Új hozzászólás Aktív témák
-
fLeSs
nagyúr
Holnap (ha minden jól megy) teszt.
-
floxet
tag
lécci lécci nekem is válaszoljatok................
-
rollins
őstag
-
floxet
tag
hi
szeretném megkérdezni, hogy egy x2-es ati csoda vagy 2db gts sli-be kötve e a gyorsabb.
öccsnek lesz ballagására ajándék, és szeretném a legbrutálabbat, de nem tom melyik erősebb és gyorsabb megoldás. thx a választ előre is.
G -
rocket
nagyúr
válasz
Hemi 426/RT #296 üzenetére
Quad proci 3.6ghz-en szepen kihajtja mar, erdekes pont a Crysis az ahol a gyorsabb CPU meg a +2 mag nem sokat er az alap core2duo e6750-hez kepest.
Miota a 8800GT-t mar lehet nagyobb szamban kapni a HD3870 a legrosszabb ar/ertek aranyu kartya 2007 4. negyedevben megjelentek kozul.
-
Hemi 426/RT
aktív tag
Hi!
uhh lassan várhatoak a quad kártyák is?
milyen procival lehet kihajtani ezeket a kártyákat?
ugy rendesen értem nem pedig azt hogy pistike aki teli van lével vesz mindenböl naonjót és ö az über a suliban de a tuningról fingja sincs......
de egyébként használtam egy sima 3870-et és elvoltam képedve a teljesitmény kontra ár,érték arányon!
igaz atis játékon volt a proba (hl2 deathmatch) de szépen muzsikált,a gtx emnél picit gyorsabb is volt! -
leviske
veterán
Találgatás.
Egyébként meg az annó SLIvs.CF tesztből és egy kósza alap háromdémárk eredményből vontam le...
És ha igaz a pletyka (hogy a 9600 gpu-ja lesz a GX2-n), akkor nagyon valószínű, hogy a X2 szintje alá érkezik. Még így is az a valószínű, hogy csak egy szinten lesznek.Nem vagyok szakértő, de szerintem az eddigi eredményekből kijelenthető, hogy azzal a 256sp-vel ami lesz rajta...nem fog kimondottan profitálni...hisz most lesz kb egy szinten a HD29XT-vel és HD3800-asokkal. Bár az igaz, hogy jóval magasabb órajelen fognak járni.
Mind1, nem akarok találgatni...nincs különösebb problémám azzal, ha a X2-t megelőzi a GX2. De valahogy nem érzem ugy, hogy ez történne...két héttel a megjelenése előtt a 88GT-nek már híre volt...a GX2-ről meg a nV hallgat.
-
decibel
aktív tag
Nézd semmi értelme ezen tovább lovagolni. Az EA a negyedéves jelentésében kiemelte, hogy a Crysis sikeres márpedig ha a kiadónak sikeres, akkor ebben benne van a marketing, a terjesztés, a fejlesztés, és az alternatív kötlségek is.
Az a helyzet, hogy ez az 1 millió 3 hónap alatt egy szolid eredménynek számít pláne annak fényében, hogy konzol fee-t sem kell perkálni. Senki nem számított rá, hogy Európa és Ázsia ennyi potenciális vásárlóval rendelkezik.Btw miért lett volna oly költséges a Crysis marketing? Egy-két kósza netes banneren kívül én semmi Crysisre utaló dolgot nem láttam eltekintve a userek által generált hype-tól. Pedig rendszeresen nézek német adókat ahol még Settlers 6 reklámokkal is találkozni. Hol van ez a Halo 3/AC/NFSprostreet globális tv reklámjaitól?
Az engine-hez pedig már jóval a játék megjelenése előtt kerestek ps3/box programozókat szó sincs a Crysisról. Az nyílt titok, hogy az engine-nel több multiplatform fejlesztés folyik párhuzamosan. Itt vannak a [licenszek].
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hát ekkora marketing mellett 20milla nagyon kevésnek tűnik, bár az is lehet, hogy ez csak a fejlesztési költség és a marketing nincs beleszámolva lévén azt az EA állta.
Az ID Tech 5 inkább OpenGL 2.1 vagy 3 lesz.
A DX9-el semmi bajom, ha olyan grafikát írnak alá amire az API-t tervezték, a Crysis jelentősen túlnő ezen és ennek eredménye, hogy irtó szarul fut. -
decibel
aktív tag
20millió EURÓ kurtára nem kevés, egy átlagos next-gen cím fejlesztése kerül 20millió DOLLÁRBA. Német adón volt riport a fejlesztőkkel, kétlem, hogy ebben ferdítenének.
"A bevétellel a fejlesztők sem elégedettek, ezért készül el a cucc konzolra is"
Hm forrás?ID Tech 5 nekem is szimpatikus, node hogy voksolhatsz egy dx9-es engine-re?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem hiszem a Domm3 alatti ID Tech 4 is marha jó cucc, csak Carmack bácsi nem teljesen építette olyan fejlesztő barátra, mint Sweeney az UE2-őt és az UE3-at...
Az ID Tech 5 szvsz ütni fog, ettől még jó marad az UE3, de sokan fogják licencelni Carmeck cumóját, szerintem felülmúlja makd az Quake3-as ID Tech 3-at is.
Még a Frostbite Engine futhat be jó karriert, főleg az elsőrangú DX10 támogatása miatt. Az R600-hoz készült Ruby-s demóban, nagyon szépen teljesít, és ekkor még nagyon korai változat volt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Több volt az a fejlesztési költség, 20milla elég kevésnek tűnik egy ilyen projecthez ... Bár ezeket soha sem lehet ténylegesen megtudni.
A bevétellel a fejlesztők sem elégedettek, ezért készül el a cucc konzolra is. Ráadásul a motor egyetlen teljes licensze egy egyetemtől van.
Amúgy a Cryengine 2 képességei jók, csak az alapok a gyengék. Ha beépítenék a fontosabb DX10-es eljárásokat akkor biztos többen vennék. Tipikusan probléma, hogy DX9-re támaszkodva sajna ilyen gyenge teljesítményt lehet elérni.Szvsz a következő ász motor az ID Tech 5 lesz.
-
decibel
aktív tag
Minden viszonyítás kérdése. Pc-only címnek egyáltalán nem rossz ez, wowot, meg simséket leszámítva semmi nincs a közelében az elmúlt évből. Kb 750000db kellett a nullszaldóhoz, hogy behozza a 20milló€-s fejlesztési költéget, ezt már most sikerült legalább 250k-vel túlszárnyalni. Mennél jobban terjednek a hd3870/8800gt-k annál tovább stagnálnak az eladások.
Eddig egy mmo címről tudok ami licenszelte, de mivel a költségvetésben már benne van a motorfejlesztés is, így csak az a kérdés mekkora hasznot hoz még ez pluszban.
A Cryengine sem volt túl népszerű a maga idejében, valószínűleg ezt is inkább belsős fejlesztések fogják használni.
UE3-at csak az UE4 népszerűsége fogja felűlmúlni. -
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A FSX-el játszó cimbim szerint általánosan alkalmasabb a GF8, mert a játékidő nagyobb részében magasabb az átlag FPS a Radeonhoz viszonítva. Akkor döglik meg a GF8 amikor földközelbe érsz, ott a Stream output használat miatt a Radeon előnybe kerül, és helyenként nagyon is jól érzi magát, egyes területeken a GF8 4-5FPS-t is produkálhat. Ergo igencsak ingadozó a sebessége, míg a Radeon stabilabb. De az FSX-nél a legtöbb esetben a magasban tekerünk, ott pedig a GF8 teljesítménye a jobb.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nézd... Nem olyan hülye képzelgés a Ray-Tracing.
Egy ekkora tőkéjű válalat még címet is tud mellé állítani. Sajnos az elkövetkezendő időkben több olyan játék lesz ami leteszi a voksot az egyik gyártó VGA karija mellett. A Crysis az nV-t választotta, a Battlefield 3 vélhetőleg marad DX10-re optimalizált, ami egyértelműen az AMD-nek kedvez. Az Intel pedig ekkora pénzmag mellett símán tud szerezni egy project-et, addig a Larrabee használható lesz a Havok FX-et támogató játékokhoz (ilyen még nincs, de ami késik az lehet, hogy soká jön, de nem múlik).
Ha figyelembe vesszük, hogy a Crysis és a Cryengine 2 fejlesztése mekkora pénzmagot követelt akkor bőven állítható, hogy mind a játék, mind a motor bukás. A játék eladásain lehet még javítani, a motor sajna jelenlegi formájában halálra van ítélve az UE3 mellett.
-
jól van, értem már, hová akarsz kilyukadni
igazad van, viszont a működés, amit leírsz, kezd elmenni egy általános mikroprocesszor irányba. ezzel nem is lenne baj, csak ez sokkal nagyobb váltás, mint a shader volt, kíváncsi leszek, hány fejlesztő fogja tudni megugrani egy ennyire parallel környezetben, amikor CPU oldalon képesek két magra optimalizált engine-eket készíteni, ahelyett, hogy vennék a fáradságot és csinálnának egy normális multithread alapot, amihez aztán később hozzá sem kellene nyúlni...
fless: akkor körbe is értünk, én gyűlölök garanciával foglalkozni
3850 refhűtős?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
ALU kapacítás van bőven, azt alig használják a fejlesztők. A Stream output pedig lehetőség a gyorsabb eljárások felé. Lehet, hogy több ALU erőre van szükség, de nem vagy korlátozva a memória 70-80ns-os elérési idejétől. Márpedig ez idő alatt komoly munkát lehet elvégezni ALU szinten.
Vagy azt is meglehet tenni, hogy pár frame erejéig szarunk a geometriára egy nagy részére, betöltünk egy korábbi Stream output kimentést az objektumok helyzetét újra számoljuk és rögtön kezdődhet a raszterizálás.A lehetőségek határtalanok, most majdnem olyan erős fegyvert kaptak a fejlesztők a DX10-től, mint anno a Shader megjelenésekor.
-
Bundás22
őstag
-
válasz
Tuco Ramirez #258 üzenetére
nem várok én semmit azt leszámítva, hogy épeszű hőmérsékletű legyen a chip
ha ehhez kétslotos hűtő kell, ám legyen.
-
válasz
Bundás22 #253 üzenetére
én pártatlan vagyok, szidok mindenkit.
mondjuk azt megjegyezném, hogy az Intel ellen túl sok mindent nem tudnék pont most felhozni...de ha már a hűtés szóba került, a 3850 hűtése kb. ugyanolyan ótvar, mint a 8800GT-é. sőt, a 3870-é is, a hőmérsékletek tekintetében, pedig attól többet vártam volna.
-
gV
őstag
válasz
VaniliásRönk #255 üzenetére
A P4 és GF Fx Érdekes módon csak akkor kaptak kritikákat [...] mikor már piacon volt a következő generáció...
sztem amikor csak a P4 és a GF Fx volt a piacon már akkor is kaptak kritikákat nem kellett ahoz a Core 2 v GF6
-
VaniliásRönk
nagyúr
válasz
Tuco Ramirez #254 üzenetére
De bizony fikázták, és megvették a P4-et meg az FX-et, max. utána pofára estek, de akkor meg már csak azért is még hangosabban fikáztak, hogy a saját csalódottságukat kompenzálják valamivel.
Érdekes módon csak akkor kaptak kritikákat (de még akkor sem olyan éleseket, amilyeneket most az AMD/ATi), mikor már piacon volt a következő generáció... -
jaja, nem is arra gondolok - hanem arra, hogy ami háromszöget a GS előállít (márpedig sokat állít elő, mert ha keveset, akkor ennyivel a CPU is csinálhatja), azokat textúrázni, pixel shade-elni meg AA-zni kell (meg még ki tudja, mi mindent, nem vagyok shader programozó
), aztán szerencsétlen GPU azt se tudja, hova kapjon...
-
Puma K
nagyúr
MSI Radeon HD3870 X2 Over Clock Edition
860/1800MHz, 1024MB GDDR3, PCI-Express
3 év garancianettó ár: 94 500 Ft
bruttó ár: 113 400 FtEgész jó ár, de akkor is inkább GTX-et vennék ha megtehetném
-
gV
őstag
A Battlefield 3 fejlesztők számára viszont problémás lehet a GT200 megjelenése, ugye ha nem lesz a kártya DX10.1-es akkor sem lesz idő a motort komolyabban újraírni, így eléggé durva teljesítménykülönbség lehet a két architektúra közt.
Ha a Crytek nem írja újra a Cryengie 2-öt h jobban fusson Atin-n akkor ezt mások sem fogják megcsinálni (forditott esetben) szvsz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD azért nem csökkent még árat, mert jelenleg megveszik az összes legyártott chipet, badarság lenne olcsóbban adnia. Majd ha kezdődnek a problémák akkor érdemes árat csökkenteni.
Azért a Battlefield 3 megjelenése elég közel van már, régóta dolgoznak rajta, az R600-as Ruby demóban is nagyon szépen teljesített az motorja. A fejlesztők számára viszont problémás lehet a GT200 megjelenése, ugye ha nem lesz a kártya DX10.1-es akkor sem lesz idő a motort komolyabban újraírni, így eléggé durva teljesítménykülönbség lehet a két architektúra közt. Ez lehet, hogy az AMD-nek jó, mert az nV Crysis-éhez hasonló volumenő címet zsebelt be, de azért a felhasználó elég gányul fogja érezni magát, mert választania kell, hogy melyik cím fontosabb neki. Ezért szomorú a mostani széthúzás a piacon, ezért lenne jó a szabvány elveit követni.Az Intel nem fog sokat zavarni, esélye sincs befogni raszterizálásban az ellenfeleket. Ők inkább a Ray-tracingre gyúrnak. A grafikát is ezen keresztül képzelik el.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem feltétlen. A Unified Shader (már amelyik kari ugye követi az elveket
) miatt a kártyák hasonló utasításfeldolgozási sebeséggel dolgoznak Shader típustól függetlenül, emellett az alacsonyabb késleltetés miatt akár egy kódon belül 4-szer is használható a Stream output, különösebb sebesség problémák nélkül. Nem rég találtam erről egy egyetemi előadásvázlatot, tuti nem régi, mert a két új chip van összehasonlítva, majd a guglikával megpróbálom megkeresni újra, de a diagrammot lementettem. Kb. így fest a Shader sebességek eltérése face-to-face. kép
Másrészt a Stream output egyszerű kódokkal is használható, és bőven jó sebességet lehet elérni egész komplex grafika mellett is.
-
Drizzt
nagyúr
Egyébként nem refhűtőset 512-esben mennyiért találni legolcsóbban? Ha csak hatvan körül, akkor szerintem az itteni 8800GTS Inno3d 512 jobban megéri náluk, nemde?
Egyáltalán jogos az a sok nyivákolás ami a refhűtő miatt megy a GT-k ellen a topicjában, vagy alapórajelen nincs gond? -
rocket
nagyúr
Az aki maga kore epitette a megelelo vedogatat az elazas ellen
Regota konzol a fejlesztesi platform, alig akadnak mar kivetelek, tavaly mar csak 14% volt PC-s jatekok piaci reszesedese es a WOW: BC volt az egyetlen ami globalisan 1 millio eladott peldany fole tudott menni.
Emlkezzel vissza Cevat allandoan jott a dumajaval, hogy nem lesz konzolra a Crysis, aztan megjelent a jatek, katasztrofalis eladasokat produkal, mostmar persze nem zarkozik el a konzol verzioktol. (sot mar erosodnek a pletykak meg iden megjelenik xbox360/ps3-ra).Sajnos olcso elloallitasi koltseg mit sem er, ha teljesitmeny nem megfelelo parosul hozza.
3870 is ugye jo ar/ertek aranyu kartyakent lett beharangozva amibol nem lett semmi, sokkal jobb a GT mikozben a 3870 ara meg stagnal hiaba olcsobb 7%-kal ha 20%-kal lassabb atlagban (szurokkel siman van ennyi, anelkul 10% korul), mostmar oda jutottunk a 8800gt meg hutocserevel is jobban megeri, anelkul meg plane, persze meg mindig nem tudjak teljesiteni a keresletnek megelelo mennyiseget (ez is az ATi egyik makja) de mostmar azert jobb a helyzet sokkal mint volt tavaly.
NV-nek volt zsinorban vagy 10 negyedeve amikor jobban szerepelt mint az ATi, az, hogy 1-2 negyedevben esetleg elmaradnak a varakozastol nem hiszem nagy gond lenne, igyis megtudjak siman tartani a piaci reszesedesuket, szoval ez a mi mennyivel olcsobb nem er annyit mint azt gondolnad.Egyetlen ertelmes kartyauk a 3850, jo arban van es nincs konkurenciaja (nem lesz meg vagy 3 hetig), de ez is ugyanarra a 320SP/16ROP/16TMU-val rendelkezo GPU-ra epul, ami a 120euro kategoriaba csuszik hamarosan, fel eve meg a 80nm tesoja 380euro kategoriaban volt.
Korbe nezel nem tortenik semmi extra, damage control van, egy GPU-ra epitenek mindent, also kozepkategoriatol (3690), kozep, felso-kozep (3850,3870) a felso kategorian at (3870-X2), ez tul keves es tul keso, R600 R&D koltsegei se fognak megterulni.X2 (se) lett egy vilagmegvalto termek, GX2 megjelenesenek egyetlen oka maradt a presztizs, akiknek GTX/ULTRA-ja van nem nagy szamban fognak X2 kartyaert szaladni, azalatt meg sokkal jobb ar/erteku kartyak vannak az X2-nel, az meg mennyivel dragabb nem erdekli az enhusiast felhasznalokat, ha csak 10%-al jobb lesz a GX2 mint az X2 es 20%-kal dragabb akkor is megfogjak venni mert ez a leggyorsabb, abban a kategoriaban nem az ar/ertek arany a dominalo tenyezo eleg csak az ultrara gondolni, persze nem ez a szegmens hozza a bevetelek nagy reszet de mint irtam presztizs kartyanak siman jo lesz megha draga is lesz az eloallitasi koltsege, NV-nek belefer (feljebb irtam miert).
"Ezek mellett az AMD az elmúlt időszakban bezsebelt magának pár szaftos címet így jelentősen jobban állnak, mint tavaly májusban."
Mire ezekbol a jatekokbol valosag lesz az NV lehuz meg bort a mostani GPU generaciorol amivel termelnek meg parszaz millio $ hasznot
Persze lehet optimistanak lenni de butasag azt gondolni az ATi szerencsetlenkedese alatt az NV-nel a bahamakon nyaralt mindenki, inkabb az lenne realis ha kicsit lejebb adnak az emberek a varakozasaikat az ATi kapcsan, es akkor pl. nem lennenek olyan hozzaszolasok amiben minden drivertol 50% gyorsulast varnanak a felhasznalok mert keptelenek felfogni erre kepes a kartya.NV-nek nem az ATi-val kell foglalkoznia, nekik sokkal nagyobb gond az Intel kozelgo megjelenese a diszkret grafikus GPU-k piacan.
-
no igen, itt kezdődhet a tyúk-tojás játék, hogy azért nincs még mindig DX10 játék, mert az elterjedtebb hardver nem megfelelő rá, vagy az nV azért nem csinált minden szempontból kifogástalan DX10 megoldást, mert a kártyák életciklusa alatt nem várható komplett DX10 game. szó se róla, volt pár nagyon köcsög húzásuk az elmúlt időszakban, viszont annyi mellettük szól, hogy pl. egy geometry shadert intenzíven használó játék (nem csak particle fronton, hanem objektumokhoz is) úgy leültetné az összes jelenleg elérhető kártyát, mint a pinty - innentől mindegy, hogy a kis gyorsítótár miatt 0,5 fps-sel megy a játék 10x7-ben, vagy 5-tel.
yakuza.tora: a GTS SLI hasonlóan lesz gyorsabb a GT SLI-nél, mint az egykártyás esetben - extremitásoktól eltekintve 5-10%-kal.
-
ftc
nagyúr
válasz
yakuza.tora #236 üzenetére
Bemgyek az üzletbe s kapok 51K-t 8800GT-t?
Eddig 512MB-d báltozatokat 64K flett láttam...1GB-s meg kb egy árban mozog X2-el
-
yakuza.tora
addikt
-
dokar
addikt
válasz
yakuza.tora #233 üzenetére
az X2-ből is össze lehet kapcsolni kettőt (hamarosan jön hozzá a driver is).
továbbá 1 db X2 olcsóbb, mint 2 db GT.
jelenleg az X2 a leggyorsabb kari. -
-
yakuza.tora
addikt
Sem az ATI, sem az nVidia pártján nem állok, s igyekeztem tárgyilagosan nézni a teszteredményeket. Nem akarok ünneprontó lenni, de ezekből számomra a következő derült ki:
- simán leveri bármelyik egymagos nV karit,
- vannak olyan játékok, ill. felbontások, ahol jó tejesít és olyanok is, ahol nem,
- a 8800GT sli-vel pedig a tesz döntő többségében nem bírt el.
Innentől pedig - egyenlőre - nincs ok a pezsgőbontásra, hiszen a kívülről összekapcsolt két egymagos 88GT teljesen partiban volt. Sőt! (Azért az jobban érdekelt volna, hogy a GTS sli milyen eredményt tudott volna felmutatni!!!) -
Bundás22
őstag
egyébként ez emberibb külsejű sztem:
szvsz -
Bundás22
őstag
válasz
VaniliásRönk #197 üzenetére
lol
miket nem olvasok manapság
a pimasz fráterje -
jaj, dehogy
az ATI ott b****ta el, hogy 3 generációnyi top end uralkodás után olyan elbizakodottak lettek, hogy eszükbe sem jutott, hogy a loser zöldek elvehetik tőlük a koronát. az R600-ban kötöttek több olyan kompromisszumot a tisztább, szebb architektúra jövőállóbb érdekében, ami erősen kompromittálta a DX9 elvű játékokban nyújtott teljesítményt, nyilván azt hitték, hogy még így is az nVidia előtt maradnak. soha nem szabad alábecsülni a piacvezetőt - asszem az AMD-vel pont megérdemlik egymást
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hát pont ez az ... Ezt ki teheti meg? A szabvány mindenkinek az érdeke ... Ha ilyen koatikus lesz a helyzet a közeljövőben is akkor egy csomó fejlesztő inkább a konzolt választja teljesen célplatformnak.
A Crysis kapcsán már sokat elgondolkodtak, hogy megér-e ez a PC ennyit. Pedig ha a Crytech egy picit is használná a Stream output lehetőségeit akkor már egy HD3850-en is száguldana. Lehet, hogy az nV nem teljesítene jól, de gondolom a felhasználó érdeke, hogy olcsó pénzért kapjon olyan VGA-t amin korrekten lehet játszani.
Az MS a DX10.1-el gyakorolt volna nyomást, csak nem jöt be, ennél többet ők sem tehetnek. Ők csak a szabványt biztosítják "ha nem támogatod azt teljesen, az a te dolgod" felfogással.Az AMD annyira azért nincs vészes helyzetben. Olcsó a kártyáinak az előállítása, így akár jelentősen az nV árai alá mehet. A pontos előállítási költségek titkosak, és nem áll a pontos alkatrészlista a rendelkezésemre, de kb. úgy számoltam, hogy a HD3870 előállítási költsége 5-10%-al alacsonyabb a februárban debütáló 9600GT-nél, míg a HD3850 akár 20-25%-al is jobban áll. A 8800GT-hez akár 30-40%-os különbség is lehet a Radeonok javára.
Gyanítom, hogy ha az nV nemrég 10-15 dolcsis árcsökkentési kisérleten kiakadt akkor nekik sem sok a hasznuk a chipen.
A HD3870x2 és a 9800GX2 gyártási költségének a különbsége akár 50% felett is lehet, mert az nV duplanyákos megoldást használ.
Ezek mellett az AMD az elmúlt időszakban bezsebelt magának pár szaftos címet így jelentősen jobban állnak, mint tavaly májusban. -
Hakuoro
aktív tag
Azért szerintem már pislákol a fény az alagút végén. Ha kijön az új RS780-as chipset(remélem intel procik alá is
) akkor már egy egész jó mobil platformjuk lesz. Bár proci fronton nincs túl sok remény a javulásra belátható időn belül. Ha griffin teljesítmény/W értéke megfelelő lesz visszakapaszkodhatna a mobil szegmensben. (Itt esett legjobban a piaci részesedésük). Az RV770 v. R700 meg az év közepe utánra várható. Ha elég jó lesz és de azért nem bízzák el magukat vga szinten is javulhat a helyzet.
A K10 egyenlőre nekem úgy tűnik hogy sajnos vakvágányon halad. -
rocket
nagyúr
-
rocket
nagyúr
Tul keso, elment a hajo, alacsony piaci reszesedes = alapbol nem torodomseg a fejlesztok reszerol, akkor kellett volna ebbe kapaszkodni amig meg lehetett, raadasul attol mert egy bizonyos hardverre irnak egy programot egytalan nem biztos azon joval jobban fog futni (voltak peldak erre mindket oldalon mar), az ATi-nak mar csoda kene, hogy barmi jelentosen megvaltozhasson.
NV hamarosan Intel kaliberu befolyassal rendelkezo ceg lesz, onnantol meg marad a "second place" az AMD-nek GPU piacon is, ami a piac talan otodet fogja kitenni, meg akkor se biztos kozelebb fognak kerulni ha az NV-hez ha az NV megcsinalja a kovetkezo NV30-at.
Amit felepitett az AMD/ATi hosszu evek alatt, azt leromboltak rovid honapok alatt, raadasul R&D koltsegek is csokkenek az uzleti vergodesukkel es 3 dollarbol nem lehet belszin vacsorat fozni, annak meg nem sok eselye van talalnak egy ujabb ArtX-et. -
Cicero
őstag
de rossz az a szem ~.~
-
rocket
nagyúr
Pont az EA az a jatekfejleszto akinel az a szo innovacio nem ismert, minden jatekot a legkisebb penz befektetesevel fejlesztenek, ha torik ha szakad akkor is lehuzzak szinte az osszes sajat maguk altal fejlesztett jaterol a bort evente.
Mint kiado szerepel jopar igazi nextgen jatek kapcsan az EA neve, ezeket meg ugye osszevasarolgatta, kozuk nincs a fejlesztesehez a penzen kivul. -
gV
őstag
Korábban már mondtam a Microsoftnak kéne közbe szólni h gyerekek (nV) ez nem dx10 tehát szedjétek le a support listáról, jah és helyükben szolnék a Cryteknek is h 1 v hány utasitás miatt (ami dx10es) nem lesz vmiből dx10es játék. De akkor nem vennék a Vistát sem
seh nem jó
Azokat az új híreket a GT200-ról meg remélem a vmi anti nV-s oldalon olvastad.
-
feka007
veterán
Szerintem a Frosbite jól optimalizált engine lesz, általában azok szoktak lenni, amik konzolra készülnek. Egyébként meg a BF2-nek is hatalmas sikere volt, függetlenül az akkori viszonylatban irdatlan gépigényétől (főleg a memóriakezelés volt nagyon rossz, épp ezért a Frostbite készítése alatt a z alacsony memóriahasználat volt az egyik fő szempont), egy jól bejáratott multis címet könnyebb eladni nagy gépigénnyel, mint a Crysist, amit ha az átlaggéppel rendelkező gamer letöltött a netről, nem valószínű, hogy fejvesztve rohant a legközelebbi játékárushoz...
-
hát, annyi hihetetlen pletykát hallottam a G100/GT900/öreganyámkínnya2.0/etc. fedőnevű kártyáról, hogy ezt most már tényleg hiszem, ha látom.
Crysis-dolgot én nem látom ennyire sötéten - egyrészt csúnya nagy számítási kapacitás kell neki az überkomplex scene-ek miatt, az idővel lesz, másrészt ott van a máshol már fejtegetett scheduler limit, amin egy AFR-es két GPU-s megoldás azért segít (megjegyzem, ha a scissor megoldást használja az nVidia is, akkor nem csoda, hogy olyan szarul skálázódik, a sok vegetáció miatt marhára kiszámíthatatlan, mikor hol kell meghúzni a vonalat). Harmadrészt meg majd a Crytek felemeli a seggét és kiad hozzá egy DX10.1-es patch-et
a legnagyobb közös osztó meg jó biztonságos megoldás, csak éppen az egyedi innovációkat húzza le a WC-n. mindegy, elmebeteg állapotok uralkodnak a VGA-piacon, nem ártana valami jó kis botrány, hogy a gyártók is és a fogyasztók is kicsit észbe kapjanak... -
T-unit
őstag
-
floxet
tag
sorry kimaradt egy nem szavacska...
szóval most akarok venni erős karit és nem tom gxt vagy ez legyen e.
thx a választ előre bárkitől is
G -
floxet
tag
hi.
ez ax x2-es most jo kari akkor vagy?
nem igazán értem már, hogy mi van. egy gtx drágább ahogyan észrevételeztem de mintha x2-es odaverne gtx-nek. Jól érzékelem?
Amúgy nvidia karikról mi a hír?alázni fogja ezt? -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
VaniliásRönk #206 üzenetére
Szerintem ők sem gondolták komolyan, hogy a DX10 szabványt nem fogja támogatni az nV.
Az EA leszarja az AMD és az nV csatározását, nekik az a fontos, hogy a játékjuk eladható legyen. A Battlefield 3 is úgy végzi majd, mint a Crysis, bár a Frosbite talán meghúzza magát a konzolos eladásokból. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
VaniliásRönk #204 üzenetére
Ez jobb lesz mint az FX korszak.
Most a Radeon tulajok is szopni fognak párszor. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Új hírek szerint a GT200 sem DX10.1, így marad a G80 alapú felépítés. Gondolom a GF8 problémáit nem javították, mert onnan már csak egy lépcső lenne a DX10.1 támogatás. Hát mit mondjak szép jövő elé nézünk.
Lassan tényleg a konzol lesz a megoldás, a problémákra.
Gondolkodtam is azon, amikor a Crysis kapcsán megjegyezték a fejlesztők, hogy a jövő gépjeire építik a motort ... vazzeg mondom a múlt eljárásait támogatva, azok rohadtul nem fognak gyorsulni ...Nemrég valaki asszem említette a Beyond3D-n, hogy igazi csoda lenne ha a GT200 a DX10.1-et támogatva hozná a 8800Ultra Crysis-ban látott teljesítményét. Lassan kezd világossá válni, hogy itt rohadtul nem lesz semmi változás. Stream output kezelés marad ugyan olyan szar, a Vertex Shader ... na itt lehet, hogy megkapjuk a teljes sebességet, gondolom nem jelentene sok problémát annak a kurva ütemezőnek a javítása. Mégis csak ciki 16-os batch-et kiosztani egy Shader procira, és ezek mellett színes csillogó betűkkel felírni a dobozra, hogy Unified Shader. Pont az egyik kedvenc cégem süllyed ilyen mélyre, szvsz ez elfogadhatatlan. Az x1000-es Ati-knak sokkal kisebb hibája volt a VTF támogatás hiánya, de már attól is kiakadtam.
A szabvány azért van, hogy támogassuk, képzeljük el a fejlesztők helyzetét, ők szabvány szerint dolgoznak, ha az adott GPU nem támogatja az eljárást, akkor egy másik megoldást is kell keresni a leképzésre. Persze mindez az eredeti ütemtervhez képest pluszmunkát jelent, így közel sem biztos, hogy megírják az algoritmust a mindkét GPU-ra.
Talán a többség megpróbál olyan megoldásokat keresni ahol jó az AMD és az nV is. Az Unreal Engine 3-as gamák is ezt szorgalmazzák. Nyilván lesz pár fejlesztő aki az nV pénzét választja, és lesz pár fejlesztő aki hát ... megszívta, pedig nem tettek semmi rosszat egyszerűen elkezdtek a szabány szerint dolgozni. Legközelebb majd a konzolt választják. -
Abu85
HÁZIGAZDA
-
válasz
VaniliásRönk #197 üzenetére
Bundás már egy élő legenda, ahogy elnézem
DX10 / 10.1 fronton szerintem abban egyet lehet érteni, hogy ez jelen pillanatban nem probléma, viszont az nVidia (és a 8800 vásárlók) számára egy irdatlan nagy kockázat, amit a cég mindenféle eszközökkel igyekszik csökkenteni. Ezek között vannak olyanok, amiért korábbi kultúrákban szimplán levágták volna a kezüket. Meglátjuk, mekkora sikerrel.
Addig meg, én örülök annak, hogy az ATI bő 2 hónapon belül másodszor húzott egy huszárosat - éljen a verseny!
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- APC UPS 950VA (BX950MI-GR)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo ThinkPad T14S Gen1 Ryzen5 4650U
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB COUGAR GAMING MX330-G 500W
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest