Új hozzászólás Aktív témák
-
madagascar
csendes tag
hy mindenkinek!
nem is tudom,hogy hol kezdjem...
talán ott,hogy mennyire is vagyok komoly felhasználója a sennheiser fülesemnek.
nos, 1999-ben (amikor kezdtem a zenei dolgaimmal foglalkozni) adott volt, hogy válasszak a nyári munkám során összespórolt pénzemen az épp akkor "pro" fülesek közül: hd-25-1, technics rpdj 1200 és a sony mdr-v700. nem volt kétséges,hogy a legmasszívabbat és már az akkor is méltán híresebbet választottam, a hd25-öt.
amik miatt választottam:
1. nincs ordenálé hosszú zsinórja (csak 1,5 m, ami pont tökéletesnek bizonyult ennyi év távlatából is!)
2. a zsinórja végén nem volt az a kizárólag menetesen csatlakoztatható 3,5-ről 6,5-re "jack" átalakító, ellentétben a másik kettővel.
3. a zsinórjának a végén, ahol az átalakító van pipában végződött! mi nagyon hasznos, mert nem törik meg a vezeték a keverőbe bedugva,így nem terheli a vezeték súlya. amúgy akkor még lajikusként is levágtam, hogy a sokszori használat és a nehéz (3 méter hosszú) zsinór súlya alatt egy idő után simán eltörik közvetlenül dugó száránál a vezeték. ez amúgy egy alap hibának is számít a mai napig.
4. nagyon könnyű beszerezni esetlegesen alkatrészt hozzá. ráadásul később kiderült, hogy "földim" a magyarországi forgalmazó vezetője...
5. a fejemből a nyakamba levéve nem akadájozot a mozgásban, azaz amikor elfordítottam a fejem. a másik két modellnél szörnyű volt számomra az ide-oda hajlítgatás, tekerés stb..
6. súly: marha könnyű!...és nem mind1,hogy egy 6órán át ez van-e a fejeden, vagy más....
7. "álomszépen" és brutál hangosan szólt! 70 Ohm
8. a hangszórók nem mozdultak el a pánton, nem úgy mint a versenytársaknál. azok szinte egy kis rázástól arrébb ugráltak, így minden egyes le-felvételnél be kellett állítgatni őket. ááá, kellenek a francnak.... ja és mind a 3 termék új volt, azaz 0 kilóméters!
9. a régi zaj-ban vettem 1999-ben. megvételével hozzájárultam egy friss anyuka fájdalmának enyhitéséhez, mert nem sokkal a gyermeke megszületése után a párja (aki szintén DJ volt, akit nem tudok azóta sem, hogy ki lehetett) hazafelé egy fellépésről autóbalesetben elhunyt. így bár használtnak minősítve, és olcsóbban mint egy 0 kilómétrest, tudtam megvenni 35.000-ért.(az akkori 1999-es ára: 65.000 volt!) mellesleg egy karc nem volt rajta, és dobozával garijával mindennel együtt adták!tehát azóta is vígan használom az eredeti hd-25-1-em, semmilyen római "II" végződés nélkül!
"kölcsönbe" sem adtam még soha úgy,hogy én ne lettem volna ott a 3 méteres körzetében. olyan neveknek fején és fülén volt már saját, vagy épp meghívásos bulikban mint: Budai, Jay Dee, Clark, Sterbinszky stb., akik néha otthon hagyják a sajátjukat... ejnye-ejnye...Mellesleg nagyon szeretnem az újjabbnál újabb műszaki cuccokat, és alkalom adtán próbálgatom is őket. talán ennyiből látszik a "szakiságom"...
Viszont, amiért elkezdtem a kis monológomat az az, hogy a hétvégén kipróbáltam egy zsír új jubileumi alu hd-25-öt.azt vártam, hogy majd alig tudnak elrángatni tőle.de sajna:
NEM JÖTT ÖSSZE!mármint az nem jött össze,hogy ott maradjak és megvegyek egy ilyen "csodát" (itt irónikus szóként használom ezt a jelzőt!
