Aktív témák
-
karib
addikt
Ez sajnos nem ennyire egyszerű - gondolj bele, ha csupán kedvezményeket adnak, az kétszeresen rossz a cégnek, mert semmi látszata nincs és a bevételeket csökkenti. Egy reklámkampány pedig pénzbe kerül, de ez egyben költségként is leírható, másrészt potenciálisan növeli a bevételeket. Tehát a cég szempontjából amíg nem muszáj, addig nem adnak ész nélkül engedményeket, hiszen a céljuk a bevételek és a profit maximalizálása.
-
Efreet
senior tag
egy nemzetközi világcég ''dobta ki'' a pénzt, nem a westel - aminek már réges rés tulajdonosa volt a t-m. - ilyen alapon minden létező reklám és hirdetés irritálhatna, minden cég csak egy fehér dobozban, rajta szigorúan a tények felsorolásával mutathatná be a dolgait, és csak az országot véve sokezer (vagy tízezer) embernek nem lenne munkája (marketingesek, reklámtervezők, stb stb)
-
MLaca
őstag
Engem baromira irritál ez az egész reklám hadjárat. Belegondoltatok már, hány száz millióba kerül ez a móka a westelnek? Azt a pénzt inkább osztották volna szét a westelesek között, mindenki jobban járt volna. A léghajót sajnálom, de nem a westelt (illetve tmobilét).
Egyáltalán baromira idegesít, ha országunkban ilyen mértékű fölösleges pénzkidobást látok, mikor tudom, hogy napi 16 órákat melózom, hogy fenntartsam magam - ezek meg ennyiket kib@sznak az ablakon.. GG! -
Efreet
senior tag
a közelben (XXII. ker.) lakom, és félelmetes pusztítást végzett a vihar...
[L]http://langlovagok.hu/kepek2004/ramo/040609_budaorslegi.shtml[/L]
és egy idézet a kerületi fórumunkról:
''Negyed milliárdba került a megsemmisült léghajó. Sajnálom a totálra tört smelákot és kamovot is, de sajnos kedvencemet, a Li2-est is kár érte, még nem tudom, milyen mértékben. Valaki közzétett fényképeket a repülőtéri károkról: borzasztó. A léghajót nekivágta egy helikopternek, a forgószárny kiszakította a léghajót, az összeomlott és rommá tört, a helikopter sem maradt sértetlen. A Cmelak és a Kamov is fejtetőn landolt, a képek alapján a teljes szerkezetük öszerogyott. A Li2-t állítólag 200 métert vitte a vihar, majd valaki autentikus megmondja, mi lett vele végülis. Ha még nem írtam volna, az a gép különlegesség olyan értelemben, hogy az oroszok szabályosan megvették a DC3 licenszét az amerikaiaktól, évek alatt mindent átméreteztek hüvelykesből metrikusba, majd megépítették és sok éven át gyártották, használták ezt a gépet. Máshol már nincs üzemben ilyen gép, a Kármán Tódor (ez a neve a budaörsi Li2-esnek) is hosszú évek alatt épült újjá úgy, hogy a pécsi vidámparkban lévő gépből is termeltek ki hozzá alkatrészt. Olyan színvonalon restaurálták, hogy nem valami őslénypark-engedélyt kapott, hanem szabályos, nemzetközi légi utasszállítói minősítése van, bárhol repülhet. Szerintem óriási teljesítmény, ráadásul olyan dolgokkal is szembe kellett nézniük az újraépítőinek, hogy attól én feladtam volna. Nem semmi volt szerezni még egy ilyen gépet és tartaléknak, alkatrésznek Budaörsre szállítani.'' (azbeszt n. user hozzászólása, i*dex fórum) -
Kriza
őstag
Azt is mondhatnánk, hogy viharosan indult a T-mobile hazai debütje! :DDD :))
Bocsi!
Aktív témák
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
- LG 49SE3KE-B 49" Full HD LED monitor
- BESZÁMÍTÁS! Logitech G923 Driving Force Racing Wheel + Shifter garanciával hibátlan működéssel
- Új FULL HD webkamera + Számla
- 121 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest