Új hozzászólás Aktív témák
-
Neurotoxin
őstag
A párizsi tömegközlekedés igenis jó (legalábbis 2010 nyarán jó volt), éjfélig oké a helyzet, igaz akkor már a Bir-Hakeim-ről (Eiffel-torony metró megálló) nehéz bejutni értelmesebb körzetekbe. Egyedüli fennakadás a RER 1el van, ami Versaillesba is megy, a belvárosban metróként üzemel. Ha valami jármű lerobban, sajnos angolul semmi infó, viszont a lehetséges alternatív transzportig az utcakőre vagy az aluljáró burkolatára sárga lábnyomok vannak ragasztva(ezt kell követni), ezzel is segítve, hogy ne nagyon tévedj el. Az utcán vannak tömegközlekedési vállalat által telepített infós csajok, a legnagyobb az volt, mikor ezer wattos mosollyal közeledett felénk az egyik, hogy miben segíthet, de mire angolul kezdtem hozzá beszélni, közölte, hogy se ő, se a társa nem tudja a nyelvet. Ezt mondjuk kicsit cikinek vettem, de ez van. De pozitívum, hogy a metrótérkép tök áttekinthető, egyszer se tévedtünk el.
Eddig amúgy minden városban a metró tűnt a legegyszerűbbnek/leggyorsabbnak. Igaz Barcelónában még nem jártam.. Szóval hajrá srácok, szabad utat!

-
Rusi
senior tag
Nos, én például arra akartam célozni, hogy ott ugye már 7 metróvonal van és épp építés alatt van a következő, ami a városon kívül lévő repülőtérről fog bejönni, átmenni a városon, majd észak felé az elővárosban lesz a vége, potom 43 megállóval (és igen, nekik nem tart 40 évig ezt megcsinálni, természetesen full föld alatt megy).
Ja, meg akkor ejtsünk pár szót a kb. 3-4 éves Merci buszokról, a hasonló korú villamosokról (mert van villamos, de csak 4 vonal, kb. a város két ellentétes szélén), a remekül megépített, gyorsan, pontosan járó metróról (mikor kint voltam, vasárnap ESTE 4 percenként járt és sokszor csak 3-4 óra üzemszünet van, szombaton hajnali 2-ig jár és 5-től már újra) és ilyenekről (minden jármű föld felett és alatt légkondis, amit használnak is és már akkor szinte az összes busz alacsonypadlós volt, a reptérjárat meg külön fejezet lenne, annyira király). Ja, és a havi bérlet 14,5 ezerbe kerül, amihez mi szépen közelítünk, ám a színvonalbeli különbségek kissé sokkolóak és akkor ez "csak" egy Barcelona. A BKV-nak köze nincs a tömegközlekedéshez, engem első alkalommal kb. sokkolt, hogy egy hétig ilyen szinten utazhattam. -
Lenry
félisten
Leégetik az egész várost, országot egy nemzetközi, nagy sajtóvisszhangot kapó rendezvényen.
miért, szerinted mikor van értelme a sztrájknak? mikor nagyobb az esélyed megkapni, amit akarsz?
amikor baszomsok múlik rajta, hogy minden klappoljon, vagy amikor a kutyát se érdekli, hogy jön-e a busz vagy sem?így kell normálisan csinálni, nem ahogy mondjuk a MÁV sztrájkol, hogy "na most akkor hajnal 5-től délelőtt 11-ig nem indul vonat". ebből mi jön le a vezetőségnek? "jó, akkor 11-től menni fognak a vonatok"
Új hozzászólás Aktív témák
- Sanyo akkutöltő + 2 használható akku
- Apple MacBook Air 13 M1 8GB 256GB magyar bill 1 év garancia
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 4500 / 16GB DDR4 / RX 6600 8GB / 512GB SSD!
- Lenovo ThinkPad T14 Gen1 Ryzen5 4650U Refurbished - Garancia
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


