Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bunfi

    őstag

    válasz Aarpok #13525 üzenetére

    1,5 óra próbálkozás után feladtam a dokumentumok keresését és inkább a játékfájlokban kerestem a megoldást, mert egyszerűen nem spawnolnak le. Nem hiszem, hogy én vagyok a béna, mert az x18ban elsőre meglett mindhárom doksi, képinfó és hasonlók nélkül. Szóval megtaláltam a játékfájlokban, bár nem nagyon értem, hogy miért a alapjáték quest_items.ltx-ébe rakták bele, mikor külön van ilyen az sgmnek, de mindegy. Aki belefutna ugyanebbe a hibába, vagy egyszerűen csak lusta, helyezze el a ui_main_menu.scriptben ezt:

    elseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_F6 then
    give_object_to_actor("val_lucas_quests_info_1")
    elseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_F7 then
    give_object_to_actor("val_lucas_quests_info_2")
    elseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_F8 then
    give_object_to_actor("val_lucas_quests_info_3")

    az elseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_F5 then self:mod_options() sor alá.

    A fegyverek fejleszthetőségével kapcsolatban is jutottam valamire. Furcsálltam, hogy rengeteg különféle fejlesztési fa van, miért nem lehet ráhúzni egyiket-másikat az új fegyverekre, pl. abakan-aek vagy lr300-m4. A config fájlokban meg is van a hozzárendelés, csak ki volt sorkommentezve. Gondoltam kipróbálom, leveszem a kommentet, de nem sikerült. Aztán rájöttem, miért. Az upgrade scriptek konkrétan hiányoznak az Abakan, az LR300, a G36, a SIG550, az L85, a Grooza és a VAL esetében is. Sajnos hiába próbáltam meg az unpackerrel kicsomagolt alap játékfájlokat betenni, ettől még nem oldódott meg a gond, sőt a játék mostmár fagy. De legalább annyit elértem, hogy az optikákat, hangtompítókat és gránátvetőket lehet fel és leszerelni némely fegyveren, amelyen illett volna. De nem adtam fel, még dolgozom a problémán, valószínűleg azzal lesz a hiba, hogy a fejlesztések értékei és módja (nincsenek vagy-vagy fejlesztések az sgmben), valamint ez a teljes újraépítéses móka nincs benne.

Új hozzászólás Aktív témák