Új hozzászólás Aktív témák
-
Sir Ny
senior tag
cím
-
-
Feruendios
tag
Megelőzte a korát az Onlive.
Sajnos mar nincs magyar billentyuzetem :(
-
LW
őstag
Még akkor sem. A videó kódolása és egyéb faktorokból származó késedelem elrontja a játékélményt. Multiplayer FPS és egyéb intenzív műfaj teljes mértékben felejtős. Mindemellett gazdaságilag sem jó a játék és hardverfejlesztőknek. Kinek jó?
Amit szívesen látnék az hasonló megoldás konzolokra írt játékokkal. Na! Arra befizetnék és nem várnék több, mint egy évet a PC megjelenésre.
-
KraX
őstag
Hasonloan gondolom en is. Csak spekulacio reszemrol, de valoszinunek tartom, hogy jelentos potencialis vasarlot riasztananak el a gyartok ha ra akarnak kenyszeriteni cloud only jatekokat a nepre, legalabbis most meg. A jatekon kivuli tartalom szolgaltatok mar meg tudtak oldani a "felhositest", eleg csak a film es zene online streamekre gondolni es talan mostanaban elerunk oda, hogy az elektromos aram mellett, ami szamunkra mar teljesen evidens es nelkulozhetetlen a net is hasonloan evidens es nelkulozhetetlen lesz a jovoben.
En oldschool bealitottsagu vagyok mar csak a koromnal fogva is es nekem unszimpatikus a megvasarolt tartalmak csak virtualisan a sajatod hozzaallas, de egyertelmuen errefele megy a fejlodes amennyire en latom.For the God Emperor!
-
leviske
veterán
válasz #52815360 #10 üzenetére
Anno Newell mondta el ennek a dolognak a lényegét: "cloud gaming works until it starts to be successful — at which point, it falls over." Egyetlen hardvergyártónak se érné meg annyival alacsonyabb áron adni a hardvereket egy cloud gaming-re alapozó cég részére, hogy az egy 1000 dolláros vas élményét tudja mindenkinek nyújtani havi 60 dollárért, pláne hogy ennyiből még a játékok licencét is illene azért kifizetni, mert onnantól meg a játékosnak nincs a dologban üzlet, hogy évi 720 dollárból bérel egy gépet ahelyett hogy több évre venne magának egy 1000 dolláros PC-t vagy 400 dolláros konzolt. A késleltetésekről már nem is beszélve, amihez a szolgáltatók sose tudtak volna felnőni, hiszen a Youtube és Skype miatt is megy a masszív sírás.
Nem véletlen, hogy a Sony is elsősorban kisebb rétegeket akar megszólítani a technológiával (aktuálisan azokat ugye, akik exkluzív PS3 címekkel akarnak játszani és magát a konzolt nem akarják megvenni).
-
tuki2200
senior tag
válasz laceszgamer #2 üzenetére
Már bocsi, de én kipróbáltam a PS NOW szolgáltatást, pont olyan mintha gépen levő játékkal jatszanék, pedig nincs bika netem, közepes UPC-s..nincs lagg, késleltetés sem érzékelhető, úgyhogy igen is működik a technológia (-:
ps4-en, új Sony tv-n bárki tesztelheti okoskodás helyett, csak egy Amerikai profil kell hozza és van 7napos ingyenes próba az összes 100+ játékra
[ Szerkesztve ]
-
schwartz
addikt
A D3-van a csalokkal nem sokat torodtek, lenyeg az volt, hogy porogjon az Auction House. Rengeteg bot, exploit az AH-ban (0 bid win) stb. Ha jol remlik a konzolos verzionak meg van offline modja.
(#10) xRagna
Valamint eltűnne a kalózkodás, már valamennyi + bevétel.Es a mikrotranzakciokra. DLC-re, suttyo lehuzos FTP-re epulo jatekmodell is jol bedolne. Vagy a kiadok lemondananak a zsiros profitrol es mindez be lesz szoritva pl. egy 30 dolcsis havidijba?
A kalozkodas nem jelent feltetlen profitkiesest. Senmi garancia arra, hogy a tolvaj meg fogja venni maskulonben. A tisztesseges vasarloknak meg adjanak ki demot vagy ha nem, akkor lehetoseget arra, hogy az aktivalas utani elso 24 oraban visszaigenyelheto legyen a vetelar. (jajj de ugy meg mi lesz a par ora gameplayt nyujto szarkupac jatekokkal, igaz ? Es meg csak el sem cserelhetem mert a felhobol berlem? Jo vicc.)[ Szerkesztve ]
If he dies, he dies.
-
Lenry
félisten
válasz #52815360 #10 üzenetére
az azért megvan, hogy a DRM meg a stream két nagyon különböző dolog?
ha egy kiadó áttér a streamre, azzal nem a HC játékosokat veszítik el, hanem azokat a játékosokat, akiknek számít az, hogy a játék akkor reagáljon a cselekedetekre, amikor azokat elvégezzük és ne 2-3 másodperccel később, illetve hogy minden ott és úgy legyen, ahogy én látom magam előtt, nem úgy, ahogy a szerver hiszi.
vagyis kb mindenkit.[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
gantum
tag
hujujujjj. pedig minden pcs oldal és gamer újság azzal jött, hogy ez a jövő, a warez vége, mi a csudimudi történt?
(#10) xRagna: a felvetésedben a válasz: "A több 100-1000 dolláros vasak helyett elég lenne egy 60-70 dolláros kis doboz is."
[ Szerkesztve ]
-
Zeratul
addikt
válasz #52815360 #10 üzenetére
A diablo3 kötelező Battle.NET nem csak DRM hanem a csalások megnehezítése céljából is lett integrálva. WoT ennél tovább megy, ott a ballisztika, a láthatóság, a páncélátütés, a fizika mind a felhőben számítódik és kliens gép már csak végrehajtja a grafikai megjelenítést, ennek köszönhető hogy a csomagkimaradások sokszor viccesnek ható, de inkább bosszantó hibákat tud generálni.
-
leviske
veterán
Diadalmenet lett a javából.
-
schwartz
addikt
válasz #52815360 #10 üzenetére
Ha valamiert fizettem, az az enyem. Akkor jatszom vele amikor akarok es ott ahol akarok. (a hegyteton egy barlangban offline.) Nem erdekel mennyibe kerul a hardver (ami a sajatom), nem azert veszek 4K-s TV-t, hogy 1080P-be streamelje valami vacak szolgaltatas a butitott grafikat Nem kell 70 dolcsis terminal (ingyen sem) nem kellenek a kiesett napok a szerver oldali DDoS tamadasok utan. Es meg sorolhatnam...
If he dies, he dies.
-
geryboro
senior tag
néha pöcsöltem rajt, de nem volt motiváció hogy előfizessek rá.
jó koncepció volt a felhő játszás, amikor egy elég teljesítmény igényes játékot tudtam futtatni 1-2-4 magos mobilon, tableten.
de netfüggő, és hát ez is mulandó dolog...Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
Zeratul
addikt
xRagna: Eldönthetik persze, de a kb. az öntökön szúrással egyenértékű. A jelenlegi hálózati technika még a kliens oldalon futtatott MMO-k esetén se tudja az input lagot kiszűrni, távoli futtatás esetén ez csak tovább romlik. A félig felhős-félig kliens oldal, mint pl. a WoT iszonyatosan szenved az input lag miatt, pedig az még csak nem is egy pörgős játék.
-
Drizzt
nagyúr
Eletkepes ez, csak el kell felejteni azt, hogy VM alapon futtatjak a dolgokat. Kulon at kellene irni minden alkalmazast, hogy legyen egy erosen centralizalt resze, amibe a leheto legtobb kozosen hasznalt reszt kellene implementalni, az egyes kliens processzekbe pedig csak azt, ami feltetlenul szukseges, hogy az elkuldendo kepet kiszamold, kezeld a bejovo inputot a halozaton, tomoritsd a streamet, etc. En tovabbra is azt allitom, hogy kifejezetten erre fejlesztett hadverrel es szoftverrel dobbenetes hatekonysagot lehetne elerni, de erre dollarmilliardnyi fejleszteseket kellene vegezni. Pl. a processzorok, meg kozponti memoria reszeket viszonylag egyszeru kozpontositani, de a grafikus szintezis joval bonyolultabb ugy, de valoszinuleg nem megoldhatatlan. Szimplan a kepszintezis fejlesztese nem ebbe az iranyba ment elsosorban. De a potencial nagyon nagy. Persze egy ideig az infrastruktura is gond lesz, de ez legalabb nagyjabol "magatol" csokken(ugyis fejleszteni kell a halozatokat ezer mas dolog miatt is).
I am having fun staying poor.
-
#52815360
törölt tag
válasz BlackPriest #13 üzenetére
Ritka egy idióta hasonlat
-
atus72
őstag
Majd akkor lesz életképes ha minden háztartásba optika megy és közel laksz a szerverfarmhoz
-
hammertron1
tag
válasz BlackPriest #13 üzenetére
+1
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz cskamacska #9 üzenetére
Nem is tőlük kell kérni. A játék fejlesztőjét és kiadóját kell keresni. Ha ők beváltják az OnLive licencet Steamre, akkor oké. Ha nem, akkor ez van. Van egy pár kiadó, aki eredetileg adott Steam kódot is OnLive vásárláshoz.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#52815360
törölt tag
Mégis mit nehezitenek meg rajta? Lassan mindenhez kötelező az online drm. Szóval kell a net. A Blizz sem fogott nagyon mellé a D3 -mal. Valamint eltűnne a kalózkodás, már valamennyi + bevétel. Arról nem is beszélve, ha konzolon és pc -n is streamelve lenne, nem kellene több platformra leprogramozni. Itt megint csak nyernek. A több 100-1000 dolláros vasak helyett elég lenne egy 60-70 dolláros kis doboz is. Ez is előny a terjesztésben.
(#6) laceszgamer : nem hiszem, hogy manapság olyan sok hc gamer lenne
-
cskamacska
addikt
Nyilván azért vette meg a Sony a Gaikai után az OnLive szabadalmait, mert a PS Now akkora bukta és a felhős játéknak nincsen jövője.
Az már neccesebb, hogy az OnLive kimúlása gyönyörűen bemutatja az streaming, mint Endlösung kategóriájú DRM legnagyobb árnyoldalát. Ha a Steam holnap megpukkan, a letöltött játék mappájában lecseréled a Steamapi.dll-t egy tört változatra, elmented a könyvtárat, és vígan tudod mutogatni az unokádnak is a játékot, esetleg fellövöd torrentre, hogy mások is ezt tehessék. Ha viszont egy játékot csak felhős változatban készítenek el, ott is csak egy szolgáltató veszi fel a kínálatába, majd az megfekszik..
Abu85: Teljesen valószínűtlennek látom ezt, magáról az Onlive-tól nem lehet Steam vagy más kulcsot kinyerni(miért is lehetne, teljesen független játékokat kaptak, még a multi is Onlive only belterjes volt), kiadók pedig nem arról híresek, hogy a bedőlt online boltok után takarítgatnának. Direct2Drive/Gamefly/Impulse/GameStop/Beamdog is bedőlt úgy, hogy szolgáltatást tovább vállaló, kárpótlást biztosító jogutód vagy akadt, vagy nem. Leginkább nem, és a megvett játékok elérhetetlenek lettek, kiadók nem is foglalkoztak vele.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
azbest
félisten
Ahhoz képest, hogy nem volt elég előfizető mégis sokszor túlterhelt volt, laggolt szerver oldalon vagy épp összeborult az instance, néha meg képhibákat dobált a túlmelegedéstől. Persze ez már a konszolidáció utáni üzemben volt, indulás után még egészen jó volt. Persze a gyors reakcióidőt jelentő játékoknál elég esélytelen volt a játék már akkor is.
Arról nem szólnak a hírek, hogy mi lesz azokkal, akik nem havidíjasan használták, hanem ott vettek játékokat? Voltak 50 dolcsisak is, akkoriban írták, hogy mi az a dátum, amíg garantálják az elérhetőségüket. Ők most bukták a licenszeiket vagy ki tudják hozni?
-
-
Dr. X
aktív tag
És a nagy játékkiadóknak mégis miért érné meg, hogy megnehezítenék a játékaik eladását, rontva a saját üzletüket?
A jelenlegi technika mellett a felhős játék nem üzletképes. Ennek a szegényországokban lenne értelme, ahol egy kis havidíjjért tudnának játszani, mert a gazdagabbak úgyis vesznek pc-t/konzolt meg rá a játékokat. Csak akkor Afrikába és Ázsiába kellene kiépíteni a szervereket, az meg egy öngyilkos vállalkozás. Ha ott elterjed az internet és fejlődnek a szerverek teljesítményei, akkor 5-6 év múlva újra el lehet rajta gondolkodni. Legelőször mobilszintű játékhoz nem kell hatalmas teljesítmény és azzal is egyre többen játszanak. Egy afrikai nem tud top telefont venni, amin Real Racinget játszhat, de 5-6 dollárt kifizethet havonta. -
titán
Elég lett volna elolvasniuk a megjelenésről szóló ph cikkhez tartozó hozzászólásokat. Sosem volt jövője.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
laceszgamer
addikt
Mondjuk úgy, hogy idő kérdése volt inkább.
Még a lehető legjobb internettel sem lesz olyan mintha az ember a saját gépén futtatná. Próbáltam jó nettel én is, hiába 60ms alatti latency, akkor is nagyságrendekkel nagyobb mint az a szűk pár ms ami amúgy a PC és az eszközök között van.Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
nagyúr
Várható volt. És akkor megint kezdődhet a vita azokkal, akik szerint ez életképes.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Új hozzászólás Aktív témák
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Nintendo Switch
- Milyen egeret válasszak?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Micro Four Thirds
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- Óra topik
- További aktív témák...
- Xbox 360 Játékok
- Akció! Dell Latitude E5530 laptop (15,6/i5-G3/16GB/320HDD) - 1 év garancia, 27 % számla
- Akció! Dell Latitude E6430 laptop (14/i5-G3/8GB/256SSD) -1 év garancia, 27 % számla
- Akció! Dell Latitude E6430 laptop (14/i5-G3/8GB/256SSD/AkkuX) - 1 év garancia, 27 % számla
- Wacom Cintiq 16 FHD (DTK-1660) digitalizáló tábla