Új hozzászólás Aktív témák

  • Luser2000

    addikt

    Sziasztok!

    Csak hogy a koronavírusos világban valami jó hír is legyen:

    Feleségem szerdán lepottyantotta a telefonját (HuaweiP30), szerencsétlenül landolt, megrepedt a kijelző. Csütörtökön elvittem a márkaszervizbe, ahol azonnal (4 óra alatt) javították. Este eszembe jutott, hogy a Generali lakásbiztosításomhoz van Smart kiegészítő szolgáltatás is. Még eset elértem az ügyfélszolgálatot, megbeszéltük mit kell küldjek (számla+munkalap a javításról, fénykép a készülékről) e-mail útján. Ma pedig az önrész (10eFt) levonásával át is jött a pénz.
    A Generáli ügyintézés (kárbejelentés-elbírálás-kifizetés) 1 MUNKANAP alatt lefutott.
    Csillagos ötös!!!

Új hozzászólás Aktív témák