Új hozzászólás Aktív témák
-
FattyDove
őstag
válasz
Namelesske #4098 üzenetére
ha bele rakom.
Aztán mi a helyzet a bitcoinnal?
-
FattyDove
őstag
válasz
Namelesske #4096 üzenetére
A 110-es az mondjuk pont GSM boltos hulladék, amit meg nem vennék
-
Namelesske
addikt
válasz
Plazmacucci #4094 üzenetére
110-ér is van most
Az enyém is eladó érd privátba
-
FattyDove
őstag
válasz
Plazmacucci #4094 üzenetére
Vagy tőlem 1.5 év garival 120k--ért
-
-
kissati66
tag
válasz
kisnokia #4080 üzenetére
Szerintem az eMag megbízható forgalmazónak számít, ráadásul 3 év garanciát ad magánszemélyeknek és a termékgarancia leírásában az szerepel, hogy ha a gyártó rendelkezik országos szervizhálózattal, akkor gyártói garanciát kapsz. Viszont a telefon ára elég borsos...
-
doooo
veterán
Nem azért veszi vissza mert feltétlenül muszáj neki... inkább elővigyázatosságból. Túlzott valószínűleg, de mégiscsak elővigyázatosság. Több helyen lehetett olvasni, hogy a hőfokok nem indokolnak mindig akkora visszavételt, mint amekkorát a szoftver eszközöl. Olyan ez a fazon, mint a kisebb akkuk a Note7 botrány után, jövőre már bátrabbak lesznek. És persze nagyrészt a stressz-tesztek esetén csinál csak így, amik véletlenül sem az átlagos felhasználás részei. Mondjuk valószínűleg az S888-cal is hasonlóan jár el a Samsung, mert szinte az összes többi konkurensénél (esetleg a ROG Phone-ok tudják még így kontrollálni) jobb hőkezeléssel és üzemidővel operál az új S széria.
-
samu74
addikt
Igazad van,rosszul emlékeztem.
Akkor az S7 szériánál volt a hiszti. De a lényegen nem változtat. A mostani generáció is még mindig lemaradásban van a konstans teljesítményben.Jóval hamarabb visszaveszi folyamatos terhelésnél a teljesítményt a 2100 mint a 888.De legalább látni hogy javult azért a helyzet.
kisnokia te döntésed ha 1 év garival veszed. De én pl. magamat tudom felhozni, hogy S7-S9 teloim második évben lettek garanciális szervizbe küldve. Beégett kijelző (S7) tönkre ment usb-c aljzat/3,5 jack (S9+).Viszont én maximálisan meg voltam elégedve a szerviz munkájával és tempójával(TMX).
-
kissati66
tag
Sziasztok, itt azt írja, hogy lassított felvételt tud 240fps @FHD és 120fps @FHD sebességgel. Tudja valaki, hogy hol tudom állítani hogy 120 vagy 240 FPS-el rögzítsen?
-
harry3
őstag
Megjött a májusi frissítés. 189,98MB Semmi extrát nem ír.
-
kutga
félisten
Innen ajánlott megvásárolni?
-
Namelesske
addikt
Hát nyilván nem lehet 1:1 összehasonlítást csinálni az Exynos 2100 és SD888 és SD865 között.
Teljesítményben kb 20-30%-kal erősebb, melegedésben egy szinten vannak, akku időben az Exynos 2100 meg inkább a Snapdragon 865-re hajaz, a 888 meg az Exynos 990-re
(csak trollkodás)
Azóta biztos javítottak rajta, de az elején a 888 elég döcögősen indult.
De mindez engem nem nagyon izgat. Nem antutuban küldöm a céges email-eket. Nekem alacsonyak az igényeim: Ne legyen frame drop sehol, ne ingadozzon a teljesítmény és bírja az akku legalább 8 óra SOT-ig.
Na ezekből választhatsz kettőt.
-
leslien
nagyúr
válasz
Rinocerosz #4081 üzenetére
+1
más
a korrabi email kapcsán, folyamatban.. viszont már elsőre át kellett adnom a tulajnakn az ügyet...
írjatok minél többen nekik amit itt írtatok és ami nagyon fontos két helyre menjen az email egyből amit Ők is lássanak..
sehsupport@samsung.com
fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu
dr. Tóth Gábor -
Rinocerosz
őstag
válasz
kisnokia #4080 üzenetére
Annyi a különbség, hogy ezek a "szürke importos" telefonokra csak 1 év gyári garancia van.
Egy szolgáltatónál 2 év gyártói garanciát kapsz. Fontos azért megjegyezni, hogy a második évi garancia az már csak ilyen komolyabb hibákra vonatkozik.
Például, ha te a második évben akarsz akkumulátort cseréltetni, akkor már fizetős lesz. Mivel ingyenes akkumulátor csere csak az első évben van.Szóval ha engem kérdezel nem egy nagy veszteség az a második évi garancia. Én anno az s7-et 60 ezerrel olcsóbban vettem meg és mai napig üzemel. Első év végén elvittem, hogy rossza az üzemidő.... blablabla. Kicserélték a csavarokat + akkumulátort. A mai napig aktív használatban van.
Az s9+ és az S20-at azért vettem a Vodánál mert kb. azonos árban tudtam volna szürke importosat venni. A minimális felár meg már megérte azt a + 1 év garit. -
kisnokia
aktív tag
Sziasztok! Régóta szemezek az FE-vel, mint az S7-esem utódjával, és olvasgatom a topicot. Az Exynos chipes gondjaitok miatt viszont nem támadt ellenállhatatlan vágyam cc 200E-ért cserélni...A snapis 4G változat viszont már ideálisnak tűnik...illetve csak tűnne. Mint korábban írtam, a kifutó Exynos modell ára a szolgáltatómnál ("V") a józan paraszti ésszel ellentétben, -igazi magyar módra- nem csökkent, hanem: emelkedett. -Így felmerül a kérdés: érdemes-e megvárni a 4G-s snapis modellt, amikor ugyanazt 5G-vel, gyári garanciával már ugyanannyiért is meg lehet kapni nálunk? Szerintetek???
-
doooo
veterán
válasz
Namelesske #4069 üzenetére
Nem, nem azon a szinten van. Véletlenül sem.
-
-
Namelesske
addikt
válasz
bluemirage #4072 üzenetére
Valóban mindig keverem a 865 és 845 procikat.
Megzavart az új FE -
Badboys
őstag
-
válasz
Namelesske #4069 üzenetére
Biztos félregépelted...
Nem 845-öt akartál írni...
-
dionaea
őstag
Ezt be kell nyelni ez van. A múltkori óta nem volt bajom a készülékkel, tehát lehet hogy csak tényleg rossz napja volt.
Lecserelni 2.5 évig nem fogom, rafizetni nem tudok.
Samu úgyse hívja vissza, mert akkor szinte minden termékét vissza lehetne hívni. Ez egy ilyen bicikli. Úgyhogy sztem beszéljünk a jó dolgairól. Pl sztem UI 3.1 egész jó. 😉 -
Namelesske
addikt
válasz
bluemirage #4066 üzenetére
Nem sokkal jobb kb. az is a Snapi 845 szintjén van. Ami mindenképp jobb lenne.
-
kutga
félisten
Valaki tudja mikor jön a snapis?
-
samu74
addikt
válasz
bluemirage #4066 üzenetére
Az S6-nál pont fordítva volt,amerikai youtuber ott nyavalygott hogy a snapi gyengébb és hogy ott miért nem az exynos van...S7-nél már annyira nem meggyőző a különbség, aztán azóta rendre a snapis jobb.Pár generáció kijott azóta, szerinted?Meg ok melegedjen jobban,de akkor tervezze úgy a hűtést hogy a rendszer ne rottyanjon meg.Néha az S9+ telóm is a zsebemben úgy felmelegedett hogy csak pislogtam...Mitől?
-
Na-na... azért általánosításban ne írjuk le a exynos-t. Azon belül az exkínoz990' lett egy negatív legenda...
- Ha tehetné, akkor a Samsung még az USA-ban is exynos-sal adná el a telefonjait. Szabadalmi okok miatt nem teheti.
- Egyébként a világ legnagyobb telefongyártójának(Samu) nem is lehetne annyi snapdragont szállítani egy vágyott átállásnál... nem kis idő lenne kiépíteni ezt a gyártókapacitást neki.
- Ha exynos2100 lenne pl. az S20FE-ben is, akkor most nem lenne ennyire téma: "pfúj, de miért nem snapdragon?" Tehát egy konkrét SOC ami alulmúlta magát... nem úgy átlalában az exynos. -
Badboys
őstag
válasz
Antonio989 #4063 üzenetére
Az összefogás és egymás becsülésének hiánya ebben az országban csodákra képes.
-
Antonio989
csendes tag
válasz
Namelesske #4061 üzenetére
Nekem is volt ismerősöm, akinek az volt a diákmelója még régen, hogy mindenféle oldalra kell hsz-eket írni, hogy így király, meg úgy király adott termék, szóval ez igaz
Amúgy ha Indiában elengedik az Exynos-t és cserélhetnek, akkor kiindulópontnak nekünk is jó lenne, hogy ha ott lehet, akkor itt miért is nem. Lehet Leslien kolléga is ezt írta a Samsungnak?
-
-
Namelesske
addikt
válasz
Antonio989 #4057 üzenetére
Na vájá
Eddig az vót a baj, hogy 1 csillagosok, most már van 5 csillagosok is amibe bujtatottan fikázzák az emerek ígyse jó
pedig a karma megnyugodott.
Szóval maradjunk annyiba a pontozás szart se ér végig kell olvasni a kommenteket, és le kell vonni a következtetéseket magadnak. Én voltam anno egy idióta, hogy midenkit erre buzdítottam mégis valami félrészeg állapotomba hajnalba berendeltem ezt telefont úgy hogy amúgy végig kuncogtam az S20 topikját amikor először jöttek ilyen hozzásólások. De az olcsóbb ár meggyőzött.
-
s4hu|SyD^
addikt
Kb minden telefont baponta töltesz vagy sok használat mellett naponta többször is. Az aksi miatt lehet adni 4 pontotbaz 5-ből. Ezen kívül a melegedés szoftveres és SoC probléma. Ahogy a fagyások is. Aki kifogta az egy rossz Exynos-t kapott nincs mit tenni. Snapi téren egy kicsit sem olyan rossz a helyzet szerintem.
-
Badboys
őstag
válasz
bluemirage #4052 üzenetére
Sajnos őszintén aggódom az elmaradás miatt. Mivel teljesen beszüntetik a 990 gyártását is alig 6 hónap alatt. Ez sajnos rossz ómen. Igaz nem tudom mennyit adtak el ebből a félresikerült hardverrel szerelt telefonból. Gyanítom nem sokat mivel ebből csak ide meg a térség pát országába adtak el. Ezzel szemben csak itt nem volt választási lehetőség, hogy melyik variánst vehetem. Gyanítom, hogy kis pénzér megvették, ide jó lesz felkiáltással. Jól ismerve az itteni 3 szolgáltató lehúzós megoldásait. A rossz tapasztalat meg abból adódik, hogy vettem egy órát egy neves cégtől. Aztán csing csang elvtárs egy reggel arra ébredt, hogy elmúlt 10 hónap felejtsük el a terméket. 140 ezer forintos óráról beszélünk. Hála istennek tönkre is mentek. A samu viszont nem fog zátonyra futni több lábon állása és az userek miatt. Kiad most egy frissített verziót szerinted mekkora esély van arra, hogy támogatni fogja a beszüntetett exinost? Szerintem 0 hoz közelít az esélye.
-
Zalcsika80
kezdő
válasz
Namelesske #4056 üzenetére
A lényeg hogy passzol a telefon az asszonyéhoz
Látod, ezért mondtam én is, hogy a többségnek ez így jó. Vannak hibái mint minden telefonnak, de amíg az elégedettek tábora nagyobb mint az "ellenzék", addig a kisebbség csak beletörődhet hogy tátott szájjal rohant be a f*szerdőbe. -
Antonio989
csendes tag
válasz
Namelesske #4056 üzenetére
Látom a pozitívak közül is kimazsoláztad azokat, ahol az akksira panasz van
Minden negatív szándék nélkül forma vagy
Respect
-
Namelesske
addikt
válasz
Antonio989 #4053 üzenetére
-
kutga
félisten
válasz
Antonio989 #4053 üzenetére
Mindig az elégedetlenkedőknek lesz nagyobb a hangja.
-
samu74
addikt
válasz
Plazmacucci #4048 üzenetére
+1.
Az egész S20 széria ilyen .Anno szájkaratéztam dooo kollégával valamelyik topikban hogy a samsung háljon egy talicska majommal ezért az exynos proci miatt.Aztán jött azzal ha ennyire elégedetlen vagyok minek veszek még mindig samsungot. Aztán valaki írta hogy lehet azért mert vannak olyan tulajdonságai ami miatt elnézem ezt. -
Antonio989
csendes tag
válasz
Namelesske #4050 üzenetére
Remélem lesz lehetőség cserére, de kicsi az esélye sajnos. Reagálva a cikkedre, az hogy 120 értékelésből kiveszel 4 darab 1 csillagos értékelést ami szimpatikus a számodra, és 1 db 2 csillagost, az nem éppen reális/objektív. Szubjekítv oldalról viszont teljesen megértem, hogy ez a tapasztalatod.
Csak a mihez a tartás végett, ha egy új user erre tévedne.
-
-
Badboys
őstag
válasz
Namelesske #4050 üzenetére
Sajnos a 4. rész eléggé baljós árnyakat vetít előre. Fogalmazzunk úgy, hogy valóban letiltotta a gyártást ezzel elismerte , hogy hibázott. Igaz rajtunk nem segít. Remélem ezt nem az fogja követni, hogy a frissítéseket is megszünteti. Igaz a samu üzletpolitikáját kevésbé ismerem ezen a téren. Az első samu telefonom, de hatalmas csalódás. El sem tudom képzelni miért tépték a szájukat régebben a samu tulajok. Mert erre nem igazán lehetett. Sőt ma sem.
-
Namelesske
addikt
Ha csak nem történik valami csoda, vagy nem indul el valami csere program ezzel én lezárom a "picsogásomat" az Exynos kócerájjal kapcsolatban. Akit érdekel elolvashatja a verdiktem, csak így itt hagyom...
Samsung Galaxy S20 FE 4G Harmadik rész: 2020 legnagyobb lehúzása...
Nagyon remélem lesz 4. rész is.. . [link]
-
justmemory
senior tag
válasz
Namelesske #4047 üzenetére
Nem vagyok pesszimista, le lehetne ezt zongorázni, csak a feltételeket kell teljesíteni. És sajnos a legtöbb komolyabb panasz itt vérzik el. És ezt a gyártók, szolgáltatók is tudják. Az emberek nem elég türelmesek, kitartóak, következetesek, stb.; tömegben - ami itt lenne - különösen nem. Legalábbis egy ilyenhez. De ha Erin Brockovich esetére gondolsz...
-
-
Namelesske
addikt
válasz
justmemory #4045 üzenetére
Ennyi.
Döbrögi győzött.
Esélytelen bármi. Kis-pénzű internet senkik vagyunk,
akik egy elhanyagolható méretű fórum-alfórumán fantáziálnak arról hogy idejön Tyler Durden és a Harcosok klubja képletesen felrobbantja a Samsung Members-t. [link] -
zoltan77
aktív tag
Üdv. Beléptem a csapatba egy kék példánnyal, attól függetlenül , hogy az utóbbi hozzászólások csak negatív kritikák. Én bízok benne, hogy nem olyan rosz telefon ez.
-
justmemory
senior tag
válasz
Badboys #4042 üzenetére
Figyi... az Apple is volt, hogy elismerte, hibázott. Vagy mondjuk voltak autógyártóknál is visszahívások, ahogyan - feltételezem - sok egyéb gyártó is fut bele pofonokba (pl. Intel). Azt gondolom mindenki tudna mondani legalább egyet.
Ha és amennyiben csoportos panaszban gondolkoztok úgy, hogy annak eredménye is legyen, annak az ilyen próbálkozásoknál (értsd jól) komolyabbnak kell lenniük. Nem véletlenül írtam tegnap samu-nak, amit. Lehet egyesével levelezgetni, de sok eredménye nem lesz.
Bizonyítanod kell, hogy a gyártó elismerte azt, hogy hibázott. Nem ráutaló magatartást tett, hanem l e í r t a. Mindent. Effektíve azt, hogy olyan konstrukciós hibát vétett, mely közvetlenül megkárosítja a felhasználót azáltal, hogy a pénzéért nem azt kapja, amit a cég ígért/vállalt. Emlékszel az Apple akksikorlátozó botrányára...? Na... akkor tudod milyen nehéz.
Emellett a magukat megkárosítva érző felhasználóknak össze kell szedniük minden esetet, reprodukálni, a körülményeket elemezni, stb. Miért? Triviális: ne fusson user error-ba a panaszkodás. Igen. Nyilván ez az első, amire fogják majd. Aztán lehet olyan is, hogy mondjuk egy adott gyártási sor volt csak ilyen-olyan hibás, mert esetleg valaki hibázott a minőségellenőrzésen és mondjuk a beszállítói átvizsgálás sem volt alapos. De meghozták a megfelelő javító intézkedést, így az adott hiba nem állhat fenn. Ekkor neked keresned kell és bizonyítanod kell tudni, hogy pedig de (értsd találsz egy usert egy olyan telefonnal, ami a hibajavítás után jött ki, és produkálja az adott hibát. Nem elmondás alapján, random, hanem reprodukálhatóan, vagy legalább videóra rögzítetten).
Azt hiszem ebből is látszik, hogy mennyire komolyba kell ezt átfordítani, ha csoportosan kell eredményt elérni; lehetne sorolni a szükséges lépések folyamatát napestig Miért? Gondold el, ha a gyártó egy komplett modellsorozat kapcsán felvállal egy ilyet. Pont a Samsung érezte a bőrén ezt a Note 7 kapcsán, de azt viszonylag jól kezelték. Szóval pénzről szól ez, nyilván. Ezekről pedig a vezetés dönt. Mit lehet bevállalni és mit nem. Mit bír el a rendszer. A befektetők, részvényesek nyilván nem dicsérnék meg a vezetést egy kanosszáért; de amíg jön az osztalék, addig apróbb bakik beleférnek. Ne legyenek illúzióink, minden nagyobb cég így működik. A sikerhez komoly felhasználói nyomás kell; minden legyen megalapozott, bizonyított/bizonyítható, egy közös irányba mutató, akár a gyártó saját vállalásait/közléseit megforgatva szembesíteni őket akár logikai bakikkal, stb. Ehhez pedig az kell, hogy a felhasználói tömörülés is letisztázza ezeket; mit is akar elérni, mi pontosan a probléma, kiszűrje azokat az eseteket, melyek valóban egyedi hibák, stb., ezeket is lehetne sokáig sorolni. Ezek akkor is kellenek, ha simán csak írsz a fogyasztóvédelemnek, hogy a Samsung készüléke egy rakás sz@r... Ja, és persze nyíltan kell a közösségnek felvállalnia a saját levelek tartalmát, mert úgy lesz hiteles.De ez csak a saját véleményem...
-
FattyDove
őstag
válasz
Plazmacucci #4043 üzenetére
"míg méltányosság néven valahogyan kártalanítanak, de nem lesz precedens értékű, nem lesz "nyoma", s nem lesz semmi következménye."
Nem fogják, mivel nem hülyék. A készülék nem hibás, viszont ha egy emberrel kivételeznek, az azonnal teleírja vele a netet (ahogy már el is kezdte), azaz egyből elkezdene írni nekik mindenki a vélt gondjukkal.
-
válasz
Badboys #4042 üzenetére
Akkor ugyanannyit tehetsz mint bármely más cég esetében, addig piszkálod őket, míg méltányosság néven valahogyan kártalanítanak, de nem lesz precedens értékű, nem lesz "nyoma", s nem lesz semmi következménye.
Arra is kíváncsi lennék, hogy az eladott Exy 990-es készülékek után hány lett panaszos. Tized százalék? Század? Sírnak redditen? Sírnak sammoibile-on? Nincs jelentősége. Te másképp látod? -
Badboys
őstag
válasz
Plazmacucci #4041 üzenetére
Nem kötekedés miatt, de mondj egy céget ami hivatalosan elismeri, hogy hibázott. Max akkor , ha hatalmas nyomást gyakorolnak rá. Akkor sem azonnal, hanem kivárásra játszik, Emlékszel az akkumulátor botrányukra? Ott is először az user volt a balfék. Aztán jött a nemzetközi botrány és a vissza hívás cunami. Sajnos itt ez nem fog megtörténni. Itt az a gond, hogy akik megvették azokat arcon csapták és elismerték, hogy hibáztak az exinossal. Ebbe a projektbe 380000 ft ot invesztáltam amit szépen le amortizáltak pár hónap alatt. Na leginkább ez piszkálja a csőröm.
-
-
Badboys
őstag
Tegnap küldtem egy emailt a Samunak. Ma válaszoltak hát enyhén lehangoló volt a válasz. Végül is erre számítottam. Akkora baromságokat írtak, hogy az már fájt. Amellett totál tudatlannak néztek. A választ amit írtam nem teszik kirakatba. Várom mit reagálnak a válaszra. Írtam a membersen is oda még nem válaszoltak. Gyanítom, hogy ez a széllel szemben pisálás.
Köszönjük a megkeresését és sajnáljuk a tapasztaltakat!
Szeretnénk tájékoztatni, hogy a telefonkészülékeink régiónként hardveresen és szoftveresen eltérhetnek. Továbbá, jelenleg nem rendelkezünk hivatalos információval arra vonatkozóan, hogy Magyarországon elérhető lesz-e az 5G képes modell, Snapdragon processzorral.
Amennyiben a telefonkészüléke akkumulátora gyorsan merül, abban az esetben javasolt ellenőrizni a telepített alkalmazásokat. A vírusirtó, launcher vagy cleaner alkalmazások kihatással lehetnek az akkumulátor töltöttségére. Továbbá, használat közben normális jelenségnek minősül, hogy a telefonkészülék melegebb.
Lehetősége van elvégezni egy teljes gyári visszaállítást a készüléken. Az esetleges szoftveres eredetű elakadásokat, a gyári visszaállítással van lehetősége megoldani. A gyári visszaállítást, a következő lépéseket követve van lehetősége megtenni: Beállítások - Általános kezelés - Visszaállítás - Gyári adatok visszaállítása. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a gyári visszaállítás a készülék memóriájába mentett adatok törlésével jár, ezért javasoljuk egy biztonsági mentés elvégzését.
Adatmentésre a Smart Switch programot javasoljuk, amely a következő linken érhető el: http://www.samsung.com/hu/support/smartswitch/ A program használatához adatkábellel szükséges csatlakoztatni a készüléket a számítógéphez, majd a program kezelőfelületén a Biztonsági mentés opciót kiválasztani.
Amennyiben a biztonsági mentést memóriakártyára szeretné elvégezni, a telefonra szükséges letölteni a Smart Switch alkalmazást a Play Áruházból. Az alkalmazáson belül a jobb felső sarokban az SD kártya ikonjára szükséges koppintani, majd a Biztonsági mentést választani az adatmentés elindításához. A gyári visszaállítást követően mind a számítógépes, mind a telefonos Smart Switch alkalmazás esetében a Visszaállítás menüpont segítségével tölthetők vissza a lementett adatok a készülékre.
Kérdezném hátha van itt olyan aki jobban tájékozott a csoportos panasz emelési lehetőséggel nem tudnánk előbbre jutni. Mondjuk olyan fórumon mint a fogyasztóvédelem?
-
-
doooo
veterán
válasz
Plazmacucci #4033 üzenetére
Mondjuk ez a 120Hz-en kívül semmiben sem előrelépés, sőt... miért döntöttél a csere mellett? Csúcskészüléket csak csúcskészlékre érdemes váltani, legalábbis a legtöbb esetben.
-
kutga
félisten
válasz
Plazmacucci #4033 üzenetére
Régen minden jobb volt.
-
-
Badboys
őstag
Szerintem meg ne kapkodd el. Ezek a tesztek amit a Mobilaréna is csinál nem sok mindenre jók. Élő példa rá az S20FE szét fényezve és a valósággal köszönő viszonyban sincsenek egymással. Becsületükre legyen mondva, hogy nem is lehet 1-2 hét használat mellett normálisan tesztelni. Részemről eddig a samu név és termékei hatalmas csalódás. Példa rá a két A71 és az S20FE. Gyakorlatilag nincs mit venni. Alma nem kell, huawei szintén nálam eldobta a kanalat, a Sony meg hát kitudja mi lesz vele.
-
samu74
addikt
Próbáltam azt is,valaki írta is hogy nála megjavult attól.Na nálam nem,és a reset után elkövettem azt a hibát hogy nem jelentkeztem be a samsung passba egyből,hanem próbáltam kitalálni a jelszavaim..
A múltkor valaki írta hogy neki még mindig villog a youtube HDR videó. Kerestem egy random HDR videót, azt a vibrálást amit levágott,jézusmária.Persze a youtube vanced nem produkálja nálam csak a gyári youtube app. Párom S10-es telója hibátlan a gyári appal,meg a kollégám Note 10-e is.Ugyanaz a szoftver meg app aztán tessék.
-
samu74
addikt
válasz
Plazmacucci #4025 üzenetére
Ja
. Nálam factory reset lett a vége.
Ki is tiltott a face vagy 1-2 napra mert párszor bepróbálkoztam a jelszóval... -
-
samu74
addikt
válasz
Plazmacucci #4022 üzenetére
Mondjuk mióta az áprilisi update kijött, azóta itt van bőven fagyásra panasz.Valami el lett b@szarintva a szoftverrel, de ez is hogy random jön elő...Anno mikor jött 11-es droid nekem a fényérzékelő zakkant meg,de az se jelentkezett mindenkinél.
-
Namelesske
addikt
A májusi One Ui frissítés jó lesz [link]
-
Én nem rinyálni akarok, de tegnap mikor fel akartam oldani a kijelzőt, csak villant egyet, és addig nem adott képet amíg gombokkal újra nem indítottam a készüléket. Ma meg nem akart vezeték nélkül tölteni, aztán magától megjavult. Tényleg rég volt ilyen hulladék telefonom, valami Lenovo-m volt ami ilyeneket csinált
-
justmemory
senior tag
Továbbra is azt gondolom, hogy ha nem egyénileg van probléma a telefonnal (értsd: pl. lefagy folyton a kamera appom, melegszik, pedig nem kéne, stb. - Samsung Members téma), hanem láthatóan több felhasználót érintő esetleges konstrukciós és/vagy egyéb gond, akkor konstruktìvabb, ha az érintettek véd- és dacszövetséget alkotnak és olyan formában mennek neki ajtóstól a kritizált félnek, hogy Döbrögi abból ne tudjon jól kijönni. Szerintem most nem ez történik.
-
Namelesske
addikt
válasz
leslien #4005 üzenetére
Ebből 1 hónapos fing fűrészelés lesz, de ne legyen igazam.
Azért jó lenne valaminek egyszer nyerni Döbrögivel szemben.
"Namost ha a szerviz visszadobja, hogy nincs hardveres probléma, akkor megutaztattad a telefonod...Mert azt nehéz bizonyítani hogy konstrukciós hiba miatt van probléma."
Pont ezt akartam írni én is.
Ha szerencséd van nem karcolják szarrá közben... még jobban eladhatatlanná téve az eszközt.
-
samu74
addikt
válasz
justmemory #4011 üzenetére
Szerintem arra gondol ,hogy a samsung members oldalán jelezni hogy probléma van a telefonnal(melegszik, sokat fogyaszt,random fagyások a túlmelegedés miatt,stb.) .Csak ugye első körben(faktor reset után) úgyis az a válasz hogy küld szervizbe. Namost ha a szerviz visszadobja, hogy nincs hardveres probléma, akkor megutaztattad a telefonod...Mert azt nehéz bizonyítani hogy konstrukciós hiba miatt van probléma.
-
leslien
nagyúr
válasz
justmemory #4016 üzenetére
akkor vársz mint a többiek...
-
leslien
nagyúr
válasz
justmemory #4014 üzenetére
látod ezt az energiát nem felém kéne...
de azért elkéne gondolkodni...
[link]
-
leslien
nagyúr
válasz
justmemory #4011 üzenetére
akkor tegyél érte... írjál te is pl a Members ben...tudod közös a cél ...
az egész topiknak írnia kéne...
-
justmemory
senior tag
válasz
leslien #4010 üzenetére
Nem mindegy, mert ilyen telefonom van, és engem is érdekel; annál is inkább, mert úgy volna kerek a történet (ha már a válaszukat ide másoltad). Azt, hogy számomra mi a mindegy, hadd döntsem el én. Btw. soha nem mondtam, hogy semmi baja a telefonnak; azt mondtam, hogy az enyémnek nincs az én felhasználásom mellett, de ez nem zárja ki, hogy másnál legyen baja. Nem ugyanaz...
-
leslien
nagyúr
válasz
justmemory #4009 üzenetére
neked nem tök mindegy?! szerinted semmi baja a telonak...
-
leslien
nagyúr
válasz
Zalcsika80 #4006 üzenetére
majd később közlöm itt.de annyit már mondok ajtóstól rontottam be...
-
leslien
nagyúr
unoka öcs teloját kezdtem el intézni és most itt tartok.... küldöm a képeket és a szerviz tök fölösleges mert tudnak a hibáról...
Tisztelt leslien!
Sajnálattal olvastuk levelét, melyben készülékével kapcsolatos elégedetlenségéről tájékoztatta ügyfélszolgálatunkat. Szeretnénk elnézést kérni az Önt ért kellemetlenségekért.
Kérjük, hogy panaszának kivizsgálása érdekében juttassa el ügyfélszolgálatunkra a készülékhez tartozó vásárlást igazoló számlának és a jótállási jegy azon oldalainak másolatát, amelyen szerepel a készülék típus és imei száma, az eladás dátuma, valamint a jótállási jegy hátoldalának másolatát, ahol a szerviz által kitöltött adatok szerepelnek. (Pdf. vagy Jpeg formátumban.)
A dokumentumokat az alábbi elérhetőségeink egyikére várjuk.
E-mail: sehsupport@samsung.com
Posta: Budapest 62 postafiók 890. 1385. Samsung Electronics Magyar Zrt.
A fenti dokumentumok a készülék jótállási és szavatossági idejének meghatározásához, valamint az esetleges szervizesemények egyeztetéséhez szükségesek.
Szeretnénk biztosítani Önt arról, hogy amint dokumentumait, valamint az ügyhöz kapcsolódó egyéb iratokat kézhez kapjuk, ügyének kivizsgálását haladéktalanul megkezdjük, és válaszunkat minden esetben írásban küldjük. Értesítjük, hogy a fentiek hiányában nem tudunk érdemben eljárni az ügyében.
További kérdés esetén kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat bizalommal a 06 80 SAMSUNG (06 80 726 7864) ingyenes telefonszámon.
Tisztelettel:
Samsung Electronics Magyar Zrt.
Ügyfélszolgálat
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Mobil flották
- Epson nyomtatók
- Path of Exile (ARPG)
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- Yettel topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP ProBook 430 G3 - i5-6GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" HD I Cam I W10 I Garancia!
- AKCIÓ! "ÚJ" Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
- Apple iPhone SE 16GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i7 9750H 32GB 500GB Radeon Pro 5300M hibátlan működéssel
- Gamer Laptop, Gamer Monitor és Konzol Felvásárlás Magas Áron, Gyorsan és Egyszerűen!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest