Új hozzászólás Aktív témák
-
RazoR
veterán
Sziasztok, nem tudja valaki véletlenül, hogy a VGA-k mellé adott BF4 az alap verzió, vagy a Limited Edition?
-
D.Va
őstag
A BF3 verziónál gyorsabb kicsit az R270X HAWK verzió...
Majd meglátjuk hogy árazzák a BF3 verziót, aztán vagy azt vagy a HAWK-ot megveszem.
Mostmár ideje lecserélni az 5 éve pörgő MSI 4870-MD1G-met...Bár még mindíg elég jó kis kártya ez...
Ja igen eladó is lesz, felrakom majd hwapróra -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
stickermajom #55 üzenetére
Inkább egy példaprogram az. Ezért lesz publikálva nyílt forráskóddal. Csak a Stardock még egy picit csinosít rajta. Nyilván a Galactic Civilizations 3 messze nincs kész, tehát eléggé kezdetleges modelleket kellett használni.
De az Oxide-ot teljesen máshogy érdekli a Mantle, mint a DICE-t. Számukra a stratégiai játékokhoz okvetlenül fontos, hogy megfelelő mennyiségű egység legyen a képernyőn, így nyilván nem állnak meg a DX-re optimálisnak tartott 2k draw/frame-nél. Bár gondolom a tesztelt 50k sem lesz.Az már más kérdés, hogy ezt játékba hogyan implementálják, de az Oxide már mondta, hogy a stratégiák a játékmenetben is skálázhatók, így be lehet állítani, hogy DX alatt csak limitált paraméterezésű játékok lehet indítani, ahol kisebb az egységlimit, mint Mantle-lel.
-
stickermajom
addikt
Igen, azt a tripla teljesítményt én is olvastam, de kicsit szkeptikus vagyok az ilyenekkel szemben, hisz gyakorlatilag egy techdemoról beszélünk, azzal meg már az nVidia se ment sokra.
Gondolom december végén egy sor BF4 összehasonlító teszt fog kijönni (remélem sok kártyával és nem csak az r9 290x-et fogják mutogatni vele) , akkor úgyis kiderül, hogy valós helyzetben mit tud a cucc.
Bár őszintén remélem, hogy valóban nagy áttörést jelent majd a dolog és ezzel kicsit seggberúgják "ződéket" odaát árképzés és fejlesztés ügyileg
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
stickermajom #51 üzenetére
Egyelőre csak egy tesztadat van. Az Oxide StarSwarm demója háromszor gyorsabban futott Mantle API-n, mint DX11-en ugyanazzal a konfigurációval. Ennél több adat ma sincs.
Nyilván a BF4 alapvetően megpróbál a DX határain maradni, tehát a csökkenő overhead kisebb előnyt jelent, de a Nixxes szerint 40%-ról 8%-ra csökkentették a Thief esetében, ami nagyjából igaz lehet a BF4-re is, tehát ebből helyből lehet nyerni egy combosabb boostot. Aztán tudjuk, hogy Repi zömében a base funkciókra épít, mint a bindless modell, az asszinkron compute és a direkt memóriaelérés. Szóval a HD 7750 high grafikával igen valószínű. Talán az ultrával is be lehet próbálkozni, de ez az MSAA implementációjától függ. Ha Repi kihasználja a hardver képességeit, akkor az MSAA majdnem ingyenes lesz Mantle alatt. -
atti_2010
nagyúr
válasz
stickermajom #51 üzenetére
Pontos számadat nincs de nem is lesz az első tesztekig, viszont ha nem veszed komolyan az AMD alttal bejelentett százalékokat az egyre lejjebb spekuláló pletykákat sem kell.
-
stickermajom
addikt
Ha esetleg kevés rá a keret, akkor a Mantle-lel elég lesz egy HD 7750 is a high beállításokhoz.
Ezekre a kijelentésekre már van valami pontos számadat is, vagy még mindig csak a csodavárás megy? Mindenki úgy várja a Mantle-t, mint a Messiást, de azért ahogy néztem szép csöndben mennek egyre lejjebb az "ennyi és ennyi százalékkal nagyobb teljesítmény" nyilatkozatok.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#84958464 #49 üzenetére
Hacsak nincs valami őskori hardvered esetleg 1 GB-nál kevesebb memóriával rendelkező VGA-d, akkor a Frostbite 3 elég jól fut medium grafikán. És már így szebb, mint az AC4 maxon. Ha régi VGA-d van, akkor érdemes újat venni.
Ha esetleg kevés rá a keret, akkor a Mantle-lel elég lesz egy HD 7750 is a high beállításokhoz.Persze már mindegyik motor streames, de nem mindegy, hogy mekkora adatmennyiséget streamel. Az AC4 zömében 4kx4k-s textúrát használ, míg a BF4 8kx8k-s és 16kx16k-s textúrákkal dolgozik.
A pontozáson nem vágom mit értesz, de nem hiszem, hogy köze van a textúrázáshoz. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#84958464 #46 üzenetére
A DX-nek és a WDDM-nek sok köze van a töltögetéshez és az esetleges akadásokhoz a BF4-ben. Az a baj, hogy a fejlesztő nem kontrollálja a memóriafoglalást. Objektumokat kreál és az API lefoglal hozzá egy memóriaszeletet. És a jó ég tudja mikor szabadítja fel. Ugyanez a gond a shader fordítással, ami runtime történik, és igen sok időt elvehet. Meghatározhatatlan, hogy mennyi erőforrást emészt majd fel és mikor.
Az AnvilNext technikai színvonala évekre van attól, amit a Frostbite 3 tud. A BF4-ben 3000 fényforrás/jelenet a norma teljes particle integrációval, durva shaderekkel és szimulációkkal, tesszellálással, bonyolult DoF-fal és árnyalási modellel. Az AC4 egy nagyon egyszerű grafikai rendszert használ alig 400 fényforrással jelenetenként és kifejezetten egyszerű effektekkel.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#84958464 #44 üzenetére
Nem hibás a motor csak a DirectX határait feszegeti. Nem véletlenül lesz a Frostbite 3 játékoknak Mantle támogatása. Technikailag Repi tart a legelőrébb hardverek hatékony kihasználásában, de ez olyan problémákat is felvet, hogy ő ütközik a legtöbbször DirectX korlátjaiba, amit sokszor nagyon egzotikus megoldással kell átugornia. Ezért van nagyon rajta a Mantle terjedésén, mert ma ő érzi leginkább a DirectX szorítását és ki akar törni belőle.
-
Lomha 8V
addikt
Jó fej az MSi, ezt már többször bizonyították. És jók is a cuccaik, úgyhogy nem érheti szó a ház elejét.
-
hemaka
nagyúr
A legkisebb R elferne a gepemben
-
atti_2010
nagyúr
válasz
#35434496 #31 üzenetére
Jelenleg nem, de nem is áll messze tőle, viszont sokan még nem vették meg mert tudtak a kezdeti gyerekbetegségeiről, pld én is csak torrentről szedtem le és majd akkor veszem meg ha ezek a hibák ki lesznek javítva és kapok egy R9270 mellé, valóban hülyeség így kiadni egy játékot de az igazság az hogy jelenleg a legjobb motorral felszerelt játék, aki végigtolta az egyjátékos módot tudja miről beszélek, ha ezek után a Mantle rátol vagy 20% gyorsulást az még vonzóbbá teheti.
-
kicsit elkéstek vele!
megjelenés előtt még át lehetett verni a BF4-el sok embert, de most inkább szánalmas próbálkozás -
Andrash22
csendes tag
A sima MSI Radeon R9 270 mikor lesz elérhető itthon?
-
Kaiku
senior tag
Én az első naptól játszok vele, igaz eleinte voltak server-ől leszakadások. Más különben nekem normálisan ment. Az új DLC-vel még nem volt módom játszani. A korábbi verziókkal is volt pontosan ilyen hiba! Feltételezem, hogy eredetiség visszaellenőrzés miatt van ez. Szóval aki nem akar szívni annak az első két hónapot ki kell hagynia. Egyébként azt, hogy mindig új kell a vásárlók generálják mivel a többséget csak maga az újdonság érdekli! Lásd autó, telefonok, könnyű zene, stb.
-
atti_2010
nagyúr
A BF a lődözős játékok királya volt eddig is most még rátettek 3 lapáttal hogy rombolhatóak az objektumok és a gyengébb kerítéseket simán átlövöd, ez nem gyenge ficsőr és nem is egy olyan bénaság mint hogy a COD-ban szőrös lett a kutya, nem muszáj megvenni rögtön az első hetekben, aki ismeri a játékot az tudta hogy eleinte lesznek gondok.
-
AIWA96
csendes tag
A több gyártó custom hűtős vga-ja mikorra várható?
-
Attix82
addikt
-
Kaiku
senior tag
Azért csak nem lesznek olyan hülyék, hogy nem kaparós kódot adnak.
(#6) Attix82
Pontosan fejtsd már ki, hogy miért rom? Csak mert divat hőbölögni? Minden nagy példányszámban eladott programmal ez van. A hibák egy része csak a használatkor derül ki. Ilyen nagy leterheltséget nem lehet szimulálni.
-
válasz
iMaverick #16 üzenetére
Én csak azt nem értem... hol van a QA? Mivel tesztelték?
Nincs egy kibe....tt szerver pár kliensel egy laborban ahol nem esett le hogy ilyen hibák vannak?Milyen cég ez a DICE meg EA páros, ahol a határidő fontosabb, mint az hogy működik e valami?
Igazi öntökönlövés a projekt, mert nem több pénzt hoz, hanem több pénzt visz lassan. -
iMaverick
addikt
A hír címét elolvasva nekem is pont ez jutott eszembe!
Pl. pont mai hír...
-
#35434496
törölt tag
Ez így nem igaz mert a Gaming nem a legjobb MSI vga. Lightning a legjobb.
-
juve600
nagyúr
válasz
stickermajom #2 üzenetére
nekem lessz 1db kedden,mennyit adsz érte ???
-
Cathulhu
addikt
Ahogy elnezem van egy laza 15k az eddig megjelent 290 es BF290-ek kozott, annyiert meg tokmindegy, hogy limitalt vagy sem, akinek van esze, nem azt veszi...
-
FLATRONW
őstag
Mikor én vettem a kártyát (más dolgokkal együtt) egy kicsit megijedtem e miatt. A játék kódokat tartalmazó kártyák nem a VGA dobozában voltak, hanem a csomag aljában. A Batman kártya lekaparós volt, a Blaclist és AC4 kártya pedig nem. Szerencsére nem volt azokkal sem semmi gond.
-
Attix82
addikt
Nem csoda, hogy "ingyen" osztogatják a Bf4-et, elég rom az egész
-
-
Gyuri27
félisten
válasz
stickermajom #2 üzenetére
Lesz. Nagyon sokan pedig majd mennek vissza a boltba, hogy a kódot már felhasználták.
Remélem az összes ilyen kód banra kerül.
Mert elég hervasztó, hogy veszel egy vga-t. Majd otthon rájössz, hogy nem működik a kód. Majd vissza a boltba és bizonygathatod az igazad. Más játékoknál bebizonyosodott, hogy milyen jól is működik ez az ország (meg a számtech nagykerek). Nagyon kevés saját kártyás kód eladás lesz. -
stickermajom
addikt
Jöhetnének a jóárasított BF4 kuponok apróra
-
L4mie
veterán
amúgy jó kezdeményezés.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Yettel topik
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- BestBuy topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Milyen autót vegyek?
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Eladó karcmentes Apple iPhone 13 Pro Max 512GB / 12 hó jótállással
- Dell P2419H / P2419HC Full HD LED IPS 24" LCD monitorok
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X395 - AMD Ryzen PRO 5 I 8GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Felsőkategóriás Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I9 13900K / RTX 4080 / 32GB / 1TB SSD
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3039, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest