Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz DDA40X #2441 üzenetére

    Szia,

    Számít, mert a hazai gyártói/szerződéses szervizben érvényesíthető 24 hónap (12 hónap teljes körű + 12 hónap kiterjesztett) jótállást csak a hazai Samsung Electronics Magyar Zrt. által forgalomba hozott készülékekre tudod igénybe venni.
    Ha külföldről származik a készülék - eredetileg is más régióba szánták -, akkor legjobb esetben is csak 12 hónap gyártói jótállás lesz rá, már ha korrekt forrásból származik és adott ahhoz a megfelelő számla, ami a készülék azonosítóját is tartalmazza.
    Vannak olyan GSM üzletek/webshopok, akik által forgalmazott készülékekre még az alap 12 hónapos gyártói jótállás sem érvényesíthető hazánkban a gyártói/szerződéses szervizben, olyankor csak náluk, vagy rajtuk keresztül intézhető minden és jobb esetben megy vissza a nagykerbe, ahonnan kiküldik abba a régióba/országba a készüléket, ahonnan eleve származik és ott intézik a gyártói szervizzel, rosszabb esetben a GSM üzlet és társai saját szervizében javítják, bizonyos esetekben kérdéses minőségű, után gyártott alkatrészekkel, nem túl jó minőségben...
    Ahol bolti/forgalmazói jótállást adnak - pláne, ha a második év a semmilyen szoftveres garancia -, azokat az üzleteket fenntartással érdemes kezelni.
    Itt olvashatsz a Samsung (hazai) jótállásról: [link]

    Amennyiben hűséges előfizetéshez tartozik a készülék, úgy a kapcsolódó jogi szabályozás alapján csak a hűség lejártát követően kell díjmentesen elvégezni a szolgáltatóknak a függetlenítést, a Telenor és a Vodafone tartja is magát ehhez, egyedül a Telekom oldja fel díjmentesen a hálózati zárat hűség alatt is, illetve ők eleve függetlenül adják már egy ideje készülékeket.

Új hozzászólás Aktív témák