-
Fototrend

Új hozzászólás Aktív témák
-
Gims
tag
Nézd, amíg a "kedves" fórumtárs a segítségek közül egyet sem fogad meg, mert mindegyikre van kifogás, szervizbe se viszi, mert az is a Sátántól való, és folyamatosan csak annyit képes közölni, hogy "nem jó", akkor a közösség ezt meddig tűrje?
Igen, van szabályzat, jogszabályok, hogy miképpen kell a másikkal viselkedni. De azért mindennek van egy határa!
Vállalom, hogy ebbe a sorba én is beleálltam párszor. Az egyik az volt, amikor másoktól - akik értelemszerűen munkavégzést is folytatnak a készüléken, illetve játszanak is akár - kérte, hogy úgymond üresjáratban nézzek a merülési ciklust.
Mint tudjuk (már aki persze...), a készülék már régóta AI-on dolgozik és ezáltal tanulja, optimalizálja a fogyasztást. Így számára baromira nem lesz senki szubjektív eredménye mérvadó, hiszen mindenki saját, egyéni, egyedi módon használja a telefont.Az is tény, hogy az S22 Ultra is ugyanúgy kompromisszumot kíván, mint bármelyik másik gyártó készüléke.
Ám a fórumtárs idegrendszeri szakvéleménye alapján ezt csak a Motorola adta meg neki.
Arra hitelt érdemlően nem adott választ, hogyha a Motorola teljes mértékben megfelelő volt számára, akkor miért nem maradt annál a készüléknél, illetve annál a gyártónál?
Szintén nem derül ki, hogy a több hete tartó összeférhetetlenség miatt miért nem talál saját kútfőből megoldást, ha bármelyik segítő személy által felvetett megoldási javaslatra kifogás a válasz?Igen, nekem is volt olyan készülék, ami sajnos nem felelt meg. Nem titok, az egy Sony Xperia Z volt. A melegedés miatti problémák (amik a mostani készülékek esetén is még sajnos megban) nem tudtam úgymond létezni a Sonyn. Szoftveres megoldás nem volt, váltottam.
De nem is szídtam sehol!Ennyi.
Új hozzászólás Aktív témák
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- HardverApró
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

gyuri81
