Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • makkmarce

    őstag

    válasz #16939776 #61 üzenetére

    sajnos számomra ez a HW kiszámíthatatlan működése rész értelmezhetetlen. Ez vagy egy quantum számítógép, vagy hibás és ki kell dobni :DDD
    nemigazán értem az egeres részt se sajnos, lehet ma ilyen napom van.
    egy modern egér legyen mondjuk 2000 dpi, a user tol rajta 2.54 centit ami 2000 pont az egérnek, amit felszorzol mondjuk 5-tel, akkor 10000 virtuális pontot toltál, de mivel ez fel van szorozva azzal, hogy a kamerában a quaternion vectort mennyivel csavarod el, így egész számokról nemigazán beszélhetünk. Egész szám csak addig tart, míg az egértől megjön az, hogy hány pontot mozdul X és Y tengelyen, utána már minden float, nincs értelme kerekítgetni. Ha nagyon ricegne a játék az egér mozgatásától, akkor lehet olyat, hogy az új cél vektor irányába csak interpolálsz az eltelt idő függvényében(tehát hogy úgymond utánfordul), de ez egy gyors FPS-nél zavaró lehet. Így ki lehet simítani egy hibás egeret, ennek a smooth paraméterét pl a user állítgathatja az options-ban, és ha gagyibb az egere, akkor smoothosabbnak érzi az egészet, ennek hátránya, hogy mondjuk egy 180 fokos fordulat lassabban történik meg.

    okoskodom, tehát vagyok

Új hozzászólás Aktív témák