Új hozzászólás Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz dzsavermadar #2959 üzenetére

    van benne ráció...megnéztem mert kevés adat jött át, a tietekhez persze nem férek hozzá, de a RaceX 1.25-s Vectra-ból és a WTCC 2010-s Chevy-jeit megnéztem.

    ..sztem ott lehet a gubanc, hogy a Vectra-d 2006-s motort használ, ami teljesen rendben volt a Lacetti-k 2006-s motorjával...attól eltekintve hogy tényleg eléggé tiltáson adja le a maximális erőt, ez szerintem sem túl jó hiszen közel azonos görbe mellett (sajna az rFactor-ban nincs túl nagy különbség a görbék kicsi eltéréseiben), viszont a teljes fordulatszámon már észrevehető hogy a legrosszabb gyorsulást mutat a teljesítmény emelkedés...hiszen csak tiltásra éri el a maximumot azaz 8250rpm, míg mondjuk a Cruze ami már 7250-nél közel a csúcson van (1LE-t emelkedik 7750-ig)
    7250rpm Vectra:274LE/270Nm (2006-s) 1140kg___4.16kg minden lóerőre
    7250rpm Lacetti:267LE/262Nm (2006-s) 1140kg
    7250rpm Lacetti:287LE/282Nm (2007-s) 1140kg_____3.97kg minden lóerőre
    7250rpm Cruze:287LE/282Nm (2010-s) 1150kg
    ..
    7250rpm Honda Accord:282LE/277Nm (2006-s 1165kg

    szal az alapvető probléma hogy 2006-s autód lett összeengedve a 2007-s autókkal...megnéztem, nem is értem miért van benne a Chevy-k 2006-s engine.ini-je, mert a Lacetti csapat (Vaulkhard, és Young) mindketten 2007-s .hdv-t és az abban használt 2007-s engine-ini-t használják...egyszerűen benne maradt...senki nem használja, és nem is upgrade.

    Ezzel persze még messze nincs lekottázva egy autó milyensége, de a súly/lóerő arány az egyik legfontosabb mutatója egy versenyautónak.

    a tied alá is be kell tenni a 2007-s Lacetti motorját és váltóját, és akkor sztem nincs rossz szájíz :)

Új hozzászólás Aktív témák