).
amik nem tetszettek a jubi alu hd-25-ben:
1. amikor kivette az eladó a dobozából, majd a kis fekete formatervezett tokjából és oda adta úgy lötyögött a két hangszóró a pánton, hogy azt hittem leesnek... rémisztő volt látni és azonnal bevilantak a régi versenytársak, ahol szintén ilyen problémák adódtak, hogy minden le-felvételkor majd állítgatni kéne. ja, persze.... majd ha....
2. a zsinórja, ha jól emlékszem a mai trendtet követte, azaz a vékony, szilikonost. nem volt valami meggyőző. inkább olyan anyagtalan és mint ha gyengécske hatása lett volna.
3. a zsinórja végén pedig ott figyelt az egyik régi versenytárs (technics 1200) már-már messzire kívánt menetes "jack" átalakítóval ellátott, egyenes dugós vég!!!!! ÁÁÁÁ, de miért kellett????!!?! pont azokat sikerült oda rakni, amik szinte gyenge pontként tudnak viselkedni kb. 2.3 év múltán, aktív használat mellett!
... már hogy írjak valami "szépet" is:
1. jól, azaz kiválóan szól. egy pio pultban mozgattam meg....
2. jók a szinei, mert nagyon menne az almás cuccaimhoz (fekete és alu, mint a macbook pro-m ugyebár).
Nos, adódik a kérdés: megvenném-e? Ára: 75.000huf. ezért az összegért sem, de a fentebb felsorolt indokok, problémák stb. miatt sem venném meg.
olyan érzésem van mintha a 99-ben vásárolt fülesem lenne maga a "tökéletesség" (számomra!!!!). nézegettem beats-et, tiesto-sat, pio-t stb. de egyiket sem venném meg. azt véltem felfedezni, hogy mindegyik modellt, köztük az alu hd25-öt is, itt-ott de meggyengítették a konstruktőrök, hogy minél hamarabb, de valami hibája legyen, és lehessen újat venni, vagy cserélni, vagy rákölteni.Azt hiszem ennyi jött ki ma belőlem, hozáteszem ez mind saját tapasztalat és vélemény!!!!
-
Piftuka
veterán
Khmmm... Saját zene volt! Ne sértegesd!
Közel 11 hónapig dolgoztunk a lemezen, úgyhogy biztosíthatlak, hogy a master minden volt, csak gagyi nem.
(Persze jobb mindig lehetne... utólag én is másként csinálnék több dolgot is, de mondjuk az pont nem a mastering, hanem az EQ-zás, az effektezés, és a keverés.)
-
Piftuka
veterán
Köszönöm a technikai információt!
Nem tudtam, hogy van magas kiemelése.
Mert ahogyan fentebb említettem, a használat közben nekem nagyon homogén, kellemes (ez enyhe kifejezés) hangzást produkált. Tényleg nem éreztem egyik tartományt sem "hivalkodónak", a hangzás minősége pedig makulátlan volt.
Mind a stúdiófelvételek visszahallgatására, mind zene (főleg rock és dallamos metal) hallgatására rendkívül jónak találtam.
Ha valahol lehetne kapni olyan példányt, ami jó állapotú, megkímélt, akkor biztosan ilyen fejhallgatót vásárolnék zenehallgatásra.
-
ufocsalad
tag
16Hz? Sennheisertől 60ezerből többet várnék...
-
Limitert leginkább a tucc-tucc műfajokban lehet hallani, attól lesz olyan pumpálós hangzása az egésznek - amit nagyon utálok.
Nálam a dnb favorit, abban minden hang van (nemcsak elektronikus hanem rengeteg "analóg" is, pl noisia), nagyon okosan kell masterelni, hogy optimális legyen, de hál' istennek ezt általában igen jól csinálják, kivéve a liquid ("pop dnb"), lásd pendulum.
-
Hogy érthető legyen. Nézd meg a különbséget a clipping és a limiting között. Az egyiknél a hullámforma le van vágva, a másiknál a hullámformát úgy módosítjuk, hogy az esetlegesen kilógó rész levágás nélkül érjen ki max amplitúdóig.
A loudness war-nal meg miről is van szó? A limiter túlzott használata, hogy a zene minél hangosabb legyen ezzel együtt elveszik belőle a dinamika?
Igen, a limiter és a kompresszorok (ez hasonlít a limiterre, de kicsit máshogy működik) túlzott használta. -
Mardel
őstag
Értem.
És a wikipedia miért hullámformával demonstrálja?"Hard limiting ("clipping") is a limiting action in which there is
(a) over the permitted dynamic range, negligible variation in the expected characteristic of the output signal, and
(b) a steady-state signal, at the maximum permitted level, for the duration of each period when the output would otherwise be required to exceed the permitted dynamic range in order to correspond to the transfer function of the device." [link]A loudness war-nal meg miről is van szó? A limiter túlzott használata, hogy a zene minél hangosabb legyen ezzel együtt elveszik belőle a dinamika?
-
Mardel
őstag
Igazából ez nincs stílushoz kötve, mindent lefed.
Mivel ez egy 20 éve tartó tendencia kötvehiszem, hogy az új stílusok zenéi kimaradtak ebből.Még tömörített verzióban is hallani a clipping-et ennél a számnál amit a túlvezérlés okoz.
[link] (1:04-24 stb. körül a gitár részeknél)
Az eredeti CD is így szól és még jobban kivenni a torzulást, a waveformja [link]. -
-
"Hol írtam ilyet?"
#8, #46. Ezt irtad, illetve megerositetted. Lehet, hogy nem erre gondoltal, de ezt irtad.
"Attól, hogy egy hangfalnak fülesnek nagyobb a dinamika tartománya"
Ahogy nyilvan most is a frekvenciaatvitelre gondolsz, de aztan valahogy megis csak dinamikatartomanyrol irsz - csak itt most a kontextus miatt eszre lehetett ezt venni.
"Remélem képes vagy ezeket a mondatokat a továbbiakban értelmezni."
Ebben mondjuk sokat tud segiteni, ha azt irod le, amire gondolsz.
-
edward2
addikt
Hol írtam ilyet? Gyenge trollkodás.
szerk: jó válaszolok, mert ismerlek dabadab te ilyen értetlen ember vagy ezen a fórumon. Attól, hogy egy hangfalnak fülesnek nagyobb a dinamika tartománya azt jelenti, hogy a te számodra hallható hangokat dinamikusabban fogja leadni. Remélem képes vagy ezeket a mondatokat a továbbiakban értelmezni.
-
-
tntmax
aktív tag
válasz
bakagaijin #42 üzenetére
@bakagaijin
@AGE-TÉrtem, köszönöm a felvilágosítást!
-
AGE-T
őstag
Ismerek egy-két embert akinek "satu" a füles, mert nagyon nyomja a fülét. Ennél a fülesnél ezen is javítottak. Sokkal kényelmesebb viselni. Bár nekem a sima hd25-el sem volt semmi bajom. Órákon át tudom viselni, nem kényelmetlen. Az izoláció pedig csak így tud tökéletes lenni. Szerintem az egyik legjobb koncepció amit valaha alkottak. Próbálnak rajta csiszolni, de igazán már nincs mit.
-
bakagaijin
tag
tntmax, a körülölelős párna eléggé emberfüggő. Én pl. féláron vettem meg egy max pár hetet használt Shure SRH-840-t, mert neki baromira nyomta a fülét. Nekem viszont pont jó, ráadásul eleddig masszívnak is bizonyult, melóhelyen használom és gyakran teszem fel-le a nap folyamán. Ráadásul a párna puhul is idővel...
Az meg hogy körülölelős vagy sem, az erősen ízlés és használás függő
.
-
Mardel
őstag
Az anyaghasznalat az tenyleg csapnivalo.
Nem dobalom a fejhallgatom (hd 555), csak szgep asztalra leteszem illetve onnan fel, meg neha az egyik hangszoro reszt a halantekomra tolom, hogy halljam ha valaki szol. Ennyitol a fejpant csuszka muanyag boritasarol mar tobb darab is letort. A textilszeru fulvedojet is utalom, mert nem lehet normalisan tisztitani, szemben a borrel. -
"ellentétben a mozifelvétellel, ahol egy adott képkockában az őt megelőző képkocka és az őt követő képkocka között eltelt minden pillanatot rögzítésre került"
Nem kerult. A zarido moziban is ugy mukodik, mint fenykepezogepnel, az 1/24-es zarido hasznalhatatlan lenne, mert minden elkenodne, annal joval kisebbeket hasznalnak. Ezt te magad is egyszeruen ellenorizheted: nezz meg tetszoleges filmbol par egymast koveto kepkockat: a motion blur (ha van is egyaltalan) latvanyosan kisebb, mint amit egy-egy mozgo reszlet egy kepkockanyi ido alatt bejar.
(#38) schawo: "Tudom jól, hisz van két ilyen fülesem is."
Neked tulajdonkeppen hany fuled van?
-
-
Mardel
őstag
Nekem már pár éve elég egy Sennheiser HD 555 egy Creative XFI XtremeMusic hangkártyával (audio creation mód, master sampling rate 44.1 kHz, bit-matched playback) foobar2000 DSP: Advanced Limiter, convolver Studer Noise Reduction +6dB impulse file-al és saját basszuskiemelős Equalizer beállítással.
A DSP-k nélkül meg a számok elég laposak, ezt meg egy jó füles sem pótolja.
-
tntmax
aktív tag
Ránézésre nem tűnik valami kényelmesnek, a párna nyomja a fülcimpákat teljes felületen?!
Nekem egy AKG K271 van nagy fülesekkel ami körülöleli a füleimet és hosszú órák után sem fárasztó a viselete.
Szóval nem kényelmetlen ez megoldás rövid használat után is? -
Lewzke
őstag
Ez szép HD 25, nekem a K501 mellé tökéletes lenne zárt fejhallgatóként.
-
Piftuka
veterán
"Lenne egy olyan kérdésem hogy 20Hz alatt és 20kHz felett egy kisgyereken kívül van aki hall valamit?"
Sajnos a kor előrehaladtával főleg a magastartományokat hallja meg az ember a legkevésbé! Különösen, ha gyakori hangos zenehallgatással, vagy egyéb zajhatással (pl. amikor a zaj, a nagy hangerő munkahelyi ártalom) elég drasztikusan lehet rontani a halláson!
Aztán időszakosan változik a hallásod minősége akkor is, ha például valamiért több fülzsír termelődött benne (nyáron tipikus, fürdőzéseket követően - ha fülbe folyik a víz - szintén).
Ettől függetlenül a "jó minőségű", és a profi fejhallgatók között jellemzően még a laikus, "nem értő" fülek is meghallják a különbséget.
Én a cikkben szereplő kis méretű, zárt fejhallgatókért nem rajongom (különösen, ha ezt a gyorsan foszló, vékony, műanyag borítást kapják a szivacsok), de a zenekarom stúdiómunkái alatt volt szerencsém egy "békebeli" Sennheiser HD 540-II Reference stúdiófejhallgatót használni több héten keresztül, és elmondhatom, hogy újraértelmezte mindazt, amit a zenehallgatásról gondoltam.
Ez egy nyitott rendszerű, professzionális célokra készült fejhallgató, amelyet egy rendkívül kiegyenlített, lineáris hangzás jellemez.
Elsőre a hozzám hasonló "basszusrajongóknak" (basszusgitáron is játszom) furcsa volt, most viszont már nem tudnék olyan fejhallgatót használni, amelyben dübörög a mélytartomány.
A kiegyenlített hangzás mellett olyan szép széles spektrumú hangképe van, hogy olyan dolgokat is meghallottam, amiket az egyébként szintén nem vacak minőségű, és profi módon kimért pozíciójú stúdió monitor hangfalakon sem.
Például megdöbbentett, amikor a stúdiófelvételen a saját levegővételemet is visszahallottam egy líraibb dalban.
És minden frekvencia a "helyén volt". Sem a mélyeket, sem a közepeket, sem a magasakat nem éreztem sem soknak, sem kevésnek. Mindenből éppen annyit ad vissza, amennyit az adott hanganyag eredetileg tartalmaz. (Éppen ezért alkalmas kiválóan a keverés és a mastering során az esetleges hiányosságok feltárására.)Természetesen nem ez az egyetlen kiváló minőségű fejhallgató, csak a fenti példa kapcsán javaslom neked, hogy egyszer - ha lesz rá lehetőséged - próbálj ki, és alaposan tesztelj le egy ilyen kategóriába tartozó fejhallgatót!
Meg fogod hallani mindazt, amiért a stúdiókba szánt fejhallgatókat sokan otthon, HI-FI zene hallgatására is használják.
-
dtracer
tag
Legjobb teljesítmény/ár arány szerintem a Sennheiser PX-200 II-é, eldugott gyöngyszem. 20 ezerért alig rosszabb az átviteli karakterisztikája, mint az Amperior-é, cserébe negyede/ötöde az ára. És masszív is.
Egyébként én 12 éve csak Sennheisereket vásárolok, és voltak fülesek, amiket kifejezetten megbántam, és ez nem az árazáson múlik (mármint nem feltétlenül jobb egy drágább modell még egy adott márkán belül sem).
-
Számítógépen azért nem elég a 24/akármennyi fps, mert ellentétben a mozifelvétellel, ahol egy adott képkockában az őt megelőző képkocka és az őt követő képkocka között eltelt minden pillanatot rögzítésre került (tkp egy hosszú záridő), a számítógépes grafika csak a képkocka elkészültének pillanatát merevíti ki, emiatt sokkal kevesebb információt tartalmaz.
-
mikk2000
őstag
Az ember 24 fps-ig képes látni? Ezt mégis honnan tetszett venni?
A keveredés onnan eredhet, hogy a mozifilmnél úgy találták, 24 képkocka elég másodpercenként ahhoz hogy mozgóképnek lássuk az állóképek sorozatát. De ebből teljesen téves dolog lenne azt a következtetést levonni hogy az ember nem is lenne képes ennél több képkockát feldolgozni. Pont fordítva van, ez a minimuma annak, hogy elfogadható folyamatos mozgást lássunk állóképek felvillantásából.
De mikor teszem azt fordítom a fejem, körbenézek a valós természetben, az jócskán 25 fps felett van, akár 100 felett is, bár az fps-nek ez esetben nincs értelme, hiszen nem képek jelennek meg, hanem változást látok, pontos változást.
Játékoknál (monitornál) azért nem elég a 25 fps, mert rohadtul érezni hogy nem követi le az egérmozgást a figura, darabos, szakadozó a követés. Ezért kényszerül sok játékos a vertikális szinkron kikapcsolására, mert a kép szétcsúszásáért/csíkozódásáért cserébe folyamatosabb lesz a mozgás.
Olyan 40 fps fölött már nincs olyan nagy probléma, de pont a komplex részeknél eshet le az fps... az hogy egy üres tájon ahol semmi sem látszik és az fps 200, az igazán nem oszt nem szoroz... az ideális az lenne, ha mondjuk vsync on, és sosem esik 120 fps alá (ha a monitor is tudja ezt a frekit).
Persze akinek mindig is gyenge gépe volt, és 3-5 fps-ekkel játszott mindig, az szinte sikítva élvezi a 20-25fps-es mozgást is...
Fejhallgató bemutatónál az lenne szép, ha valahogy a lényeget is látnánk, azaz hogy hogy szól...
-
"Ez olyan mint az ember csak 24FPSig képes látni."
Nem olyan, mert ez a 24 fps-es állítás eleve hülyeség, viszont a 20-20kHz ezzel szemben a legtöbb ember esetében inkább erős túlbecslése a valóban hallott frekvenciatartománynak.
(#2) morgyi: "Szóval szerintem sok értelme nincs a 16Hz, 22kHz-nek."
Olyat azért nem nagyon lehet ám csinálni, hogy 20-20k-ig gyönyörű frekvenciamenet van, aztán utána meg semmi
-
myckie2
őstag
Nem, nem én a Sennheiser rossz ár érték arányú föltelemről beszélek. Ha a Médiába megyek mindig kipróbálom a füleseket és volt, hogy egy 20 ezer forint körüli kis AKG, oda-vissza alázta az 50-60 ezer forintos Sennheisereket. Azt se lehet mondani, hogy jajj mert tuc-tuc zene ment rajta, mert nem hanem minden fajta klasszikustól a pop-ig.
-
gianni85
veterán
Saját pénzből nem fog menni, mert éppen lenulláztam magam fényképezővel és objektívekkel, de majd hátha találok valahol kipróbálható kiállított darabot. Nem kérdőjelezem meg egy 80ezres füles minőségét, csak úgy voltam, talán az újdonság varázsa és a távirányítós kábel miatt túlárazták
-
Mardel
őstag
A loudness war-os lemezeken ez sem segit, de elkolthetunk egy csomo penzt.
-
AGE-T
őstag
Én most vettem meg amperior néven, elég nagy előre lépés a "sima" hd25-1 II-höz képest. Ettől jobbat még nem hallgattam soha. Csak ajánlani tudom. Nincs meg a sokak által kifogásolt satu érzés sem. Elődjéhez képest, teltebb mély, csengősebb magas, nagyobb tér jellemzi. És van hozzá smart control.
-
.mf
veterán
"Lenne egy olyan kérdésem hogy 20Hz alatt és 20kHz felett egy kisgyereken kívül van aki hall valamit?
[...]
Szóval szerintem sok értelme nincs a 16Hz, 22kHz-nek."De jó, hogy kérdezed, majd utána teljesen laikusként tévesen el is döntöd
1.) "Hallasz", vagy pontosabban érzékelsz. Pl. a tenger morajlása, már sajnos nem emlékszem a számokra, de 0x-1x tartományban van. A másik végéről is olvastam régen kísérleteket, hogy hiába nem hallja ezeket már az ember, mégis érzékeli. A kísérlet az volt, x, már nem hallható frekvencia fölött kivágták a magas hangokat; míg a másikban benne hagytak minden magas felharmonikust.
2.) Ezek technikai adatok, hogy pl. 16Hz ill. 22kHz-nél van a mondjuk -10dB pont, s onnan meredeken esik tovább, mert a szerkezet mechanikai határait elérte, nem tud annál sokkal mélyebbet / magasabbat. Ez a két adat sajnos kiragadott, a frekvencia-görbéhez tartozik, és igazán avval van értelme, mert ott láthatod azt is, hogy a -10dB pont után hogy viselkedik: ha utána meredeken emelkedik, lehet, hogy már csak -3-4dB 22Hz-nél, ami már "hallható"; de az is lehet, hogy még mindig -7-9dB, tehát a nagyon mélyekben gyenge. A teteje meg mindegyiknél össze-vissza tüskék, ahogy próbálják egyenletesebbre hangolni. Szóval ez csak indikatív.
-
lorinser
senior tag
Pedig elég sok értelme van: 1x hallgass meg egy olyan rendszert ami át tudja vinni pl. az 5-100eHz-es tartományt (az erősítő is és a hangfalak is és a forrás pl. SACD). Sokkal melegebben, teltebben szól mint a "sima" 20-20-as rendszerek. Lehet, hogy a füleddel már nem hallod ezt a tartományt de még is érzékeled és sokkal szebben szól. A HIFI kiállításon lehet ilyenek meghallgatni, tényleg döbbenetes, hogy milyet szólnak.
-
válasz
#32839680 #12 üzenetére
Csak ennek azért nem kéne átcsapnia oda mint a telefonoknál a megapixelháború.
Már rég átcsapott. Amióta az internet létezik, és minden információ rajta van, azóta érdemes minden hülyeséggel bombázni a vásárlót. Azóta jönnek a random frekiválasz adatok minden füleshez 1 forinttól 1 millióig.Fülesek valós mérési adatai: [link]
-
A frekiválasz adat, csak egy egyszerű marketinginformáció, valós jelentés nélkül. Nem ezért szól jól, vagy rosszul egy füles.
(#5) myckie2
Abszolút bullshit. Van jópár gyengébb, és rosszul árazott terméke, de rengeteg kiváló, és jó ár érték arányú is. Ez is nagyon jól szól. Ugyanezt meg lehet vásárolni Amperior néven jóval olcsóbban (215 usd). Ez egy limitált egyedi kiadás, mindig feláras lesz.(#10) Ghoula
Van majd több 20-30-40 éves fülesem is, szóval azért akad néhány tartós darab. -
Ghoula
senior tag
~10 éve használom a HD25-ösöm, és pont olyan jól szól, mint amikor megvettem.
Igaz szivacsot kellett rajta cserélni, de mutassatok még egy olyan fejhallgatót, ami 10 évet kibír, minőségromlás nélkül. Pedig kapta az ívet rendesen...Szerk:
Technikai paraméterekben sokkal jobb füleseket hallgattam, de érdekes módon csak papíron voltak jobbak, a HD25 élőben mindig jobban szólt. -
Sennheiser Ameperior új néven. Köröket ver a HD25-1 II-re hangminőség terén.
(#6) cowk
A HD25-öd eltörött? A fülkagyló? Te mit csinálsz vele, bányászdömperrel hajtasz át rajta? Az egyik (ha nem "A") legmasszívabb füles a HD25. -
cowk
tag
na akkor ez lehet mar nem torik harom darabba egy ev utan, mint az utobbi 4 sennheiserem?
-
myckie2
őstag
Irreálisan drága mint, ahogyan a többi terméke, pedig a hangminősége nem indokolja ezt az árazást...
-
leviske
veterán
Nem tűnik kényelmesnek.
-
zenix
csendes tag
Jesssz! HD-25 forever!
-
gianni85
veterán
végre egy értelmes fejhallgatóról szól egy hír
Picit sokallom az aluminium ház felárát.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- bitblueduck: RTX 50-es széria PhysX támogatás nélkül. Tényleg akkora probléma?
- Autós topik
- Hobby elektronika
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- LEGO klub
- Telekom mobilszolgáltatások
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- Apple Watch Series 4 Nike 44mm Teljes doboz, sok tartozék, 100% akku
- LG 77C4 - 77" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
- Dell G15 5530 gyári kijelzőt keresek (DP/N: 0VPD4)
- IDE HDD-k vegyesen nagy mennyiségben 32db egyben
- Eladó gamer / workstation PC + monitor garanciás, dobozos alkatrészekkel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- DELL Precision 5560 i7-11850H 16GB 512GB T1200 FHD+ 1 év garancia
- SanDisk Extreme Portable 8TB (SDSSDE61-8T00-G25)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L460 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest