Új hozzászólás Aktív témák

  • blakey

    titán

    válasz tomp #6901 üzenetére

    Gondolkodtam és van valami, ami nálam is előfordult, bár lehet, hogy a te esetedhez semmi köze. 2022 decemberéig nem volt semmi problémám az Apple TV-kkel, minden jól működött, a dinamikatartomány és az fps-váltás is, a TV egy Philips oled volt, minden HDR formátumot ismert. Jött a 2022-es modell, beüzemeltem, első indításnál is volt 1-2 furcsa jelenség, aztán használat közben jöttek a problémák, erről elég sokat írtam. A sok probléma között az egyik az volt, hogy a Prime esetében a HDR10/HDR10+ Dolby Vision tartalmak vegyesen voltak és valamilyen oknál fogva a HDR10+ tartalmak esetében néha elment a kép 1-1 pillanatra. A tartalmakat is furcsán jelenítette meg, értem ezalatt, hogy ott van a Gyűrűk ura sorozat, egyik részt DV-ben játszotta le, a következőt HDR10-ben és ez ment oda-vissza, míg le nem cseréltem. Infuse alatt a hibrid (DV/HDR10+) tesztanyagom esetében is HDR10-ben játszotta le és volt olyan, hogy a HDR10+-os anyagot SDR-ben vitte. Amint visszakerült egy 2021-es modell, minden a helyére állt, azóta is minden hibátlan. Szóval elképzelhető, hogy OS vagy inkább hardver hiba lehet és nem app hiba és akkor ott vagyunk, hogy mégis problémás a 2022-es modell, csak többnyire olyanoknál jön elő, akiknél a lehető legjobb géppark és szolgáltatás jön elő, mert valljuk be, egy nem HDR10+-os megjelenítőn, vagy "DV-képtelen" megjelenítőn ilyen esetek nem fordulnának elő, mert nem kell eldönteni, hogy a dinamikus metaadat DV vagy HDR10+ legyen.
    A kérdésem, van Prime előfizetésed? Ha igen, ott minden rendben?
    Írnék ha tudnám hol kell. :) - áruházban, az app részénél lehet írni, de Apple TV-n szerintem nem lehet, viszont iPhone-on, iPad-en igen, esetleg emailben is lehet hibát jelezni.

Új hozzászólás Aktív témák