Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Reggie0 #8 üzenetére

    Az okoz gyorsulást, hogy ma már 2021-et írunk, és baromira kevés a 256 MB-os limit. Egyszerűen a játékok bonyolultabbak, mint tíz éve. Vannak még olyan cégek, amelyek elavult motort használnak, de nem ez a jellemző. És ha megnézed mondjuk az új motorokat, például az Unreal Engine 5-öt, akkor ott már nagyon-nagyon szűkös a 256 MB.

    A konverzió elkerülése csak egy implementációs tényező. Az elsődleges gond a 256 MB-os kapacitás szűkössége. A másodlagos az, ha ezt javítod azzal, hogy a teljes VRAM-ra lehozod a BAR-t, de közben a mikorkód nem tudja kezelni a GPU memóriakódolását. Utóbbi kell ahhoz, hogy gyors is legyen a ReBAR implementáció, ne csak sok memóriát adjon. Ezért tartott ennyire sokáig implementálni a rendszert, holott a szükséges alap azért már évek óta létezik.

Új hozzászólás Aktív témák