Aktív témák

  • Thulcandra

    senior tag

    válasz ploteus #2 üzenetére

    Nem tudom sok helyen a szerződésbe 96 % -os rendelkezésre állás van megadva ami nagyon jól hangzik, de jobban megnézve még is azt jelenti hogy teljes 2 héten át lehet szünet a szolgáltatásban s neked egy szavad sem lehet...

  • ploteus

    aktív tag

    válasz Lacika25 #1 üzenetére

    A szerződésbe benne van, benne kell lennie, max mekkora kiesések lehetnek.
    T-Online-nál ez van. Így a szolgáltatás használhatatlan, jogodban áll felmondani.

  • Lacika25

    tag

    Szaisztok!

    RLAN!!!!!!!!!!!!!! Mint a cím is mutatja, internet szolgáltató, de inkább internet felhasználót átvágó szolgáltató! ami ezeknél van, az már kritikán aluli. A hét eljén nem volt net, egészen csütörtökig, föl, le kapcsolódott a toronyról a gépem, nem először. Betelefonáltam nekik, felvették hibának, hiába mondom nem nálam van a hiba. Kell nekik pár nap mire rájönnek, mégis náluk van gond. Szombat délelőttig megint volt net, tehát nem egész 2 napig!!!!!!!!!!!!! Hétvégi ügyelet nincs náluk, nem lehet kinek szólni, most is csak véletlen van net, de ki tudja meddig. Akinek nincs más lehetősége, inkább válasszon mobilszolgáltatós netet, drágább, de legalább mindig van és nem a semmiért fizeti az ember!!!! RLAN kerüljétek, van még 1 évem, de utánna kidobom őket mint a macskát azért a bizonyos dologért. Elegem van belőlük, a mostani csekket még be sem fizettem, úgyis már legalább 1 hónap!!!!! kimaradásuk volt az 1 év alatt. Kedden megkeresem a falu polgármesterét és vele próbálok eléretni valamit, ha nem sikerül, akkor tovább megyek, mert én nem internet megszakadásokra kötöttem szerződést, hanem internetre. Remélem RLAN-os kolléga is elolvassa ezt és lassan az agyukhoz kapnak, mert a Dunántúl egyik legnagyobb lapjához, a Kisalföldhöz is fordulni fogok, amennyiben nem történik előre lépés a szolgáltatás területén.

    [Szerkesztve]

Aktív témák