Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ebben az is benne van, hogy hiába a sok Hz, ha a videojáték motorja nem számol x jelenetnél többet. Manapság tipikus, hogy a szinkronizációt maximum 240 fps-ig viszik (de sokszor csak 120 fps-ig), aztán minden, ami 240 Hz (vagy 120 Hz) fölötti, szart sem ér, mert nem történik annyi számítás, hogy érjen valamit. Ezért se repültek rá az eSportolók a 360 Hz-es monitorokra, mert ha a szoftver nem számol többet, akkor aztán mindegy, hogy a monitor mire képes.
-
#57018880
törölt tag
Videóban nem ideálisak a gfx beállításai comp.-ra, picit egyet előre egyet hátra. Cikkben 1080p van amúgy, a 4K nem kérdés, hogy alapból "aránytalanul" megtolja a perf igényt.
1080p comp beállítással, kb a <40%-a kellett ha jól néztem le.
Synthwave: igen, szerintem is bőven van gyorsabb játékos, az a jó amikor már motorikusan megy a játék, mondjuk 500Hz akkor is már *ehmm* na mindegy, lesz rá vevő
.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
.

