Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
Ha nincs benne a hirbe a crytek akkor is rajovok hogy az o motorjuk
. Kiderul merre tovabb, ez egy egyenlore tetszik.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#08052480 #40 üzenetére
A Robinson nem hiszem, hogy a Sony IP-je. Eleve PC-n futtatták elsőként, majd bejelentették, hogy lesz LiquidVR támogatása és csak utána jött a PS4 szóba. Szóval ez inkább a Crytek IP-je, amit a Sony pénzelhet valamennyire, hogy legyen egy PSVR nyitócím. Ez már megéri nekik, még amellett is, hogy esetleg később jön más platformra.
(#39) Kristof93: A pixelek száma nem olyan nagy probléma, mint a nem folyamatos megjelenítéstől való rosszullét. Jelenleg a PS4-re egy VR játék sokkal hatékonyabban kitesztelhető csupán azért, mert csak egy hardverkonfigurációt specifikál a Sony. Ez jóval biztonságosabb terep a cégeknek.
-
#08052480
törölt tag
Amire ki akartam lyukadni az az, hogy a Sony nem hajlando kiadni es/vagy az alapoktol finanszorizni egy jatekot, ami nem marad exkluzivan az ovek - ilyenre meg soha nem volt pelda. A NMS/SFV meg a tobbi, ideiglenesen vagy konzolok kozott exkluziv jatekok nem ilyenek, az NMS-t pl csak promotaljak. Kerdes, hogy a Robinson hova tartozik, de a bejentes korulmenyei alapjan az elso kategoriaba.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Elég sok szakemberük maradt. Ezzel nem lesz problémájuk.
(#35) Prézli21: Pont az említett No Man's Sky a példa arra, hogy a Sony pénzel nem exkluzív játékokat is. A Sony számára a Robinson esetében az számíthatott, hogy dobjanak egy áll leejtős címet a PSVR-hez. A Crytek számára pedig az számít, hogy van egy olyan alap, amire elkészíthetik a játékot, és aztán ha úgy gondolják, akkor leportolhatják PC-re, ha akarják. Tekintve, hogy a Crytek hagyományosan érdeklődik a PC iránt, így ezt biztosan megfontolják a jövőben.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Kristof93 #36 üzenetére
Éppenséggel a helyzet az, hogy a PS4 késleltetése és folyamatossága jobb, mint amit egy Maxwell képes biztosítani. Utóbbiból egyszerűen hiányoznak azok a szoftveres alapok, amelyek ezt lehetővé teszik. Az NV-nek nincs egy saját explicit grafikus API-ja, hogy ilyen alapokat tervezzen, míg a Sony-nak ott a libGNM. Emiatt a Crytek számára nagyon is reális először a PSVR-t célozni, mert jelenleg úgy áll a helyzet, hogy nagy közösség számára jelenleg a PlayStation 4 tud normális minőségű VR-t adni. A PC-s VR nagyon töredezett lesz, így bár meg lehet azt is csinálni, de figyelni kell arra, hogy az eltérő hardverek másképp működnek. Például a Maxwell esetében a timewarp ne ragadjon be egy hosszú rajzolás utánra. Egy PS4-en ez nem gond, a hardver ütemezése direkt olyan robusztusra van tervezve, hogy komoly szoftveres befektetés nélkül is hatékony legyen a timewarp.
-
A Crescent Bay-en, maxwell-en futó Dinosaur Island sokkal nagyobb élmény mint amit a Morpheus valaha is nyújtani fog, egész egyszerűen a felbontás és a framerate miatt. 1080p hánytatóan kevés vr-hoz. Ezt tapasztalatból mondom (a hányáson kívül
). Pedig én is inkább AMD párti vagyok.
-
#08052480
törölt tag
Errol mar volt itt szo: a Ryse a Cryteke, a PC-s kiadasohoz semmi koze nem volt az MS-nek es nem is szolhatott bele. Hasonloan pl az Alan Waket is sajat zsebbol portolta a Remedy, nem volt gond a jogokkal, az MS valamiert nem ragaszkodik hozzajuk (vagy csak a konkurencia a tabu naluk), a legtobb kezdeti X1 exkluzivjuk mind ladolt pc-n is.
Ha viszont nincsenek a fejlesztoknel a jogok, akkor nem tudnak portolni sem a Sony beleegyezese nelkul, a Sony hozzaalassa pedig nagyon jol ismert ilyen esetekben: csak akkor tejelnek ha naluk a jogok es ha naluk a jogok csak PS verzio keszul. Igy kerult hozzajuk a Demons Soulstol kezdve a Heavy Rainen keresztul az az osszes kulsos exkluziv IP-juk. Nem veletlen, hogy pl az MGS4 az egyetlen exkluziv cim a szeriabol, azt az egyet penzelte a Sony. Na persze nem ismertek a reszletek (vegulis a No man's sky moge is bealltak, de az meg igy is fuggetlen fejlesztes), szoval vegul akar pc-re is johet, de nem nehez az eddigiek alapjan extrapolalni es a Crytek is exkluziv cimrol beszel, szvsz 0 esellyel lesz ebbol barmifele port. -
alevan
őstag
Szerintem meg pont az ellentéte. Számomra a szoftveres körités épp úgy fontos, mint a játékok. És ebből a szempontból (talán pont a piaci részesedés miatt) az Xbox One körülveri a PS4-et.
Pl. a BC. Ha azok a játékok amiket megvettem fognak futni XO-n, máris boldog leszek, mivel a 360om tavasszal meghalt és nem szeretnék még egyet venni, ha netán a COD:MW 1 2 és 3 kampányán át akarok futni. Ezzel szemben a Sony még csak most gondolkozik a PS1 és PS2 címek futtatásán a PS4-en, ami szerintem alapból benne kelett volna legyen a PSP emulálással (ha már a PSVita leépítési fázisba került).
Oké, hogy több játék érhető el PS4-re, illetve a JRPG-k is ott vannak többségében kiadva, de én a fenti szempontok miatt inkább XO-t választottam.
Ez nagyon off, de szerintem a jelenlegi generációban a fenti szempontok alapján Nintendo 3DS-t és Xbox One-t érdemes megvenni az olyan embereknek, mint én.
-
-
alevan
őstag
Az MS-nek amúgy is ott a PC a VR platformra. Ha ténleg bekövetkezik a VR forradalom, rákapcsolnak Windows téren.
(#24) .LnB Így gondolkozik szerintem az átlag Xbox One játékos is. Legalábbis saját tapasztalatom alapján (amit a 4 XO tulajdonos ismerősöm mondott
). Aki manapság XO-t vesz, az tudatosan veszi (mivel 4 oldalból súlykolják bele, hogy az XO szar a PS4 istenkirály).
Így szerintem az átlag XO tulaj miközben hallja a PSVR bejelentéseket ül a gépe előtt és Halo V-özik boldogan
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#08052480 #21 üzenetére
A Ryse is exkluzív volt, meg még egy csomó játék a megjelenéskor. És mégis lett végül PC-s port. Valamikor technikai okok megakadályozzák a PC-s port megjelenését a konzolos port mellett. A Crytek számára az az ideális, ha a PSVR-re most kijön, és az így szerzett pénz egy részéből lesz lehetőségük összerakni egy PC-s portot. Ez kifejezetten jó stratégia manapság, mert mindkét konzolgyártó fizet azért is, ha valami időben exkluzív.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ja bizony.
/sarcasm
Az MS-t nem érdekli igazán a VR. Amúgy nyilván tudnának rá kiadni egy szemcsit. A PS4 előnye tényleg az, hogy az egész csomag teljesítménye tesztelhető. Ha valamire rámondod, hogy jó, akkor azt az élményt kiadva a felhasználó otthon maradéktalanul megkapja. A PC-n az a nehézség, hogy utóbbi nem garantált. Rá tudják mondani pár konfigurációra, hogy jó, de pontosan ugyanaz kell neked otthonra. Ez nagyon sokat ront a PC-s helyzeten, és emiatt inkább az lesz a menő, hogy csúsznak a portok, mert a VR-nél nincs olyan, hogy picit szaggat, majd jön egy patch.
-
.LnB
titán
Egyáltalán nem vágyom rá. Sőt én ezt már sokallom kicsit. Lehet régimódi vagyok, de nekem a játék monitor+egér+bill. Szerintem ez a VR már átlép egy határt. Így is eléggé kiragad a valóságból egy egy játéknak a játszása. Így pedig már kis túlzással át is helyeződik a játékos a valóságból, és szerintem ez nem egészséges. Mint technikai újdonság, üdvözítő, de nem feltétlenül használnám. Kivéve az autós játékokat, ott látom létjogosultságát.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#08052480 #18 üzenetére
Igen van. A játék benne van a LiquidVR-t támogató listában és LiquidVR csak PC-re lesz. [link] - volt is erről egy videó, igaz az még elég kezdetleges kódból van, de PC-hez kötődik.
A Sony-nak csak azért van előnye, mert PC-re jóval nehezebb normális VR játékot kiadni, főleg azért, mert nincs szabványosítva a terület, illetve tulajdonképpen a PC-s felhasználóknál lévő hardverek nagyon kevés része képes arra, amire például egy PS4. És a VR szempontjából nagyon számít az a tudás, amit kb. képes megadni a GCN-es Radeon vonal, és ennyi, a többi architektúra erre nem képes. Ezért a PC-s port el van tolva addig, amíg az NVIDIA felzárkózik. Ez legjobb esetben a Pascal megjelenése lesz, amiről már most tudni, hogy finomszemcsés preempcióra képes, mint például a Nano és Fury Radeon sorozat, és ez kell a Cryteknek. Persze rosszabb esetben várni fog a Crytek, hogy a VR-re gyakorlatban alkalmatlan Kepler/Maxwell vonalról váltsanak a felhasználók. -
#08052480
törölt tag
A többségnek nincs Nano vagy Fury Radeonja, amire a játék PC-s portját tervezik.
Erre van forras is a hasracsapason kivul? Nincs tervben semmifele pc port.
Sony soha nem penzelte olyan jatek fejleszteset, aminek a jogai nem naluk kotottek ki. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Kristof93 #11 üzenetére
Nem igazán. A fejlesztők tanulmányai szerint is több lesz a vásárló a PSVR-en. A Sony legpesszimistább előrejelzései szerint is kétszer több VR cuccot adnak majd el, mint amennyit az Oculus az első évben. Másrészt a PS4 egy fix platform, tehát könnyebb rá dolgozni, mivel amit beállít a Crytek a laborban azt ténylegesen visszaadja a gép az otthonokban. A PC-s vásárlók esetében ez nem lesz igaz. A többségnek nincs Nano vagy Fury Radeonja, amire a játék PC-s portját tervezik.
-
#08052480
törölt tag
válasz
Kristof93 #13 üzenetére
Azert nem ugyanaz a ketto: ezt itt teljes egeszeben a Sony finanszirozza (ha minden igaz), mikozben a Ryse sajat cimkent indult meg vagy tiz evvel ezelott, a Microsoft csak ut kozben talalt rajuk (vagy inkabb forditva) es csak a koltesegek egy reszet alltak - a jogok pl meg mindig a Cryteknel vannak.
-
#52815360
törölt tag
Mire kiadják, olyan grafikája lesz, mint a commander keen -nek
-
válasz
WestCoast92 #12 üzenetére
A Ryse-t is a Microsoft adta ki, mégis majdnem csődbe vitte a céget.
-
Ryse utan megtanulhattak volna, hogy annyira nem nagy biznisz egy alig megjelent hw-re exkluziv jatekot fejleszteni. Oculus + steamvr szerintem sokkal tobb potencialis vasarlot nyujtana.
-
Ez elég jónak tűnik. Pláne ha nem csak egy techdemo..
-
Diopapa
addikt
Maradt még valaki a Cryteknél? A nagyja lelépett már....
-
.LnB
titán
Elég mérges lennék manapság ha lenne egy Xbox One-om.
-
#45185024
törölt tag
Ez jó tetszik
Ha ezt tudja a ps4 vajon mit tud a pc -
RaZroX
addikt
Remélem Rift alatt is fog menni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Home server / házi szerver építése
- Gigabyte alaplap topik
- Parfüm topik
- Gaming notebook topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- OLED TV topic
- Wise (ex-TransferWise)
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- További aktív témák...
- Számlás!Steam,EA,Epic és egyébb játékok Pc-re vagy XBox!
- HP ZBook 15 G6 i7-9850H 16GB RAM 512GB SSD NVIDIA Quadro T2000 15.6 FHD 1 év garancia
- Lenovo ThinkPad X270 (16) - i5-7300U, 16GB, 512GB SSD, 12" FULL HD (ELKELT)
- Targus Universal USB 3.0 DV1K-2K Compact docking station (DisplayLink)
- HP 14 Elitebook 640 G9 FHD IPS i5-1235U 4.4Ghz 10mag 16GB 256GB Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest