• newcomparts és myerskors értékelése egymásról

    Hirdetés: Törölt hirdetés

    newcomparts negatív értékelést adott myerskors számára:

    A vásárló állítása szerint az alaplap nem működik. Dobozban vittem őket haza, és mindegyik alkatrészem tökéletesen működik. A termék átadás előtt tökéletesen működött, nehezen hiszem el hogy szállítás közben tönkrement. Ilyen még nem fordult elő.
    A vásárló arra gyanakodik hogy a lap biosfrissítés közben megadta magát. Erről képeket tudok küldeni, bizonyítani hogy a mai napig használatban van ugyanaz az alaplap egy hasonló gépben ugyanezen a BIOS verzión. Az összes alkatrészt kíváncsiságból leteszteltem. Tökéletesen működtek a legfrissebb BIOS-SZAL. Erről képeket is küldtem a vásárlónak.
    Sosem volt használva videokártyával, csak GPU-val. Garanciálisan a számlán minden rajta van az első tulajdonos adataival. Szükség esetén minden adatot meg tud adni az AQUA-nak a garancia érvényesítéshez.

    A vásárló állítása szerint a webáruház elsőre elállt a jótállástól. Érdekes módon, eddig még mindig elfogadták a garancialevelem második tulajdonosként, nemcsak az AQUA-nál, mindenhol kötelességük garanciálisan visszavenni a terméket. Kaptam már ilyen garanciális terméket, visszaküldtem garanciálisan második tulajdonosként, mert nem működött megfelelően, és visszaterítették az árát. Mégsem adtam negatívot az illetőnek, megoldottam.

    A vásárló követelte a termék vétel árának azonnali visszatérítését.

    Erről a hirdetésben egy szó sem volt. Egy szóval sem említettem hogy a terméket visszaveszem bármilyen kártétel esetén.
    Ezt sokkal értelmesebben is el lehetett volna intézni, meg lehetett volna oldani.
    Soha nem találkoztam még ilyen esettel, folyamatos gyanúsítgatás, rágalmazás, fenyegetőzés, negatívozás (majd úgy is megjelenik), jelentésekről szót sem említek kísérte az üzletet. A termék a leírásnak megfelelő állapotban került átadásra a garancialevéllel együtt. Nem tudok a vásárlóval mit kezdeni. Rendezze garanciálisan a problémát. Ezek után, nem ajánlom a vásárlót.

    myerskors negatív értékelést adott newcomparts számára:

    Az említett alaplap beszerelés után, nem ad életjelet. Ezt privátban is jeleztem az eladó felé. Átvételnél igaz adott garancialevelet, blokkal mindennel együtt, a lapot minden tartozékával kaptam meg, ebbe nincs belekötni valóm (a webáruház elsőre elállt a jótállástól, mikor említettem, hogy használtan vettem a lapot, és a garancia nem az én nevemen van). Egy Ryzen 5 2600 + 2x8gb G.Skill 3200mhz rammal próbáltuk a lapot beindítani, de a fekete képen kívül mást nem látunk. Egy rog strix B450F lappal szó nélkül, első indításra indult a fent említett ram+proci páros. 2 videókártyát is rákötöttünk a címben szereplő lapra, nem ad képet, más lapon viszont igen. Stressz teszt alá lett helyezve egy másik configban is a kártya nem hibázik, tápegységem nem hibázik, erős a gyanú hogy a lap biosfrissítés közben megadta magát. Természetesen, privát beszélgetés során a klasszis "haza úton nálad sérült meg" "ott a garancialevél oldd meg" válaszokkal találom szembe magam. Ezek után, nem ajánlom az eladót.

Aktív témák

  • myerskors

    friss újonc

    itt is látni, az általad fényképezett képen, a jobb alsó sarokban felülről nézva azt a fémes kis "horzsolódást" mint amit az Aquások is küldtek (persze azon jobban, értelemszerűen)

  • myerskors

    friss újonc

    Mégis csak igazam volt, hogy behúztál 25 ezerrel,mert egy használhatatlan lapot vettem tőled. Szóval várom a hogyan továbbot, próbáljuk meg normál hangnemben, vagy ha nem sikerül akkor tényleg nincs más, mint a jogi út. Csak hogy más is lássa, ok nélkül senkit nem negatívozok/""rágalmazok"" meg.

  • myerskors

    friss újonc

    A csatolmány+a képek, most látom itt is lehet beszúrni. :)

    A csatolmányba átküldtem neked a képet. Tudom most jön majd a klasszikus "ezt te csináltad, én hibátlanul adtam oda a lapot" kártya.

  • myerskors

    friss újonc

    https://prnt.sc/FtYYSfcLFNz3 tessék lássék. :)

  • myerskors

    friss újonc

    Minden megy mindennel másik 2 confingban, és mivel SZAKEMBER szerelte össze a gépet, nem pedig én, így a szaki nem egy 10iq arc hogy ne tudja mi mivel kompatibilis és mivel nem :) . A lap hibás, a bios frissítéssel pedig azonnal ugrott a gari. Elérhetőséget továbbra sem adtál, és mivel 25ezerrel behúztál egy rossz alaplappal, így a feljelentést nem úszod meg. Senkivel nem volt gondom itt HP-n, kivéve téged, és a rossz alaplapod megvételét. Ezek után azt hiszem joggal kérem vissza pénzem. És számlát pedig nem küldtél, és a doboz sem tartalmazza, ennyit erről.

  • newcomparts

    friss újonc

    válasz myerskors #8 üzenetére

    A garanciapapíron megtalálod, ezt személyesen helyszínen közöltem hogy az egyetlen másolat a garanciapapir, ezért nem küldtem el elektronikusan, mert nem volt lefényképezve. Papír formátumban adtam át, az a másolat amit kézben megkaptál. Fényképezd le, és szkenneltesd be pdf-ben egy papír-írószer boltban.

    Az elérhetőség rajta van a garancialapon. Azt kell megadni az AQUA-nak.

    Az említett teszt configod (memória) nem is azon a frekvenciaszámon működik amit a 2600 processzorod támogat, erről ennyit, utána se néztél hogy mit vásárolsz.

    Minden kérdésre válaszoltam, a garanciapapirt átadtam. Rendezd garanciálisan a problémát.

    Ha nem hagyod abba a sértegetést, és a gúnyolódást, többet nem válaszolok.

  • myerskors

    friss újonc

    Hányszor kérjem még el a számlaszámot? + elérhetőséget adj mert megtenném a feljelentést is.

  • myerskors

    friss újonc

    A számlaszámot sem kaptam meg emailben mint ahogy a hírdetésben ígérted, pedig ezti s kérik a garihoz. Ezzel is hátráltatva, azt hogy a lapnak kiderülhessen mi baja, de még te vagy gerike felháborodva. :D

  • myerskors

    friss újonc

    "9. Mik a jótállás alól kizáró okok?

    Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat, a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai / elektromos terhelés, illetve egyéb nem a célnak való felhasználás."

    11. Mely hibák nem jótállás jellegűek?

    Bárminemű szoftveres probléma (operációs rendszer, meghajtó program, BIOS-, szoftverfrissítés, felhasználó általi hibás telepítésből fakadó hibák.)"

    Magad is megnézheted a hőnáhított Aquád jótállási ügyintézései közt magad is.

    :)

  • myerskors

    friss újonc

    Igen, ebben hol írtam egy szóval is hogy KÉREM VISSZA A PÉNZEM?! :D

    Telefonon miután az aquának elmondtam, hogy használtan vettem a lapot, és frissített bios van rajta, azt a válasz kaptam, hogy ez esetben a garanci nem érvényes! Ettől függetlenül sikerült ma visszaküldjem, bevizsgálják, a kapott válaszról ne aggódj csatolok majd képet.
    Utána majd folyt.köv. :)

  • newcomparts

    friss újonc

    válasz myerskors #3 üzenetére

    "Hol is követeltem a pénzem, mondd már el légyszíves? :D Habisztiguszti."


    newcomparts

    Garanciálisan kötelességük kicserélni és az összeget visszatéríteni ha nem tudják javítani cserélni. A szervizbe fel kell adni, megvizsgálják.
    Amire van még 9 hónap garancia, azt nem utasíthatják vissza, a szervizben be kell vizsgálni, stb...
    Másik processzorral volt együtt vizsgálva. Ryzen 3 2200g-vel volt együtt.


    myerskors

    "Már pedig nem ezt a választ kaptam, nem tudom mi tèvők legyünk. A 25ezrem nem fogom veszni hagyni, a garancia beváltással meg majd szenved az akiè a lap, mert nekem így 1 darab gyufát nem tèrít meg az aqua."

  • myerskors

    friss újonc

    "Hirdetés: GIGABYTE B450M S2H M.2-es PCIe NVMe alaplap + 9 hó garancia
    Szia Gergő, Alex vagyok, most raktuk össze a gèpet, de nem akar èletjelet adni. Próbáltuk ram nèlkül 1 rammal, 2-vel az indítást de semmi. Nem tudom lehet a gond a bios túl friss a gèpnek, vagy hol lehet a hiba. Egy ryzen 5 2600 amit beleraktunk. Ramból is 2 fèlèt is nèztünk de az sem hozott változást."

    Minden más üzemel mindennel, a lap nem ad èletjelet. Felpörög a proci+vidikari de fekete kèp vègig. Szakember is helyezte üzembe, nem valami kókány mód lett összerakva, azèrt is zavaró mert látni a a lapon,hogy újszerű karcmentes stb. A config másik lappal első indításra gond nèlkül startol... Plusz a garanciával kapcsolatban, nèvreszóló az aqua annyit mondott ihatok hidegvizet a gari levèlre. Szóval 25ezret kiadtam egy papír ehezèkre eddig nagyon úgy fest a dolog. :)

    Már pedig nem ezt a választ kaptam, nem tudom mi tèvők legyünk. A 25ezrem nem fogom veszni hagyni, a garancia beváltással meg majd szenved az akiè a lap, mert nekem így 1 darab gyufát nem tèrít meg az aqua.

    Èn ezt megèrtem, de a lap nálam a vidikari+proci venti felpörgetèsèn kívül nem ad semmi kèpet. Másik ugyan ilyen lapon szó nèlkül 10mp ""bootolás"" után megy minden. 2 kártyával is próbáltuk ès a második kártya is felpörög, kèp nincs. A vett ram+proci szett egy asus lapba helyezve szó nèlkül indul. Egy csapó-rakovszky-luther kuruc szakaszon lett hazahozva, gondosan elhelyezve beszerelèsig. Az aquásoknak is ezt mondtam, vettem lapot, beszereltük a kártya+lap+ram triót nincs kèp, nem ad èletjelet a alap. Se az egèr se a billenytűzet de mèg csak a wlan kábel sem világít üzembe helyezès után. Megemlítettem a garancialevelet, említettem a nevet ès hogy használtba vettem, erre jött a válasz, nem az èn nevem van a garancia levèlen így az kuka, visszatèrítès nulla. Csere nulla,nagyon sajnálják. Szóval hiába volt "korrekt" ra biznisz,meg higy 25èrt a gyorsaságot/kènyelmet vettem meg, a lap nem megy. Ez majd az èrtèkelèsben is meg lesz említve. Második (vett) lap,màr instant felismer mindent, megy a gèp gond nèlkül+ a teszt gèpen is ment minden,ergó 2 lap viszi a dolgokat csak a tőled vett nem. Ennyi.

    Lehet itt napestig hárítani , hogy nálam romlott el, meg szállítás meg stb közben, nem írtam volna ha másik 2 lapban nem indul szó nèlkül a config, a te lapod kivètelèvel. Látom nem jutunk dűlöre,az èrtèkelèskèrèst elküldtem a HP adminnak, a negatív így is úgy is landol majd. Köszi mègegyszer az újszerűnek tűnő 25 ezres papírnehezèket. :W Mèg futok 1-2 kört máshol is.

    Hol is követeltem a pénzem, mondd már el légyszíves? :D Habisztiguszti.

  • myerskors

    friss újonc

    válasz newcomparts #1 üzenetére

    Érdekes mód, ha megnézed miket vettem minden mindennel együtt üzemel, szó nélkül, első összerakásra, csak a te lapoddal nem akart életet adni a gép. Viszont 2 másik lapban, indultak a dolgok+az új configomban is, minden első összerakásra szó nélkül indult. Én nem gyanúsítok, nem rágalmazok senkit, korrekt mód leírtam, hogy a lap nem ad életjelet. Azzal már ferdítesz, hogy követeltem a pénzem, egy szóval nem követeltem semmit ezt az üzikben is látni! Azzal meg miért nem dicsekedsz, hogy a 16-17ezer ft-ért árult alaplapot privátban licitre bocsájtás útján adtad el nekem, 25 ezer forintért? Ott van a blokkon 23 ezerért vette az első tulaj, de ezen sem problémáztam, mondtam is a kényelmet fizetem meg. De a lapot végül pont ma vitték el a szervízbe, majd az ottani vizsgálatok után meglátjuk kinek volt igaza, egy dolgot viszont tarts szem előtt, ha a bios frissítés tette be a lapnak a kaput akkor kérek majd egy elérhetőséget mert még fel is jelentelek, nem fogom annyiban hagyni ezt az átverésed. :) Plusz egy alaplap eladása során, ennyiszerm ég nem hallottam azt a szöveget, hogy "ha bármi baja van akkor majd kicserélik neked, kötelességük kicserélni". Szóval még futunk pár kört öcskös. :)

  • newcomparts

    friss újonc

    A vásárló állítása szerint az alaplap nem működik. Dobozban vittem őket haza, és mindegyik alkatrészem tökéletesen működik. A termék átadás előtt tökéletesen működött, nehezen hiszem el hogy szállítás közben tönkrement. Ilyen még nem fordult elő.
    A vásárló arra gyanakodik hogy a lap biosfrissítés közben megadta magát. Erről képeket tudok küldeni, bizonyítani hogy a mai napig használatban van ugyanaz az alaplap egy hasonló gépben ugyanezen a BIOS verzión. Az összes alkatrészt kíváncsiságból leteszteltem. Tökéletesen működtek a legfrissebb BIOS-SZAL. Erről képeket is küldtem a vásárlónak.
    Sosem volt használva videokártyával, csak GPU-val. Garanciálisan a számlán minden rajta van az első tulajdonos adataival. Szükség esetén minden adatot meg tud adni az AQUA-nak a garancia érvényesítéshez.
    A vásárló állítása szerint a webáruház elsőre elállt a jótállástól. Érdekes módon, eddig még mindig elfogadták a garancialevelem második tulajdonosként, nemcsak az AQUA-nál, mindenhol kötelességük garanciálisan visszavenni a terméket. Kaptam már ilyen garanciális terméket, visszaküldtem garanciálisan második tulajdonosként, mert nem működött megfelelően, és visszaterítették az árát. Mégsem adtam negatívot az illetőnek, megoldottam.
    A vásárló követelte a termék vétel árának azonnali visszatérítését.
    Erről a hirdetésben egy szó sem volt. Egy szóval sem említettem hogy a terméket visszaveszem bármilyen kártétel esetén.
    Ezt sokkal értelmesebben is el lehetett volna intézni, meg lehetett volna oldani.
    Soha nem találkoztam még ilyen esettel, folyamatos gyanúsítgatás, rágalmazás, fenyegetőzés, negatívozás (majd úgy is megjelenik), jelentésekről szót sem említek kísérte az üzletet. A termék a leírásnak megfelelő állapotban került átadásra a garancialevéllel együtt. Nem tudok a vásárlóval mit kezdeni. Rendezze garanciálisan a problémát. Ezek után, nem ajánlom a vásárlót.

Aktív témák