Új hozzászólás Aktív témák
-
tigerscorpio
aktív tag
Vodafone, és x10mini pro seriahibás ...
békéltető testület javasolta a vodafonenak, hogy adjon új telót helyette, a tárgyaláson leraktam az asztalra "cirma" ellen 80 oldal terhelőt ""szakszerviz""
bementem vodához, azt mondták, hogy menjek pár nap múlva, na ezután közölték írásban is, szóban is, hogy
Nem adnak,
a békéltetőnél elméletileg valami fekete listára kerültek, de szerintem már fentvoltak amúgyis, szóval nem volt probléma nekikaztán összekucorgattam egy másik telóra
a tanulság az, hogyha nekem van igazam, akkor sincs igazam ilyen esetben úgy gondolom...
ja és a vodafone os telefonos mondta, hogy menjek Fogyvédelemhez,
-
Mr.Grincs
veterán
Ez nevetséges.
Ilyen árkategóriás telefonod van és ilyen ratyit adnak, ráadásul nem is működik normálisan.
Ez a csereszolgáltatás akkor lenne a jó ha olyat kapnál amiet leadsz és akkor senki nem szívná a fogát, hogy milyen silány a szervízszolgáltatás a nokiánál, vagy bármelyik más telefonmárkánál.
Reméljük sikerül megszerelniük a mobilodat és nem lesz vele több gond. -
Bdanyy
addikt
Nekem az N95 öm kijelzője kábé 1 hónaposan tönkrement,most szerdán vittem nekik vissza.Azt mondták kábé 10 nap,remélem minél hamarabb vissza fogom kapni.Kaptam cseretelót 3100.Itt még nem szóltam semmit csak mosolyogtam kicsit,aztán amikor már alá kellett írnom hogyha elhagoym vagy tönkremegy 40000 plusz áfát kell fizetnem,akkor sajnos már tényleg röhögöm kellett
Sőt asszem 300 forint naponta hogyha nem viszem vissza időben.Megpróbáltam bekapcsolni de nem tudtam beírni a pin kódomat,mert a 0 gomb nem működik rajta csak néha,néha * ot nyom helyette,de em tudtak másikat adni,bztos ami biztos szóltam előre hogy ezt nem én szúrtam el nehogy lehúzzanak
-
ijjájom
tag
Hali! Én is telefonos problémákkal küszködök, igaz az enyém Sagem, ápr.1.-én vettem /lehet, hogy ez a baj?!/, és másodszor van szervízbe. Elejétől fogva kb. másfél napot bírt az aksi, kaptam én is cseretelót, de olyan kőkorszaki szakisat, de már a második fajtát tanulmányozom ebben is ki, mert ugye a javítás után /szoftverfrissítést csináltak rajta/ ismét az volt a hibája. Már nagyon megbántam, hogy ezt a fajtát választottam, mert az előző Motorolám két naposan bele lett téve egy pohár limonádéba, /
/ennek kb. 2 éve, és még most is szuper teló, a kisebbik lányom használja.
Ja és a szervízben felvilágosítottak, hogy akárhányszor javítják is, megváltozott a törvény és nem kötelesek cserélni, jobban tenném, ha eladnám és vennék másikat helyette!
Szóval akkor verjek át valakit???? Mi a véleményetek erről? Etikus? Mert szerintem nem, és én is Fogyasztóvédelmet fogom felkeresni, mert azért tesznek is valamit a vásárlók érdekében. Remélem a telóm hamar meglesz és várom, hogyha újból bedöglik, milyet fogok cserére kapni -
Mr.Grincs
veterán
A történet nagyon jó lett minden értelemben. Le a kalappal előtte. Ez azért tényleg gáz, hogy olyan cserekészüléket kapnak a ''károsultak'' amivel szinte még telefonálni sem lehet. Ekkora összegben mint pl a tied. elvárná az ember hogy hasonló kategóriást biztosítanak, amivel tudzs dolgozni, mert mondjuk elengedhetetlen lenne a munkádhoz az olyan tudású készülék mint ami kuksopl a szerívzben.
Velem is történt hasonló eset, elvittem a mobilom személyesen a nagyszervízbe. Ide jönnek ide küldik mindenhonnan a telefonokat szervízelni, gsm kereskedésből innen onnan, ez a fő szervíz. Ahol javítják az összes nokiát, motorolát, siemenst, alcatelt, sharpot. Nem vártam meg míg a szolgáltatón keresztül beküldik, két hétig szaroznak rajta és egyszer csak visszakapom hibásan. A lényeg az hogy ide elvileg csak szolgáltatón keresztül jöhetnek be mopbilok meg kereskedések által. Amikor ott voltam egy csávó hozott két szatyornyi mobilt szerelésre.
Elvittem személyesen, beaadtam a nőnek aki felvette a szervízlistára azonnal, ott helyben megvártam. 15 perc múlva kijött egy fószer ak mondta hogy nem geciznek vele, mert ez és ez a baja, hanem kicserélik egy újra. Ez megtörtént. A régi mobilomról pedig kaptam szakvéleményt egy rakás oldalt. Különféle mérési adatok, hibadiganózis stb.
Mindenféle balhé nélkül és jelenetrendezés nélkül történt a dolog.
Aki ismeri az tudja a helyet, aki nem annak leírom:
PPI - ETC Hungary Kft.
1134 Budapest,
Róbert Károly krt. 61-65.
Tel.: +36 (1) 465 6900, +36 (1) 465-6901
Fax: +36 (1) 465-6903
[link] -
#54715584
törölt tag
ugyan, nehogy azt hidd mar, hogy az s60 miatt volt ilyen rossz a telod...
sajnos az n szeria szeriahibas, lehetne ugy is irni, hogy nseries error edition
lehet tobb baj van veluk, es lehet, hogy pont az s60 miatt, de ha semmi nem mukodott ,akkor az mar mas...
paromnak volt 6680, semmi gond nem volt vele, az volt eddig a legstabilabb, az uj n90-es telojaval sincs semmi gond, a memoriakartyakkal volt gondunk, de megoldottuk az en n70-es telommal is csak az a baj, hogy neha ''befemesedik'' beszed kozben es ujra kell inditani, viszont a haverom is rosszul jart az n80-nal, semmi nem mukodott rajta rendesen
egyebkent sajnalom, hogy igy jartal, es orulok sikerult uj telot venned, milyen tipust valasztottal? -
Veatta
aktív tag
Ez csak régen volt így azóta változott a törvény bekerült egy gumiparagrafus, amiben az szerepel, hogy ''törekednie kell'', és még azok a szavak is hogy ''túlzottan nagy'' költséggel
így aztán futkozhatsz te akárhova, a multik kijárták ezt a tv módosítást ígyhát kedves ügyfél b@hatja. Ez húzta ki a fogy véd méregfogát is az ilyen esetekben.
Üdv:
Veatta -
Akheron
senior tag
Helyesen írt szerviz szó, magyar helyesírásnak megfelelő nyitó és záró idézőjel... Komolyan mondom, elkényeztetsz minket.
-
Yushchenko
őstag
ma vittem vissza anyám 6280-ját, amég vártam, hogy megcsinálják még 2 ugyanilyet hoztak vissza. Sajnos úgy néz ki már nokiánál is luxus a minőség
-
Fenyegetőzz fogyasztóvédelemmel. És olvass Tékozló Homárt
Sok tapasztalatot lehet meríteni belőle.
Egyébként nem csak a Nokia ilyen rossz színvonalú... Hw és szoftveresen is tömegtermék lett a telefon, sokkal jobban mint 4-5 éve, így egyenes következménye hogy romlik a minőség.
(Javítok én is telefonokat, de néhe elég hajmeresztő dolgok vannak. És van egy 5 éves 6310i-m)
-
ALI_G
veterán
én is kíváncsi vagoyk hogy mi volt a baja, reméljük a szerző hamarosan felvilágosít bennünket.
Mellesleg sosem volt nokiám, de sosem lesz. És nem ez a cikk ábrándított ki belőle.
Egyébként ajánlom ilyen esetben, hogy hívd ki jobb esetben a szervízesek, roszabb esetben az irodavezetőt és piros fejjel ordibálj vele. Olyankor valahogy készségesebbek -
Gzolo
senior tag
Úgy emlékszem úgy van ez a szervizes dolog, hogy 2 hét max, hogyha nem kapsz cserekészüléket, és 4 hét hogyha igényled. Ezek Vodafones tapasztalatok , csak én eddig mindig megjavítva kaptam vissza a telókat.( Ráadásul Sagem volt, nem Nokia)
Egyébként mi a problémád az N80-nal, hogy mindig szervízbe kell vinni?
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- iPhone topik
- Tőzsde és gazdaság
- Tesztpadon a One UI 8.5
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- YouTube
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Motorola Edge 60 Fusion - nem csak a forma időtálló
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Az Apple bemutatta az iPhone 17-et
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14 Gen2 - i5-1135G7 I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- RÉSZLETRE .OPCIONÁLIS. Acer Nitro V ANV15-51-554Z SZÁMLA , GARANCIA
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3242
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest