Új hozzászólás Aktív témák

  • gerner1

    veterán

    válasz pinnacle #12795 üzenetére

    No igen. + Ott van még, (minden szolgáltatónál) a QoS. Amely miatt, akkor is timeout -ra futhat az e-mail kliens (is), ha egyébként VoLTE -n fut végig a hívás (amúgy jónak minősíthető térerőn, és azon aktív a NET -em is..).
    Plö: a torony nagy terheltsége miatt jelentős hátrasorolás, vagy nagyon alacsony bitrate (forgalom, karbantartás, vagy akármi amit nem kötnek az orrunkra..) kiosztása az adott helyen & időpontban, és/vagy idő (és a hívás alatt) közben másik toronyra terelés, vagy a mozgásom okán a hívásom másik toronyra irányítása miatt, stb.
    Mindezek pedig (az előzőekkel együtt) nem kivételeznek, tehát mindegy, hogy ki gyártotta a készülékem , és azon éppen melyik főverziő & frissitése(i) fut.

    Remélem, sikerül végleges pontot tenned erre. 👍

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák