Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
Bocs, nem hagyhattam ki
-
bambano
titán
Ez a történet arról szól, hogy a rendőri állomány olyan, amilyen. Sokkal nagyobb munka lenne a rendőrséget rendbetenni, ezt azoknak kellene elvégezni, akik ezt a rendelet módosítást is meghozták. Addig, amíg egy rendőrt simán meg lehet kenni, vagy addig, amíg a rendőrnek az az általánosan elfogadott híre, hogy simán meg lehet kenni, addig tökteljesen mindegy, hogy 30 ezer forintos vagy 300 ezer forintos büntetést nem oszt ki a rendőr, mert csúszott a zsebbe. Csak kicsit több lesz a tarifa, ergo megint a csórók járnak rosszul és a rendőr meg a notórius szabályszegő jár jól.
Ez az új büntetési szabályozás az én eszem szerint úgy olvasandó, hogy cseszünk felvállalni a rendcsinálás valódi, értelmes megoldásait, mert az sok munkával jár, hozunk helyette látszatintézkedést, mert az látványos és dolgozni se kell vele.
Nem vagyok vérszomjas, de nem sírnék, ha azok, akik ezt a szabályváltozást hozták, egy bmw hátsó tengelye alól néznék a csöpögő koszt legközelebb.
-
maszogep
csendes tag
Mi volt bármelyikben a kulturálatlan? Hűha...
Ha be voltál tojva, és nem pampogtál, és tényleg így volt, akkor kifogtad a gyökér rendőrt. Van ilyen, csak ritka, hogy bajban lévő embert szívatnának. Viszont akkor is rosszul általánosítasz, mert sem itt nem jött még info hasonló esetről, csak az ellenkezőjéről, és én se hallottam még. Persze igazad van, ez meg nem jelenti azt, hogy nincs ilyen; de az általánosítás irányát eléggé befolyásolja...
-
s3nki
csendes tag
Ezzel a közlekedési morál, meg piros lámpa dologgal kapcsolatban leírok két dolgot.
A tavalyi volt az első idényem motorral, de egyet hamar megtanultam. Ha narancs már a lámpa belenézek a tükörbe, és ha jön mögöttem autó átmegyek inkább a gyengén piroson is. Persze motorral. Az első hetemen hajszálon múlt, hogy nem tolták át motorostól a piroson. Szóval ennyit arról, hogy megállnak-e az autósok.
Van másik történetem is. Van a cégemnek egy Puntója. Egyszer a Bocskai úton a 12-es busz rakott arrébb néhány métert autóval együtt. Mondanom sem kell, én zöldben mentem át keresztben a Fadrusz utcából. A buszos, miután az utasok nyomására bevallotta, hogy neki piros volt (egy darabig tagadott) azt mondta, hogy ő eddig itt mindig átfért. Erről ennyit. Szerencsére csak a fejét ütötte be kicsit a sógorom, aki mellettem ült.Az új szabályokról még néhány gondolat, aztán tényleg nem tépem a számat tovább.
Szerintem ebben a tetves országban nem lesz rend, amíg a cél nem más, mint a bevételek növelés.
A mostani új szabályozás egyszerűbb és jobb, mert:
1. Nem kell új eszközöket, kamerákat venni
2. Nem kell rendőrt felvenni
3. Azt lehet mondani a kampányban, hogy ők tettek valamit az ügy érdekében
4. Tutira nőni fognak a bevételekEzzel szemben vannak egyszerűbb megoldások is. Néhány napja az egyik rádióban hallgattam egy szakértőt. Érdekeseket mondot. Például azt, hogy jól kimutatható összefüggésvan a megengedett sebesség nagysága és a halálos kimenetelű balesetek száma között. Állítólag a sebesség határának 10 százalékos emelése 50 százalékkal emeli átlagban a lakott területen kívüli halálos balesetek számát (ennek egyszerű biológiai okai vannak). 10 százalékos csökkentés viszont (ugye a több halálos balesetből visszafelé számolva) 30 százalék szinte azonnali csökkenést okoz. Gondolom nem mindegy, hogy mennyiről mennyire változik, de a nálunk érvényben lévő 130-110-nél ez az arány van.
Szóval vannak alternatív megoldások, amik jóval egyszerűbben, és olcsóbban célra vezetnének, ráadásul nagysegrenddel javulnának a statisztikák. Ilyen érvekkel szemben a büntetési tételek növelése már nem nagyon állja meg helyét véleményem szerint. A várható következményekről már írtam.
Na, itt tényleg befejeztem a szájtépést. Továbbra is úgy érzem igazam van, még akkor is, ha valamennyi javulás várható a mostani szabályozástól is. Ezzel együtt tutira biztos vagyok benne, hogy ez nem a mi, hanem a kormányunk számára legjobb megoldás (bocs, inkább a politikusaink számára).
-
Retro11
senior tag
rii : elfelejtettem odaírni azt hittem ki lehet venni szavaimból (Irónia)
Tehát a politikus szemszögéből írtam, mert ha nekünk nem tetszenek a változások, s zigorítások, a "reformok", még mi vagyunk a hibásak.
Bocsi, hogy nem érthetően fogalmaztam!
Azért a 208#ban is van valami!
Ja és rii!Tanusíthatom nemolyan alacsony az az elvárás!Sem fizikai sem szellemi tekintetben.Szvsz elég szépen szűrnek.Mostmár....
-
rii
nagyúr
válasz
maszogep #208 üzenetére
miért??? mit kellene csinálni????
neaggyisten megkérdezem így is:
mit _lehet_ csinálni?
jön egy rendőr, baszogat, te meg vagy olyan tökös, vagy van olyan pozíciód, akkor kivágatod?
és ?
mit érsz el vele, hgy egy mucsai tahó kis surmó parasztot kivágatsz, mikor a rendőrségen lesznek pont ilyenek, veszik felé ezt a mentaliátst, hozzáállást, mikor ott tanulják meg, hogy hoy lehet a kocsisokat saját zsebük hasznára megbüntetni?"mindenki rendőrnek születik, csak van aki továbbtanul"
az a baj, hogy alacsony az elvárás belépéskor, nincs motiváció, hogy korrektek legyenek
szerintem
-
Viszlát
addikt
válasz
maszogep #204 üzenetére
Ez vicces. Indítasz egy baromsággal, aztán én vagyok a kihaénnem gyerek, mert szóvá teszem
A hozzáállásról meg annyit, hogy rohadtul be voltam tojva, hogy mi lesz a testvéremmel, így aztán egyáltalán eszembe sem jutott pampogni a rendőrrel, amit még alaphelyzetben sem teszek.
Én nem hitetlenkedtem, hanem veled ellentétben hajlandó vagyok kultúrált módon tudomásul venni, hogy másoknak lehetnek más tapasztalatai. Ennyi, talán megpróbálhatnád te is.
-
maszogep
csendes tag
válasz
Cathfaern #203 üzenetére
Jogos, hogy problémás, nem pont a száz lóerőnek kell lennie a határnak, ez csak hasraütés volt. Arra a részére gondoltam, amikor Jani bá, a budai multimilliomos fiacskája leteszi a jogsit 18 évesen, és másnap kapp a segge alá egy 250 lóerős állatot. Utána meg Jani bá sír, hogy a kisfiacskája, neadjisten, bedrogozva kettétépette magát a villanyoszloppal, mert olyan 210km/h-val ment neki.
Itt kéne valamit tenni, mármint Jani bá kiröhögésén és a Darwin-díj kiosztásán kívül. -
Egon
nagyúr
Kivételesen Don Vittorio-val értek egyet, hozzátéve, hogy nagyon kilóg a lóláb:csak a pénzre mennek, nem a baleseti gócpontokat védenék (sunyin elbújva, olyan helyeken büntetnek általában, ahol nem alakul ki közlekedési veszélyhelyzet azáltal, hogy - mondjuk - 40 helyett 60-nal mennek az autósok). Tipikus példa: a balesetek hágy %-a történik autópályákon? Ehhez képest a trafipaxok mekkora arányban vannak jelen? Na ugye.
Mondjuk én bízom benne, hogy a szolgálati igazolványom megvéd a büntetéstől...Gyorshajtani szoktam nem is ritkán, de (pl.) a Dózsa Gy. út elején (a Kerepesiről lekanyarodva), a stadion mellett, szinte mindenki 70-nel megy (mérnek is időnként), és ha lenne egy kib. felüljáró a gyalogosoknak (vagy esetleg megszüntetnék a piacot; undorító milyen szeméthalom van ott rendszeresen), semmiféle veszélyhelyzetet nem is okozna. Egyébként igyekszem annyival menni, hogy adott esetben meg bírjak állni.
-
maszogep
csendes tag
Sok múlik ám a hozzáálláson is... Pl. ha kiszállsz az autóból, és köszönsz a rendőrnek, amikor megállít stb. Te, az eddigi hozzászólásaid arroganciája alapján egy amolyan kihaénnem-gyerek vagy, akihez természetesen úgy fog hozzáállni a rendőr is. Ha bajban vagy, még jobban megszívat.
Ez persze nem azt jelenti, hogy nyelni és hajlongani kell, még mielőtt félreértesz. De egy adott helyezetet elő lehet adni normálisan vagy úgy, hogy azzal felbaszod a rendőr agyát és persze, hogy aládtesz, mert azt is megteheti.A hitetlenkedésedhez meg annyit, hogy csak a zuglói kapitányságon, csak két év alatt kb. húsz ilyen útcsinálós szülésről hallottam a rendőröktől. Ez az alap náluk, hogy ilyenkor segítenek, tehát a te esetedben igencsak hibádzott valami.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
maszogep #183 üzenetére
A lóerő korlát azért problémás tud lenni, mivel elég sok kocsi van már 100LE felett. Pl. nekem nincs saját kocsim, de jogsim van (1 éve), s az otthoni 100akárhány lóerős néha én vezetem, ha valamiért apám nem ér rá, s el kell menni bevásárolni vagy hasonlók. S azért szerintem ez messze nem egyedi eset.
-
Viszlát
addikt
Úgy tűnik, manapság már csak jelzővel képesek az emberek illetni az ellenkező véleményt... ezt persze nem büntetik.
A rendőrökhöz meg annyit, hogy nagyon örülök a pozitív tapasztalatoknak, de sajnos nem tejfel az egész világ.Nem akarom nagyon összerondítani a rózsaszín képet, ezért egy 100%-ig saját élményt osztok csak meg: OB döntő, szerencsétlen mozdulat, összetört orr és állkapocs, az egész fejéből ömlött a vér, én vittem kórházba (a kivezényelt mentősök autója nem indult be). Tépek át a városon, rendőr megállít, gyorsan hajtok, plusz öcsém nincs bekötve. Mondom neki, hogy mi a helyzet, nagyon sajnálom és jó kisfiú leszek örök életemre, de most tényleg nagyon mennénk, mert nagy a baj. Miért nem hívtunk mentőt... aztán szépen megírta a kis cetlijét 25ezerről, öcsémet hátraültette (akinek minden mozdulat óriási fájdalommal járt), és nagy kegyesen elengedett.
Egy szó mint száz, a tapasztalatok sokfélék, jómagam nem szeretnék ilyen helyzetben a rendőr jóindualától függeni, de kinek-kinek jó belátása szerint ugyebár, csak próbáljuk meg baromságozás meg marhaságozás nélkül elfogadni, hogy másképp is lehetnek a dolgok, mint ahogy mi azt elképzeltük. Köszöntem.
-
Retro11
senior tag
-
I_Am
veterán
Biztos amugy a benzinárak is mennek majd felfele, megtolják az adótartalmát még, mert pölö az én autóm 30-nál zabál mint a dög és kéri had menjen még picit.
Szívatnak anyám stop. Engem is, de én élvezem.
Első a kispolgár, második a nagypolgár.
Vittorio irtó helyes meglátással vázolta, hogy megint mi a helyzet. Megint ki fog nagyobb arányban szívni. Telekadó, lakásadó, életadó, mi jön még? Lassan azért is fizetnem kell majd, hogy levegőt veszek, mert valaki kitalálja, hogy építsünk légtisztítókat jó sok helyre államilag és fizettessük meg az emberekkel. Nem elég, hogy az én, meg az összes állampolgár adójából épül fel, még fizessen is utána általánydíjat, hogy működhessen. ÉN kitalálom (állambácsi, jó sok gazdag ingyenélő köcsög politikussal) ti meg majd fizessétek. Nekem nem fáj a fejem azon, mit eszek holnap. (mert a ti pénzetekből lakástámogatásra több jut havonta, mint nektek kajára)
Forradalmat akarok, hogy kiállhassak és leköphessem az összes politikust egyesével!
-
I_Am
veterán
válasz
Don Vittorio #180 üzenetére
-
engusz
veterán
válasz
maszogep #183 üzenetére
Nekem volt konkrét esetem, mikor bontottam, de sikerült normális hangban megbeszéni.
A történet: fel volt túra a Szentendrei út, ahol elég sokat jártam/járok. A sáv-terelegetések és táblák rengetegében kikötöttem egy kanyarodó sávban, ahol rögtön eszméltem, majd indexelve át akartam sorolni az egyenesen menőbe. Egy transit haladt előttem. Nem láttam tőle a lámpát, ami előbb vált pirosra, mint az egyenesen menőé. Ő már megált, én pedig csak úgy tudtam kifordulni utána, hogy az autó eleje betörte az egyik lámpabúráját.
Szerencsére normális volt a tag (valószínűleg rutinból). Megbeszéltük, hogy nem kell rendőr. A kárt viszont rendezni kell. Egy új lámpabúrára lenne szüksége. Hozzak egyet, vagy ő szerez, amit kifizetek. Pár nap múlva hívott, hogy szerzett, 7000 Ft-ért. Találkoztunk, adtam neki egy tizest, és megköszöntem.
Jó ki tanulópénz volt. Szerncsére, azóta nem történt ilyen (meg előtte sem), vigyázok a távolságoka. Na meg a kanyarodó sávban előbb pirosra váltó lámpákra.
-
g@bo
nagyúr
az a baj, a mercis megússza, vagy röhögve jattol, ken, mig a trabantos szivja meg.
ez a nagytöbbség lehúzására van.
akinek eddig is sok volt a 10-30...k, annak ezután is, mert a minimálbér nem lett több, és a csotrogány autók száma se kevesebb.
a bömös száguldozó, meg továbbra is levillog az autópályán.
-
rii
nagyúr
" ... Mert nem hiszem el, hogy senkinek nem kell soha sehova sietni. És akkor is gyök2-vel menne ... "
sok az autó már BPen.
buszsávon menni bunkóság a többi szomorú barommal szemben, aki becsületesen szív mint torkos borz
[OFF]engem eddig 1 éves autótulajdonlásom alatt 2x basztak meg
1.:
hajnal kettôkor (!!!!!) egy nagy tér melletti irodából le kellett hoznom két széket, és a sikárot (egyirányú kis utcácsak amely a térre vezet be) utca melletti 4 m széles járdára felparkoltam, felszaladtam székekért, majd le
mire leértem 2 zsernyák már ott is volt
meg is büntettek 5.000-re mindezt 2002-ben
az indok:
akadályozom a forgalmat.
a. egy árva gyalogos nem volt 200 m-en belül
b. ôk akadályozták a forgalmat, mert abba a siktáro utcába álltak le, amit én a járdára felállásommal szabadon hagytam
2.
kölcsönkértem egy utánfutót délelôt
este vittem vissza
a világítás nem volt jó rajta
egy rendôrautó visszafordult utánam
10.000,-
szintén 2002
hiába mondtam, hogy kölcsönkértem, és nem vettem észre.
szartak magasról vastagon rám
mondjuk ez eger volt.
hozzá kell tenni ....
ott unatkoznak a rend ôrei
havercsajt azért vágták meg 5000-re 2003-ban, mert a zebrától 5-en belül parkolt.
BP-en meg?
ha félig szabad a zebra akkor egy szava nem lehet a gyalogosnak[/OFF]részvétem azoknak, akik bp-en vezetni kényszerülnek
szerintem nem volna szabad már bp-n kocsivéráslársa buzdító reklámokat kitenni ....
csak hát kurva sok pénz van benne
-
s3nki
csendes tag
Ezzel a gondolat menettel az a baj, hogy akinek nincs pénze, annak már a mostani tételektől is bekaki, akinek meg tele a zsebe, annak a nagyobb sem fog számítani. Főleg, ha 50 százalékát a rendőr zsebébe teszi, és akkor ugye mindenki "jól" járt.
Két dolog kéne. Korrupció mentes rendőrség, és nagyobb figyelem a rendőrök részéről. Ha ez meglenne, akkor lehetne a pontokat gyűjteni szépen, és ha a gazdag csóka sem tudná kikerülni, hogy bevonják a jogsiját, akkor pedig meggondolná, hogy szabálytalankodjon-e. Amíg lefizeti a rendőrt addig a pontok sem gyűlnek, ergó pénzzel továbbra is minden elintézhető.
Ami viszont igaz, hogy valamelyest csökkeni fog az államháztartás hiánya, a trabantos Józsi bácsi meg nem tudja majd etetni a malacokat, ha nem veszi észre a "véletlenül" kint felejtett 30-as táblát.
-
Viszlát
addikt
Nem is olyan régen egy barátom feleségével kellett kórházba rohanni. Kiszámoltam, hogy 2.100.000 forint büntetést kellene fizetnem az elkövetett szabálytalanságok miatt. Mellesleg hogy mennyire is volt szoros időben, a kocsiból kiszállástól számított 7. percben kint volt a baba.
-
ez igaz. de azért az is igaz, h mondjuk egy külföldi "bkv"-n totál nem mernék lógni, mert irdatlan bünti van, és ugyan csak félévente jön a zellenőr, de amikor jön, akkor bekaki, ha lebuksz.
autóknál ugyanez működne, HA nem lenne korrupció. persze HA nem lenne, akkor ezer más dolog is működne ebben a gyökött országban.
-
s3nki
csendes tag
Nem bírom ki, hogy ne írjam le a véleményem ide is.
Abszolút nem értek egyet a díjak ilyen mértékű emelésével. A büntetésnek minden képpen a hazai átlag keresetek szintjén kéne maradni.
Véleményem szerint két dolgon kéne változtatni. Egyrésről nagyobb szigor kéne, nem beleszarós rendőrők, másrészről a tetten érést kéne javítani. Vagyis több kamera, több rendőr, hogy ha szabálytalankodunk, akkor tudjuk, hogy marha nagy az esélye, hogy a sarkon ott áll a yard és le is kapcsol (akkor is, ha sötétített ablakos Audival van a delikvens). Mi történik most, ha telefonálok az autóban? Elmegy mellettem a rendőrautó, és a rendőr az ujjával fenyeget. Ki az, aki szerint megijedek ettől? Ha megállítanának, és levennének 20 rugóra biztos meggondolnám, hogy telefonálgassak-e. Ehhez kapcsolódóan még a pontrendszert sem kéne szigorítani, mert ha valaki gyakran lebukik, akkor pillanatok alatt összeszedi a jogsi elvételéhez hiányzó pontokat.Szóval egyértelmű, hogy ezzel, a mostani formában két dolog fog történni. Az autósok kapnak még egy adót, ami a kincstárat gazdagítja, a rendőrségen belül pedig tovább nő a korrupció. Pont erre azt hiszem senkinek semmi szüksége.
-
Badb0y
addikt
Büntetnek ott ne foss. 16.000-et kellett a buszsávért fizetnem.
De azért akik itt annyira ujjonganak, hogy jó lesz ez a horibilis büntetés, remélem belefutnak majd egyszer egy húzósabb büntetésbe. Kíváncsi leszek, akkor is örülni fognak.
Mert nem hiszem el, hogy senkinek nem kell soha sehova sietni. És akkor is gyök2-vel menne
-
maszogep
csendes tag
Ezzel korral járó eszesedéssel tökéletesen egyetértek, én is pont így vagyok vele. Azzal a különbséggel, hogy amikor fiatalkoromba' agresszív vezetés közben valami hülyeséget csináltam, akkor nem szálltam ki üvöltözni a másikkal, hanem behúztam fülem-farkam, és bocsánatot kértem. (Már ezt nem rád értem, hanem a kiszállós-habzószájas barmokra.)
Ezért azzal a hozzászólóval is egyetértek, aki a korhoz kötött feltételekkel működő jogsit mondja. Szerintem az alsó határ 21 év kéne, hogy legyen, az első, nem 100LE alatti kocsit meg mondjuk úgy öt év vezetői gyakorlat után vezethetné. Ha ezt be lehetne szabályozni, akkor sokat lendítenének a dolgon.
-
Dare2Live
félisten
akartam megent reagálni de nem teszem, nem tudok higgadtan.
Túlsok rokkant, túlsok haláleset van a rokonságban a baráti körben.
És közülük mindegyik vagy durva gyorshajtás vagy ittas vezetés miatt.
és minden többi barátom megmagyarázza, hogy ő csak azért csinálja mert hülyeség a tábla és csak pénteken iszik a buliban és a taxi drága és tud ő úgy vezetni.Kiszáltam alkalmatlan vagyok a témában való kommunikációra.
szerk rii: Kamerázták, meg rakat sebességmérős kocsi is van csak hiába van 10perces video arrol, hogy ő 150el ment és 3piroson át probléma nélkül letagadhatja és le is tagadja. alá "Családtagra nem avgyok köteles terhelő vallomást tenni...." (bár lehet ez a része is változik most....?)
-
rii
nagyúr
ha annyir aböntizni akarnak, miért nem kamerázzákl be a busszávokat, meg a nagyobb kerszteződéseket, amikor minden egyes lámpaváltásnaál 3-4 kocsonak mintha muszáj lenne bentrekednie?
buszsávba mentél?
20,000bentrekedtél kereszteződésben?
5,000 -
Don Vittorio
őstag
Egyébként az a szar, hogy ezzel nem fognak elérni semmit. Csak azzal lehet elérni eredményt, ha konzekvensen mindig megbüntetnek bizonyos cselekedetekért. Elég, ha csak kicsit, de mindig, rendszeresen, konzekvensen. Mert hogy az leszoktat arról a bizonyos cselekedetről. És ugye abban egyetértünk, hogy végeredményben az lenne a cél, hogy ne legyen annyi szabálysértés, és nem az, hogy minél több lét szedhessünk be?
A néha-néha k nagy büntetés semmire nem visz, csak arra, hogy az emberek keressék a kiutat - a kenés a kiút, nincs más -, vagy fellázadjanak. Szóval szerintem ez kurvára nem ér így semmit. Matematikailag nem nőtt meg ezzel az esélye annak, hogy valakit elkapnak, viszont, akit elkapnak, azt jól megb@sszák. Ki fogja tudni azt kifizetni jobban? Az, akinek sok léje van, vagy az, akinek kevés? (Költői kérdés.) Darabra hány pénzeszsákot fognak megbüntetni, és hány kisembert? Elég, ha csak az arányokra gondolunk: mivel sokkal kevesebb pénzeszsák van, mint kisember, sokkal kevesebb pénzeszsák fog szívni, mint kisember.
És - hogy visszakanyarodjak az eredeti kérdéshez - hány pénzeszsák fog abba belerokkanni, hogy kifizeti a 300k-t, és hány kisember? Szóval ez itt alapvetően van elrontva. A pénzeszsáknak az se gond, ha esetleg fél évig hurcoltatni kell magát az egyik sameszával, mert elvették a jogsiját - ha elveszik egyáltalán -, míg a kisemberek jelentős részének felkopik majd az álla, ha elveszik a jogsiját.Megoldás: "mindenhova" (szóval sok helyre) automata trafipax kell, a forgalmas kereszteződésekben állandó rendőri jelenlét, hogy lehessen tudni, hogy _biztosan_ megbüntetnek, ha hülye vagy. (Ha ezeken a pontokan szocializálódsz, máshol sem leszel hülye, mert megszokod a normális viselkedést.)
Ugyanakkor megfelelő, polgári felügyeletű (ombudsman-like) ellenkontroll is kell, aminek valódi joga van az indokolatlan közlekedési táblákat leszedetni, a nyilvánvalóan szabálytalankodásra _kényszerítő_ útszakaszokat kivetetni a büntethető területek közül, stb. (A büntetésből befolyó összegekből ezeket a szakaszokat kellene első sorban rendezni, hiszen végeredményben az lenne a cél, hogy egyre jobb legyen a közlekedés, és nem az, hogy minél több bírságot szedjünk be, ugye?)
Máshogy ez nem megy. És ez nem teoretikus, mert van hely, ahol így működik.
-
engusz
veterán
válasz
maszogep #163 üzenetére
Álomszép lenne. Ma csak 3x kellett majdnem állóra fékeznem, mert az utolsó pillanatban kikanyarodtak elém a főútra. Igaz, nem lámpás story, de csak jelezni szerettem volna, hogy a valóságban nem pont úgy működnek a dolgok, ahogy le van írva. Nem csak rajtad múlik az adott közlekedési szituáció kimenetele. A másiktól, az időjárástól, az autók műszaki állapotától, és még ezer dologtól.
Természetesen, úgy gondolom, tanácsos megfontoltan és deffenzíven vezetni, hiszen abból még sosem volt baj. Ahogy "öregszem" és egyre több km-t vezetek, úgy változik a stílusom. Az elején még agresszív voltam, de mára már inkább kényelmesen (és inkább elkésve) érkezem, mintsem hogy veszélyesen közlekedjek.
-
engusz
veterán
Persze. A kresz olyan, hogy minden, de tényleg minden le van írva és szabályozva. Képtelenség mindent betartani. Most a "látványos" kihágásokat próbálják visszaszorítani.
A totálkáros írás azon részével mélységesen egyetértek, miszerint fokozott rendőri jelenlét is szükséges lenni. Több kamera, és a kiemelten fontos helyeken (ahol sokan, sokat szabálytalankodnak), ideiglenes vagy mobil kamerákat kihelyezni, pár rendőrrel. Ez - szerintem is - hatásosabb lenne. De ugye (még) nincs miből...
-
Retro11
senior tag
Egyetértek!
Persze ez jó meg szép, meg aki nagyon hajt büntessék meg, mert megérdemli.Ez a bírság emelés jogos lenne ha az állam is tenne cserébe valamit.Mit?Rakna az autósok alá normális utakat és nem adna ki nyomorék csicska embereknek jogsit.A balesetek nagy része a tötymörgö,idétlen döntésképtelen emberek miatt van akik villogni tudnak de manöverezni nem stb..
Ne haragudjon senki nem akarok célozgatni,sem megbántani bárkit is,de az is nevetséges hogy kiknek adnak jogsit.Elítélem azt hogy 17évesen már lehet jogsi.Lehessen de szigorított vizsgával mert áhh felidegeltem magam....bocsi.
Nem 1olyan emberről tudok aki 3-4.jére ment át úgy ahogy segítséggel!Szerintem itt kellene változtatni nem csak büntetni mint állat,persze azt is.Abban is biztos vagyok hogy ti is ismertek ilyet.Szerintem alapjainál kellene elkezdeni a "szigorítást".
Miért?Mert nem is csodálom hogy hajtanak sokan amennyi láma, idétlen k@@@g van az utakon.Mindenki tapasztalhatja nap mint nap.Arrólnem beszélve itt biharba ahoz hogy bejuss debrecenbe 13km távolságból munkába menet kell majd 1,5óra.Csökkenhetne, ha lenne 1jobb és kultúráltabb vezetői társadalom.
Csak én gondolom így?
Köszönöm szépen figyelmeteket.
P.S: nem félre érteni elítélem a barmulást is,de kicsit meg is értem ha sokaknál kiborul a bili.
-
Badb0y
addikt
Végre, végre!!!
Hát nem tudom ki fog annak örülni, hogy 20-szal kell menni a 20-as táblánál, és 51-nél 300k minusz. De biztos sokaknak jó lesz ez.
Úgyhogy "végre, végre"
-
Peet210
őstag
válasz
Winner_hun #164 üzenetére
Azért írtam, hogy elméletileg mert a gyakorlatban ezt nem nagyon tapasztalom.
-
maszogep
csendes tag
válasz
Kalandor #152 üzenetére
No itt van a kutya elesve! Az a legfőbb baj, hogy a paraszt majdnem belédjön/elgázol, és ahelyett, hogy igyekezné túltenni magát a saját ijedtségén, elkezd habzani a szája, és magán kívül kezdi keresni a hibást, aki ilyenkor természetesen a másik fél.
Az ilyen gyökerek miatt költöztem el 30 év után Pestről. Hihetetlen, hogy vidéken mennyivel nyugisabb, normálisabb emberek vannak... -
maszogep
csendes tag
Éppen a táblákat nézem, hogy merre menjek, szemem sarkából látom, hogy megy a kocsisor előre, benézem a pirost (közlekedésre nem veszélyes, mert nem egyéni akció) és hopp, ugrott egy havi
A jogosítvány nem alanyi jogon jár. Ha nem tudsz odafigyelni arra, amit csinálsz, nem kell autóba ülni. Ha többiek lemming módra épp a mélybe vetik magukat az Árpád hídról, akkor te mész utánuk, mert megy a kocsisor???
-
Ősember
őstag
pesterzsébet, xx. ker. itt is elég rövidek a sárgák, na de ez külváros... pesterzséet központban is kb ugyan az van, viszont a soroksárin hosszabbak a sárgák valamennyivel.
viszont az tény, hogy a kresz egy barbi ház, ahol minden idilikus és tökéletesen rendszerezett, minden a helyén van, csak éppen a bent lako barbi félrek*r -
engusz
veterán
Amiről te beszélsz, a "sötétsárgáról", arról írok én is. Nem teli piroson megyek át. És nem adok nagyobb gázt a sárgánál (ha látom, ha nem), sem a pirosnál. Átcsúszás, olyan, ami fölötted vált át. (Vizsgán szokás viccelődni ezzel, ahol csak a vizsgabiztosnak volt sárga/piros a lámpa. Te még zöldön/sárgán mentél át.)
-
engusz
veterán
Mondom, én megállok, mert 100k-ért vannak fent gumik, van ABS és ESP is. De a mögöttem jövő már nem biztos. Arra számít, hogy átmegyek, ezért nem biztos, hogy meg fog állni. Vannak tiszta szituációk, ahol jól látható a lámpa és/vagy nem haladsz a kocsisorral együtt.
Nem tudom mennyit és merrefelé jársz, de nem mindegyik lámpa rendelkezik ugyanolyan beállításokkal. Felénk (XVI. kerület) pl. van olyan lámpa, ahol a sárga szinte csak jelentéktelen ideig, úgy 2 mp-ig sárga, majd hirtelen pirosra vált. Bent a városban - előre gondolva a balesetek elkerülésére - nem csak hosszan sárgák a lámpák, de pirosra váltás után, a keresztben haladóké nem vált azonnal zöldre.
-
sárga lámpánál nekem is mindig az első dolgom felpillantani a visszapillantóra...
de, bocsáss meg, de még életemben nem kellett áthajtanom a piroson a mögöttem levő miatt. olyan volt, hogy "sötétsárga" volt, amikor alatta voltam, és mögöttem még 4 autó átfért.szori, de a piros lámpán áthajtás talán a létező legnagyobb vétség szerintem. egy dolog, hogy én amikor zöldet kapok egy kereszteződésnél, csak körülnézek balra-jobbra, mert mások még átférnek a pirosukon. de nem mindenki teszi ezt meg.
-
Ősember
őstag
igen. ez a legkönnyebb. ráfogni a másikra. belegondoltál abba, hogy ha nem mész gyorsan és egy fél percet mindig elöre gondolkodsz akkor már nem is kell nagyot fékezni?
nem azt mondom, hogy mindig mindenki tartsa be a szabályokat, de a sárga lámpa sem éppen fél másodperc szokott lenni, szoval ha éppen alatta vagy, akkor még átférsz, ha meg már korábban meglátod és nem száguldozol, akkor meg fogsz tudni állni.
-
george11
addikt
Egy kis adalék [link] van benne igazság
-
misimagaki
aktív tag
Még egy vélemény: [link]
Az a helyzet, hogy egy kicsit, vagy jobban mindenkinek igaza van. A tehetős nagyautósok tényleg azt hiszik, hogy nekik mindent lehet, az a baj, hogy nem csak ők....
-
Ősember
őstag
mert a baleseteket szándékosan okozzák az emberek?
nem ugy müködik a dolog, hogy te ugy gondoltad, hogy még átférsz rajta és át is mész a lámpán és akkor jol van. legyél figyelmesebb, oka van annak, hogy te átmentél. vagy át akartál eleve menni, vagy nem fgyeltél oda és azért mentél át. a második eset ugye a nem szándékos, na de ha nem a forgalomra és a forgalomirányitásra figyelsz akkor mire? lényegében balesetveszélyesen közlekedtél akármennyire sem ugy gondoltad.
-
Crystalheart
őstag
Ahogy látom, a legnagyobb indulatokat itt a piros lámpán való áthajtás 100K-s bírsága váltja ki. Ezt én is hülyeségnek tartom. Gondoljatok bele, ugyanilyen szabályok vonatkoznak a vasúti átjárókra is, és néha a lámpa a vasúttól 5 méterre van... (pl. ha ferdén kerezstez) Simán rajta lehet az autómég a sínen, mikor piros már a lámpa. És sok ilyen helyre trafipaxot tesznek, fényképeznek egy ilyet, ott van rendszám, annyi. De szerintem még a sima lámpán is át lehet így hajtani, hogy pirosra vált, mikor már nem látjuk vagy nem tudunk megállni (elég hülye helyekre is tudják rakni őket...)
Vezetni nem tudok, szóval ha baromságot mondtam, szóljatok
A gyorshajtóknak viszont nem sokallom a bírság mértékét.
-
válasz
dragonfx #135 üzenetére
hogy mi van?!
1. senkinek sem kellene életveszélyesen előzgetnie, szabályokat leszarnia, ököljog szerint élnie, stb. nem hiszem, hogy ez autómérettől függene.
2. spec pont a tehetős, nagyautós baromállatok csinálják az 1-es pontban leírtakat.
3. pontosan mit is mondtál most nekem? mert próbálom nem kihallani azt, hogy "akinek ekkora autója van, az menjen a picsába"... de nem megy.
4. a kocsimat - bár semmi közöd hozzá (!), főleg ilyen hozzáállással, de - 10 évesen vettem, 210e futott km-rel, és olcsóbb volt, mint egy új full fapados Corolla.
még hogy miért zavar az, amit az országban a kopasz vállalkozók művelnek... hát, nem is értem, miért zavar. de visszaülök a pár éve 130e ft-ért vett, 23 éves Nissan Micrába (abba szabad?), és akkor elmondom ugyanezt, és majd jobban igazam lesz.
-
dragonfx
veterán
Én I_am-mel értek egyet ő normálisna látja a dolgot
"hogy ha csalok akkor talán marad is valami, mert tisztességesen ebben az országban nem lehet sokra vinni."---itt az igazság.Parci>>bocs hozzád még sosem címeztem posztot, de most megteszem, aki ls400-assal jár az ne mondjon semmit...magyra viszonylatban átlag felett élsz, mit zavar téged ha akiknak jobban törtetni sietni kell azok jobban nyomják mint te?....
-
A probléma ott kezdődik, amikor a suttyó "mostjöttemaziskolából" rendőr megkaszál egy hvai fizetésemre, holott nem csináltam semmit, legfeljebb elnéztem valamit.
Aki közlekedik, néha hibázik. Emberek vagyunk, nem gépek (egyelőre), és mindig is hibázni fogunk. pl: Éppen a táblákat nézem, hogy merre menjek, szemem sarkából látom, hogy megy a kocsisor előre, benézem a pirost (közlekedésre nem veszélyes, mert nem egyéni akció) és hopp, ugrott egy havi fizetésem. Ha 3kilóra kaszálnak meg, akkor három havi. Mert a frissiskolás rendőr azt mondta.A probléma ott folytatódik, hogy amíg engem motorozás közben a sok fasz (pesti) szó szerint letol az útról (záróvonalon átlépve), széndékossan rámhúzza a kormányt amikor előzöm (miközben őfelsége bennt rohad a sorban, én meg tudok motorral haladni, de mondok szebbet) kékvillogós előtt/mellett nekiáll előzni, megfordulni (!), és nem engedi, hogy megelőzzed (!!!) addig engem ne bűntessenek meg ennyire, mert hol marad a méltányosság, amit elvárhatok/elvárhatnék a rendőrtől, mint állampolgártárstól, és mint "Szolgálunk és Védünk" embertől.
Sőt, továbbmegyek. Pár hete majdnem elvágott engem a zebrán egy rendőr, mert házi versenyt játszanak nálunk a főúton, és én balga nem gondoltam volna, hogy legalább 130-140el jön. Ezelőtt pedig, ha (ugyanott) beforduló autós nem néz tükörbe, úgy oldalbakapja az ugyancsak házi versenyt játszó rendőr-autó, hogy tuti meghalt volna a soffőrje a szuzukinak.
Szóval, amíg degeneráltak vannak a rendőrségnél (is) addig engem ne bűntessenek meg a havi fizetésemre, mert benéztem a pirost, vagy valami hasonszőrű hibát vétettem.
Szóval normális szabályozás kellene, mert ez így szar. Nem kicsit. Hovatovább, méltánytalan is.
Természetesen az "énvagyokafaszagyerek" típusú emberektől pedig azonnal elvenni a jogosítványt, és legalább 10 évre jegelni a közlekedés iránti vágyát, pl eltiltással.
Ezzel az a baj, hogy másnap visszaül, és ott folytatja, ahol abbahagyta... -
Kevo
tag
Féktávolságon belül vagy?
Én forgalmi vizsgán úgy átdöngettem a piroson, mint a huzat...a vizsgabiztos rákérdezett, hogy hát ez most mi volt?
Mondom annyira rongyolt mögöttem a busz, hogy nem mertem megkockáztatni a megállást, nehogy belém durranjon, hisz nagyon rám volt tapadva...2 másodperc néma csönd, mire megszólalt: Helyes döntés...na, pl így lehet átmenni a piroson...(jó, ez mondjuk részinbt szándékos) de ezt most magyarázd el egy olyan rendőrnek, akinek lételeme a kötözködés
-
Pompi
nagyúr
A gyakoribb igazoltatások akkor sem megoldás erre a dologra szerintem. Kevés az esélye, hogy pont azt pont azt kapják ki akit kell. A megoldás szerintem egy a trafipaxozáshoz hasonló módszer lehetne. Adott helyen lekamerázzák a rendszámot, adatbázisból ellenőrzik, hogy van-e fizetve kötelező, ha gond van akkor száz méterrel később kiszednek a sorból aztán helló.
-
Crystalheart
őstag
Gazdag nyugatiaknál is magas a bírság, én nem is tartom bajnak, hogy most már itthon is az lesz. Sosem értettem, miért áthágni a saját biztonságunkat is célzó szabályokat ennyire, mint amennyire...
-
philoxenia
MODERÁTOR
-
engusz
veterán
válasz
george11 #127 üzenetére
Érdekes dolgok történnek a vasúti átjáróknál. A legtöbbnél megfigyeltem, hogy vagy 10-zel vagy 60-nal. Ha 10-zel mész, kíméled a futóművet, lyukról-buckára gurulsz, majd átérsz. 60-70-nel (tehát lassítás nélkül), ha átmész, alig érzel valamit. A kettő között viszont iszonyat ráznak, dobálják az autót, stb. Nem is kérdés, hogy a többség melyik módszert választja...
-
george11
addikt
válasz
philoxenia #124 üzenetére
Nem. Ha fénysorompó pirosra vált, akkor megáll a nép, és megvárja, míg elmegy a vonat.
Ezen viszont nem változtat a sebességkorlát, max jókat lehet anyázni, ha valaki betartja a 30-at -
mati
csendes tag
nem ezen az eseten konkrétan, de egyrészt van olyan helyzet ahol kurvára mind1 mibe ülsz/ültél, más részt engem mindig megfontoltságra intenek az ilyen képek, legyen ez akár két mezei auto ütközése is... ez egy olyan ami utána mindentöl fügetlenül azért el kellene gondolkodni hogy igen magának generálta a helyzetett a faszi, de biztos ha nem is ennyire radikálisan de mi magunk is generáltunk már olyan helyzetet biztosan amibol baj is lehetett volna...
ez csak olyan easy mindennek felet jelzés akkart lenni
-
Így van, attól, hogy valamire képes vagy (illetve az autód), nem kell feltétlenül használni is. Pl: lehet egy autóban 1000Wos hangrendszer is,nem kell azt úgy "járatni",hogy a szomszéd rendszámtáblája is leszakadjon.
I_Am@ Én nem, csak alatta mindig elolvasom a kommenteket, legalább az első oldalon
-
-
george11
addikt
Hát ez így ebben a formában szerintem eléggé átgondolatlan.
Miért lakott területen lehet a legnagyobb gyorshajtást elkövetni?Pont ott kéne a legjobban büntetni.
A másik a vasúti átjáró...
Értem én, hogy sok volt a baleset, mielőtt nem vezették be ezt az(agyrém) 40/30-as korlátozást, de arról még sehol sem olvastam, hogy ezáltal csökkent-e a balesetek száma. (szerintem csak a bevétele nőtt a yardoknak).
Itt Kecskeméten a Ceglédi úton van vasúti átjáró(rendes fénysorompó) természetesen előtte 30-as tábla. Namost, ha ezt mindenki betartja (vagy akár csak 1 autós is), akkor a fél nagykörúton dugó lesz, mert az átjárótó kb. 300 méterre van az egyik legforgalmasabb csomóponttól Kecskeméten, és NINCS alternatív útvonal.
ha valaki megpróbál 30-al menni az átjáró felé, akkor:
a.) mindenki sorra előzi (ezt én nem díjazom, inkább szívok mögötte)
b.) ledudálják az útról
c.) a nagykörúton a Budaikapuig fog állni a sorTudom ez csak kiragadott példa, de azért áljjon már meg a menet. Majd minden héten olvasni róla, hogy valakit/valamit elkaszált a vonat. Ha barom vagyok, é nem figyelek, akkor mindegy, hogy 30-al vagy 50-el megyek, mert ígyisúgyis áthajtok rajta a félsorompó+fénysorompó ellenére is.
-
mondom, nekem nem kell mondani, kifejezetten defenzíven vezetek. nem száguldok be egy kanyarba a városban, amit nem látok be. őrjöng is mögöttem sokszor a baromállatja, de mókás, ahogy egy ekkora autónál már nem mer első körben baromkodni. látom, ahogy hezitál, ahogy türelmetlen, de nem meri... aztán persze valahol elmegy mellettem 100-zal, üveghangon, lángoló motorral (hölgy tulajdonostól, csak hétvégéken használtan, megkímélten...). és közben végig azon gondolkodom, hogy ez tényleg ilyen hülye, hogy azt gondolja, hogy nem tudnám legyorsulni, ha rálépnék a gázra. és ha le tudnám, akkor vajon miért nem teszem...
-
1. Akinek ész nélkül hajt azzal mit lehet tenni. (210 volt az órán?)
2. Előfordulhat olyan eset is, ahol pl beláthatatlan kanyarban robban le a kamion, nincsen kivilágítva te meg alászaladsz...Egyébként a video alatt irják,hogy a sofőr egy öregember volt, aki szívrohamot kapott vezetés közben,és azért rohant bele a kamionba, mellesleg a német autópályán, ahol nincsen sebességlimit.
-
mati
csendes tag
szerintem csak ezt lessük meg és gondolkozzunk...
-
Winner_hun
félisten
Azt nem is írtam, hogy baromi sok az aszfaltos út (bár tavaly sikerült rájönnöm hogy ahhoz képest ami volt, igen sok utat leaszfaltoztak)
Lehet hogy nem minden utat (sőt ellenpéldát is tudnék mondani) kátyútlanítanak olyan sebességgel, mint amelyikben lakok, de ez eléggé forgalmas ahhoz, hogy jó legyen (vannak többször kátyúzott szar szakaszai is, de legalább nem olyan gödrös)
Lehet csak lakossági bejelentés miatt hozták helyre a hibákat, nem tudom.mod: mindig on-ba hagyom a hsz-t
-
I_Am
veterán
válasz
Winner_hun #113 üzenetére
Érdekes, Gödről irsz, ahol sok helyen még beton sincs.
Tudom, napi szinten ott is megfordulok.
Na és ott aztán tényleg trükkösen mérnek a fakabátok. Duna utcáról nem írok egy szót sem.
Hány utcát soroljak fel, hány kátyúval, hogy bizonytsam, nem aszfaltoznak ugy ahogy Te leírtad? Valami főmufti lakik tuti az utcádban.
-
Winner_hun
félisten
válasz
EQMontoya #110 üzenetére
Nem volt olyan régi az a kátyú, az újakat is viszonylag hamar betömik, de nem lehet folyamatosan ellenőrizni az utakat. Előttünk van csatornafedél, lebetonozva, kb 3 hónapja láttam hogy darabokban van a beton, a fele már nincs is a helyén. 2 nap múlva friss beton volt rajta, itt ezzel nem volt gond. Tudom, hogy sok helyen van baromi sok kátyú, értem is hogy mit írsz, ez egy ellenpélda volt
-
I_Am
veterán
válasz
Dare2Live #107 üzenetére
Hol irtam Te nagyon olvasott, hogy lakott területen belül megyek 130-al? Azt írtam, hogy elsőnek körül kellene nézni, hogy hol módosítsanak, megtenni a módosításokat, aztán rendszabályozni. És ha már rendszabályozás, akkor ne egyből a csillagos égig emeljünk, hanem próbáljunk meg elsőnek talán büntetni.
Értem, eddig nem érte meg a rendőröknek kint állni és trafizni. Unalmas és nem jövedelmező elfoglaltság volt. Most majd még a századosok is kint lesznek az utakon, mert megéri. Kérdem én miért igy és miért nem másképpen?
Kapise?
-
EQMontoya
veterán
válasz
Winner_hun #108 üzenetére
és szerintem nem egyszerübb lett volna betömni a kátyút 10.000ft-ért, mint hogy a szerencsétlennek a baleset utáni dolgait finanszirozni. (nyilván kimegy a mentő, kimegy a rendőr helyszinelni, valahogyan az autót is el kell szállitani, stb). És itt látom a nagy gondot, hogy benyelik a rohadt nagy pénzeket, de, most őszintén, a birságokon kivül szerinted tesz itt bárki bármilyen intézkedést a balesetmegelőzésre? Például az útminőség javitása szerintem ilyen lenne. De nem, inkább büntetünk.
-
Zewa
senior tag
válasz
Dare2Live #107 üzenetére
Lakot területen ahol élnek emberek is ott normális ember nem megy 120-szal.
De te I_Am szavait csak kiforgatod.
Csakismételni tudom magamat. Vezetési kúltúra kéne. Ott álok a zebránál és 10 autó elmegy mire 1 megáll. Német o.-ban az első suttyó 20éves gyerek is megáll. -
Winner_hun
félisten
A kátyús dologra: amelyik utcában lakok, már vagy 15 éve le van aszfaltozva, középen itt-ott előkerül egy kátyú, idővel foltozzák is. Tőlünk 150-200 méterre volt egyetlen egy ilyen gödör az út közepén, kb 20 cm széles volt, 40 cm hosszú és vagy 10 centi mély. Belehajtott valaki, az árokban kötött ki. Nem tudom mennyivel ment, de ha lassabban ment volna nem biztos, hogy az árokban köt ki. Lehet a kátyú méreteire rosszul emlékszek, a lényeg hogy az az egy volt és az miatt kötött ki a kocsival az árokban.
-
Dare2Live
félisten
Továbikban véletlen se probállak pl arrol meggyőzni, hogy a szabályokat azért hozzák, mert vmi logika van benne, hogy pl lakott területen nem illik 126+km/h val száguldozni elhiszem tudsz takarozni körmöd szakadtáig a "ha kátyus az út inkábbb átmegyek rajta 130cal" az nemérdekel mivan ha vki pont ottvan és a kátyuk miatt esetleg netudok megállni és elhiszem van még 1001 dolog ami szar és ami miatt te azt és úgy szarsz a TVekre ahogy azok vannak és lehiszem mindig megtudtad és a jövőbe is meg tudod indokolni azt amit és ahogy teszel.
Azért had ne gratuláláljak ehez.Jó beszélgetés volt, mennyél barcobázni, meg szökj meg. Részemröl énis befejeztem.
-
philoxenia
MODERÁTOR
Mindig mixerkocsival szerettem volna járni, abban biztonságban érezném magam, ennyit a magyarországi /nem magyar, mert az itt közlekedő külföldiek, felénk, olasz, román általában, sem jobbak/ közlekedési kultúráról.
-
I_Am
veterán
válasz
Dare2Live #96 üzenetére
Belémkötsz? Most komolyan?
Tudod miért nem meloztam tegnap és ma? Mert Isaszegen kellett volna dolgoznom és az összkerekes autóval vasárnap életveszélyes volt. Szó szerint. EGy full összkerekes autó is úgy csúszott a tükörjégen, hogy féltem.
1. van a nevemen, mert anno mikor 14 éves voltam szüleim a nevemre vették meg. Aztán felnőttem és jött a törvény.
2. van a nevemen, mert anno nagyfater is a nevemre vette meg. 18 nm-es szoba, konyha.Na most akkor kérdezem, mikor lesz saját lakásom? Ha meghalnak szüleim? Ne idegesíts fel a hülyeségeiddel, mert a falra mászok az ilyen kis kötözködős nemmondomki kicsodáktól. Irónia az tud jönni a szádból mi? Ahoz, hogy normálisan kérdezz ahoz már iq is kellene nem?
És látom Te pont azok közé tartozol akik nem vezetnek sokat. Tudod, kis kátyuk feletti elhaladáskor nagyobb sebességnél, van mikor surlódás és pillanatnyi tapadás nélkül megy a kerék. Nem üti úgy oda a sok kis kátyú a futóművet mint ha lassan mész rajta végig.
3-ik lakás minek? Mondjuk, hogy a jövendőbeli család elférjen valahol.inkább moderáltam magam, mert nagyon elkapott a hév.
Most tényleg megyek, mert csak feleslegesn idegesítem magam és ugysem lesz eredménye. Vagy megszoksz, vagy megszösz. Lassan szökés lesz a vége, ha nem változik a helyzet.
-
Zewa
senior tag
válasz
Winner_hun #93 üzenetére
Vazzeg!
Inkább egy vezetési kúltúrát kéne fejleszteni nem?!
Attól nem lesz jobb az a közutón való közlekedés ha mindeki lassan megy.
Olyan útakon kéne mérni ahol nincsenek megfelelő útviszonyok. És ott keményen.
Azokat pl szeretem akik stabilan tartják a 100km/h orát. Főúton és faluban egyaránt.parci: A lexus az jó, bár nem hiszem hogy mondjuk egymással szembe 2,5kilóval életben maradnátok.
-
EQMontoya
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- PS Plus előfizetések
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- LEGJOBB KIJELZŐS! 400NIT ThinkPad T14s Gen 2 i5-1135G7 16GB 256GB FHD 1 év garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest