Új hozzászólás Aktív témák

  • Steve1207

    veterán

    válasz formax #9839 üzenetére

    1. Alapvetően ezeken a boxokon a "nagy" nevekhez van alkalmazás, azt feltelepíted, bejelentkezel és használod, le van tudva. Ha nincs alkalmazása valaminek akkor max a browseres dolog marad (amennyiben engedi, de ez boxon eléggé kötött és kényelmetlen amúgy is, pl a hazai tv szolgáltatók cuccai se működnek többnyire. Egyedül a Yettelnek volt egy épkézláb alkalmazása eddig, de az ugye előfizetéses szolgáltatás. Amíg volt havidíj mentes én szerettem és jól működött.) Amennyiben laptopról böngészőben indítod, ha fent a kis cast ikon aktiválódik lejátszáskor (nyilván egy hálózaton van a két eszköz és érzékel), akkor egyszerűen át tudod rá küldeni, ha megnyomod. Írni fogja, hogy észlelhető vagy valami ilyesmit és mellette az eszköz neve (azaz a box). Vagy akár mobilról hasonlóképp, de magának annak az adott alkalmazásnak kell támogatnia. Sokszor lejátszás közben ott lesz egy kis cast ikon mindennél a beépített playernél, ez pedig nem tükröz, csak a videót továbbítja/átkéri a hivatkozását, nem tudom mi a pontos megfogalmazása.
    2. Nem szükséges külön app, ott van a gyári cast, a képernyőtükrözés csak lassú, lag-os fstlcska kb. Persze lehet néha jól jöhet, de szerintem videó tartalomra az előzőleg ecsetelt megoldás működőképes a legtöbb esetben. Ahol meg nem az mindig körülményes lesz vagy küldésre vagy pedig vezérlésre.
    3. Store-ból feltelepíted az alkalmazásokat és nézed, amit kínálnak, igazából ennyi, vagyis ez adná a lényegét, hogy semmi mással nem kell szüttyögni. Ez egy céleszköz elvégre, én annak se látom értelmét, ahogy egyesek átalakítóktól kezdve mindennel teleaggatják háttértárral, egérrel meg mindennel.
    Ha van amúgy Telekom vagy Voda tv előfizu és böngészőben nézed laptopon, azokat úgyszintén ki tudod küldeni így castolva, többi ilyesmivel nincs tapasztalatom. (De a csatorna váltását a laptopon kell elvégezni, nem tudsz mivel ugrálni.)

Új hozzászólás Aktív témák