Új hozzászólás Aktív témák

  • ljs

    tag

    Szervusztok!
    Többször írtam itt, hogy Telekomos (THM, második körös előrendelés) 10+-omra augusztus óta semmi nem jött.
    Próbáltam WiFin, mobilneten, de semmi.
    Javasoltátok, hogy kössem gépre és szoftverrel nézzem meg.
    Ma bevittem a Telekomhoz, ahol egy kedves mobiltudós gépre tette,
    csinált egy biztonsági másolatot,
    majd a Smart Switch programot használta.
    ÉS NEM TALÁLT SEMMIT.
    Sem biztonsági frissítést (augusztus óta!!!), sem 10-es androidot.
    Azt javasolta, hogy
    vagy egy Store-ba menjek és érdeklődjek, hogy mi van ilyenkor
    vagy szerviz, de akkor a készüléket el lehet felejteni egy darabig.
    Kérdéseim:
    0. Hallott már valaki ilyenről? (És mi lehet a gond? És mit csináljak?)
    1. Tudnak bármit is segíteni egy Store-ban?
    2. Ha szerviz, akkor nem adnak cserekészüléket?
    3. Gyorsabb, ha valamelyik szervizbe személyesen viszem el Egerből?
    4. (ha igen az előző kérdésre a válasz:) Hová vigyem el és ott kapok-e cserekészüléket?

    Ugyanis ez a teló tényleg egy kifeküdt okoskát helyettesített, tehát nincs másik. :-)

    Köszönöm a segítséget!

Új hozzászólás Aktív témák