintha úgy emlékeznék, hogy még a mai napig gyártják Kínában ezt a típust. Hátha ezen a vonalon találsz valami "gyári" extrát a kocsira. -
bacsis
Közösségépítő
válasz
Klaus Duran #7 üzenetére
igen, sajna Luck Dragon-nak igaza van.. a gyári gumi méret 155/70, most 185/55 van rajt', és már ezeket is megbántam, mivel "peresebb" a gumi, sokkal jobban ráz, már gondolkodtam, hogy lehet elcserélem a felniket 13-asra vagy valamivel "ballonosabb" gumikat rakok fel
Sethdobaloah! Hehe te vagy az első aki 4 évszakos gumit ajánlaz hagyá hogy a fórumokon mindenhol mondják hogy kb xarra se jó, de konkrétan még a gumisoknál is azt mondják hogy ha rájuk hallgatok akkor felejtős
Amúgy a télik azok Michlein gumik... most Good year van fent tehát egyik szett sem gagyi -
#42431471
törölt tag
sose értettem ezeket a LEDes moddokat. A céges c5-ben az a kedvencem, hogy kikapcsolhatom a gecibe a világítást egy gombnyomásra, és nem egy karácsonyfával az ölemben vezetek, hanem csak az kilóméteróra világít nagyon szolídan.
Bezzeg a fókában meg nem lehet eléggé letekerni...Ha meg nem utazol évi legalább 30k kilómétert, akkor inkább legközelebb ruházz be egy ilyen 4 évszakosra:
michelin crossclimate
Előbb öregszik el a 2 szett gumid, mint hogy elkoptatnád, felni se kell 2 garnitúra.
(arról nem is beszélve, hogy egy 4 éves téli/nyéri guminál biztosan télen/nyáron is jobb) -
válasz
Klaus Duran #7 üzenetére
Ezekre a jó kis kátyús utakra? Ne viccelj
-
válasz
alkatraz3000 #5 üzenetére
Magasság maradjon, csak keményebb rugó kéne.
-
bacsis
Közösségépítő
válasz
alkatraz3000 #5 üzenetére
Mivel hobbiautón felül ez családi és munkábajáró kocsi is egyben, így ültetés és sportdob nem lesz
-
alkatraz3000
senior tag
válasz
Klaus Duran #1 üzenetére
Most adtam el az eibach ültető szettem
-
EczkE
veterán
Tiszta nid for szpid andergrand.
-
Szeretem ennek az autónak a színét.
-
bacsis
Közösségépítő
válasz
Klaus Duran #1 üzenetére
tervben van az is
-
Lekvárhűtés?
Én is gondolkodtam a Fastra pofozgatásán. Főleg a futóművel kéne valamit kezdeni. Olyan mint egy nagy hajó.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS TUF RTX 5070Ti OC 16GB GDDR7 Videokártya! BeszámítOK
- Acer Swift 3 Ultrabook / Ryzen 7 5700U / RX Vega 5 / 16 GB RAM / 512 GB SSD
- ASUS TUF FX505DU - 15,6"FHD IPS 120Hz - Ryzen 7-3750H - 8GB - 512GB - Win11 - GTX 1660 Ti - MAGYAR
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / RX 5700 / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- GIGABYTE Z390 AORUS MASTER WiFi Alaplap
- Samsung Galaxy S24+ / GyáriFüggyetlen / 12/256GB / 12Hó Garancia
- LG 48B4 - 48" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- 134 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX8H) - Intel Core i9-13900HX, RTX 4090 - 3 év garancia
- Lenovo ThinkPad X13 Gen 2 i5-1145G7 16GB 512GB FHD+ 100% sRGB - 1 év garancia
- Bezámítás! Gigabyte G5 KC Gamer notebook - i5 10500H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN10
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest