Új hozzászólás Aktív témák
-
Squirrel
őstag
Na, kihoznak egy az ix-nél is ízlésficamosabb szériát az XM személyében. Azt hittem, nem lehet fokozni, pedig de.
-
-
Mentolka
senior tag
Mivel kell az embernek foglalkoznia, hogy megvegyen egy ilyen autót?
-
k-adi
nagyúr
nagy, hosszú, nehéz és drága
ez miért jó nekünk?
ha már SUV kell, akkor már inkább egy jó kis KIA EV6 vagy egyéb -
Cypresss
senior tag
Az ízléstelen feleslegesség tökéletes szinonimája ez a borzalom.
-
#48584626
törölt tag
válasz
Squirrel #100 üzenetére
"látványához, de nem sikerült megszoknia. És az itteni vásárlói rétegnek sem szerintem"
Nehéz ezt így szubjektíven megítélni. Az biztos hogy európaszerte nagyon komoly érdeklődés van az autóra, Magyarországon is.
De nyilván nem tetszik mindenkinek, és ezzel nincs is gond.Norvégia, Hollandia, Spanyolország, Svédország piacokról van napi szintű adat, ezekben az országokban idén már 4.782 darabot eladtak belőle.
Nagy eTron: 4.308
ETron GT: 381
Taycan: 2.152Model Xet nem érdemes nézni, mert az kvázi nincs.
-
Squirrel
őstag
válasz
#48584626 #48 üzenetére
Hát nem tudom, mindenki nyomja ezt a vásárlói rétegnek kell, hogy tetszen. Fogalmam sincs, melyik ez a vásárlói réteg. Pár éve vettem egy nem kicsi és nem olcsó BMW-t, ez alapján kapom kb. havonta a meghívásokat megnézni/kipróbálni (és megvenni). Mindig jelzem, hogy köszönöm nem. Borzasztó ocsmány. Itt az egyik kereskedőben van egy kirakva, szoktatom a szememet a látványához, de nem sikerült megszoknia. És az itteni vásárlói rétegnek sem szerintem, mert naponta tucatszám látok model x-et, taycan-t, etron-t, etron gt-t de ix-et valahogy nem, pedig egy ideje már lehet itt kapni.
Azt elhiszem, hogy technikailag kiváló, szépen, jól megy, de könyörgöm, hogy néz ki??
-
ncc1701
veterán
Hát. A célközönségnek tetszeni fog. De én fél kezemmel a seggemben is szebb autót rajzolok becsukott szemmel, sötétben.
-
Yeffy
veterán
uhh, jo, h mondod, ezek is bejonnek.
vagy a Sao Paolo Yellow, ami ilyen kisse neonzoldes beutesu, az is nagyon allat.azt mondjuk nem tudom, h ezek reszei-e az Individual -nak, gondolom igen.
egyszer lattam valami sosem latott lilat, ami indiv. fenyezes volt, asszem egy 5er-en. meresz volt, de adta.
megvan kozben, Twilight Purple. -
BReal
addikt
válasz
<Adamsky> #84 üzenetére
A fehér inkább a nem prémium céges autókra jellemző, nem? Cégeknél a prémium inkább fekete vagy valami sötétszürke árnyalat. Amúgy személy szerint a fehéret rühellem, nagyon kevés autónak áll jól. Ilyen számomra pl. a Porsche, de azt sem választanám soha ilyen színben.
Amúgy az iX összesen 6 színben érhető el (+2 M-exkluzív) és számomra ezek közül egyedül az oxidszürke metál az, ami tetszik, a többi egyáltalán nem. Illetve az extra M-színekből a vörös. A kétféle kék kifejezetten ocsmány.
-
Uhhh, igen, ezek mind gyonyoruek. Szoval, igen, nem vagyok oda a BMW-ert, de ha van valami, amiben abszolut, vitathatatlanul a konkurencia elott jarnak, de olyan szinten, hogy barki mas a kanyarban sincs, az ez. A szinek. Es lehet erre legyinteni, de szerintem nagyon fontos, plane most, amikor a legtobb markanal meg konfigurator szinten sincsenek normalis szinek, csak vagy 6 variacio a szurkearnyalatokra, esetleg egy kek (sokszor raadasul az is ilyen koszolodo, unalmas, sotet hangulatu sotetkek - pl lexusnal ujabban csak ilyen van, pedig volt naluk is rengeteg gyonyoru szin bo 10-15 eve) meg egy piros es kesz.
-
Yeffy
veterán
ahh, jo kis Estoril Blue, imadom, mai napig egyik kedvenc M szinem toluk.
csatlakozom a felettem szolohoz, valoban franko szineket kevernek. pl az elozo M4 amivel debutalt azzal a fustos sargaval, az is nagyon allat szin, plane eloben. vagy van egy ilyen turkizes kek, altalaban polgari 4-eseken meg 1/2-eseken latom, szinten brutal jo szin.
edit: kozben megtalaltam, Snapper Rocks Blue a neve. aki ezt kikeverte, hatalmas nagy pacsi neki.illetve csoporton belul maradva, Miniken szoktam vagany szineket latni, tegnap pl elgurult mellettem egy, ami ilyen rohadt jo kanarisarga volt. mondjuk kb 5 perccel utan egy Jeep Renegade jott majdnem ugyanilyen arnyalatban. meg tobb ilyet.
-
válasz
<Adamsky> #84 üzenetére
Erdekesseg (szemelyes megfigyeles alapjan, tehat abszolut nem statisztikailag relevans adat), hogy itt angliaban pont azt latom, hogy a BMW, Toyota, Nissan, Volvo, Tesla meg Lexus vevok azok, akik kepesek szinesben gondolkodni. Kb barmi masbol van feher-szurke-ezust-fekete es kesz, de ezekbol a markakbol napi szinten lehet latni nagyon szep kek/zold/piros/pezsgo szinu autokat. Nyilvan ezekbol is tobb a szurkearnyalatos, mint a szines, de ha szineset latsz, es nem valami varosi miniautorol vagy szupersportkocsirol beszelunk, akkor azok altalaban ezek.
Az mar plane szubjektiv, hogy szerintem magasan a legszebb szineket a BMW keveri. Van nekik az a vilagoskek metal, hat az valami gyonyoru. Kb barmelyik autonak jol tudna allni, annyira szep. Es akkor ehhez jon meg hozza az, hogy azert altalaban a BMW szedanok oldalnezetbol lelegzetelallitoan gyonyoruek, es ott helyben elolvadok. Pedig amugy nem is szeretem a markat, de az a szin... Uristen, az telitalalat. Meg a hulye kompenzator SUV-ok is szepek tudnak lenni abban a szinben.
-
<Adamsky>
nagyúr
Ma láttam egyet élőbe. Hááát ... nem lett szebb. Az látszik, hogy nagy és drága, de ennyi. Ezt a kocsit egyébként csak egy színben lehet megvenni? Mert eddig kb. mindenhol ebben a pingvines fekete/fehér összeállításban láttam. (A kérdés nyilván költői. Ezzel csak azt akartam jelezni, hogy valami megmagyarázhatatlan okból az összes prémiumvásárló színvak lehet, mert jobbára fehér, fekete v. ezüst színben képesek gondolkodni.)
-
angyalpc2
aktív tag
elég nagy hód pofon volt
űha ez menti a meg a Földet akkor az elég szar ügy.
Már ott bukik hogy hatchback és nem csepp forma...2 tonna, sehova nem lehet vele parkolni átlag városban se pláne nem bevárásokban.
gumiból (környezetszennyező) legalább 2xer annyi kell rá
Gazdagok játékszere lesz ez megint.
EU vezetők meg kv-ra aggódnak 100g-os kibocsájtás miatt meg 1 literes motorokkal járunk ami nem bír ki 100-200e km-t se.
Nem is értem, hogy miért nincs belekalkulálva a súly, a kasztni, vas üveg beltér gyártási CO2 költsége. Se a cW, cd légellenállási tényező..
Hirtelen kiderülne hogy a 2010 körüli benzin lpg, dízel cng közép kategória felett minden betiltandó lenne...nemhogy 2-2,5tonnás suv meg ilyenek.https://www.vezess.hu/vezetunk/2022/09/09/nagy-puha-farokkal-csokkentette-fogyasztasat-egy-elelemes-autos/
-
Bandetad66
csendes tag
válasz
freeknight #6 üzenetére
Börtönviselt Katás??? Viktor képére játszol magaddal otthon az tuti...😉🤔🤣🤣🤣 Amúgy az autó tökéletes arra,amire tervezték.. próbáltam...besza,behu,minden szinten...😉
-
moleculez
veterán
Bírom a megosztó designt, mert vagy szeretem, vagy utálom, pl a Cybertruckot imádom. Ezt is láttam már élőben, és olyan szavak ugrottak be, hogy monumentális, valamint megdöbbentő. Az viszont nem, hogy szép. Na' mindegy is, szerintem a belső tök.rendben van, sikerült kellően modern, de nem Teslásan puritán érzést közölni. Az ilyen trendi 4* városi szállodák jutnak eszembe róla. Bőven van feljebb, de messze nem átlagos.
A vezetés segítő rendszerek is el lettek találva, nem lett Teslásan "sokat akar a szarka" effektus, nem akar önvezető lenni, csak egy mindig éber útitárs. Nekem ez a vonal tetszik. Erről pár videó egyébként elférne a cikkekben, mármint az asszisztensek működéséről. -
Saját véleményem szerint ez az új formavilág nem a legszebb .
-
gyuszos
tag
Kicsit le vagy maradva....
Senki nem gyárt annyit, mint 2-3 évvel ezelőtt, és nem azért mert nincs kereslet, hanem mert nincs alkatrész, nincs miből összerakni az autókat.
Konkrétan a BMW-ről: iX3 esetén márciusi szállításra van még néhány gyártási hely, de legalább egy erősebb áremelés biztos,
I4-re sorba kell állni, kb. 2 év,
iX-re szintén másfél év a várakozás, már ha nem raksz bele semmi individualt....Nézz szét mi megy a többinél....Kia, Hyundai, Skoda, VW, Toyota.....és nem csak az ev-k esetén.
Próbálj rendelni egy automata váltós Ceed-et..... esetleg egy phev Sorentot, vagy egy sima hibrid Rav4-et. Netán egy Merci GLE-t....., vagy egy Enyaq-ot,..... Kia EV6? Tavasz óta nem rendelhető....
Új e-Niro minimum 1 év. -
#48584626
törölt tag
"felzudulas? Tele volt vele a net, hogy mekkora zsenialis dizajn"
Hát nem egészen. Ugyanez ment. Hogy milyen ronda, ez nem is igazi BMW, az utolsó igazi BMW az Exx volt (mindig valami 10-15 évvel korábbi modell) megindult a BMW lefelé a lejtőn, kínai dizájn, ki kell rúgni a dizájnert, satöbbi. Lehet azért nem emlékszel mert már 10 éve volt.
Hogy mi a szép az relatív. Szerintem ez is tök jól néz ki bizonyos konfigurációkban. De az én véleményem irreleváns, nem vagyok a célcsoport, nem akarok ennyi pénzt költeni autóra.
Láttam élőben az új XM végleges változatát is, ültem is benne, na az überkompenzátor, ez ahhoz képest egy szolid autó. Aztán azért már most sorban állnak, pedig még csak a tanulmányt látták.
-
válasz
#48584626 #58 üzenetére
i3 felzudulas? Tele volt vele a net, hogy mekkora zsenialis dizajn. Milyen felzudulas?
1-esnel az elsokerekhajtason verte a nyalat a sok hulye, hogy milyen dolog mar az egy BMW-tol... Egy csaladi kompaktnal. No comment. Mikor a vevok hatalmas resze nem is tudja, hogy hol hajt a kocsija. Teljesen mas kategoria, mint a kinai utcai bazaros kristalykacat bizsu dizajn.
Mindegy, remelem nem neked lesz igazad, mert nagyon rossz az irany. Szep BMW-ket akarok az utcan latni, nem ilyen uberkompenzatorokat, na. -
Cannabis7
senior tag
Az elmélet igaz, azzal kiegészíteném, hogy azért ez a kocsi más kategóriában indul, mint anno a KA és multiple, ez némileg árnyalja a képet, nem csak azért mert több pénzért nézzen i s jól ki, hanem egészen más típusú ember is a célközönség, akik vszleg igényesebb erre.
DE! Szerintem ez messze nem annyira egyértelműen csúnya autó, hogy ne vegyék az emberek emiatt, ha egyébként meg teljesen rendben van.
-
vicze
félisten
válasz
#48584626 #58 üzenetére
Amúgy halkan megsúgom, hogy attól, hogy valami ronda az emberek még megveszik, mert pl. a funkciói megfelelőek és pont leszajrák, hogy néz ki. Saját autóm is szerintem kifejezetten csúnya, egy formátlan krumpli, de különösebben nem érdekel mert a funkciói megfelelnek.
Fiat Multiplákat is megvette valaki, és nem ismerek ember aki nem kap hányingert tőle. Eredeti Ford Ka-nál rondább valamit nem tudok elképzelni(Ford Ka cabrio...
) és mégis millószám adták ell, az újak eladása meg a béka segge alatt van, pedig azok kinéznek valahogy.
-
Cannabis7
senior tag
Szerintem nem annyira csúnya, próbál agresszív lenni mint legtöbb BMW, az sikerül is neki.
-
#48584626
törölt tag
Állandóan ment a nyavajgás, gyakorlatilag az E60 óta, és mindig volt valami amin lehetett morogni. Az első X6 amikor kijött egy csomó ember agya ledobta a láncot. Aztán nem győzik azóta másolni.
i3 felzúdulásra sem emlékszel? Vagy amikor az első 1es kijött? Vagy az X7?A hiszti állandó. Aztán az elmúlt 20 évben csoportszinten évi egymillióról két és fél millióra nőttek az eladások, de a BMW márka is több mint duplázott, 900e-ről 2,2 millióra.
Nem úgy tűnik mintha nem tudnák mit csinálnak.
-
válasz
#48584626 #56 üzenetére
Ugyanmar. Eddig olyan baromsagokon huztak a fanok az arcukat, mint a fecskefarok a Bangle eraban. Baromsag, csak par idiota nyavajgott miatta. Eddig sose volt BMW se kivulrol, se belulrol konretan csicsas es bazari. Most de. Plusz tovabbra is gyartanak jol kinezo autokat, szoval a teljes eladasi statisztika pont nem jelent loszart se. Ne maszatolj szandekosan baromsagokkal.
-
A MyBMW app nálad sem mutat semmit a korábbi megtett utakból? Mert nálam semmi se nézhető vissza az appon, csak a pillanatnyi töltöttség és a korábbi töltések, oké ez jó, de jó lenne fogyasztási és útadatokat is látni, főleg úgy, hogy a napi számlálója az 530e-nek elég tré...
A régi BMW app ezt legalább tudta, az újból ezt már sikerült kispórolni... -
válasz
#48584626 #48 üzenetére
Ezt majd megbeszeljuk akkor, amikor majd lesz olyan adat, amit van ertelme nyalazgatni. Jelenleg azt az autot adjak el, amelyikbol van/hamarabb tudnak szallitani, kiveve azt a par igazi maniakust aki hajlando (meg ceget, akinek muszaj, mert nincs valasztasa) 60+ heteket varni egy megrendelt autora. Jelenleg eladasi statisztikakat nezni pont semmi ertelme nincs, mert ugyan annyit jelent, mint a nextgen konzoloknal: Hogy kinek mennyit sikerult gyartani.
-
vicze
félisten
-
#48584626
törölt tag
"nagyon jo uton jar a BMW, csak a vezeto dizajnert kell kirugni de ASAP jelleggel"
Nem neked kell tetszeni a dizájnnak hanem a megcélzott vásárlói rétegnek.
Annak meg tetszik, a BMW rekordot rekordra halmoz, az autókat viszik mint a cukrot.Tudod, a kutya ugat, a karaván meg halad.
-
A dizajnnal kapcsolatban: Mindenki nyugodjon meg, eloben kivulrol sokkal borzalmasabb, belulrol meg sokkal bazaribb, mint kepeken.
Amugy erdekes, mert pl az i4-nel se szep (a szep az nagyon nem ilyen), de ott eloben annyira nem faj a dolog, meg kezdem is mar megszokni, de ennel... Hat, ennel ez pont forditva van, eloben rendesen karistolja a retinat.A masik, amit nem ertek, hogy miert hivja mindenki az orran a "vese" dizajnt hodfogaknak meg stb-nek. Nem kell kerulgetni a forro kasat, szamomra egyertelmu, honnan jott az inspiracio a dizajner csapat kedves vezetojenek:
Konkretan az egesz kocsi szembol egy cyberdisznoorr.
Hogy valami jot is irjak, a teszt alapjan (es sok masik teszt alapjan is) nagyon jo uton jar a BMW, csak a vezeto dizajnert kell kirugni de ASAP jelleggel (vagy atkuldeni valami reszlegre, ahol max egy vodrot tervezhet, azt talan nem tudja ilyen szinten elbaszni), aztan jo lesz ez.
-
<Adamsky>
nagyúr
"Egy elektromos autónak minek szakértő?"
Nem tudom - a szmájli miatt, hogy - mennyire gondoltad ezt komolyan, de azért ha ezeket a járműveket nem csak úgy nézzük, mint egy 4 keréken guruló tablet, akkor igenis érdekes lehet pl., hogy milyen futómű van alatt, hogyan viselkedik a kanyarokban, terhelten, terheletlenül, milyen esetleges ergonómiai bakik vannak benne, és nem utolsó sorban milyen más hasonló méretű vagy árú autókhoz (és ebbe jó lenne belevenni a belsőégésű motorral szerelt példányokat is) képest.
Én a felsoroltak hiánya miatt (és mert néha egészen bunkó tud lenni) kerülöm például HAndrás méltán híres YT csatornáját. -
temppro
tag
Sajnos ma már mindenki tesztel mindent attól függetlenül, hogy ért hozzá, szakértője e vagy sem
?
Atya Úristen, hová jutottunk! -
Yeffy
veterán
azok a front tüdők, Isstenem. eloben sem jobbak, lattam mar joparszor.
-
NoZoli
tag
-
BReal
addikt
Elől nagyon szép.
Hátul ronda.
Belül ocsmány.
Hatótáv alsó-középkategóriás (egy Porsche Taycannak jobb a hatótávja, meh)Ehhez képest az i4:
-mindkét változata (40 és 50) erősebb az iX megfelelő változataihoz képest
-hatótávolsága 30%-kal több
-11, ill. 16 millióval olcsóbb induló ár (33-40%-kal olcsóbb)
-külsőre-belsőre köröket ver az iX-rePersze gondolom az iX tágasabb és még modernebb technológia van benne, de az, hogy számomra az i4 sokkal szebb, sokkal olcsóbb és nem utolsósorban jelentősen nagyobb hatótávú (elvégre csak villanyautókról beszélünk), egyértelművé teszi a választást. Na meg persze az is, hogy a SUV-ot alapból is utálom és a rosszabb légellenállás és elsősorban a jelentősen nagyobb tömeg (+15%) miatt egy elektromos autó ne legyen SUV.
Ezek fényében én 6/10-nél nem tudnék többet adni rá.
-
homerhamm
addikt
Ronda ez a kocsi, mint a bűn. Visszasírom a fekete füstöt kiadó Trabantokat.
-
#48584626
törölt tag
válasz
freeknight #32 üzenetére
Egyáltalán nem. Általában nézve egyenrangú a 3.
Az iXből eddig pl. a legtöbbet Európában adták el, második az USA jóval kevesebb darabbal, és Kína a sor végén van töredéke eladással. Persze ez a piaci bevezetések időpontjának is a függvénye.
-
DanielLong
senior tag
Kedves Bog! Egyáltalán nem terveztem végigolvasni a cikket, de olyan szórakoztató stílusban írtad, hogy nem akartam egy bekezdést sem kihagyni! Az autó eleje egyébként nekem sem tetszik, de a belseje sem győzött meg a képek alapján, élőben azért biztos más lenne.
-
#48584626
törölt tag
-
kakuk.tamas
addikt
válasz
BoneDragon #5 üzenetére
Szebben nézne ki, ha a színek nem vernék agyon egymást.
Ehhez a belsőhöz valami paszteles külső járna, vagy a fehérhez, valami szürkés belső. -
NoZoli
tag
Azért, a Citigoe 265 km-es (WLTP) hatótávja, nem éppen "majdnem" 395-422 km... a két autó akku kapacitása között is, jó kétszeres a különbség.
A külső-belsőről kár vitatkozni. Arra a piacra, amire szánták (Kína), bőven kiskirálynak érezheti magát a tulaj, ezekkel a vesékkel és a csilli-villi kristályokkal, stb... -
#48584626
törölt tag
"az orbitális méretű BMW-s márkajegy itt tényleg kizárólag a márkaidentitás megjelenése miatt van az autó elején, nulla funkcionális értelme van ugyanis. Ami abból is látszik, hogy ez valójában egy matrica"
Valójában nem matrica, hanem egy öngyógyító bevonat, kisebb karcok idővel begyògyulnak.
És van funkcionális értelme, mert az alatt vannak a radarok és néhány szenzor, emiatt fűtött is.
[link] -
vdavid4
tag
nem igazán értem az ár fikázást. A forint szuper szereplése is azért ott van ebben
egy sima bmw5 is 20 milliótól indul és itt az alapfelszereltség is magasabb plusz ez elektromos stb..az új ötösben is hasonló dolgok lesznek de csak jövöre...
-
babosmiki
addikt
Ronda de finom...
Jó lett a teszt, köszönjük!
-
tothmaxy182
őstag
Hogy nézhet ki valami ennyire ízléstelenül?
-
kBika
csendes tag
Szerintem nagyon jó kiállása van élőben, kár hosszasan részletezni miért nem tetszik. A legfrissebb m3, m4 hatalmas veséje is élőben nagyon merész, azok is jól mutatnak és egyediek. Valahonnan tudnia kell a laikusnak is, hogy igen ez az ÚJ BMW, nem pedig az 5 éves 320i m optikával
-
<Adamsky>
nagyúr
Háát... én az E60-at ma se látom szépnek. Cicalámpás BMW-nek hívom.
Ez az iX is akkor, és úgy kezd majd széppé válni, ha kb. már nem lesz más.
A fedélzeti kamerarendszer "képminősége" csak nekem szúrja a szemem? Tudom apróság, de az ilyen apróságok miatt - főleg ennyi pénzért - mondom azt, hogy ez így egy kalap ...
Kenjék a hajukra a BMW-nél! -
Hallosz
senior tag
Nos a külső megjelenése pont olyan mint Mike Tysoné fekete nadrágban és fekete cipőben.
Gondolom pont ezt akarták.A teljesítménye jó, a vezetéstámogatás még jobb. Abban nem vagyok biztos, hogy ez lesz a környezettudatos népautó. ;-)
-
giroud199
senior tag
Ízlések és pofonok.. anno az e60as BMW t is mindenki rondanak tartotta ,mégis a mai napig időtálló ,sőt beérett a forma… mellette egy ufó civic pl irtó rondan öregedett meg…
ami a lényeg ennél az autónál abba a legjobbak kozott van , úgy suhan ahogy egyik másik villanyos sem ,és mellette az egyik legjobb hatotavval rendelkezik -
hemaka
nagyúr
inkább egy dízel x5
-
freeknight
őstag
Hát ez tényleg okádékra sikerült sajnos. Bár a BMW-től már nem is várok mást.
Ha lenne ennyi pénzem, és azt mindenképpen valami elektromos luxusautóra akarnám elkölteni (nem akarnám), akkor inkább az EQS. Vagy egy Model Y és akkor már trendi is vagyok, nem azt hiszik a tükörből, hogy itt jön egy börtönviselt katás kisvállalkozó mátkája. -
BoneDragon
veterán
Ez kívül belül ronda lett.
-
DigitXT
félisten
a többi közlekedő pedig olyan iramban pucolt el a belső sávból, mintha minimum valami Mad Maxből kölcsönvett rémmel ijesztgettem volna őket.
Gondolom épp ez a cél, tehát kiváló a formaterv. -
Kanczy
veterán
Szerintem gyönyörű az autó eleje, ízlések és pofonok
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Battlefield 6
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bluetooth hangszórók
- Óra topik
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...
- Dell Precision M4700- I7 4. generációs - 16Gb - Nvidia Quadro
- Panasonic Toughbook CF-MX4-1 12.5" Érintős- - Akár 8-10 órás akkuval
- Gyermek okosóra GPS nyomkövetővel, Wonlex CT06PRO-L 4G lila, új
- BH Fitness Prisma M30 futópad kedvező áron, első tulajdonostól
- Weboldal készítés verhetetlen áron! - Vállalkozásoknak, Portfóliónak, Cégeknek
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2105 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- Új Asus F16 TUF WQXGA 165Hz G-Sync i7-14650HX 16mag 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 5050 8GB Win11 Garancia
- Bomba ár! HP ProBook 440 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest