Új hozzászólás Aktív témák
-
LOL
Egyébként az a része nem vicc hogy mindenféle gőzök és gázok jönnek ki egy olvadozó-lángoló tv vagy monitor burkolatából. Emlékszem régen a CRT monitorok is évekig gőzölögtek ki mindenféle orr-nyálkahártya irritáló szagokat. Ha új monitort vettem muszáj volt szellőztetni pár óra után mert rendesen büdös volt. El tudom képzelni hogy milyen lett volna ha meg is gyullad egy ilyen.
Gondolom a mai LCD tv-k burkolatai kevésbé gyúlékonyak mivel van az anyagukban valamilyen égésgátló adalék, de lehet hogy csak a drágább modellekben alkalmazzák. -
Akkor felfoghatjuk csupán egyfajta figyelmeztetésnek, hogy mely tipusú készülékek mellé érdemes egy tűzoltó készüléket is beszerezni. Én mindkét Sony LCD tv-vel rendelkező ismerősömet figyelmeztettem hogy csak és kizárólag éberen horkoljanak este TV nézés közben, nehogy baj legyen belőle ha véletlenül elaludnának.
-
hapondragon
csendes tag
Függetlenül a problémától csak egy megjegyzés a média működéséről és persze fanboyság OFF
(plusz mielőtt bárkit megbántanék ez nem a PH-nál kezdődött, hanem külföldön, asszem konkrétan a Reuters-nél)Eredeti hír zanzásítva: kigyullad, visszahívás, pánik, dráma
Ami történt: hibás alkatrész, 11 eset, láng, tűz nuku, garanciális időn túli javítás, csak Japánban
NICE
-
...és mint kiderült, nincs visszahívás...
A Sony biztonsági ellenőrzést végez a televízióin
" japán nyelvű írásban a helyi hírügynökségi képviselők tévesen visszahívásnak fordították a vállalat akcióját, miközben az csupán biztonságellenőrzési és utólagos javítási programjának keretében ajánlotta fel ügyfeleinek az ingyenes segítséget."
-
djculture
félisten
Termelésbe nincs megállás ha épp nincs minőségi alkatrész megy bele ami van raktáron.
-
ElEvEn11
senior tag
válasz
fatallerror #37 üzenetére
Te például azért látszol fanboynak, mert képtelen vagy tudomásul venni, hogy konkrétan a weboldalak és a szolgáltatások feltörését először elsumákolták, utána közzé tették, de felpolírozták az adatokat, majd amikor már a sokadik oldalt és szolgáltatást törték fel SQL injection-nel, akkor végre le is kapcsolták és kezdtek őszinték lenni. Ehhez kellett nekik kb. fél év, de több. A műszaki oldalon egyre több gagyit is gyártanak. Szinte csak a japánban gyártott Sony-t javasolnám megvételre, de azok meg irreálisan magas áron mennek. Amúgy pedig minden egyebet már mások is elmondtak (itt és előttem) a Sony mostani magatartásáról és műszaki produktumairól. Nem kezdenék neki a PS3-as mizériáiknak, amik a számomra és sok más egykori vásárolójuk számára nem volt túl korrekt tologatás, átalakítás, firmware-rel bűvölés... nem sorolom.
Nem állítja senki, hogy nem történik ilyen baki a többi gyártónál. A többi is megéri a pénzét. No de éppen ezért a Sonyi sem jobb. Pláne nem azért, mert most ezt a konkrét visszahívást kulturáltan rendezte, a többit meg nagyon nem.
Korábban Én is nagyon szerettem a Sony termékeket. Csakhogy annak már legalább 10 éve. -
greeneye166
aktív tag
...lángra lobbanthatja a készülék belsejét, ami a külső burkolat megolvadásához vezethet.
A feltételes módból következik, hogy a burkolat eleve mérsékelten tűzálló! Nem volt ez véletlen... -
ixtom
tag
Nekem egyből az IT Crowd (s01e02) jelenete ugrott be: [link]
"Nice screensaver"
-
#16939776
törölt tag
Annyi plusz információ birtokában vagyok: hogy csak távol keleten van ilyen probléma Európában nincs.(forrás
ossuth Rádió)
Gondolom hogy köze lehet a tápfeszültség eltéréséhez a két régió között 120V vs. 230V
Így elég biztosra vehető hogy a SMPS hálózati feszültségű részén van a probléma
-
nismoka
addikt
Mondjuk ez a cím eléggé durván van fogalmazva, de mindegy csámcsogni lehet rajta...
-
k.
őstag
Azért nonszensz egyes emberek viselkedése.
Ha a BMW-t hivják vissza, akkor is megjegyzitek, hogy a fos szar, járjon inkább Suzukival, azt nem hívják vissza-jó tudom azt is-.
Hibáztak, beismerték, megcsinálják ingyen a tv-t, mi kell még?
Föleg úgy, hogy ezeket már rég nem is gyártják, gari sincs rájuk, inkább örülni kéne, hogy foglalkoznak velük. Volt már a történelemben, hogy 1-2 év után el volt felejtve a cucc. -
=Mentor=
őstag
Egyszerűen felháborító ez a cím! De legalább a trollok idetalálnak.
-
pusszycat
nagyúr
Nekem pont Sony Braviám van és azért választottam ezt a típust, hogy ne legyen technikai problémám (értsd: ne dögöljön be ) mert a minőséget az ár tükrözi. Igy még senki nem kereste a sorozatszámot tévé hátulján mint én
persze elöl volt a jobb sarokban lent és megúsztam mert 32 vel kezdödik nem 40-el. Amúgy a tv-vel megvagyok elégedve. De lehet azok járnak jól akiknek kihúzták a sorszámát ha kapnak egy új tévét.
Samsung BADA...Samsung Wave a hullámok ereje! Bada 2.0 : A Tenger ereje
-
#65675776
törölt tag
Amíg mindenki szemet huny a hozzá beérkező moslékért, addig nincs rá megoldás. Így viszont szépen görgeti mindenki maga előtt a problémát, ami folyamatosan fokozódik. Erről szólna egyébként a Jidoka (japán módszer...), de a jelek szerint a kitalálói sem tartják magukat hozzá.
Annyira biztosan nem volt rossz, hogy egy rakat akkut kellett visszahívniuk, ráadásul ott ők voltak a beszállítók, szóval nyilván nem kevés kötbért is fizettek emiatt a vevőiknek.
-
rauschie
senior tag
Tiszta szerencse, hogy csak a bekapcsolt tévé gyullad fel.
-
zsigus
őstag
válasz
#65675776 #48 üzenetére
Persze, nálunk is ezt csinálták, beletették a rosszat is, pedig nem lett volna szabad, mert a garanciális javítás többe kerül mint ha egy hibás alkatrészt cserélnek a gyártósoron.
De a másik oldalról pedig ott van az, hogy műszakvezetőket rúgtak ki azért mert nem volt meg a megfelelő napi mennyiség, és így azért már meggondolják a többiek, hogy a majdnem kész árút levegyék a sorról javíttatni, vagy inkább menjen tovább és nincs annyi időveszteség.
Erre nincs jó megoldás.Az évekre visszatérve: sztem ennyire rossz nem volt az előző kettő.
-
#65675776
törölt tag
Ettől függetlenül elszerelik az ilyen alkatrészeket, mert "a vevő várja az árut". És ez nem csak az elektronikai iparban igaz. Tőlünk is szállítottak már ki tudottan rossz terméket. A főnököm ennyit mondott rá: "Hátha nem veszik észre."
Egyébként az az egy rossz év inkább kettő-három a Sony esetében.
-
bakter24
őstag
Igazán megmondhatnánk a Sonynak a nagy titkot, hogy lehet kitűnő, örök életű minőségi terméket alkotni, alacsony árak mellett. Mert itt biztos sokan tudják...
Nem, egy sony termékem sincs, nem vagyok fanboy, csak idegesít az ilyen hozzáállás: Ha nincs support, meg felelősségvállalás, akkor az a baj, ha van, akkor a minősége nem elég jó, nem elég gyors, stb. Ha valami minőségi, akkor túl drága, ha olcsó, akkor meg túl gagyi. Mért kell a világ jelenlegi törvényszerű működésén újra és újra meglepődni?
Update: Bocs, egy DVDlejátszóm van, akkor mégis fanboy vagyok
-
Zirowe
nagyúr
A Sony gondol az ügyfeleire.
Közeledik a tél (avagy "winter is comming", ahogy mondanák a Trónok harcában), erre ők kedvesem bekapcsolták az "automata fűtés" opciót a felhasználók tv-in, hogy ne kelljen annyit költeni a fűtésre.
Ez egy kedves gesztus, mások meg megint csak a rosszat látják ebben! -
S.Feri
őstag
Nagyon megkopott napjainkra ez a márka...alsó középkategória minőségben, felsőkategóriás áron.. szomorú...
-
Devid_81
félisten
Videoton Color Star meg robbant is ha olyan kedve volt, ehhez képest a Sony csal csendben elég
-
Polllen
félisten
"A Sony eddigi vizsgálatai szerint egyébként csak a bekapcsolt készülékeket érinti a probléma."
Elég brutális lenne, ha készenléti üzemmódban is kigyulladna...
-
fatallerror
addikt
nem nyalom körbe de mondj 1 olyan gyártót akinél sosem volt tévedés, hiba? de am szeretem a sonyt de nem vagyok márkabuzi ha a másik jobb éppen akkor mást választok, am csak a tv-m sony meg a telefonom
pl utálom a samsungot a jelenlegi magatartásuk miatt de samsung monitorom meg vinyóim vannak mert megérte akkor meg a vinyó most isés igen el is sumákolhatnák azzal h nem ismernék el a hibát hiába vinnék tömegesen szervizbe pénzért javítanák....
szóval nem értem a kérdésed h miért vagyunk fanboyok azért mert örülünk h jelezték h megnézik ingyen ha rossz ha nem -
Nudlee
aktív tag
Nem gáz...legközelebb majd csomagolnak poroltót is a TV mellé
-
ElEvEn11
senior tag
Nehogy már körbenyaljátok a Sony-t azért, mert az egyébként elvárható magatartást tanúsítja!
Főleg az elmúlt egy év fényében.
Mert amit a weboldalaikkal és a szolgáltatásaik feltörésével kapcsolatban műveltek az egyenesen vérlázító.
Szóval többektől megkérdezném - és nem trollkodás-képpen: Sony fanboy-e vagy??? -
rainmen
aktív tag
Olcsó beszállító hozta az elektroli-kondit, ami kiszáradt és ez miatt gyullad ki a gép.
Vagy valami hasonló, bár gondolom valami belső használatos, folyamatosan üzemelő példány adta meg magát, amit kivizsgálva találták meg az okot... -
Csak gondolnak a télre, egy kis meleget szeretnének hozni a lakásokba
-
kpal
nagyúr
válasz
fatallerror #27 üzenetére
régen sokkal minőségibb volt.(az én szememben legalábis)
-
válasz
fatallerror #27 üzenetére
hogy ő is hozzászóljon, mindegy mit.
-
kpal
nagyúr
ez a márka is megkopott már...
-
AXisBOLD
addikt
hát nem kell bekapcsolni és ennyi...
-
Erdei88
veterán
Ez k*rv@ jó...
Hol olvasható ez a közlemény?
Miért nem cserélik az egész készüléket? Ne javítgassák! -
Angel1981
veterán
Ajajaj!
Öcsémnek ez egyik felsoroltja van!
2,5 éves, de eddig nem volt vele probléma - bár kikapcsolásnál valami vagy 5-6-ot kattan, kb. 3-4 mp-es időközökkel. -
zsigus
őstag
Vagy ez a bizonyos alkatrész gyorsabb ütemben amortizálódik, és ezzel nem számoltak.
A hiba okát ennyi infóból nem igazán lehet megállapítani (főleg, hogy azt sem mondják meg milyen alkatrészről van szó, mert ennyi erővel lehet tápegység is a forrás), így arra kell hagyatkozni amit a gyártó nyilvánosságra hoz. -
Zolee11
senior tag
Valószínűleg nem jelentkezik rövid távon a probléma, ha egy 2007-es készüléknél most veszik észre a hibát.
Én azért ennyire nem lennék ebben biztos, ugyanis:
közelebbről meg nem nevezett alkatrész túlmelegítheti és lángra lobbanthatja a készülék belsejét, ami a külső burkolat megolvadásához vezethet. Eddig egyébként ilyen jellegű probléma egy esetben sem jelentkezett, de jobb félni, mint megijedni, tartják a Sonynál, így inkább kezdeményeztek egy visszahívási akciót.
Azaz lehet, hogy sok esetben alacsony fényerőnél soha nem is jelentkezik a probléma, mert gondolom a képernyő energiaigénye a legnagyobb, így valószínűleg ezzel kapcsolatos a probléma. Számomra nehezen hihető, hogy egy adott alkatrész sokáig nem melegszik, majd valami oknál fogva elkezd túlmelegedni. Melegednie kellett annak már új korában is, csak akkor úgy ítélték meg, hogy jó az oda és ahogy öregszik egy picit jobban melegszik mint fénykorában...Ettől függetlenül korrekt dolog javítani a hibát, és semmit nem változtat részemről a sony megítélésén.
-
fatallerror
addikt
végre 1 hír ahol nem trollkodás folyik
am engem érint a dolog így igénybe veszem ezt az ingyenes csekkolást csak félek h a magyar szerviz nem az igazi
am aki emiatt nem vesz sonyt többet és szarozza az megérdemli, a bravia tv-k akkor is a legjobbak között vannak (meg más sony cuccok is), nekik is becsúszhat hiba és ami fontos h ELISMERIK és nem hárítanak, így még inkább nem esnek a szememben
-
#48613632
törölt tag
ismerve korunk piaci stratégiáját, ezen TV-k jó része már újra van hasznosítva. De kösz, hogy szóltak
-
Spectrum
aktív tag
A szervíz igencsak káros lehet a készülékre, pláne, ha közel esik..
-
antikomcsi
veterán
Mindenesetre majd a karácsonyfától kicsit messzebb üzemelje be mindenki.
-
(ÉN)közPONT
őstag
Its Sony
-
bakter24
őstag
"A Sony eddigi vizsgálatai szerint egyébként csak a bekapcsolt készülékeket érinti a probléma."
Még jó, hogy nem már a dobozában gyullad ki
/tudom, hogy arra értik, hogy StandByban nem ég el, de nem bírtam kihagyni/
-
Sony Color Star
-
Peetig
csendes tag
Ugyan a hír szerint sem történt ilyen eset, de teljesen korrekt a Sony magatartása. Elismerik, javítják. Így mindenki jól jár. Lehet ezt így is...
-
zsigus
őstag
Hát ezen az éven sztem minél hamarabb szeretne túlesni a Sony. Ez az év lassan olyan lesz nekik mint a 10 csapás az emberiségnek.
(egyébként nem ártana megemlíteni, hogy a Sony szerint beszállítói hiba okozza a problémát.)
Zolee11: Valószínűleg nem jelentkezik rövid távon a probléma, ha egy 2007-es készüléknél most veszik észre a hibát.
-
Zolee11
senior tag
Pedig nem rosszak ezek a tv-k, és a Sony termékei sem azok, de úgy látszik a sok beszállító miatt, itt is becsúszhat egy kis hiba. Viszont feltehetnénk a kérdést, a tesztelést átaludták a mérnökök?
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Asztalos klub
- Vége a gamer PC-knek? Cloud Gaming 2025-ben
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Hagyományos és extrém roller, kickbike, Boardy topik
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi 15 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3440, 90% Akkumulátor
- HP 200W (19.5V 10.3A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm töltők + tápkábel, 928429-002
- iKing.Hu - Google Pixel 10 Tensor G5, 120 Hz OLED, tripla kamera-128 GB Használt, karcmentes Gari
- HP ZBook Firefly Gen 8 I7-1165G7
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest