Új hozzászólás Aktív témák
-
A telód egy zacsiba kerül benne egy lappal h mi a hibajelenség, megkapja egy technikus. Alapból kap új szoftot, megnézi a szerviz menüt mennek e a funkciók stb. Ha L 1-2-n nem javítható akkor megy 3-4-re. van h tudják mi a baja, de széria hiba. Egy új szoft sokat tud javítani mert állítja a HW-t is és néha az sokat javít a hibán. Van egy kitolható fehér nem jut eszembe a neve, annak az új szoft maga a megváltás mivel a hibának vélt 1 napos merülést javítja azzal h előbb kikapcsolja a kijelzőt meg ilyen dolgok. 5 nap alatt tapasztaltam dolgokat.
Ott csücsültem egy asztalnál. Múlt, nevetséges mai szemmel. Minden esetre azóta máshogy szemlélem a szervizeket.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs